Ερώτηση για λάδια
Ερώτηση για λάδια
Καλησπέρα σε όλους.Θα θελα να μου πεί κάποιος πια είναι η διαφορά του ημι-συνθετικου απ το τεχνο-συνθετικο λάδι.Έβαλα πριν λίγες μέρες στο FZS 1000 05 που έχω τα denicol pro 2000 15w50. Δηλώνω ευχαριστημένος προς το παρόν.Ευχαριστώ και εύχομαι να μαστε όλοι μας ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ !!!!
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: Ερώτηση για λάδια
τι εβαζες πριν? γιατι δεν σου αρεσαν και γιατι εισαι ευχαριστημενος με αυτα?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Re: Ερώτηση για λάδια
Είναι η πρώτη αλλαγή που κάνω.Αρκετα μαλακό κιβώτιο είναι μια από τις εμφανής διαφορές.Απλά θα θελα να μάθω τι ακριβώς είναι το τεχνοσυνθετικό γιατί έτσι χαρακτηρίζει ο κατασκευαστής το λάδι.Ειναι το ημι-συνθετικό με άλλη ονομασία?????
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Ερώτηση για λάδια
Το συνθετικο λαδι ειναι ενα λαδι καθαρα χημικο που παραγεται σε εργαστηρια,
το ημισυνθετικο λαδι περιεχει λαδακι του Θεου που παραγεται απο τα εγκατα της γης
μετα απο επεξεργασια του μαυρου χρυσου
Το συνθετικο χρησιμοποιειται συνηθως για πολυ υψηλες επιδοσεις του κινητηρα σε ενα πολυ συντομο
χρονικο διαστημα για παραδειγμα σε ενα αγωνα ταχυτητας.
Το βαζεις αγωνιζεσαι και μετα το πετας.
Ολες οι εταιριες υποδεικνυουν λαδι ημισυνθετικο 10-40 ή 20-50.
Μεινε σε αυτα.
Για να μη βαραει το κιβωτιο και αυτο να κρατησει 4000χλμ,
βρες και βαλε Spectro golden4 ημισυνθετικο 20-50
το ημισυνθετικο λαδι περιεχει λαδακι του Θεου που παραγεται απο τα εγκατα της γης
μετα απο επεξεργασια του μαυρου χρυσου
Το συνθετικο χρησιμοποιειται συνηθως για πολυ υψηλες επιδοσεις του κινητηρα σε ενα πολυ συντομο
χρονικο διαστημα για παραδειγμα σε ενα αγωνα ταχυτητας.
Το βαζεις αγωνιζεσαι και μετα το πετας.
Ολες οι εταιριες υποδεικνυουν λαδι ημισυνθετικο 10-40 ή 20-50.
Μεινε σε αυτα.
Για να μη βαραει το κιβωτιο και αυτο να κρατησει 4000χλμ,
βρες και βαλε Spectro golden4 ημισυνθετικο 20-50
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος lyon την Τρί 18 Ιουν 2013, 17:50, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Re: Ερώτηση για λάδια
Καλημερα κ σε ευχαριστω για τις πληροφοριες φιλε μου.Διαφωτιστικοτα το! Απλα η ερωτηση μου ειναι: ΤΕΧΝΟ-συνθετικο = ημισυνθετικο??????????
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dimitrisfz την Τρί 18 Ιουν 2013, 10:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: οχι στις αμεσες παραθεσεις
Λόγος: οχι στις αμεσες παραθεσεις
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Ερώτηση για λάδια
Ηθελα να ηξερα που βρισκετε αυτες τις λεξεις ή ποιος τις λεει ?
Βιο-συνθετικο=ημισυνθετικο
Βιο-συνθετικο=ημισυνθετικο
- jordanbikes84
- Δημοσιεύσεις: 368
- Εγγραφή: Δευ 08 Μαρ 2010, 13:39
- Επικοινωνία:
Re: Ερώτηση για λάδια
Για το λάδια το ομολογώ οτι και 'γω έχω μπερδευτεί αρκετά.lyon έγραψε:βρες και βαλε Spectro golden4 ημισυνθετικο 20-50
Παραθέτω την απάντηση που πήρα από έναν ιάπωνα μέσω fb, που δουλεύει στη yamaha motor europe, σχετικά με το ιξώδες:
"please use SAE 10W-40"
Re: Ερώτηση για λάδια
Εβαλα σε FZ6 bel ray exp 15W50.Σε σχεση με τα mοtul 5100 που ειχα πριν, η μονη διαφορα που παρατηρησα ειναι οταν ειναι κρυο κουμπωνει πιο αθορυβα απο νεκρα σε πρωτη.Οταν ζεσταθει η μηχανη κοπανανε ολες το ιδιο με πριν(ειδικα απο 1η σε 2α αν ανοιξω την πρωτη νομιζω οτι θα φυγει το σασμαν απο την θεση του..).Εχω κανει 50 χλμ αλλα δεν νομιζω οτι θα αλλαξει κατι αν δουλεψουν λιγο ακομα.
Παιζει με 10W40 να ειναι καλυτερο?
Κατι ακομα μπροστα δεν εχω μαμα γραναζι..Μηπως κοπαναει τοσο πολυ επειση λειπει το λαστιχο που εχει το εργοστασιακο γραναζι?
Παιζει με 10W40 να ειναι καλυτερο?
Κατι ακομα μπροστα δεν εχω μαμα γραναζι..Μηπως κοπαναει τοσο πολυ επειση λειπει το λαστιχο που εχει το εργοστασιακο γραναζι?
Re: Ερώτηση για λάδια
Πρώτη φορά ακούω τον όρο τεχνοσυνθετικο, όχι ότι ψάχνομαι ιδιαίτερα όμως. Δεν ξέρω την ουσιαστική διαφορά αλλά υποψιάζομαι ότι μαρκετιστες έχουν βάλει το χεράκι τους..
Re: Ερώτηση για λάδια
Το οτι κοπανάει το σαζμάν έχει να κάνει με την κατασκευή του σαζμάν σε όλα τα fz6 ... Έτσι είναι και έτσι πρέπει να είναι.. για μένα είναι λάθος να ψάχνει κάποιος πιό χοντρό λάδια για να μειώσει τον θόρυβο του σαζμάν... Εγώ bel-ray 10-40 έχω... κοπανάει.. και ? ... έτσι είναι τα σαζμάν μας.. τέλος!
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Ερώτηση για λάδια
Άμα κουμπώνεις 2α στις 2.500 λογικό να κοπανάει. Άμα κατεβάζεις άτσαλα, λογικό να κοπανάει. Κιβώτιο αγωνιστικών προδιαγραφών είναι, θέλει τον τρόπο του...
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
Re: Ερώτηση για λάδια
Πες μου αν μπορεις τον τροπο γιατι μου σπαει τα φρυδια..
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Ερώτηση για λάδια
Στα κατεβάσματα ξερογκαζιά. Στο ανέβασμα τώρα, ή ανοίγεις κάμποσο την 1η και αλλάζεις με ελάχιστο συμπλέκτη, ή ανοίγεις λίγο, συμπλεκτάρεις κ ανεβάζεις ταχύτητα πολύ αργά και γλυκά και μπαίνει βούτυρο, ούτε καν που ακούγεται.
Τουλάχιστον σε μένα έτσι δουλεύει.
Τουλάχιστον σε μένα έτσι δουλεύει.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
Re: Ερώτηση για λάδια
Στο ανεβασμα απο 1η σε 2αρα ανοιγω λιγο την πρωτη και σιγα σιγα κουμπωνει μ****( η 2αρα οπως λες και εσυ.Αν ανοιξω λιγο παραπανω κοπαναει πολυ...παρα πολυ..Σε τερμα γκαζι 1η δεν ξερω αν κοπαναει γιατι εχω το νου μου μην μου ερθει το fazer καπελο..
Στα κατεβασματα εχω προβλημα απο 3η σε 2αρα και απο 2αρα σε 1η αλλα οχι παντα.Καποιες φορες καταφερνω να κουμπωσουν μ****( καποιες αλλες φορες οχι.
Τωρα το μαθαινω το fazer.Ειχα συνηθησει στο vstrom που δεν ακουγοταν τπτ και ειχε εναν συμπλεκτη βουτηρο..
Στα κατεβασματα εχω προβλημα απο 3η σε 2αρα και απο 2αρα σε 1η αλλα οχι παντα.Καποιες φορες καταφερνω να κουμπωσουν μ****( καποιες αλλες φορες οχι.
Τωρα το μαθαινω το fazer.Ειχα συνηθησει στο vstrom που δεν ακουγοταν τπτ και ειχε εναν συμπλεκτη βουτηρο..
- Jericho
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Δευ 27 Ιουν 2011, 20:39
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece
- Επικοινωνία:
Re: Ερώτηση για λάδια
Όλα έτσι κάνουν, μην αγχώνεσαι.
Και εγώ στην αρχή νόμιζα ότι κάτι έκανα λάθος, μέχρι που άκουσα σε φανάρι άλλα μηχανάκια να κουμπώνουν πρώτη.
Και εγώ στην αρχή νόμιζα ότι κάτι έκανα λάθος, μέχρι που άκουσα σε φανάρι άλλα μηχανάκια να κουμπώνουν πρώτη.
Το να πονείς και να το λες,
αυτός δεν είναι πόνος,
μα να χαλά το ABS
και να στενεύει ο δρόμος...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες