Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από koulis »

:arrow: καπτεν δημητρη πολυ ανατρεπτικα αυτα που λες..... :shock:
ξερω οτι καποια δυναμομετρα ειναι αυστηρα κ καποια αλλα λιγοτερο....
αλλα αυτο που λες ειναι παρα μα παρα πολυ αυστηρο......
132 τροχο με τελικο-φιλτρο οταν τα περισσοτερα δυναμομετρα ειτε fuchs ειτε dynojet το βγαζουν μαμα
130-132 κ με τελικο φιλτρο 135-137....δλδ μαμα fz1 στο δυναμομετρο που λες θα βγαζει 125? +:Brick wall=+:](*,)
για πειτε ρε παιδια καποιοι που μπορει να το κατεχετε λιγο παραπανω.....
H.A.Balafourteeeeeeeee....... :mrgreen:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από Theod »

Οι μετρήσεις σε δυναμόμετρο είναι ΜΟΝΟ ενδεικτικές και ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΜΜΙΑ αξία δεν έχουν σε απόλυτα νούμερα...
Το είδος και ο τύπος του δυναμόμετρου, η κατάστασή του, οι συνθήκες θερμοκρασίας-υγρασίας-υψομέτρου την ώρα της μέτρησης, και ο συντελεστής που έχει περαστεί, είναι ικανά να δείξουν τιμές με απόκλιση 0-20% ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ... :shock:

Μόνο η επαναλαμβανόμενη μέτρηση πριν και μετά από κάποια μετατροπή στο ίδιο δυναμόμετρο, καλιμπραρισμένο με τον ίδιο συντελεστή, σε παραπλήσιες συνθήκες θερμοκρασίας-υγρασίας, που θα μας δείξει την ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ έχει κάποια αξία και ακρίβεια...

Πάντως ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ των δημοσιευμένων μετρήσεων για το fz1 από διαφορες "θεωρητικά αξιόπιστες" πηγές (περιοδικά, τεστ, tunerades κλπ) παίζει σε τιμές 126-131 τροχό... Και κάπου εκεί ανάμεσα πρέπει λογικά να βρίσκεται η αλήθεια αν υπολογίσουμε ένα "λογικό και αναμενόμενο" ποσοστό απωλειών μετάδοσης σε σχέση με τα ονομαστικά άλογα... Και μην ξεχνάτε ότι διακυμάνσεις της τάξης του 1-2% (που στο φζ1 μεταφράζεται σε 1,5-3 άλογα) έχει ακόμα και η καλύτερη γραμμή βιομηχανικής παραγωγής όσο αφορά το μηχανάκι... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Ρε κούλη...εδώ αν κοιτάξεις περιοδικά στην αμερική σου λένε άλλη μονάδα μέτρησης, στην αγγλία το ίδιο, γερμανία, ιταλία, ελλάδα...οπότε διαφορές να περιμένεις από δυναμομετρο σε δυναμόμετρο. Αν δούμε όλες τις μοτοσικλέτες που ας πούμε ξέρεις πόσα άλογα βγάζουν σε dynojet, τα πάμε μετά σε αυτό που περιγράφει ο φίλος...πάλι ίδιες διαφορές θα βρούμε...ή στο Fuchs δυναμόμετρο που έχω δει εγώ... Αυτό το δυναμόμετρο που σου λεω το Fuchs, έχει διαφορετικές μονάδες, πχ EC95, SAE, DIN...σε στρόφαλο και ρόδα αντίστοιχα...έχει ακόμη και στο ράουλο επάνω πόσο βγάζει θεωρητικά με όλες τις απόλεις...ε λοιπόν εγώ αναφέρω τα wheel din...εκεί στα 132-134 πάιζουν...τα μαμά.

Οπότε όταν σε παγκόσμιο επίπεδο δεν έχουν καταλήξει για ενιαία μονάδα μέτρησης της ιπποδύναμης των οχημάτων (διότι παίζει και το φορολογικό παιχνίδι εδώ σε κάποιες χώρες) προφανώς προσθέτοντας και τα διάφορα ποσοστά επι τις εκατό όπως τα αναφέρει ο theod τότε καταλαβαίνεις πως το απόλυτο δεν υπάρχει. Άρα έτσι θα πρέπει να αντιμετοπίζεται, ως κατα προσέγγιση ή ποσοστιαία διαφορά πρίν και μετά ή σαν μια ένδειξη αναφοράς.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από koulis »

αυτο με το fuchs κ το που σου βγαζει την ιπποδυναμη εχεις δικιο balafourte....
το fuchs που ειχα παει μου ειχε βγαλει:
-149 στροφαλο
-144 κιβωτιο ταχυτητων
-137.5 τροχο
-125 ραουλο

by the way.....
1.το μικρο σου ποιο ειναι? :mrgreen:
2.τι εγινε με εκεινο το fz1 με 160 τροχο?κ τι καλουδια φοραει? +:Whistle=+::-

:/abwave::)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
captaindimitris
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 13 Φεβ 2011, 19:45
Model: -
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από captaindimitris »

Κάπως έτσι... Εγώ ξέρω ότι βγάζουν 124 -125 μαμά και Αυτο το είδα απο 2 περιοδικά και απο τον μηχανικό μου που Όταν Έγινε η δυναμομετριση και είχα 127,7( μόνο φιλτρο εξατμιση) μου είπε πως είναι ικανοποιητικό έτσι αρυθμιστο...πάντως μ το ανέφερε ο άνθρωπος πως αν πήγαινα σε dynojet θα έπαιζε σίγουρα γύρω στα 140-145...τι να πω; Αυτά μ είπε κ αυτά σας Λέω, και είναι εμπιστος πολυ.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από koulis »

καλα 140-145 με εξατμιση-φιλτρο μου φαινονται πααααρα πολλα.....
σε dynojet θα σου εβγαζε κανα 135-137 πιστευω :wink:
δεν μας ειπες ομως για ποιον μηχανικο μιλας....
πες το μην κολλας..... :wink: :/abwave::)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
captaindimitris
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 13 Φεβ 2011, 19:45
Model: -
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από captaindimitris »

Δεν Παίζει θέμα κολληματος φίλε μου...Απλά θα φαινόταν σαν διαφήμιση...

Γαβριλος λέγεται στον ευοσμο( Gabriel team)

Άβαταρ μέλους
johnmiry
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Kavala
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από johnmiry »

Όλα καλά ρε παιδιά..., όλα γίνονται..., όλα δε γίνονται......

...πέρα απ΄ όσα είπε ο theod για τις δυναμομετρήσεις..., θέλω
να προσθέσω ότι μία παράμετρο ν' αλλάξει αυτός που τη διενεργει...,
μπορεί να σου δείξει ότι το μοτοσακό σου έχει 437,6Ηρ στον τροχο......

...απλά το δικό μου ερώτημα είναι...., για πιο λόγο
τα χρειάζεται ο μέσος χρήστης ενός FZ1 τα 10 ή 20 ή 30
άλογα παραπάνω................... :?: ......ΟΟΟΕΕΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟ...... :?:

για να το βάζει στις ευθείες/φανάρια με supersport/bike............ :?:
για να σηκώνει σουζα με το γκαζι................. :?:
για να κατεβάσει 2sec στις Σερρες........... :?:

.....αλήθεια...., δεν μπορώ να καταλάβω.............. +:Think=+::-k

παρακαλώ για τη βοήθειά σας............... :mrgreen:

:/abwave::)

Υ.Γ....δεν είναι υπονοούμενο για κανέναν....,
μην το πάρει κανείς στραβά............ :mrgreen:
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Αφου αγαπητέ δεν σε ενδιαφέρει...τότε γιατί να σου απαντήσουμε...αν και σε μερικές από τις αλλαγές παίζει και το αισθητικό κομμάτι της βελτίωσης.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από koulis »

:arrow: johnmiry,
για τον ιδιο λογο που θα βελτιωσεις την αναρτηση....
ο μεσος χρηστης βολευεται κ με την μαμα αναρτηση....μεχρι ενος σημειου βεβαια....
δεν χρειαζεται να εξηγησουμε κ πολλα....οπως κ ενας με r1 ή busa δεν θα του φτανουν κ θα θελει
κ xtra αλογα ετσι κ με το fz....σου φτανουν απλα λες "μπορει να βγαλει κ αλλα..."
ολα ειναι θεμα ταυλας κ χρηματων...that's all....αλλοι θελουν να τα τρωνε στις πιστες,αλλοι στις αναρτησεις
κ αλλοι απλα να tuniζουν τα εργαλεια κ να τα βγαζουν μια φορα τη 7αδα να κα*λωνουν απο την ροπη κ τπτ αλλο....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
zisisx
Δημοσιεύσεις: 965
Εγγραφή: Τρί 23 Νοέμ 2010, 17:49
Model: -
Τοποθεσία: Πρεβεζα-Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από zisisx »

η ψωρα της βελτιωσης ειναι κατι το οποιο δεν μπορει να εξηγηθει τοσο απλα.......
πολλες φορες κ γω δεν ειμαι συμφωνος αλλα αν ο αλλος εχει το μικροβιο δεν μπορεις να κανεις κατι γι'αυτο.....
βελτιωση γινεται σε πολλους τομεις απο μηχανικα,οπτικα,αισθητικα ακομα κ η αλλαγη ελαστικων μπορει να θεωρηθει βελτιωση.....
καποιοι κυνηγουν χρονομετρα κ καποιοι απλα γουσταρουν....μεχρι ενος σημειου οι περισσοτεροι θελουμε τα ιδια πραγματα...
μια aaftermarket εξατμιση....κανενα φιλτρακι αερος.....χμμμμμ +:Think=+::-k ....xenon......εεεεε με βαλιτσες τι γινεται...??????
ολα αυτα ειναι βελτωση.......
Χαμογελατε......κανει τους αλλους να ανησυχουν.....!!!!!

Άβαταρ μέλους
johnmiry
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Kavala
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από johnmiry »

I c....... :idea:

μάλλον εγώ δε βρίσκω ότι χρειάζεται τέτοια μετατροπή.............

όσο για το ποιός απαντάει και ποιός όχι..... :lol: ....., όποιος θέλει φυσικά....... :lol:
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Ρε παλίκαρε, να σου απαντήσουμε, αλλά εκ των προτέρων δεν σε ενδιαφέρει...οπότε...εσύ μου δείνεις την επιλογή...με όλο το συμπάθειο.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από koulis »

επανερχομαι με ερωτημα....εδω στυλιδα εχουμε 2 μαγαζια που κανουν καυσαναλυση....
κ το σκεφτομαι καιρο τωρα να παω το μηχανακι να του κανω.....το θεμα ειναι....
με την καυσαναλυση θα δω τι?κατα ποσο βγαζει καθαρα καυσαερια?κατα ποσο ειναι σωστα ρυθμισμενο το μειγμα του?
για πειτε....
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Oem ECU.....ρυθμιζεται?Καυσαναλυση....σκοπος?

Δημοσίευση από jskf16 »

...την αναλογια βενζινας-αερα , αν δεν ειναι οπως <<πρεπει>> , θα εχεις και καυσαερια :mrgreen:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες