Επαναπρογραμματισμος της μαμα ecu
Επαναπρογραμματισμος της μαμα ecu
Χαιρεται αγαπητοι φιλοι επειδη τα μηχανακια μας δεν εχουν ακομα μια σωστη εταιρεια να ασχοληθει με τα συγκεκριμενα μοντελα λογω επαγγελματος αποφασησα να προσπαθησω να χαρτογραφησω την μαμα ecu.
Μετα απο 2 μηνες σκληρης δουλειας επιτελους το καταφερα εχω βρει τους ποιο σημαντικους χαρτες οπως κοφτες-βενζινη και αβανς και αλλους πολλους και συνεχιζω το ψαξιμο.
Το μηχανακι μου εχει τις εξεις βελτιωσεις:εξατμιση de-cat mivv suono-ανοιγμενο φιλτροκουτι-χωρις προπεταλουδες-R1 εκκεντροφορο εισαγωγεις-PCIII-Ignition module.
Δουλευε πολυ καλα και με τα προιοντα τις dynojet αλλα τωρα δουλευει εξαιρετικα ειχα ενα θεμα στις 2000 με 3500 που μπουκωνε οταν ανοιγα αποτομα το γκαζι και οτι και να εκανα στον χαρτη τις βενζινης δεν εφτιαχνε επειδη το pciii φτιαχνει μονο μεσω tps κατω απο 12% το μηχανακι αυτο δουλευει βαση map sensor οποτε δυσκολα θα μποσουσε να γινει τελειο με το pciii.
Ακομα ο κοφτης ειναι πολυ χαμηλα 11675 για την ακριβεια και να φανταστειται η μαμα χαρτογραφησει φτανει μεχρι 14500 τωρα γιατι η yamaha εβαλε τοσο χαμηλα τον κοφτη μονο αυτη ξερει το R1 με σχεδον ιδιο μοτερ(εκτως τα γνωστα σε ολους)φτανει 13500 εγω προστοπαρων τον εχω 12300.Μολις τελειωσω και βρω ολους τους χαρτες θα μπορουμε ολοι να εκμεταλευτουμαι ολοι την δυναμη αυτου του κινητηρα χωρις restrictions που εχει βαλει η yamaha για να παρει εγκριση το μοντελο
Μετα απο 2 μηνες σκληρης δουλειας επιτελους το καταφερα εχω βρει τους ποιο σημαντικους χαρτες οπως κοφτες-βενζινη και αβανς και αλλους πολλους και συνεχιζω το ψαξιμο.
Το μηχανακι μου εχει τις εξεις βελτιωσεις:εξατμιση de-cat mivv suono-ανοιγμενο φιλτροκουτι-χωρις προπεταλουδες-R1 εκκεντροφορο εισαγωγεις-PCIII-Ignition module.
Δουλευε πολυ καλα και με τα προιοντα τις dynojet αλλα τωρα δουλευει εξαιρετικα ειχα ενα θεμα στις 2000 με 3500 που μπουκωνε οταν ανοιγα αποτομα το γκαζι και οτι και να εκανα στον χαρτη τις βενζινης δεν εφτιαχνε επειδη το pciii φτιαχνει μονο μεσω tps κατω απο 12% το μηχανακι αυτο δουλευει βαση map sensor οποτε δυσκολα θα μποσουσε να γινει τελειο με το pciii.
Ακομα ο κοφτης ειναι πολυ χαμηλα 11675 για την ακριβεια και να φανταστειται η μαμα χαρτογραφησει φτανει μεχρι 14500 τωρα γιατι η yamaha εβαλε τοσο χαμηλα τον κοφτη μονο αυτη ξερει το R1 με σχεδον ιδιο μοτερ(εκτως τα γνωστα σε ολους)φτανει 13500 εγω προστοπαρων τον εχω 12300.Μολις τελειωσω και βρω ολους τους χαρτες θα μπορουμε ολοι να εκμεταλευτουμαι ολοι την δυναμη αυτου του κινητηρα χωρις restrictions που εχει βαλει η yamaha για να παρει εγκριση το μοντελο
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Επαναπρογραματισμος τισ μαμα ecu
μελος του forum που πειραματιζεται με προγραμματισμο μαμα ecu μονος του.....
ενδιαφερον......καποια δικα μου σχολια.....
1.οσον αφορα το οτι ακομη κ με commander μπουκωνει στα χαμηλα 2-3500στρ ειναι ενδιαφερον μιας κ ειχα την εντυπωση οτι με commander κ τον καταλληλο χαρτη στρωνει τελεια.....
δοκιμασες αντι να βγαλεις τις προπεταλουδες(προφανως εννοεις αυτες που ειναι ψηλα στα χωνια που βλεπουμε δλδ πανω στο φιλτροκουτι) να βαλεις καποιες μικροτερες ivans ή copperdawg?
2.γνωμη μου ειναι οτι μπλεκοντας με εκκεντροφορο r1 κ ignition module αβανς κλπ οτι μπαινεις σε πιο βαθεια νερα
που θελουν γνωσεις ηλεκτρολογικες/ηλεκτρονικες/μηχανολογικες συνδυασμο δλδ.....
3.το γιατι η yamaha εβαλε τον κοφτη εκει που τον εβαλε ή γιατι εβγαλε το fz1 με 150 αλογα κ οχι 170 οπως εχει το r1 ειναι προφανες.....ηθελε ενα all around touring μηχανακι που να εχει sport touring θεση οδηγησης με τιμονι κ οχι clip on,δυνατο στα πλαισια του sport touring κ οχι τερας......
4.με τις βενζινες κ την αυτονομια πως παει.......?
παντως εχει πολυ ενδιαφερον αυτο που κανεις εφοσον κατεχεις κ τις γνωσεις οπως λες......τι ακριβως δουλεια δεν μας ειπες οτι κανεις.....
ενδιαφερον......καποια δικα μου σχολια.....
1.οσον αφορα το οτι ακομη κ με commander μπουκωνει στα χαμηλα 2-3500στρ ειναι ενδιαφερον μιας κ ειχα την εντυπωση οτι με commander κ τον καταλληλο χαρτη στρωνει τελεια.....
δοκιμασες αντι να βγαλεις τις προπεταλουδες(προφανως εννοεις αυτες που ειναι ψηλα στα χωνια που βλεπουμε δλδ πανω στο φιλτροκουτι) να βαλεις καποιες μικροτερες ivans ή copperdawg?
2.γνωμη μου ειναι οτι μπλεκοντας με εκκεντροφορο r1 κ ignition module αβανς κλπ οτι μπαινεις σε πιο βαθεια νερα
που θελουν γνωσεις ηλεκτρολογικες/ηλεκτρονικες/μηχανολογικες συνδυασμο δλδ.....
3.το γιατι η yamaha εβαλε τον κοφτη εκει που τον εβαλε ή γιατι εβγαλε το fz1 με 150 αλογα κ οχι 170 οπως εχει το r1 ειναι προφανες.....ηθελε ενα all around touring μηχανακι που να εχει sport touring θεση οδηγησης με τιμονι κ οχι clip on,δυνατο στα πλαισια του sport touring κ οχι τερας......
4.με τις βενζινες κ την αυτονομια πως παει.......?
παντως εχει πολυ ενδιαφερον αυτο που κανεις εφοσον κατεχεις κ τις γνωσεις οπως λες......τι ακριβως δουλεια δεν μας ειπες οτι κανεις.....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- FotisFz1
- Δημοσιεύσεις: 595
- Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Επαναπρογραματισμος τισ μαμα ecu
θα το παρακολουθω με ενδοιαφερων...
καλη επιτυχια
καλη επιτυχια
Re: Επαναπρογραματισμος τισ μαμα ecu
Το επαγγελμα μου ειναι μηχανικος αυτοκινητων και ασχολουμαι και με προγραματισμους εγκεφαλων το να το κανεις να δουλεψει τελεια οταν φτασεις σε αυτο το σταδιο που ειμαι εγω ειναι απλα πολυ δυσκολο με ενα piggyback εγκεφαλο οπως ειναι το pciii με αυτο που κανω τωρα απλα δεν θα χρειαζεσαι τιποτα απο εξτρα εγκεφαλους και θα μπορεις οποτε θες να το γυρισεις στον εργοστασιακο χαρτη.
Απο καταναλωση ειμαι μια χαρα γιατι δεν χρειαζεται πλεον να αποσυνδεσης το μαμα λαμβδα και τον αφηνεις να κανει την δουλεια του που ειναι να φερνει την αναλογια αερα καυσιμου στα σωστα επιπεδα(εχω βρει και αυτον τον χαρτη και μπορω να τα φερω οπου δουλευει καλυτερα).
Οσο για τις προπεταλουδες προσωπικα εμενα μου αρεσι να ελενχω εγω το γκαζι και οχι ο εγκεφαλος(το μηχανακι γινεται ποιο απολυτο και οχι τοσο γραμικο οσο με τις προπεταλουδες)και ωα εχεις υποψιν σου οτι τερμα ανοιγουν περιπου μετα τις 7000 στροφες τα κερδη αν ανοιξουν χαμηλοτερα θα ειναι μεγαλα.
Να φανταστεις σε εκεινες τις στροφες για να το κανει γραμικο μειωνει αρκετα το αβανς και εκει ειναι το δευτερο χασιμο σε δυναμη
Απο καταναλωση ειμαι μια χαρα γιατι δεν χρειαζεται πλεον να αποσυνδεσης το μαμα λαμβδα και τον αφηνεις να κανει την δουλεια του που ειναι να φερνει την αναλογια αερα καυσιμου στα σωστα επιπεδα(εχω βρει και αυτον τον χαρτη και μπορω να τα φερω οπου δουλευει καλυτερα).
Οσο για τις προπεταλουδες προσωπικα εμενα μου αρεσι να ελενχω εγω το γκαζι και οχι ο εγκεφαλος(το μηχανακι γινεται ποιο απολυτο και οχι τοσο γραμικο οσο με τις προπεταλουδες)και ωα εχεις υποψιν σου οτι τερμα ανοιγουν περιπου μετα τις 7000 στροφες τα κερδη αν ανοιξουν χαμηλοτερα θα ειναι μεγαλα.
Να φανταστεις σε εκεινες τις στροφες για να το κανει γραμικο μειωνει αρκετα το αβανς και εκει ειναι το δευτερο χασιμο σε δυναμη
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Επαναπρογραματισμος τισ μαμα ecu
μαλιστα......αρκετα ενδιαφεροντα....
θα περιμενουμε νεωτερα λοιπον.....ετσι να εχουμε κ μια ιδεα.....
τι χρονος χρειαζεται για να γινει κατι τετοιο?1 μερα?2?3?
για τι κοστος μιλαμε?ο επαναπρογραμματισμος γινεται σε δυναμομετρο?στο δρομο?
βγαζεις την μαμα ecu ή οπως ειναι το μηχανακι λυνεις ρεζερβουαρ κλπ?
θα περιμενουμε νεωτερα λοιπον.....ετσι να εχουμε κ μια ιδεα.....
τι χρονος χρειαζεται για να γινει κατι τετοιο?1 μερα?2?3?
για τι κοστος μιλαμε?ο επαναπρογραμματισμος γινεται σε δυναμομετρο?στο δρομο?
βγαζεις την μαμα ecu ή οπως ειναι το μηχανακι λυνεις ρεζερβουαρ κλπ?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος koulis την Παρ 22 Μαρ 2013, 10:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- nionios
- Δημοσιεύσεις: 1144
- Εγγραφή: Δευ 23 Μαρ 2009, 13:42
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Charming N.California
- Επικοινωνία:
Re: Επαναπρογραματισμος τισ μαμα ecu
Ωραιος ο φιλος,
πολυ ενδιαφερον θεματακι
keep up the good work
πολυ ενδιαφερον θεματακι
keep up the good work
Και ρωτάει ο τροχύλιας
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
-Ήντα γινε?Πραμααααα του απαντάει ο καργιάτζουλας.....
Re: Επαναπρογραμματισμος της μαμα ecu
Για το κοστος ακομα δεν ξερω παντως οικονομικα θα ειναι οσο για το προγραμμα εγω προσωπικα το δικο μου το ειχα ρυθμισει με closed loop wideband datalogging τις zeitronix αλλα τωρα εχω μηδενισει στο pciii και φτιαχνω απο την αρχη χαρτη.Για να προγραμματιστη η ecu θελει περιπου μια ωρα αλλα πρεπει να ειναι εξω στον παγκο που λεμε για οσους εχουν χαρτη βενζινης στο pciii θα προσφερω δυο λυσεις 1)δεν θα πειραζω καθολου τους χαρτες βενζινης και θα αφηνω το pciii να κανει τις διορθωσεις 2)θα περναω τις διορθωσεις το pciii στους χαρτες βενζινης και μετα θα μπορεις να το αφαιρεσεις.Εννοειται η βασικη ρυθμισει θα περιλαμβανει σωστους χαρτες αβανς-o2-προπεταλουδες-derestrictions-fuel cut και προαιρετικα για οποιον θελει κοφτη υψηλοτερα.Αυτες τις μερες περιμενω ενα εγκεφαλο απο αμερικη που μου στειλανε να τον διαβασω και να τον συγκρινω με τους δικους μας
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Επαναπρογραμματισμος της μαμα ecu
ειναι μια δουλεια που μπορει να γινει σε μια μερα δλδ?
ας πουμε κανονιζουμε να βρεθουμε σε εναν χωρο που μπορεις να δουλεψεις κ ξεμπερδευεις σε 1 ωρα 2 ωρες?
γινεται καποια μετρηση σε δυναμομετρο ή στο δρομο?κατι που να πιστοποιει οτι ναι πηρες 5 αλογα κ 1 κιλο ροπη?
επισης το να ερθει σε αρχικη μορφη οπως πριν παλι θα πρεπει να το κανεις εσυ ή ειναι κατι που μπορει να το κανει κ ο ιδιοκτητης απο μονος του?
ας πουμε κανονιζουμε να βρεθουμε σε εναν χωρο που μπορεις να δουλεψεις κ ξεμπερδευεις σε 1 ωρα 2 ωρες?
γινεται καποια μετρηση σε δυναμομετρο ή στο δρομο?κατι που να πιστοποιει οτι ναι πηρες 5 αλογα κ 1 κιλο ροπη?
επισης το να ερθει σε αρχικη μορφη οπως πριν παλι θα πρεπει να το κανεις εσυ ή ειναι κατι που μπορει να το κανει κ ο ιδιοκτητης απο μονος του?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Επαναπρογραμματισμος της μαμα ecu
παντα καποιος θα ξυνεται/ψηνεται......
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: Επαναπρογραμματισμος της μαμα ecu
Να περασει το προγραμμα μεσα γινεται πολυ γρηγορα με τον καιρο θα υπαρχουν προγραμματα για ολα τα σταδια βελτιωσεις προς το παρων θα ρυθμισω το δικο μου για να μπορω να ξεκλειδωσω ολους τους χαρτες που ειναι παρα πολυ αναφορικα περιπου στους εκατο και αργοτερα που θα ρυθμιζουμε διαφορα σταδια θα μπορεσω να εχω πολλους ετοιμους χαρτες.Να γυρισει σε νορμαλ προγραμα παλι θα πρεπει να εχω τον εγκεφαλο εγω.Για ευκολια στον προγραματισμο εγω στο δικο μου τον εχω φερει διπλα απο την μπαταρια.Οσο για το δυναμομετρο εγω δεν εχω προβλημα να μετρηθει αν και η εμπειρια μου με τα δυναμομετρα το καθενα δειχνει διαφορετικα νουμερα και παιζει ρολο και ο χειριστης το ποιο αντικειμενικο ειναι την ιδια ωρα πριν και μετα το επαναπροματισμο.
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Επαναπρογραμματισμος της μαμα ecu
λιγο πιο πανω γραφεις οτι ετσι οπως το φτιαχνεις δεν θα χρειαζονται παραλληλοι εγκεφαλοι
αλλα μετα γραφεις οτι φτιαχνεις χαρτη απο το μηδεν στο commander.....τελικα τι ισχυει?
θα πρεπει να εχει καποιος ΚΑΙ commander ή αλλον παραλληλο εγκεφαλο ή μονο με τον επαναπρογραμματισμο της μαμα ecu ολοκληρωνεται η δουλεια....?
παντως θα θελαμε αναλυτικες φωτο του καθε βηματος που θα κανεις.....
απο το λυσιμο της μηχανης πλαστικα/ρεζερβουαρ/φυσες κλπ μεχρι τον επαναπρογραμματισμο της ecu κ επειτα ξανα στο δεσιμο......
αναμενουμε νεωτερα λοιπον κ οσο πιο συντομα
αλλα μετα γραφεις οτι φτιαχνεις χαρτη απο το μηδεν στο commander.....τελικα τι ισχυει?
θα πρεπει να εχει καποιος ΚΑΙ commander ή αλλον παραλληλο εγκεφαλο ή μονο με τον επαναπρογραμματισμο της μαμα ecu ολοκληρωνεται η δουλεια....?
παντως θα θελαμε αναλυτικες φωτο του καθε βηματος που θα κανεις.....
απο το λυσιμο της μηχανης πλαστικα/ρεζερβουαρ/φυσες κλπ μεχρι τον επαναπρογραμματισμο της ecu κ επειτα ξανα στο δεσιμο......
αναμενουμε νεωτερα λοιπον κ οσο πιο συντομα
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: Επαναπρογραμματισμος της μαμα ecu
Οχι φιλε δεν χρειαζεται το pciii οι χαρτες βενζινης που φτιαχνω θα ειναι μεσα στο εγκεφαλο αλλα αυτο δεν ειναι τοσο απλο πας με μικρα βηματα και μην ξεχνας οτι ακομα ειμαι στο αρχικο σταδιο οταν τελειωσω το προγραμμα με το οποιο δουλευω και αναγνωριζω του χαρτες τοτε θα μπορω να ολοκληρωσω το εργο μου.Προς το παρων στον ignition module εχω μηδενισει τις τιμες και τις εχω περασει στον εγκεφαλο και στο pciii εχω μηδενισει μεχρι τις 3500 και περασει τις διορθωσεις στον εγκεφαλο(παρεπιπτωντος πλεον δουλευει τελεια καθολου μπουκοματακια ακομα και αν ανοιξω τερμα γκαζι απο τις 1500 στροφες)Φωτογραφιες για το λυσε δεσε δεν εχω αλλα ειναι κατι πολυ ευκολο να το κανεις οσο για τον εγκεφαλο εχω ανεβασει και στο αμερικανικο φορουμ που γραφω στο FZ1OA θα προσπαθησω να ανεβασω και εδω.
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Επαναπρογραμματισμος της μαμα ecu
μαλιστα....στο fz1oa δεν εχω προσβαση μιας κ με ειχαν ban-αρει λογω του οτι 1ο μου ποστ δεν ηταν στο welcome i'm new mebmer thread αλλα ποσταρα μια φωτο απο την μηχανη.....κομπλεξικοι,τι να πεις.....
διαβαζω καθε μερα το fz1-forum.com.....οποτε αν θες ανοιξε thread κ εκει κ ανεβασε καμμια φωτο κ εκει οπως κ εδω φυσικα
διαβαζω καθε μερα το fz1-forum.com.....οποτε αν θες ανοιξε thread κ εκει κ ανεβασε καμμια φωτο κ εκει οπως κ εδω φυσικα
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: Επαναπρογραμματισμος της μαμα ecu
Ειναι λιγο περιεργει εχεις δικιο και να ξερεις εχουν και μια λατρεια στο Ivan. τις factory pro
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες