Τρύπημα εξατμίσεων για καυσανάλυση
Τρύπημα εξατμίσεων για καυσανάλυση
Λοιπόν,πηγα την μηχανή για αλλαγη TPS και ειδα οτι τρυπισαν τις εξατμισεις (μια τρυπα στην καθεμια εξατμ.) βαζονταν μια βιδα στην καθένα.Ρωτησα και μου απαντησαν οτι ετσι κανουν καυσαναλυση και οτι ειναι τεχνικη που προτινεται απο την YAMAHA...
Το χουν και τα δικα σας μηχανακια μετα απο αλλαγη TPS..
Εγω δεν το'χω παρατηρηση πάντως!!!
Το χουν και τα δικα σας μηχανακια μετα απο αλλαγη TPS..
Εγω δεν το'χω παρατηρηση πάντως!!!
- stavros_25
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: S.Ο.S. Μου τρυπησαν τις εξατμισεις μετά από αλλαγή TPS
Ρε φίλε μου, μόλις ανέβασα μια απάντηση σε ενα topic με ακριβώς αυτό που μου λες...ετσι μου είπε ο μάστορας στο συνεργείο...ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ YAMAHA! θελω να μετρησω τα καυσαέρια να δω μήπως έχω problem με το tps και τωρα με αυτό κόλωσα!fazernick έγραψε:Λοιπόν,πηγα την μηχανή για αλλαγη TPS και ειδα οτι τρυπισαν τις εξατμισεις (μια τρυπα στην καθεμια εξατμ.) βαζονταν μια βιδα στην καθένα.Ρωτησα και μου απαντησαν οτι ετσι κανουν καυσαναλυση και οτι ειναι τεχνικη που προτινεται απο την YAMAHA...
Το χουν και τα δικα σας μηχανακια μετα απο αλλαγη TPS..
Εγω δεν το'χω παρατηρηση πάντως!!!
- stavros_25
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
- Επικοινωνία:
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... highlight=
δες αυτό το topic...ειναι αυτό που μόλις είπα πιο πάνω
δες αυτό το topic...ειναι αυτό που μόλις είπα πιο πάνω
- Sotosfz6
- Δημοσιεύσεις: 512
- Εγγραφή: Σάβ 08 Ιαν 2005, 15:08
- Model: MT09
- Τοποθεσία: Πάτρα
- Επικοινωνία:
Re: ?
μιας και εχουμε τον ιδιο μολις βρει τους λαιμους ριξε ενα ποστ να κανονισω να κανω και εγω καυσαναλυση..petridist έγραψε: ο δικός μου πάντως μου είπε να περιμένω λίγο να βρει λαιμούς απο κάνα τρακαρισμένο τους οποίους θα τρυπήσει και θα τους περνάει σε όλα τα fazer για καυσανάλυση.. έτσι.. no τρύπες... οπότε αναμένω..
μετά την αλλαγή TPS όλα πανε ρολόι όπως και η κατανάλωση φυσικα..
...quoth the raven nevermore...
- ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600
- Δημοσιεύσεις: 99
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 18:41
- Model: -
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
- zaharakis
- Δημοσιεύσεις: 1097
- Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
- Model: -
- Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
- Επικοινωνία:
tτο να κανεις τρυπες σε λαιμους απο ψεκαστο μηχανακι ειναι απλα μεγα λαθος και δηλωνει μονο ασχετοσυνη....
και αντε εκανε τις τρυπες.....απο που θα ρυθμισει τα καυσαερια????
αφου οπως λεει κι ο γιαννης τα καυσαερια ρυθμιζονται απο το καντραν....
μονο το τσουτσεκι του αναλυτη βαζεις στην εξατμιση και αναλογα με την ενδειξη του οργανου δινεις η κοβεις....
απλα ειναι απαραδεκτος ο ανθρωπος και εχει μπερδεψει τα καρμπυρατερατα με τα ψεκαστα.....
και αντε εκανε τις τρυπες.....απο που θα ρυθμισει τα καυσαερια????
αφου οπως λεει κι ο γιαννης τα καυσαερια ρυθμιζονται απο το καντραν....
μονο το τσουτσεκι του αναλυτη βαζεις στην εξατμιση και αναλογα με την ενδειξη του οργανου δινεις η κοβεις....
απλα ειναι απαραδεκτος ο ανθρωπος και εχει μπερδεψει τα καρμπυρατερατα με τα ψεκαστα.....
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum
Λοιπον, το δικο μας (600αρι '04+) ειναι μεν ψεκαστο αλλα χωρις αισθητηρα λ στην εξατμιση, αρα δεν κανει αυτοδιορθωση μιγματος, μετρωντας τα καυσαερια.
Η ρυθμιση με τον αναλυτη καυσαεριων στην εξατμιση ειναι γενικη, για ολους οτυς κυλινδρους και οχι ειδικη για καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Για αυτο γινονται οι τρυπες, μιας και υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης του μιγματος για καθε κυλινδρο χωριστα (ετσι θελω να πιστευω τουλαχιστον). Λογικα, θα υπαρχει και πιο περα επιπεδο ρυθμισης, παο το βασικο που γινεται με το καντραν. ΑΝ ΟΧΙ, τοτε ναι, ειναι αχρηστες οι βιδες στην πολλαπλη εξαγωγης.
Η ρυθμιση με τον αναλυτη καυσαεριων στην εξατμιση ειναι γενικη, για ολους οτυς κυλινδρους και οχι ειδικη για καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Για αυτο γινονται οι τρυπες, μιας και υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης του μιγματος για καθε κυλινδρο χωριστα (ετσι θελω να πιστευω τουλαχιστον). Λογικα, θα υπαρχει και πιο περα επιπεδο ρυθμισης, παο το βασικο που γινεται με το καντραν. ΑΝ ΟΧΙ, τοτε ναι, ειναι αχρηστες οι βιδες στην πολλαπλη εξαγωγης.
Ακριβώς εκεί κάνεις λάθος. Η δυνατότητα ρύθμισης του μίγματος από το καντράν υπάρχει για σετ κυλίνδρων και όχι για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά. Αν δεις το καντράν υπάρχει Co1 και Co2. Το Co1 ρυθμίζει τους κυλίνδρους 1 και 4 και το Co2 τους κυλίνδρους 2 και 3.nfot έγραψε: και υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης του μιγματος για καθε κυλινδρο χωριστα (ετσι θελω να πιστευω τουλαχιστον).
Πολυ πιθανο, μιας και οι 1-4 εκρηγνυνται σε ενα χρονο και οι 2-3 σε αλλο χρονο, παντα ομως, σαν ζευγαρια.
Θελω να πιστευω ομως και θα το διευκρινισω, οτι περα απο τις ρυθμισεις που μπορουν να γινουν απο το καντραν, μπορουν να γινουν και πιο λεπτομερεις ρυθμισεις με εξωτερικο μηχανημα. Δεν εχουν τα μοτορια μας φυσα συνδεσης διαγνωστικου;
Θελω να πιστευω ομως και θα το διευκρινισω, οτι περα απο τις ρυθμισεις που μπορουν να γινουν απο το καντραν, μπορουν να γινουν και πιο λεπτομερεις ρυθμισεις με εξωτερικο μηχανημα. Δεν εχουν τα μοτορια μας φυσα συνδεσης διαγνωστικου;
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες