Σελίδα 1 από 2

Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Φεβ 2010, 21:05
από aris63
Κόπηκε χτές η ντίζα συμπλέκτη και είπα να πάρω μια καινούργια απο Yamaha και να την αλλάξω μόνος μου.
Η ντίζα είχε 28 ευρώ και όλα καλά μέχρις εδώ.
Ξεκίνησα το μεσημέρι να την αλλάξω χωρις να προσέξω απο πού περνάει.
Τι ηταν αυτό!!!!!!!
Δύο ώρες παιδεύτηκα και ξήλωσα τη μισή μηχανή --πλαστικά- τεπόζιτο- φιλτροκούτι- καλώδια - βάση για σωληνάκια abs.
Απίστευτο για μιά ντίζα.
Ευτυχώς που έτυχε κοντά στο σπίτι, δεν θέλω να σκέφτομαι αν τύχαινε κάπου μακριά.

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Φεβ 2010, 21:12
από Theod
Τελικά τα κατάφερες ???

Για δώσε κανένα tip γιατί και εγώ σκέφτομαι να την αλλάξω μόνος μου προληπτικά...Την έχω λαδώσει 2 φορές και προσωρινά φάνηκε να συνέρχεται, αλλά έχω την αίσθηση ότι έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση και δεν θέλω να βρεθώ προ απροόπτου...

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Φεβ 2010, 23:35
από Vassilis
Theod έγραψε:.....
Εάν έχει επιμικυνθεί η διαδρομή το πιθανότερο είναι να έχει κοπεί καμποση... Τσεκαρέτο καλού κακού μην την πατήσεις γιατι μέσα στην Αθήνα με κομένη ντίζα ειναι.. πίκρα :(

Η εγχείριση πέρνει ώρα, ενδεικτικά σηκώνεις τεπόζιτο και πάνελ του φέρινκγ.

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 08:34
από Theod
Δεν δείχνει να έχει επιμηκυνθεί η διαδρομή. Σταδιακά όμως είχε σκληρήνει αρκετά χωρίς να το πάρω χαμπάρι. Έγινε μια λίπανση της ντίζας και αμέσως αυτή μαλάκωσε πάρα πολύ. Μετά από μερικούς μήνες ξαναένοιωσα ότι σκλήρηνε -την ξαναλίπανα και πάλι μαλάκωσε. Τώρα φαίνεται να λειτουργεί καλά, λέω όμως με την πρώτη ευκαιρία να την αλλάξω ακριβώς για να προλάβω ένα αναπάντεχο κόψιμο το οποίο σύμφωνα με τον νόμο του Μέρφυ όταν γίνει θα γίνει στην πιο ακατάλληλη στιγμή.
Αλλά ξέρεις πως είναι αυτά. Όλο λέω να το κάνω και όλο το παραπέμπω για αργότερα. Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού... +:Whistle=+::- :wink:

Τέσπα, δεν ξέρω τι άλλο χρειάζεται αλλά πάντως το να σηκώσεις ντεπόζιτο και πλαινά δεν είναι και κάτι τρομερό...Τώρα που διάβασα και το δικό σου πόστ είμαι αποφασισμένος να το κάνω σύντομα... :/abwave::)

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 08:48
από Vassilis
Θα σου σπάσει τα @@δια να την περάσεις μέσα από τα μπρασελάκια επίσης θα στα σπάσει να ξαναστηρίξεις την βάση του συμπλέκτη στο μοτέρ (κάτω δεξιά), αλλά και θα γλυτώσεις λεφτά και το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει :)

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 10:32
από Stamos
Στα πόσα χλμ περίπου χρειάζεται αλλαγή? (ενδεικτικά, μιά και είναι συνάρτηση της χρήσης)

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 10:37
από Frezas
Σταματη εχει να κανει και με τη φροντιδα της. Ποσο συχνα λιπαίνεται και ποσο τη προσεχουμε στα πλυσιματα. Προσωπικα σε καθε πλυσιμο, τυλίγω το σημειο στο συμπλεκτη με σακουλα για να μη περναει μεσα νερο και στεγνωνει. Επισης εχει σημασια και αν τρωει συχνα βροχες.

Παντως τα περισσοτερα παιδια που εχουν περασει τα 35000κμ με fz1 δεν την εχουν αλλαξει ακομα.

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 11:03
από Stamos
Έχει μέλλον ακόμα η δικιά μου οπότε. Ίσως όχι τόσο στο να φτάσω τα 35κ μιά και το κυκλοφορώ πολύ εντός των τειχών (άρα συχνή χρήση συμπλέκτη), αλλά έχει μέλλον.
Thanx Αντρέα!

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μαρ 2010, 22:15
από aris63
Theod έγραψε:Τελικά τα κατάφερες ???

Για δώσε κανένα tip γιατί και εγώ σκέφτομαι να την αλλάξω μόνος μου προληπτικά...Την έχω λαδώσει 2 φορές και προσωρινά φάνηκε να συνέρχεται, αλλά έχω την αίσθηση ότι έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση και δεν θέλω να βρεθώ προ απροόπτου...
Αν και αργοπορημένα ναι τα κατάφερα με την ντίζα αλλά με παίδεψε πολύ.
Εκει που περνάει πάνω απο το ψυγείο είναι δύσκολο σημείο όπως και κάτω στο τελειωμά της γιατί δεν μπορείς να λασκάρεις τους ρεγουλατόρους.
Αν εχεις ABS στηρίζεται και αυτο εκεί και είναι πιο δύσκολα τα πράγματα.
Ανοιξα και αρκετες φύσες για να βρώ αρκετο χώρο για ξεβίδωμα.
Αναγκαστικά ξεβίδωσα και κατι λαμάκια που κρατάνε τα σωληνάκια του ABS αλλά και τη βάση του ρεγουλατόρου για να φτάσω τις βίδες του.
Τωρα τελευταία είχε χαλαρώσει 2-3 φορές και κοιτώντας την είδα ενα συρματάκι κομμένο. Μετα απο 10 χλμ είχαν κοπεί τα μισά.
Καλή τύχη .

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μαρ 2010, 22:33
από Themis_81
Προληπτικα και μονο την αλλαξα πριν λιγες μερες στον Σταματη μαζι με το service των 50.000χλμ καθαρα για προληπτικους λογους μιας κ πλεον η μηχανη βγαινει απο το γκαραζ μονο για τα εκτος Αθηνας , και δεν θελω να με αφησει στη μεση του πουθενα ! Αν οντως λιπαινεται σωστα αντεχει ανετα κ περισσοτερο , αλλα καλο ειναι να το εχετε στο νου σας γιατι ειναι δυσκολη η αντικατασταση μακρυα απο συνεργειο ;)

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Αύγ 2015, 22:35
από mixalis-fz1
Για την συντήρηση της βγάζουμε τη ντιζα από τη μανέτα και λίγο πιο κάτω από το κεφαλάκι τυλιγουμε ένα αυτοσχέδιο χωνί από αλουμινόχαρτο ή σακουλάκι πλαστικό και το μονώνουμε στο κάτω μέρος με χαρτοταινία η μωνοτική καλά, στη συνέχεια ρίχνουμε λαδάκι ψιλό 10αράκι στο ποτηράκι που φτιάξαμε και το αφήνουμε σε όρθια θέση μέχρι να το τραβήξει, που και που τρομπάρουμε το σύρμα για να κατέβει πιο εύκολα και γρήγορα.

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Δευ 24 Αύγ 2015, 08:50
από Jo.Da.
Μπορείς αντί για χωνί από αλουμινόχαρτο να χρησιμοποιήσεις σύριγγα χωρίς το έμβολό της. :wink:

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Απρ 2018, 21:11
από swtirakos600
Καλησπέρα! :/abwave::)
Θέλω τη γνώμη σας.. Σε fazer 600 του 2006, όταν ο συμπλέκτης έχει βαρύνει αρκετά και φτάνει σε σημείο να σου κόβει την ντίζα κάθε 1,5 με 2 χρόνια, τι φταίει?
Θέλω να πω.. Παίζει να έχει πρόβλημα ο ίδιος ο συμπλέκτης (στον κινητήρα, όχι η μανέτα του συμπλέκτη) και να απαιτεί μεγαλύτερη δύναμη για να μετακινηθεί, με αποτέλεσμα να κόβει τη ντίζα μετά από λίγο καιρό (πρώτα την "ξεχειλώνει" και μετά κόβεται τελείως)?
Ευχαριστώ!

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Απρ 2018, 22:06
από Solomon
Την λαδωνεις σε τακτά διαστήματα? Παίζει κ το ενδεχόμενο που λες να έχει σφίξει από το κιβώτιο (τα varadero πέθαιναν τέτοια χουνερια γιατί κράταγε νερό το μοχλικο πάνω στο κιβώτιο και σκουριαζε) αλλά είναι πιο σπάνιο

Re: Αλλαγή ντίζας συμπλέκτη

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Απρ 2018, 22:34
από swtirakos600
Solomon έγραψε:
Σάβ 14 Απρ 2018, 22:06
Την λαδωνεις σε τακτά διαστήματα? Παίζει κ το ενδεχόμενο που λες να έχει σφίξει από το κιβώτιο (τα varadero πέθαιναν τέτοια χουνερια γιατί κράταγε νερό το μοχλικο πάνω στο κιβώτιο και σκουριαζε) αλλά είναι πιο σπάνιο
Solomon, ευχαριστώ για την απάντηση. :)
Όχι, δεν τη λαδώνω. Όποτε πάω στην αντιπροσωπεία για σέρβις τη λαδώνουν και μαλακώνει για καμια βδομάδα. Αλλά φοβάμαι ότι αυτό το σπρέι (ή λάδι.. δεν ξέρω τι βάζουν) ξεραίνεται εκεί μέσα και μαζί με σκόνες/βρωμιές γίνεται "τσιμέντο", το οποίο χειροτερεύει την κατάσταση. +:Think=+::-k

Από εμπειρία, υπάρχει περίπτωση να πρέπει να αλλάξω ολόκληρο τον συμπλέκτη για να λυθεί το πρόβλημα, ή οφείλεται αλλού? Πόσα χρόνια ζωής ή χιλιόμετρα ζωής έχει ο συμπλέκτης της μοτο μας?
Κυκλοφορώ εντός Αθήνας και κάνω συνέχεια αλλαγές σχέσης το κιβώτιο ώστε να κρατάω τις στροφές χαμηλά (για την κατανάλωση), οπότε ο συμπλέκτης δουλεύει υπερωρίες. Πλυσίματα δεν κάνω πολλά, 1-2 φορές τον χρόνο με λάστιχο ποτίσματος, οπότε δεν ρίχνω πολλά νερά μέσα. Και βροχές δεν τρώει και πολύ συχνά (αλλά τρώει και καμια βροχή εκεί που παρκάρω στη δουλεία).