Δεξιό Μούδιασμα!
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Δεξιό Μούδιασμα!
Δεν ξερω αν ειναι αξιο λογου και χρονου να ασχοληθει καποιος να σχολιασει ή να απαντησει στο προβλημα μου αλλα θα ρωτησω για αυτο με την ελπιδα οτι ισως ειναι θεμα "τεχνικης" ή συνηθειας.
Αφου τελειωσα την ανακατσκευη της fazer μου ξεκινησα τις βολτες. Σημερα Κυριακη οδηγησα ενα 2ωρο με 2 μικρες στασεις το 10λεπτου.
Το προβλημα παρουσιαστηκε στα πρωτα 15 λεπτα. Μεχρι να βγω απο την πολη δεν υπηρχε θεμα, μετα ομως ο δεξιος καρπος μου και ολη η παλαμη μουδιασε με αποτελεσμα να χανω την αισθηση της μανετας του φρενου και γενικα να μην αισθανομαι ανετα και με το γκαζι. Οταν εβγαζ το χερι μου απο το γκριπ και το κουνουσα λιγακι ή το τιναζα τα πραγματα ητα καλυτερα αλλα μετα απο 10 λεπτα... τα ιδια.
Στην πρωτη σταση εβγαλα τα γαντια και οδηγησα χωρις αυτα για 20 λεπτα. Το ιδιο. Οποτε δεν φταινε τα γαντια.
Δοκιμασα να σκυψω στην μηχανη δλδ να αλλαξω λιγο θεση οδηγησης ωστε να εχω μικροτερη γωνια στον αγκωνα... και ηταν λιγο καλυτερα. Χαλαρωσε ο καρπος αλλα οδηγουσα σκυφτος λες και καβαλησα μια ss...
Ειναι θεμα συνηθειας? Εξασκησης? Τεχνικης?
Ή να παω σε κανενα γιατρο να με κοιταξει?
Το αριστερο χερι τιποτα... ολα καλα εκει.
Αφου τελειωσα την ανακατσκευη της fazer μου ξεκινησα τις βολτες. Σημερα Κυριακη οδηγησα ενα 2ωρο με 2 μικρες στασεις το 10λεπτου.
Το προβλημα παρουσιαστηκε στα πρωτα 15 λεπτα. Μεχρι να βγω απο την πολη δεν υπηρχε θεμα, μετα ομως ο δεξιος καρπος μου και ολη η παλαμη μουδιασε με αποτελεσμα να χανω την αισθηση της μανετας του φρενου και γενικα να μην αισθανομαι ανετα και με το γκαζι. Οταν εβγαζ το χερι μου απο το γκριπ και το κουνουσα λιγακι ή το τιναζα τα πραγματα ητα καλυτερα αλλα μετα απο 10 λεπτα... τα ιδια.
Στην πρωτη σταση εβγαλα τα γαντια και οδηγησα χωρις αυτα για 20 λεπτα. Το ιδιο. Οποτε δεν φταινε τα γαντια.
Δοκιμασα να σκυψω στην μηχανη δλδ να αλλαξω λιγο θεση οδηγησης ωστε να εχω μικροτερη γωνια στον αγκωνα... και ηταν λιγο καλυτερα. Χαλαρωσε ο καρπος αλλα οδηγουσα σκυφτος λες και καβαλησα μια ss...
Ειναι θεμα συνηθειας? Εξασκησης? Τεχνικης?
Ή να παω σε κανενα γιατρο να με κοιταξει?
Το αριστερο χερι τιποτα... ολα καλα εκει.
-
- Δημοσιεύσεις: 77
- Εγγραφή: Κυρ 14 Οκτ 2012, 14:07
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
- Επικοινωνία:
Re: Δεξιό Μούδιασμα!
τα ιδια εχουμε αρκετοι...πιστευω επειδη το 600 ειναι εν ασχετικα 'κοντο' μηχανακι οταν στα 135 εχεις ηδη 7000 στροφες ενω αλλα εχουν καμια 6000 στροφες ειναι θεμα συντονισμων των στροφων-κραδασμων....δοκιμαζεις σταση, τεντωμα χεριου οχι οτι σε ταξιδι ειδικα εξαλιφετε αλλα καπως να χαλαρωνει....
- dimitris pap
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Δεξιό Μούδιασμα!
Οι... "αλλοι" στις 6k στροφές έχουν 150
Πέρα απ την πλάκα, το θέμα του μουδιασ.ατος των χεριων-δακτυλων στο γκριπ είναι κάπως πολύπλοκο.
Ξεκινάμε απ τον συντονισμό των κινουμένων μερών του κινητήρα σε συγκεκριμενες στροφές λειτουργίας, το οποίο αφορά σχεδόν σε όλους τους κινητήρες.
Οι συντονισμοι αυτοί γίνονται ασθητοι σαν κραδασμοι, στο τιμόνι και τα μαρσπιε καθώς και στην ουρά της μοτό, αλλά και στα πάνελ οργάνων.
Οι πιο ενοχλητικοί είναι αυτοί που μουδιάζουν τα χέρια και τα δάκτυλα, ειδικά δεξιά, μία και από εκεί σφιγγουμε το τιμόνι περισσότερο λόγω του γκαζιού!
Ένας έλεγχος σε όλες τις βίδες στις βάσεις του μοτέρ, τυχόν φθαρμένα σινεμπλοκ στις βάσεις των καβαλετων που κρατάνε το τιμόνι, είναι απαραίτητος.
Ταλαιπωρημενοι και ασυντηρητοι κινητήρες, τελειωμενα αλυδιδογραναζα, εντείνουν το φαινομενο.
Συχνές λύσεις μείωσης των κραδασμών είναι η αλλαγή των αντίβαρων του τιμονιού με κάτι σε πιο βαρυ, ή ή αλλαγή του τιμονιού με κάποιο καλύτερο αλουμινίου ή και fatbar -το τελευταίο απαιτεί αλλαγή και των καβαλετων. Έχω ακούσει και προτάσεις του τύπου, γεμισμα του τιμονιού με άμμο, ή με μπίλιες μολυβιού
Πέρα απ την πλάκα, το θέμα του μουδιασ.ατος των χεριων-δακτυλων στο γκριπ είναι κάπως πολύπλοκο.
Ξεκινάμε απ τον συντονισμό των κινουμένων μερών του κινητήρα σε συγκεκριμενες στροφές λειτουργίας, το οποίο αφορά σχεδόν σε όλους τους κινητήρες.
Οι συντονισμοι αυτοί γίνονται ασθητοι σαν κραδασμοι, στο τιμόνι και τα μαρσπιε καθώς και στην ουρά της μοτό, αλλά και στα πάνελ οργάνων.
Οι πιο ενοχλητικοί είναι αυτοί που μουδιάζουν τα χέρια και τα δάκτυλα, ειδικά δεξιά, μία και από εκεί σφιγγουμε το τιμόνι περισσότερο λόγω του γκαζιού!
Ένας έλεγχος σε όλες τις βίδες στις βάσεις του μοτέρ, τυχόν φθαρμένα σινεμπλοκ στις βάσεις των καβαλετων που κρατάνε το τιμόνι, είναι απαραίτητος.
Ταλαιπωρημενοι και ασυντηρητοι κινητήρες, τελειωμενα αλυδιδογραναζα, εντείνουν το φαινομενο.
Συχνές λύσεις μείωσης των κραδασμών είναι η αλλαγή των αντίβαρων του τιμονιού με κάτι σε πιο βαρυ, ή ή αλλαγή του τιμονιού με κάποιο καλύτερο αλουμινίου ή και fatbar -το τελευταίο απαιτεί αλλαγή και των καβαλετων. Έχω ακούσει και προτάσεις του τύπου, γεμισμα του τιμονιού με άμμο, ή με μπίλιες μολυβιού
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: Δεξιό Μούδιασμα!
Να κανεις περισσότερες βολτες και θα στρώσειtheovivad έγραψε: Ειναι θεμα συνηθειας? Εξασκησης? Τεχνικης?
Ή να παω σε κανενα γιατρο να με κοιταξει?
Αν εχει αυτό κραδασμούς, τι να πουν άλλοι με πιο εξωτικα μηχανάκια...
Πέρα απο την πλάκα μαλλον σφιγγεις πολύ το γκριπ.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
- leras
- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
- Model: -
- Τοποθεσία: Sepolia City
- Επικοινωνία:
Re: Δεξιό Μούδιασμα!
εκτος απο ελεγχο για συσφυξεις
ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ γραναζι φορας το μαμα???????
ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ γραναζι φορας το μαμα???????
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Δεξιό Μούδιασμα!
Αυτο εκανα σε ολο το 2ωρο.kitsos83 έγραψε:...δοκιμαζεις σταση, τεντωμα χεριου οχι οτι σε ταξιδι ειδικα εξαλιφετε αλλα καπως να χαλαρωνει....
Φιλε Dimitris Pap καταλαβαινω τι θελεις να πεις και το σκεφτηκα κ εγω. Αλλα η μοτο βγηκε ¨προχθες¨ απο γενικη ανακατασκευη και ολα σχεδον πανω της βιδωθηκαν ξανα. Και τιμονι αλλαξα (rizoma μαυρο). Αντιβαρα δεν αλλαξα.
leras έγραψε:εκτος απο ελεγχο για συσφυξεις
ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ γραναζι φορας το μαμα???????
Νομιζω πως ναι. Υπαρχει θεμα λες?
Πιστευω κ εγω πως ειναι θεμα εξασκησης περισσοτερο. Θελει να δουλευτουν τα χερια με το γκαζι και γενικα να χαλαρωσω λιγο με την θεση οδηγησης.InversionOfControl έγραψε: Να κανεις περισσότερες βολτες και θα στρώσει
Αν εχει αυτό κραδασμούς, τι να πουν άλλοι με πιο εξωτικα μηχανάκια...
Πέρα απο την πλάκα μαλλον σφιγγεις πολύ το γκριπ.
Re: Δεξιό Μούδιασμα!
Καλημέρα.
Υπάρχει περίπτωση να σε πιέζει στον αγκώνα το ρούχο που φοράς (κόκαλα κλπ) ???
Υπάρχει περίπτωση να είναι λίγο στραβά τοποθετημένο το τιμόνι ???
Υπάρχει η περίπτωση να έχεις (όπως όλοι) ελάχιστα διαφορετικό μήκος στα χέρια ???
Κυρίως όμως μήπως σφίγγεις πολύ το grip του γκαζιού σου???
Επίσης όπως ξέρουμε οι περισσότεροι σε χέρια ΚΑΙ μαλακά μόρια το FZ έχει μια ιδιοτροπία κάπου κοντά στις 6000 σαλ.
Μήπως είναι αυτή η γκάμα που κινείσαι συνήθως??? Αν ναι δοκίμασε μια ταχύτητα κάτω να φύγει το γουργούρισμα και να μπει στις 7000 που είναι η πιο ξεκούραστη γκάμα του.
Τέλος δοκίμασε μία βόλτα με αυτό https://www.google.gr/search?q=throttle ... YQ_AUIBigB ή κάτι παρόμοιο. για εμένα είναι MUST σε ταξίδια-μεγάλες βόλτες, αφ' ενός για΄τι με ξεκουράζει και αφ' εταίρου γιατί δεν με αφήνει να δαιμονίζομαι...
Αν παρ' όλα αυτά επιμένει η ενόχληση και κυρίως αν δεις ότι εντείνεται και εκτός βόλτας, εξέτασε την περίπτωση "επικονδυλίτιδας" πριν είναι αργά.
Υπάρχει περίπτωση να σε πιέζει στον αγκώνα το ρούχο που φοράς (κόκαλα κλπ) ???
Υπάρχει περίπτωση να είναι λίγο στραβά τοποθετημένο το τιμόνι ???
Υπάρχει η περίπτωση να έχεις (όπως όλοι) ελάχιστα διαφορετικό μήκος στα χέρια ???
Κυρίως όμως μήπως σφίγγεις πολύ το grip του γκαζιού σου???
Επίσης όπως ξέρουμε οι περισσότεροι σε χέρια ΚΑΙ μαλακά μόρια το FZ έχει μια ιδιοτροπία κάπου κοντά στις 6000 σαλ.
Μήπως είναι αυτή η γκάμα που κινείσαι συνήθως??? Αν ναι δοκίμασε μια ταχύτητα κάτω να φύγει το γουργούρισμα και να μπει στις 7000 που είναι η πιο ξεκούραστη γκάμα του.
Τέλος δοκίμασε μία βόλτα με αυτό https://www.google.gr/search?q=throttle ... YQ_AUIBigB ή κάτι παρόμοιο. για εμένα είναι MUST σε ταξίδια-μεγάλες βόλτες, αφ' ενός για΄τι με ξεκουράζει και αφ' εταίρου γιατί δεν με αφήνει να δαιμονίζομαι...
Αν παρ' όλα αυτά επιμένει η ενόχληση και κυρίως αν δεις ότι εντείνεται και εκτός βόλτας, εξέτασε την περίπτωση "επικονδυλίτιδας" πριν είναι αργά.
-
- Δημοσιεύσεις: 133
- Εγγραφή: Τετ 28 Οκτ 2015, 14:21
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Επικοινωνία:
Re: Δεξιό Μούδιασμα!
Όταν πρωτοπήρα κι εγώ τη μηχανή είχα το ίδιο πρόβλημα. Με την προηγούμενη μηχανή δεν είχα θεμα ισως λογω διαφορετικης στασης οδηγησης και αρχικά νόμιζα φταίει το φαζερ.Διαβάζοντας στο διαδίκτυο άλλαξα τη θέση οδήγησης και το σφίξιμο του γκριπ. Προσπάθησε να μη σφίγγεις καθόλου το γκριπ και να μη στηρίζεσαι πάνω στο τιμόνι. Απλώς να κρατάς χαλαρά το τιμονι. Αν σε παίρνει και το ύψος να είναι ελάχιστα λυγισμένοι οι αγκώνες.
Σε 2ωρο ταξίδι δεν έχω πλέον θέμα ενώ στην αρχή στο μισάωρο μουδιαζε ο καρπός.
Κι εγώ έχω ριζομα τιμόνι.
Σε 2ωρο ταξίδι δεν έχω πλέον θέμα ενώ στην αρχή στο μισάωρο μουδιαζε ο καρπός.
Κι εγώ έχω ριζομα τιμόνι.
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Δεξιό Μούδιασμα!
Θα το δοκιμασω... Ειδα υπαρχουν διαφορα απο 5 ευρω εως και 20 ευρω (γνησιο Αμερικανικο)kokobill έγραψε:Καλημέρα. [...]
Τέλος δοκίμασε μία βόλτα με αυτό https://www.google.gr/search?q=throttle ... YQ_AUIBigB ή κάτι παρόμοιο. για εμένα είναι MUST σε ταξίδια-μεγάλες βόλτες, αφ' ενός για΄τι με ξεκουράζει και αφ' εταίρου γιατί δεν με αφήνει να δαιμονίζομαι...
Αν παρ' όλα αυτά επιμένει η ενόχληση και κυρίως αν δεις ότι εντείνεται και εκτός βόλτας, εξέτασε την περίπτωση "επικονδυλίτιδας" πριν είναι αργά.
Επικονδυλιτιδα??? (με τρομαζεις!) Εχω και ενα σκουτερ που καθημερινα κινουμε με αυτο για ο,τι χρειαστω... ψωνια, δουλειες στο κεντρο της πολης, και δραστηριοτητες των παιδιων... με πολλες ωρες την ημερα πανω στο σκουτερ και χαμπαρι δεν εχω στον δεξι καρπο.
Μεχρι και ταξιδι εκανα Καβαλα - Πειραια - Ηρακλειο + Επιστροφη και ολα καλα με τον καρπο δλδ (διοτι με το 250αρι σκουτερ εβγαλα σπυρια στα ματια)
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Δεξιό Μούδιασμα!
Τελικα ηταν η θεση οδηγησης την οποια την βελτιωνω σταδιακα... και σημερα σε 3ωρο ταξιδι με 3 στασεις προς Ξανθη - Κομοτηνη με κομματια μεσα στην εγνατια αλλα και στους επαρχιακους δρομους των νομων...ημουν πολυ καλυτερα. Οντως θελει πολλες βολτες και χαλαρα τα γκριπ.. Αρχιζω και το χαιρομαι πλεον...
Ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας...
Κι ενα βιντεακι στα Ελληνικα.
Link
Ευχαριστω ολους για τις συμβουλες σας...
Κι ενα βιντεακι στα Ελληνικα.
Link
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης