Honda Project 2&4

Αρχείο παλαιοτέρων συζητήσεων
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Honda Project 2&4

Δημοσίευση από Frezas »

Οτι καλυτερο εχει βγαλει η Honda τα τελευταια χρονια.....απιθανο φαινεται!!! :shock:

http://www.autoblog.gr/2015/09/09/honda ... frankfurt/
show must go on....

Εικόνα

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Honda Project 2&4

Δημοσίευση από Solomon »

πραγματικά εντυπωσιακό κι ακόμη περισσότερο το ότι προορίζεται για χρήση δρόμου (φλας στοπ καθρέφτες)!

Άβαταρ μέλους
vlachoFazeras
Δημοσιεύσεις: 902
Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
Model: FZS600
Model year: 2002
Τοποθεσία: Ανω Πατησια
Επικοινωνία:

Re: Honda Project 2&4

Δημοσίευση από vlachoFazeras »

αν εξαιρεσουμε την πανεμορφη σχεδιαση με τις τρελες λεπτομεριες, κατα τ' αλλα, ειναι εντελως μαλ...πα φιλοσοφια.....
δεν εχει καμια προφυλαξη ο οδηγος, που ακομα και σε μηχανη, διατρεχει πιστευω, λιγοτερο κινδυνο...
δε θελω να φανταστω τι θα γινει ο οδηγος, αν του πεσει καποιος απο τα αριστερα και τον κανει ενα ματσο σιδερα και κρεατα....
στη μηχανη, αν στη δωσει απο τα πλαγια, θα σε στειλει μεν, αλλα αν δεν βρεις πουθενα αλλου, θα εχεις πολλες πιθανοτητες να γλυτωσεις...... (παθων)

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Honda Project 2&4

Δημοσίευση από Frezas »

Το θελωωωωωω

"Κίνηση παίρνει από τον V4 τετράχρονο 999 κ.εκ κινητήρα της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας RC213V του MotoGP που έχει τροποποιηθεί για χρήση σε δημόσιους δρόμους. Αποδίδει 215 άλογα στις 14.000 σ.α.λ με 118 Nm ροπής στις 10.500 σ..αλ, συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DCT διπλού συμπλέκτη και με βάρος μόλις 405 κιλών, καταλαβαίνεις τι επιδόσεις έχει! Η κίνηση περνά στον δρόμο από τους πίσω τροχούς με το όχημα να έχει μήκος 3.040 mm, πλάτος 1.820 mm και ύψος 995 mm."....... +:Brick wall=+:](*,)


Link

vlachoFazeras έγραψε: δεν εχει καμια προφυλαξη ο οδηγος, που ακομα και σε μηχανη, διατρεχει πιστευω, λιγοτερο κινδυνο...
δε θελω να φανταστω τι θα γινει ο οδηγος, αν του πεσει καποιος απο τα αριστερα και τον κανει ενα ματσο σιδερα και κρεατα....
Βρε Παναγιωτη δεν ειναι εκει η ουσια.....δε φτιαχτηκε για καθημερινο οχημα. Ενα γαμ@ατο παιχνιδι για πλουσιους ειναι. Δε παιζει να εχει κατω απο 100Κ.

Αυτο θα το παρουν 2 περιπτωσεις ανθρωπων.....1ος Ο συλλεκτης που δε θα του κανει κανενα Κμ, και 2ος το αρρωστακι των μηχανοκινητων που θα το λιωσει σε πιστες....και θα εχει και αλλα παρομια σα και αυτο στο γκαραζ του....
show must go on....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
vlachoFazeras
Δημοσιεύσεις: 902
Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
Model: FZS600
Model year: 2002
Τοποθεσία: Ανω Πατησια
Επικοινωνία:

Re: Honda Project 2&4

Δημοσίευση από vlachoFazeras »

συμφωνω Αντρεα ετσι οπως το θετεις και δεν αμφιβαλω......!!!!! :/abwave::)
αλλα πιαστηκα απ' αυτο που ειπε ο Στρατης....... +:Think=+::-k
Solomon έγραψε:πραγματικά εντυπωσιακό κι ακόμη περισσότερο το ότι προορίζεται για χρήση δρόμου (φλας στοπ καθρέφτες)!

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Honda Project 2&4

Δημοσίευση από Solomon »

περισσότερο με την έννοια της ομολογκαρισμενης έκδοσης για χρήση κ εκτός πίστας το έγραψα πάρα για καθημερινό αυτοκίνητο. Σαφώς κ ισχύει αυτό λες περί επικινδυνότητας μιας κ σε απλό τετακε , που συμβαίνει συχνά σε μια πίστα ο οδηγός είναι πολύ ευάλωτος.
Τώρα η αλήθεια είναι ότι δε θα το παρει για σπίτι δουλειά
Κ φαντάσου λέει την αντίστοιχη κατασκευή της καβασω με τον 300αρη κινητήρα, θα γίνει της κακομοιρας!

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αρχείο”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες