φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Σέρβις, απορίες, προβλήματα στα μηχανολογικά μέρη του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από koulis »

μιας κ θα αλλαξω το φιλτρο αερα κ θα βαλω παλι το μαμα :mrgreen: κ επειδη καποια στιγμη που ειχα ανοιξει το φιλτροκουτι ειχα δει λιιιιιγο λαδι (προφανως απο το σερβις των 20k που μου το ειχαν καθαρισει με το ειδικο λαδι για k&n) τριγυρω στο σημειο που εφαπτεται στο φιλτροκουτι λετε να το καθαριζα με ενα μωρομαντηλο? +:Think=+::-k :roll:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Theod »

ΟΧΙ γιατί το μοτέρ θα καταστραφεί.... :ahaha:

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από koulis »

Theod έγραψε:ΟΧΙ γιατί το μοτέρ θα καταστραφεί.... :ahaha:
ρε θαναση :{}\/? :{}\/ :mrgreen: πες βρε μια αντικειμενικη αποψη...το καθαριζω ή το αφηνω ως εχει?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Theod »

Έλα ρε Κούλη...σαν μωρό κάνεις...άκου εκεί δίλλημα που βρήκε ο άνθρωπος....αν πρέπει να καθαρίσει το φιλτροκούτι... :splash:

Να ρώταγες αν πρέπει να το κόψω λίγο για να αναπνέει καλύτερα να το συζητάγαμε... +:Whistle=+::-

Άμα γουστάρεις καθάρισέ το....Αν όχι πάλι δεν τρέχει τίποτα..

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από koulis »

Theod έγραψε: Να ρώταγες αν πρέπει να το κόψω λίγο για να αναπνέει καλύτερα να το συζητάγαμε... +:Whistle=+::-
ακουω τι κ πως....... +:Think=+::-k :roll: :mrgreen:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Theod »

Τ'όξερα ότι θα τσιμπήσεις..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Παλιότερα είχα διαβάσει σε Αμερικάνικο φόρουμ ότι πολλοί κόβουν το κάτω μέρος του κουτιού και ταυτόχρονα κάνουν μια αναδιάταξη των καλωδίων ώστε το μηχανάκι σε συνδυασμό με ένα φίλτρο ελεύθερης ροης να αναπνέει πολύ-πολύ καλύτερα... Τώρα είνμαι στην δουλειά και δεν έχω χρόνο....Το απόγευμα θα το βρώ και θα στο δείξω...Υπήρχαν και πολλές φωτό από τις οποίες φαίνεται εύκολο...

Η αλήθεια είναι ότι όταν το είχα διαβάσει μου κίνησε την περιέργεια και το είχα λύσει στο μηχανάκι μου για να το δώ στην πράξη...Πράγματι οι εισαγωγές του αέρα μου φάνηκαν πολύ μικρές και αρκετά "βουλωμένες" από την καλωδίωση για να φέρνουν στο κουτί ικανοποιητική ποσότητα αέρα για ένα μηχανάκι 1000 κυβικών και με σωστή θερμοκρασία....Είχα σκεφτεί τότε να το κάνω αλλά το άφησα για αργότερα σε συνδυασμό με κανένα τελικό εξάτμισης (νομίζω ότι η πιο ελεύθερη εισαγωγή θα κάνει κάτι μόνο αν συνδυαστεί με πιο ελεύθερη εξαγωγή...).
Τελικά μου πέρασε ο πυρετός και δεν έκανα τίποτα... :lol:

Αν έχεις 2-3 ώρες υπομονή θα το βρώ και θα το ποστάρω... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από koulis »

οκ οποτε περιμενω :wink: :mrgreen:
το θεμα ομως ειναι....καλυτερη ροη του αερα=περισσοτερη καταναλωση? :roll: :oops:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Theod »

Η κατανάλωση σε μάρανε... :-smile:


Πάντως δεν σημαίνει αναγκαστικά αυτό...

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από jskf16 »

....παλι καλα νωρις το καταλαβες για το μαμα φιλτρο :mrgreen: , περα απο αυτο και με νερακι του Θεουλη μια χαρα θα κανεις τη δουλεια σου!

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Theod »

Έλα Κούλη...σέφτιαξα πάλι... :mrgreen: :mrgreen:

Πάμε κατ΄αρχάς με φωτό...

Αυτό είναι το κάτω μέρος από το φιλτροκούτι...
Εικόνα

Κόβουνε λοιπόν με μια σέγα γύρω-γύρω τον πάτο από τον οποίο εισέρχεται ο αέρας.
Αφαιρείται με αυτόν τον τρόπο το κομμάτι που βλέπεις δίπλα στο φιλτροκούτι
Εικόνα

Έτσι φαίνεται μετά... Αρκετά πιο μεγάλη περιοχή εισαγωγής σε σχέση με την 1η φωτό-"μαμα"...
Εικόνα
Εικόνα


Μια ακόμα πιο προχωρημένη έκδοση της μοντίφας για ακόμα πιο ελεύθερη ροή είναι να κοπεί και το αυτί στο μπροστά μέρος
Εικόνα


επίσης στην μαμά κατάσταση ο αέρας εισάγεται από τα ανοίγματα του πλαισίου και από τα ίδια ανοίγματα επίσης διέρχονται και τα καλώδια της πλεξούδας με αποτέλεσμα και η ενεργή διατομή να μικραίνει, και η όποια ροή του αέρα να διαταράσσεται...
Εικόνα

Οπότε για να γίνει ακόμα πιο ελεύθερη και στρωτή η ροή γίνεται μια αναδιάταξη των καλωδίων τα οποία πλέον δεν περνάνε μέσα από τα ανοίγματα του πλαισίου αλλά πάνω από αυτό... Απ' ότι λένε υπάρχει αρκετό μπόσικο στην πλεξούδα ώστε η λίγο αυξημένη διαδρομή των καλωδίων να μην είναι πρόβλημα...
Εικόνα


Όπως καταλαβαίνεις κάτι το άνοιγμα του κουτιού, κάτι το ξεκαθάρισμα των εισαγωγών από τα καλώδια, η ικανότητα εισαγωγής και ΣΤΡΩΤΗΣ ροής αέρα πολλαπλασιάζεται. Ταυτόχρονα πέφτει και λίγο η θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα (στο καντράν βλέπουν μια πτώση 3-4 βαθμών στην θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα) μιας και πλέον το μηχανάκι δεν τραβάει αέρα μόνο από το σημείο πάνω από το μοτέρ που είναι ζεστός, αλλά εισέρχεται στο κουτί και περισσότερος αέρας από μπροστά που είναι πιο ψυχρός (ειδικά όταν κόβεται εκείνο το "αυτί" που έγραψα πριν σαν πιο προχωρημένη εκδοχή...). Και αφού είναι ψυχρότερος σημαίνει ότι είναι και πυκνότερος άρα περιέχει περισσότερο οξυγόνο στον ίδιο όγκο...
Εννοείται ότι μετά από αυτά μπαίνει και ένα φίλτρο αέρα ελεύθερης ροής (KNP, DNA, BMC κλπ) ώστε να μπορέσεις να εκμεταλευτείς στο 100% την πιο ελεύθερη αναπνοή...

Οι τύποι που το κάνουν υποστηρίζουν ότι με αυτό το κόλπο το μηχανάκι απελευθερώνεται και αναπνέει πολύ-πολύ καλύτερα...

Προσωπικά επειδή όντως και εγώ είδα με τα μάτια μου ότι οι εισαγωγές είναι μικρές και πνιγμένες το πιστεύω, και αν είχα PC3 και τελικό εξάτμισης ΣΙΓΟΥΡΑ θα το έκανα...ΑΛΛΑ... Φαντάζομαι ότι έχει νόημα μόνο αν ταυτόχρονα υπάρχει μια πιο ελεύθερη εξαγωγή (εξάτμιση) και κάποιο PC3 που μέσω χάρτη θα επαναφέρει το μίγμα στην σωστή του αναλογία... Μόνη της η μετατροπή δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο και ίσως και να δημιουργήσει και πρόβλημα στην αναλογία μίγματος...

Αν δεν υπάρχει PC3 αλλά υπάρχει μια εξάτμιση προσωπικά θα έκανα μόνο το πρώτο άνοιγμα του πάτου και την αναδιάταξη των καλωδίων...
Δεν θα πήγαινα σε πλήρη άνοιγμα του κουτιού - ούτε σε ελεύθερο φίλτρο γιατί αν το μίγμα φτωχύνει πολύ θα υπάρχει πρόβλημα...Θα πήγαινα βήμα-βήμα με πείραμα και δοκιμή...

Αν το ξεκινήσεις δεν θα ήταν άσχημα ιδέα να έχεις παραγγείλει πρώτα ένα ανταλλακτικό φιλτροκούτι (φθηνό είναι) στην περίπτωση που δεν δουλέψει καλά... :{}\

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από koulis »

κοιτα ρε τον θαναση που θα μας κανει να ξαναγορασουμε commander ή ακομη καλυτερα rapid.......... :{}\/? :{}\/?
:{}\/ :{}\/ :mrgreen: :mrgreen:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από jskf16 »

Ρε συ Theod παρατα τον...θα μας τα κανει παλι :mrgreen: ....ειδες 5 μηνες 600ποστ ειχε στο φιλτρο μονο και το pc , τωρα γυρναει στο μαμα και χωρις pc , μετα απο κανα 3μηνο θα γυρισει στη μαμα μεταδοση...μη του βαζεις ιδεες , τον βλεπω να καταληγει στη κλασικη γαματη μετατροπη 15αρι γραναζι 25ευρω κοστος λαστιχο 55αρι διαφορα κοστους απο το 50 μηδαμινο , και μετα να κλαιει και εμεις να :lol: :lol:

Άβαταρ μέλους
aris63
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: Πέμ 23 Απρ 2009, 20:28
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από aris63 »

Είναι πολύ κλειστή η εισαγωγή δίπλα απο το λαιμό λόγω του οτι περνούν πολλά καλώδια.
Η τρύπα είναι για 250cc... λέμε.
Οταν το πήγα πρώτη φορά για αλλαγή φίλτρου (KN) ο μηχανικός πίστεψε όπως και εγώ οτι έχει γίνει λάθος πέρασμα στα καλώδια.
Το κόψιμο της 5ης φωτό είναι παρακινδυνευμένο γιατί αλλάζει τη ροή του αέρα και ισως να παίρνει νερά σε δυνατή βροχή.
Εγώ το έκοψα όπως στη 2η φωτό.
Συμάζεψα και τα καλώδια και πλέον δεν είναι όσο πνιγμένο ήταν. Τάπωσα και το AIS.
Είδα διαφορά και μεγαλύτερο θόρυβο μετά τις 4500 εως τις 6000 σε απότομα ανοίγματα του γκαζιού.
Με power commander και full acrapovich η καυσανάληση εδειξε μιά χαρά.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από koulis »

το AIS ποιο ειναι?το μαρκουτσακι στο αλλο κομματι του φιλτροκουτιου με το καλωδιακι?
:roll:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: φιλτροκουτι κ καθαρισμος

Δημοσίευση από Theod »

Όντως η εισαγωγή είναι πολύ μικρή και πολύ πνιγμένη...κι εγώ πρώτα το διάβασα πριν χρόνια, και όταν επ' ευκαιρία του σέρβις το έψαξα και το είδα με τα μάτια μου, τότε το συνειδητοποίησα... Μάλιστα για αρκετή ώρα το κοίταγα καλά-καλά προσπαθώντας να καταλάβω από που αναπνέει το μηχανάκι...
Το θέμα όπως ανάφερε και ο aris63 είναι ότι αυτές οι μοντίφες για να δουλέψουν καλά και να αποδώσουν χρειάζονται επέμβαση στην χαρτογράφηση, άρα προυπόθεση είναι το PC3...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κινητήρας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης