φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
Billy_BMW
Δημοσιεύσεις: 1355
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2005, 19:23
Model: -
Τοποθεσία: Bayerische Motoren Werke - Niederlassung Zentrum Munchen
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Billy_BMW »

Αν κατάλαβα την ερώτηση μιας και δεν πολυδιάβασα κ τις απαντήσεις.....


Εκεί που ενώνεται το φιλτροκούτι το καθαρίζουμε και πάντα βάζουμε γράσο πάλι μετά στην επαννένωση.Γι'αυτό και η K&N μαζί με κάθε αγορά φίλτρου δίνει και σωληνάριο γράσου.Όχι για το φίλτρο αλλά για το φιλτροκούτι.

Οι λόγοι οπου μπαίνει το γράσο είναι ξεκάθαροι.

Στεγανοποίηση απο βρωμιές,νερό και ό,τι άλλο.

Άβαταρ μέλους
aris63
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Πέμ 23 Απρ 2009, 20:28
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από aris63 »

Koulis,
Το AIS είναι στην 1η φωτό το σωληνάκι που προεξέχει στην μέση αριστερά πάνω απο την πρώτη εισαγωγή.

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από jskf16 »

Οπως ολες οι μοντες εχουν τα + και τα - και αυτη εδω εχει τα δικα της , οι υδρογοναθρακες που απελευθερωνονται στο περιβαλλον θα ηθελα πολυ να τους μετρουσα , οπως και στις βαλβιδες τι ? μελλοντικες φθορες θα εχει αυτο κατα τη καυση! Τα ανοικτα φιλτρα και οι λανθασμενη συντηρηση τους , οι λαθος ρυθμισεις που συνηθως ακους και βλεπεις...Kαι ολα αυτα ειναι κυκλος με τα νερα του κινητηρα , το ψυγειο λαδιου , και οτι αλλο συνεπαγεται για τη σωστη θερμοκρασια του κινητηρα σε ολη του τη λειτουργια!

Το ΑΙS (air induction system) , αποτελειται απο τη βαλβιδα (air cut-off valve) εισαγωγης του αερα και τον αερα (air injection)που χρειαζεται να εγχυθει κατα την εκκινηση του , πραγμα πολυ σημαντικο σε λ , καταλυτες μια και η θερμοκρασια που χρειαζεται να αναπτυξει ειναι συγκεκριμενη! Θα μου πεις ο αλλος τα εχει ξηλωσει ολα :mrgreen: δε το νοιαζει...σωστο! Εμενα προσωπικα δεν!

....αυτες οι μοντες θελουν οργανα , υπολογιστες , μερακι και ενα μηχανικο που να εχει ορεξη να ασχοληθει!

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Theod »

Ψυχραιμία λίγο...μην φέρνουμε και την καταστροφή...Το ΦΖ1 δεν έχει λ καταλύτη...Μια παπαριά οξειδωτικό καταλύτη έχει στον σωλήνα λίγο πριν τον EXUP, και άλλον έναν μια από τα ίδια μέσα στην εξάτμιση...Όσα fz1 έχουν αλλάξει εξάτμιση εξ' ορισμού ήδη έχει αφαιρεθεί ο ένας που βρίσκεται μέσα στην μαμά εξάτμιση, και οι περισσότεροι αφαιρούν και αυτόν πριν το Exup κατά την τοποθέτηση του τελικού χωρίς κανένα θέμα λειτουργίας...Μετά αφαιρείς και τo AIS μόνο και μόνο για να μην έχεις πολλά σκασίματα...

Σίγουρα με την αφαίρεση όλων αυτών των βοηθητικών (αλλά και .... απατηλών) συστημάτων θα ανεβαίνουν κάπως οι εκπομπές ρύπων, αλλά προσωπική άποψη είναι ότι ούτε αυτή η αύξηση θα είναι τραγική ώστε να αρχίσουν οι οικολογικές τύψεις, ούτε υπάρχει κανένα θέμα με βαλβίδες, θερμοκρασίες, νερά, ψυγεία λαδιού ή τίποτε άλλο... ένα PC3 με έναν σωστό για το configuration χάρτη χρειάζεται και όλα δουλεύουν ρολόι...Και μάλιστα αν γίνει επιτυχημένα με περισσότερη δύναμη και μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με την πριν κατάσταση....

Το....μαρούλι είναι το πρόβλημα... :P

Άβαταρ μέλους
pavlaras1
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: Δευ 29 Δεκ 2008, 03:00
Model: MT09
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από pavlaras1 »

Παντως σε οσα προηγουμενα μηχανακια ειχα και ανοιγα λιγο 1-2 εκατοστα μεγαλυτερη την εισοδο αερα του φιλτροκουτιου δεν ειχα καποιο προβλημα και δεν χρειαστηκε να βαλω αλλο χαρτη ή αλλη εξατμιση και ειδα διαφορα κατευθειαν ασε που μου αρεσε ο ηχος ποιο πολυ και απο τις εξατμισεις.

Οταν ειδικα ακουγα τον ηχο εισαγωγης αερα απο το φιλτροκουτι να ρουφαει σαν να εχει τουρμπινα :)

Πραγματι εαν ανοιξεις παραπανω απο οτι πρεπει κανει κατι μπουκοματα και κατι σκασιματα και κατι περιεργα γιαυτο θελει οτι γινει να γινει με συνεση.

Εαν παιζει κανενας μαθηματικος τυπος που να λεει ποση πρεπει να ειναι η εισαγωγη αερα και ποση η εξαγωγη για τα 600-1000cc θα ηταν πολυ χρησιμη πληροφορια για να ξερουμε που βαδιζουμε.

:)

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από koulis »

billy δλδ εαν το ανοιξω μονος το φιλτροκουτι πρεπει μετα να βαλω κ γρασσο οπως λες τριγυρω εκει που ενωνει το ενα κομματι με το αλλο?μου φαινεται περιεργο εκει να πιασει βρωμιες ή να περασει νερο μιας κ ειναι το ρεζερβουαρ γκουμουτσα απο πανω του κ το κυριοτερο το φιλτροκουτι βιδωνει με 12 βιδες εαν θυμαμαι καλα...αρα πως να περασει νερο? :roll:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Theod »

Έτσι όπως κουμπώνει και σφίγγει το φιλτροκούτι του ΦΖ1 δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει τίποτα μέσα, είτε έχει είτε δεν έχει γράσσο...
Προσωπική άποψη. Καθάρισέ το και μην βάλεις τίποτα. Μόνο βεβαιώσου ότι κούμπωσε και έσφιξε σωστά...

Άβαταρ μέλους
Vassilis
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2007, 17:35
Model: -
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Vassilis »

Κατ'εμέ καθάρισε οτι υπολείματα βρείς μέσα στον παπά και μην βάλεις λάδια-ξύδια γύρω γύρω, δεν χρειάζεται είναι περιττά αλλά και να βάλεις μια στάλα και στην χειρότερη να το κάψει (?) τι μπορεί να συμβεί? Να γίνει δίχρονο με τίποτε.. Να χαλάσει το μοτέρ με την καμία.. Να λερώσουν οι βαλβίδες? Ε όχι!

Στο τελευταίο σήκωμα που έκανα στο τεπόζιτο, έφραξα το AIS. Τα σκασίματα μειωθήκανε δραματικά, ακούγετε ελάχιστα και μόνο όταν είναι πολύ ψηλά οι στροφές. Εγώ απλά έβαλα με 8άρα βίδα με στρογγυλο κεφάλι σφηνωτή μέσα (την έσπρωξα κάνοντας μοχλό ένα άλεν μιας και το κεφάλι της βίδας ήταν άλεν) και ασφάλισα με tierup πάνω και κάτω από την βίδα.

Δεν αναδιάταξα τα καλώδια. Είμαι ευχαριστημένος με την απόδοση , θα το κάνω μόνο όταν θα θελήσω κάτι παραπάνω που θα σημαίνει αγορά PC3, ξήλωμα καταλύτη στο χταπόδι και κόψιμο φιλτρικούτη.

Κούλη κλέισε μόνο το AIS για να μην ακούς τα σκασίματα όταν κλείνεις το γκάζι. Σε άλλους αρέσουν τα σκασήματα πάντως :)
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Άβαταρ μέλους
Billy_BMW
Δημοσιεύσεις: 1355
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2005, 19:23
Model: -
Τοποθεσία: Bayerische Motoren Werke - Niederlassung Zentrum Munchen
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Billy_BMW »

koulis έγραψε:billy δλδ εαν το ανοιξω μονος το φιλτροκουτι πρεπει μετα να βαλω κ γρασσο οπως λες τριγυρω εκει που ενωνει το ενα κομματι με το αλλο?μου φαινεται περιεργο εκει να πιασει βρωμιες ή να περασει νερο μιας κ ειναι το ρεζερβουαρ γκουμουτσα απο πανω του κ το κυριοτερο το φιλτροκουτι βιδωνει με 12 βιδες εαν θυμαμαι καλα...αρα πως να περασει νερο? :roll:
Νερό όταν λέω εννοώ όχι ποτίζοντάς το ή σε πλύσιμο.

Νερό να σκεφτούμε είναι και η υγρασία που υπάρχει π.χ ακόμα(ατμοσφαιρικός αέρας-σταγονίδια-εξάτμισή τους) και μέσα στα ελαστικά μας ωσότου να ζεσταθούν και να φτάσουν στην επιθυμητή θερμοκρασία.

Η υγρασία μπαίνει παντού ακόμα και σε πολλά μοτο όταν πέρνουν μπροστά πολλοί ρωτούν γιατί στάζει νερό η εξάτμιση......

Βάλε γράσο άφοβα αφού το καθαρίσεις...έτσι είναι το σωστό.

Και για να μην είμαστε υπερβολικοί αυτό είναι μια τεχνική λεπτομέρεια οπου απλά θα προφυλάξει.Ώστε στην αλλαγή ή στο πλύσιμο του μεταλικού φίλτρου θα έχει μαζέψει λιγότερη βρόμα....οπότε είσαι και πιο ήσυχος για το πόσο βρώμα μαζεύει το φιλτροκούτι.

Βέβαια αυτό αφορά οχήματα που κινούνται στη πόλη πιο πολύ....Αλλά δεν έχεις να χάσεις τίποτα...λίγο γράσο είναι.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από koulis »

κ κατι αλλο :mrgreen: το dna φιλτρο αφου θα το βγαλω πως να το καθαρισω?
υποψιν οτι δεν εχω το ειδικο υγρο k&n που ειναι για αυτο το σκοπο...
σκεφτομουν να το περναγα με λιγο παραφινελαιο κ μετα να το αφηνα να στεγνωσει σε θερμοκρασια δωματιου
any idea? +:Think=+::-k :roll:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
Billy_BMW
Δημοσιεύσεις: 1355
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2005, 19:23
Model: -
Τοποθεσία: Bayerische Motoren Werke - Niederlassung Zentrum Munchen
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Billy_BMW »

Άλλοι το κάνουν με βενζίνη ή πετρέλαιο και μετά βάζουν λιπανση.

Εγώ δεν εμπιστεύομαι τίποτα απο αυτά γι'αυτό και έχω το σετάκι της K&N (10-15 ευρώ) κ έχω το κεφάλι μου ύσηχο.Περιέχει αφρόδες spray καθαρισμού και μετά λίπανσης.

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από jskf16 »

Theod έγραψε:Το ΦΖ1 δεν έχει λ καταλύτη
....εχει και αισθητηρα λ και καταλυτες :mrgreen: δουλευουν και μια χαρα :mrgreen:

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Theod »

Το ότι δουλεύουν μια χαρά είναι σίγουρο...Ακόμα πιο σίγουρο είναι ομως ότι το μηχανάκι δουλευει ακόμα καλύτερα χωρίς αυτά... :P :P :P

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από koulis »

φιλτρο dna βγηκε φιλτρο μαμα μπηκε φιλτροκουτι καθαριστηκε(δεν λιπανθηκε με γρασσο οπως ειπε ο billy :oops: )
επισης ψεκασα το dna με παραφινελαιο κ το εχω αφησει να στραγγισει σε θερμοκρασια περιβαλλοντος :mrgreen:
θα χρειαστει κατι αλλο για το φιλτρο dna ή να το αφησω ετσι? :roll:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από jskf16 »

ναι πεταξε το τωρα , μετα που θα στεγνωσει :mrgreen:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες