Τρύπημα εξατμίσεων για καυσανάλυση

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Τρύπημα εξατμίσεων για καυσανάλυση

Δημοσίευση από fazernick »

Λοιπόν,πηγα την μηχανή για αλλαγη TPS και ειδα οτι τρυπισαν τις εξατμισεις (μια τρυπα στην καθεμια εξατμ.) βαζονταν μια βιδα στην καθένα.Ρωτησα και μου απαντησαν οτι ετσι κανουν καυσαναλυση και οτι ειναι τεχνικη που προτινεται απο την YAMAHA...

Το χουν και τα δικα σας μηχανακια μετα απο αλλαγη TPS..
Εγω δεν το'χω παρατηρηση πάντως!!!

Άβαταρ μέλους
Sotosfz6
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιαν 2005, 15:08
Model: MT09
Τοποθεσία: Πάτρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Sotosfz6 »

η τεχνικη ειναι γνωστη αλλα δεν καταλαβαινω γιατι το συνδυασαν με το tps!!!!!ειναι γνωστο προβλημα και γνωστη και η λυση του.Στη δικη μου περιπτωση δεν το εφαρμοσαν.
...quoth the raven nevermore...

nfot
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2005, 23:06
Model: -
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nfot »

Για να γινει μετρηση καυσαεριων και ρυθμιση σωστα, πρεπει καθε κυλινδρος να μετρηθει μεμονομενα. Αυτο γινεται μονο με τρυπα στην πολλαπλη εξαγωγης, μια για καθε κυλινδρο. Η προηγουμενη μηχανη μου τις ειχε, εκ κατασκευης.

Άβαταρ μέλους
stavros_25
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
Model: FZ6
Model year: 2005
Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
Επικοινωνία:

Re: S.Ο.S. Μου τρυπησαν τις εξατμισεις μετά από αλλαγή TPS

Δημοσίευση από stavros_25 »

fazernick έγραψε:Λοιπόν,πηγα την μηχανή για αλλαγη TPS και ειδα οτι τρυπισαν τις εξατμισεις (μια τρυπα στην καθεμια εξατμ.) βαζονταν μια βιδα στην καθένα.Ρωτησα και μου απαντησαν οτι ετσι κανουν καυσαναλυση και οτι ειναι τεχνικη που προτινεται απο την YAMAHA...

Το χουν και τα δικα σας μηχανακια μετα απο αλλαγη TPS..
Εγω δεν το'χω παρατηρηση πάντως!!!
Ρε φίλε μου, μόλις ανέβασα μια απάντηση σε ενα topic με ακριβώς αυτό που μου λες...ετσι μου είπε ο μάστορας στο συνεργείο...ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ YAMAHA! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: θελω να μετρησω τα καυσαέρια να δω μήπως έχω problem με το tps και τωρα με αυτό κόλωσα! :roll: :roll: :roll:

Άβαταρ μέλους
stavros_25
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
Model: FZ6
Model year: 2005
Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stavros_25 »

http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... highlight=

δες αυτό το topic...ειναι αυτό που μόλις είπα πιο πάνω

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazernick »

Μου φανηκαν πολυ αντιαισθητικες,ααλα το ειδα στα πεταχτα,θα στειλω post foto να δειτε αυριο που θα παρω την μηχανη..

Οι τρυπες ειναι λιγο πιο κατω απο κει που αρχιζουν οι λαιμοι..Ετσι??? :shock: γιατι δεν τις κανουν απο την πισω μερια να μη φαινονται η λιγο πιο κατω μπας και βαλω καρινα και τις κρυψει?

Άβαταρ μέλους
Sotosfz6
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιαν 2005, 15:08
Model: MT09
Τοποθεσία: Πάτρα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Sotosfz6 »

το οτι δεν εγινε στην δικη μου περιπτωση(και σε αλλες περιπτωσεις απο οτι ξερω) σημαινει κατι?με την αλλαγη του tps δεν ξαναειδα προβλημα...
...quoth the raven nevermore...

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazernick »

Στα κεντρικα μου ειπανε οτι πρεπει να γινεται καυσαναλυση μετα απο αλλαγη TPS,τωρα το μηχανακι σπερνει,το βλεπω να εχει καλυτερη ανταποκριση..!!

Να και φοτο απο την μηχανη ανοιγμενη εκει βρισκεται το TPS
Εικόνα

TPS:

Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Sotosfz6
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: Σάβ 08 Ιαν 2005, 15:08
Model: MT09
Τοποθεσία: Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: ?

Δημοσίευση από Sotosfz6 »

petridist έγραψε: ο δικός μου πάντως μου είπε να περιμένω λίγο να βρει λαιμούς απο κάνα τρακαρισμένο τους οποίους θα τρυπήσει και θα τους περνάει σε όλα τα fazer για καυσανάλυση.. έτσι.. no τρύπες... οπότε αναμένω..

μετά την αλλαγή TPS όλα πανε ρολόι όπως και η κατανάλωση φυσικα..

:wink:
μιας και εχουμε τον ιδιο μολις βρει τους λαιμους ριξε ενα ποστ να κανονισω να κανω και εγω καυσαναλυση..
...quoth the raven nevermore...

Άβαταρ μέλους
ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 18:41
Model: -
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από ΓΙΑΝΝΗΣ FZS600 »

ΑΦΟΥ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Η ΚΑΥΣΑΝΑΛΥΣΗ ΡΥΘΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΟΛΠΟ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ!ΠΙΕΖΕΙΣ SELECT KAI CLOCK MAZI ΚΑΙ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΣΕ ΜΕΝΟΥ!!!ΤΙ ********** ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ.....
JOHN-FZS

Άβαταρ μέλους
zaharakis
Δημοσιεύσεις: 1097
Εγγραφή: Πέμ 03 Φεβ 2005, 23:36
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από zaharakis »

tτο να κανεις τρυπες σε λαιμους απο ψεκαστο μηχανακι ειναι απλα μεγα λαθος και δηλωνει μονο ασχετοσυνη....

και αντε εκανε τις τρυπες.....απο που θα ρυθμισει τα καυσαερια????

αφου οπως λεει κι ο γιαννης τα καυσαερια ρυθμιζονται απο το καντραν....

μονο το τσουτσεκι του αναλυτη βαζεις στην εξατμιση και αναλογα με την ενδειξη του οργανου δινεις η κοβεις....

απλα ειναι απαραδεκτος ο ανθρωπος και εχει μπερδεψει τα καρμπυρατερατα με τα ψεκαστα.....
ολοι μας αγαπαμε αυτο που κανουμε....
ας κοιταμε να το κανουμε με ασφαλεια..
οχι αλλες απωλειες.
Δημητρης Χαλκιδα
http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhum

nfot
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2005, 23:06
Model: -
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nfot »

Λοιπον, το δικο μας (600αρι '04+) ειναι μεν ψεκαστο αλλα χωρις αισθητηρα λ στην εξατμιση, αρα δεν κανει αυτοδιορθωση μιγματος, μετρωντας τα καυσαερια.
Η ρυθμιση με τον αναλυτη καυσαεριων στην εξατμιση ειναι γενικη, για ολους οτυς κυλινδρους και οχι ειδικη για καθε κυλινδρο ξεχωριστα. Για αυτο γινονται οι τρυπες, μιας και υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης του μιγματος για καθε κυλινδρο χωριστα (ετσι θελω να πιστευω τουλαχιστον). Λογικα, θα υπαρχει και πιο περα επιπεδο ρυθμισης, παο το βασικο που γινεται με το καντραν. ΑΝ ΟΧΙ, τοτε ναι, ειναι αχρηστες οι βιδες στην πολλαπλη εξαγωγης.

zalaros

Δημοσίευση από zalaros »

nfot έγραψε: και υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης του μιγματος για καθε κυλινδρο χωριστα (ετσι θελω να πιστευω τουλαχιστον).
Ακριβώς εκεί κάνεις λάθος. Η δυνατότητα ρύθμισης του μίγματος από το καντράν υπάρχει για σετ κυλίνδρων και όχι για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά. Αν δεις το καντράν υπάρχει Co1 και Co2. Το Co1 ρυθμίζει τους κυλίνδρους 1 και 4 και το Co2 τους κυλίνδρους 2 και 3. :wink:

nfot
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2005, 23:06
Model: -
Τοποθεσία: Βολος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nfot »

Πολυ πιθανο, μιας και οι 1-4 εκρηγνυνται σε ενα χρονο και οι 2-3 σε αλλο χρονο, παντα ομως, σαν ζευγαρια.
Θελω να πιστευω ομως και θα το διευκρινισω, οτι περα απο τις ρυθμισεις που μπορουν να γινουν απο το καντραν, μπορουν να γινουν και πιο λεπτομερεις ρυθμισεις με εξωτερικο μηχανημα. Δεν εχουν τα μοτορια μας φυσα συνδεσης διαγνωστικου; :?: :?:

zalaros

Δημοσίευση από zalaros »

nfot έγραψε:Πολυ πιθανο, μιας και οι 1-4 εκρηγνυνται σε ενα χρονο και οι 2-3 σε αλλο χρονο, παντα ομως, σαν ζευγαρια.
Γιατί έχω την εντύπωση πως αυτό που περιγράφεις είναι ο κινητήρας του Μ1 (big bang) και δεν έχει καμία σχέση με το fazer? Μήπως κάνω λάθος? Ας μας διαφωτίσει κάποιος :idea:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά Τεχνικά θέματα Tips & Tricks”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες