Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
johnmiry
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Kavala
Επικοινωνία:

Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από johnmiry »

Η ιστορία μου ξεκινά κάπου 12000χλμ νωρίτερα...., αρχές του έτους δηλαδή.., κάπου στα 33000χλμ,
όταν συνιδητοποίησα ότι με τις ίδιες συνθήκες ταξιδιού, η κατανάλωση είχε αυξηθεί από 1 ως 1,5l/100χλμ... +:Think=+::-k

Δεν έδωσα σημασία γιατί έλεγα ότι μπορεί να είναι από τα αλυσιδογράναζα που ήταν σε μαύρο χάλι,
ή το service των 40000χλμ (βαλβίδες ίσως...) που κόντευε..... +:Whistle=+::-

Φτά νοντας στα 40000χλμ, πέρα από τις καθιερωμένες εργασίες, ζητησα από το Σταμάτη
να μου βγάλει τα μπεκ για να τα πάω για καθαρισμό....., όχι γιατί υποψιαζόμουν κάτι σχετικό
με την κατανάλωση, άλλα έτσι..., προληπτικά.... Έτσι κι έγινε..., τα έβγαλε, τα πήρα και
μέσα σε τρεις ώρες του τα επέστρεψα καθαρισμένα....!!!

Την επόμενη μέρα, όταν πήγα να παραλάβω, μου είπαν ότι η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει μπροστά,
πράγμα το οποίο διαπίστωσα κι ο ίδιος και το οποίο φυσικά δεν υπήρχε πιο πριν... +:Think=+::-k
Πήρα τη μηχανή κι έφυγα βιαστικά, γιατι την επόμενη είχα ταξίδι Καβάλα
(...και ραντεβού με την πίστα των Σερρών..... :mrgreen: ), με την υπόσχεση να το δούμε όταν γυρίσω... :/abwave::)

Δυο βδομάδες λοιπον αργότερα και αφού aλλάζουμε πρώτα την imitation μπαταρία που είχα
βάλει δυο μήνες νωρίτερα με μία Yuasa δοκιμαστικά, μετράμε πιέσεις αντλίας, μπεκιέρας, καυσαέρια
από λαιμούς αλλά και στο τελικό και..., μετά από μια μέρα παιδεμα καταλήγουμε στο συμπέρασμα
ότι μάλλον είναι θέμα αντλίας, μπέκ ή ρυθμιστή πίεσης στην μπεκιέρα.....

Το πρόβλημα ήταν ότι οι δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους ήταν πλημυρισμένοι με βενζίνη,
γιατί τα μπέκ έμεναν ανοιχτά όταν έσβηνε ο κινητήρας, με αποτέλεσμα να μπουκώνει
και να δυσκολεύεται να πάρει μπροστά.....

Σ’ ένα δεύτερο ραντεβού που κανονίστηκε, δοκιμάσαμε μία άλλη αντλία βενζίνης (μαζί με το ρεζερβουάρ...)
από ένα τρακαρισμένο και μπέκ από R1 ’04-‘06 που είναι τα ίδια με του κινητήρα του FZ1και μας
τα δάνισε φιλικό συνεργείο.....

Ως δια μαγείας μόλις αλλάχτηκαν τα μπεκ, το μηχανάκι επανήλθε.... :!:
Έχω κάνει 2000χλμ με αυτά τα μπεκ και έχουν διορθωθεί όλα....., ακόμα και η κατανάλωση....... :!:

Τα παλιά τα πήγα ξανα στον ανθρωπο που είχε κάνει τον καθαρισμό, τα ξανάβαλε στο μηχάνημα
και είδα ότι όντως δε χάνουν ανεβάζοντας την πίεση ακόμα και στα 3,5bar που δουλεύει η αντλία του FZ1,
αλλά και ανεβάζοντας τις στροφές πάνω από τις 10000rpm...... Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι το μηχάνημα
καθαρισμού δεν μπορούσε να κάνει προσομοιωση της θερμοκρασίας λειτουργίας των μπεκ..... :lol:

Έχουν ήδη έρθει τα μπεκ και περιμένω και τα λαστιχάκια στεγανοποίησης για να προχωρήσω...

Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι το πρόβλημα στα μπεκ προϋπήρχε του καθαρισμού και απλά
η διαδικασία αυτή το επιδείνωσε και το έβγαλε στην επιφάνεια.....

Ένα ενημερωτικό γι’ αυτούς που τους απασχολεί........, η κατανάλωση.... :mrgreen:

Στη διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες..... :/abwave::)
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από koulis »

με 2 λογια....καλα ή κακά εκανες που τα καθαρισες?
κοστος καθαρισμου των μπεκ?
:mrgreen:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από koulis »

επισης αφου το προβλημα προυπηρχε πως κ δεν το ειχες προσεξει?γραφεις οτι "....μου είπαν ότι η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει μπροστά,πράγμα το οποίο διαπίστωσα κι ο ίδιος και το οποίο φυσικά δεν υπήρχε πιο πριν..."
επισης μηπως επαιξε ρολο η imitation μπαταρια?
ο μαστορας πως κ δεν καταφερε να εξομοιωσει τη θερμοκρασια λειτουργιας τους?τωρα εισαι σιγουρος οτι θα δουλευουν σωστα?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
johnmiry
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Kavala
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από johnmiry »

κόστος καθαρισμού φιλικό...., ήταν γνωστός γνωστού.....

μ' έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανα..., αν στα 33000χλμ αλλαζα τα μπεκ....,
θα είχα γλιτώσει μέχρι τώρα από βενζίνες πάνω από τα μισά χρήματα που θα δώσω
για την αντικατάστασή τους...... :mrgreen:

εκ των υστέρων αυτό που έχω να πω είναι "σπυρί που δε σε τρώει, μην το ξύνεις...",
αλλά το θέμα είναι ότι εμένα μ' ετρωγε και δεν το 'χα πάρει πρέφα....... :mrgreen:

:/abwave::)
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5

Άβαταρ μέλους
johnmiry
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Kavala
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από johnmiry »

koulis έγραψε:επισης αφου το προβλημα προυπηρχε πως κ δεν το ειχες προσεξει?
όταν λέω προϋπήρχε αναφαίρομαι στην αυξημένη κατανάλωση....., αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ
ότι μπορεί να οφείλεται στα μπεκ.......


γραφεις οτι "....μου είπαν ότι η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει μπροστά,πράγμα το οποίο διαπίστωσα κι ο ίδιος και το οποίο φυσικά δεν υπήρχε πιο πριν..."
επισης μηπως επαιξε ρολο η imitation μπαταρια?
η μπαταρία τελικά δεν έπαιξε κανένα ρόλο......, την δοκιμάσαμε ξεχωριστά....

ο μαστορας πως κ δεν καταφερε να εξομοιωσει τη θερμοκρασια λειτουργιας τους?
τι μπορούσε να κάνει..., να ζεστάνει τα μπέκ με κανένα φλόγιστρο......?

τωρα εισαι σιγουρος οτι θα δουλευουν σωστα?
τώρα ήδη δουλεύουν σωστά τα μπεκ του R1 που έχω πάνω......
.....
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5

Άβαταρ μέλους
Vassilis
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2007, 17:35
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από Vassilis »

Δεν υπάρχει μοτοσυκλετιστής που να μην "ξύνει τα σπυριά " του. Καλά έκανες και τα έλεγξες και τα αντικατάστησες εν τέλει :) Πως την είδες την απόδοση μετά με τα καινιούργια μπεκάκια? Τελικά η αντλία δεν είχε πρόβλημα?
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από InversionOfControl »

ποιο ειναι το κοστος αντικαταστασης των μπεκ? στα ποσα κμ προβλεπεται?

ρεζερβα στα ποσα κμ εβλεπες και με ποια μεση ωριαια ταχυτητα?

ωραια ολα αυτα... αλλα πρεπει να ψαχνεσαι πολυ η να το κατεχεις το αθλημα για να φτανεις σε τετοια συμπερασματα.
Εμεις οι απλοι μεσοι αναβατες που θελουμε να παμε τη βολτα μας τι πρεπει να κανουμε ? :) +:Think=+::-k
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
johnmiry
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Kavala
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από johnmiry »

Vassilis έγραψε:Πως την είδες την απόδοση μετά με τα καινιούργια μπεκάκια?
...η απόδοση..., που να σημειώσω, είχε μειωθεί στις υψηλές στροφές γιατί μπούκωνε,
επανήλθε στα φυσιολογικα επίπεδα.......

Τελικά η αντλία δεν είχε πρόβλημα?
...όχι η αντλία είναι μια χαρά.... :D
Kwsths έγραψε:ποιο ειναι το κοστος αντικαταστασης των μπεκ? στα ποσα κμ προβλεπεται?
...το κόστος Κωστή είναι γύρω στα 500 εούροζ και απ' ότι είδα στο μανιουαλ δεν προβλέπεται
σε προγραμματισμένη συντήρηση, παρα μόνο αν διαπιστωθεί πρόβλημα...


ρεζερβα στα ποσα κμ εβλεπες και με ποια μεση ωριαια ταχυτητα?
...ρεζέρβα γυριζα συνήθως γύρω στα 195χλμ με κοντερίσια ταχύτητα 150χλμ/ω....,
αλλά σταθερά σε ΟΛΗ τη διάρκεια της εκάστοτε μεγάλης διαδρομής......


ωραια ολα αυτα... αλλα πρεπει να ψαχνεσαι πολυ η να το κατεχεις το αθλημα για να φτανεις σε τετοια συμπερασματα.
Εμεις οι απλοι μεσοι αναβατες που θελουμε να παμε τη βολτα μας τι πρεπει να κανουμε ? :) +:Think=+::-k
...ολ' αυτά δεν είναι αυθαίρετα συμπεράσματα δικά μου..., και μη φανταστείς ότι ψαχτικα και πολύ....
όλα ήρθαν με λίγο ψαξιμο παραπάνω στο συνεργείο του Σταμάτη, για τον απλούστατο λόγο του ότι
είχε παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα που δεν υπήρχε.......

...και δε νομίζω ότι πρέπει να γνωρίζει κανείς τη Βίβλο της μηχανολογίας για να πάει μια βόλτα...... :mrgreen:
:/abwave::)
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από jskf16 »

Ο Γιαννης εχει (θα) δημιουργησει με αυτο το Thread ενα πανικο που για μενα 100000% φταιει ο ιδιος , ευτυχως το εφτιαξε πληρωνοντας βεβαια οπως επισης καλα εκανε και μας ενημερωσε , οποτε μη σας πιανει αγχος και διαβαστε τον επιλογο , στον οποιο συμφωνει αν δειτε ποιο πανω και ο ιδιος ο Γιαννης!!!
http://www.fazerclub.eu/forumx/knowledg ... .php?id=41

....και γραφω αυτο περισσοτερο , χωρις να θελω να προσβαλλω κανενα!!! , για τους αναβατες εκεινους που δεν εχουν επαφη μεγαλη με το αντικειμενο ,δεν εχουν γνωσεις ή επαφες με μηχανικους ωστε να τους βοηθησουν σε φιλικο καπως επιπεδο και να μην αναγκαστουν στο μελλον να πληρωνουν κερατιατικα απο το πουθενα , μη τρελενεστε , μη σκαλιζετε και μη κανετε τους επιστημονες σε κατι που δε το γνωριζετε , ο Ελληνας το χει αυτο :mrgreen: !!!!

Τα μπεκ οταν και αμα ποτε χρειαστουν το οτιδηποτε θα μας το δειξουν , εχουν τοσα πολλα διαφορετικα συμπτωματα , που μια ή 10 διαφορετικες καταναλωσεις δε μας λενε τιποτα , θα εχουν προκυψει αλλα σημαντικοτερα θεματακια απο εκει!Για αυτο υπαρχουν μηχανικοι μηχανηματα και εργαλεια ωστε πριν απο οποιαδηποτε κινηση μας να την εχουμε διασταυρωσει τσεκαρει στο συνεργειο πρωτα!

παντα φιλικα και μονο!!!
:/abwave::)

Άβαταρ μέλους
johnmiry
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Kavala
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από johnmiry »

Πολύ σωστή η επισήμανσή σου Γιάννη..... :!:

Δε θέλω να πανικοβάλω κανέναν..., απλά ένα ενημερωτικό thread είναι,
σχετικά με το πως μου παρουσιάστηκε εμένα το συγκεκριμένο πρόβλημα......

:/abwave::)
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Γιαννη 195 κμ με ολα μαμα πανω (γραναζια κλπ) ?

btw δεν αμφισβητω σε καμια περιπτωση αυτα που λες... ισα ισα..
απλα εμενα μου φαινονται πολυ ψαγμενα για τον μεσο χρηστη :mrgreen:


αυτο που δεν καταλαβα ειναι αν θα βαλεις τελικα καινουργια η θα μεινεις με του ρ1?
και φυσικα το προβλημα απο μπορει να προηλθε? απο την ποιοτητα του καυσιμου, τον τροπο οδηγησης
η ηταν κατι τυχαιο?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
johnmiry
Δημοσιεύσεις: 407
Εγγραφή: Τρί 20 Μάιος 2008, 19:31
Model: FZ1
Model year: 2008
Τοποθεσία: Kavala
Επικοινωνία:

Re: Περί σωμάτων ψεκασμού (μπεκ)............

Δημοσίευση από johnmiry »

Kwsths έγραψε:Γιαννη 195 κμ με ολα μαμα πανω (γραναζια κλπ) ?
όλα μαμά Kwsth........

btw δεν αμφισβητω σε καμια περιπτωση αυτα που λες... ισα ισα..
απλα εμενα μου φαινονται πολυ ψαγμενα για τον μεσο χρηστη :mrgreen:
ΟΚ....., δεν είπα πουθενα ότι αμφισβιτεις κάτι..... :mrgreen:
...αλλά κι έτσι να ήταν..., κι αυτό είναι κομμάτι του διαλόγου...... :mrgreen: :mrgreen:



αυτο που δεν καταλαβα ειναι αν θα βαλεις τελικα καινουργια η θα μεινεις με του ρ1?
johnmiry έγραψε:..........
Έχουν ήδη έρθει τα μπεκ και περιμένω και τα λαστιχάκια στεγανοποίησης για να προχωρήσω...
τα μπεκ του R1 είναι δανικά......

και φυσικα το προβλημα απο μπορει να προηλθε? απο την ποιοτητα του καυσιμου, τον τροπο οδηγησης
η ηταν κατι τυχαιο?
...το μυαλό μου πάει μόνο στην ποιότητα των καυσίμων...... +:Think=+::-k ..............,
...και μάλλον από κάποιο σιγκεκριμένο πρατήριο, που δε θυμάμαι φυσικά..... +:Think=+::-k
δεν μπορώ να φανταστώ ότι ο τρόπος οδήγησης, όπως και να 'ναι, μπορεί να
επιρρεάσει τη λειτουργία των μπεκ........
Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες