Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Αρχείο παλαιοτέρων συζητήσεων
Άβαταρ μέλους
stathis
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 547
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 22:16
Model: -
Επικοινωνία:

Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από stathis »

Πρόσφατα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Σταθάκης είχε διαμηνύσει στον εκδότη και κατασκευαστή Γιώργο Μπόμπολα ότι πρέπει να επιστρέψει την Αττική Οδό στο Δημόσιο γιατί έγινε απόσβεση του έργου. Ο κ. Μπόμπολας απάντησε.

Σε ανακοίνωσή της η Αττική οδός κάνει λόγο για άσκηση κοινωνικής πολιτικής εκ μέρους της παρόλο που η σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου προβλέπει αυξήσεις και επισημαίνει ότι η εταιρία κρατά τα διόδια χαμηλότερα κατά 30%, ενώ σημειώνει ότι από την έναρξη λειτουργίας έως και σήμερα, οι μέτοχοί της δεν έχουν λάβει ποτέ μέρισμα.

Η Αττική Οδός επισημαίνει ότι στα οκτώ χρόνια πλήρους λειτουργίας της (2005-2012), ο ετήσιος μέσος όρος των ημερήσιων διελεύσεων έφτασε τα 271.000 οχήματα και ξεπέρασε τα προβλεπόμενα από τη σύμβαση (227.000), όμως το ύψος του διοδίου παρέμεινε χαμηλότερο, καθώς αντί 2,62 ευρώ (προβλεπόμενο χωρίς ΦΠΑ), κυμαίνεται στα 2,22 ευρώ (πραγματικό χωρίς ΦΠΑ). Έτσι, όπως αναφέρει, τα έσοδα από τα διόδια αντί 217 εκατ. ευρώ (προβλεπόμενο από τη σύμβαση χωρίς ΦΠΑ) βρίσκονται στα 219 εκατ. ευρώ (πραγματικό προ ΦΠΑ).

«Ειδικά από το 2009 και μετά, υπήρξε σημαντική μείωση της κυκλοφορίας λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών και κατά το 2012 οι μέσες ημερήσιες διελεύσεις περιορίστηκαν στις 216.000 με μέσο τέλος διοδίου € 2,22, χωρίς ΦΠΑ» σημειώνεται και υπογραμμίζεται ότι, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, το προβλεπόμενο τέλος διοδίου το 2012 θα έπρεπε να είχε διαμορφωθεί στα € 3,12 (προ ΦΠΑ) και στα 3,84 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

«Η διατήρηση του τέλους διοδίου σε ποσοστό 30% χαμηλότερο από το ανώτατο διόδιο τέλος...αποτελεί κοινωνική επιλογή της Αττικής Οδού, σε συνεργασία με το ελληνικό δημόσιο» σημειώνει η ανακοίνωση της εταιρίας.

Παράλληλα, αναφέρει ότι, κατά τη σύμβαση, προβλέπεται η πρόωρη επιστροφή του έργου στο δημόσιο, εάν η μέση απόδοση του κεφαλαίου προς τους μετόχους ξεπεράσει σε ποσοστό το 11,6%. «Με απλά λόγια, προβλέπεται διακοπή της σύμβασης εάν αφού πρώτα αποπληρωθούν τα δάνεια και οι τόκοι των Τραπεζών, καλυφθούν τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησης και στη συνέχεια αποπληρωθούν στους μετόχους της Αττικής Οδού (Όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΟΜΙΛΟΣ J&P, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ) τα Ίδια κεφάλαια ύψους εκατόν εβδομήντα τεσσάρων εκατομμυρίων Ευρώ τα οποία επενδύθηκαν κατά την κατασκευαστική περίοδο (πριν από 15 χρόνια περίπου) και η σχετική τους απόδοση» σημειώνεται.

«Μέχρι τώρα από τα έσοδα του 'Έργου αποπληρώνονται δάνεια και τόκοι, ενώ 17 χρόνια μετά την έναρξη της Παραχώρησης και 12 χρόνια μετά την τμηματική έναρξη λειτουργίας της Αττικής Οδού δεν έχει προκύψει μέχρι σήμερα καμία μερισματική ωφέλεια, ούτε ενός Ευρώ, για τους μετόχους της "Αττική Οδός ΑΕ"» αναφέρει ο παραχωρησιούχος.

«Από τα παραπάνω, όπως και από τα αναλυτικά στοιχεία που διαθέτει συνεχώς κατά τα 17 έτη από την Έναρξη Παραχώρησης η Αττική Οδός στις εποπτικές και τις ελεγκτικές Αρχές, προκύπτει ότι η Σύμβαση εκτελείται αναμφισβήτητα σύμφωνα με τον Ν2445/96» τονίζεται.

Όπως λέει η εταιρία, σύμφωνα με τη σύμβαση, «τα στοιχεία της κυκλοφορίας και των εσόδων της Αττικής Oδού καταγράφονται καθημερινά και ελέγχονται από το Ελληνικό Δημόσιο», ενώ υπογραμμίζει ότι, όπως ορίζιεται από τις δανειακές συμβάσεις «από την έναρξη λειτουργίας της Αττικής Οδού ασκείται συνεχής και ενδελεχής έλεγχος από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία από κοινού με Όμιλο Εμπορικών Τραπεζών (Bank of Tokyo - Mitsubishi, HypoVereinsbank, κλπ) συμμετείχε στη χρηματοδότηση του έργου, το ύψος της οποίας υπερβαίνει τα επτακόσια (700) εκατομμύρια Ευρώ».

Επίσης, επικαλείται μία «σειρά ενδελεχών ελεγκτικών διαδικασιών» από τους δανειστές του έργου και του Ειδικού Τεχνικού Συμβούλου των πιστωτών, δηλαδή την Αγγλική εταιρία Halcrow Group Limited, «η οποία ελέγχει συνεχώς και αδιαλείπτως μέχρι και σήμερα το Έργο, αναφερόμενη με σχετικές εκθέσεις απευθείας στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τις Πιστώτριες τράπεζες».

«Η Αττική Οδός αποτελεί πρότυπο και πρωτοποριακό Έργο επικυρωμένης νομοθετικά συνεργασίας του Ελληνικού Δημοσίου και του Ιδιωτικού Τομέα, έχει δε αναγνωρισθεί και βραβευθεί διεθνώς» καταλήγει η ανακοίνωση.

Τι έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ

Με δηλώσεις του στο Πρώτο Θέμα της Κυριακής ο Γιώργος Σταθάκης είχε δηλώσει:

«Από τα στοιχεία που διαθέτουμε έχει εκπληρωθεί η προβλεπόμενη με βάση τη σύμβαση για την κατασκευή και εκμετάλλευση του έργου από την κοινοπραξία, απόδοση της επένδυσης. Η κίνηση των οχημάτων ήταν ακριβώς διπλάσια από την αρχική πρόβλεψη, με βάση την οποία έγινε η σύμβαση, οπότε η απόσβεση από τα 20 χρόνια που είχε συμφωνηθεί, επιτεύχθηκε στα 10 χρόνια.

Εντούτοις η σύμβαση δεν προβλέπει ρητά τι πρέπει να γίνει σε αυτή την περίπτωση. Εμείς λέμε ότι πρέπει να γίνει καταγγελία της σύμβασης ή μια νέα συμφωνία με τον παραχωρησιούχο προκειμένου τα έσοδα να πηγαίνουν υπέρ του Δημοσίου».

Η Κουμουνδούρου, σύμφωνα με το δημοσίευμα, φέρεται αποφασισμένη να ανοίξει ένα νέο μεγάλο μέτωπο με το συγκρότημα Μπόμπολα και αυτή τη φορά εστιάζει τα βέλη του στο θέμα της Αττικής Οδού.

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης διαμηνύει ότι έχει συλλέξει όλα τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η προβλεπόμενη από τη σύμβαση απόδοση των επενδυτικών κεφαλαίων έχει επιτευχθεί και ο παραχωρησιούχος πρέπει να επιστρέψει την Αττική οδό στο κράτος αντί να συνεχίζει να την εκμεταλλεύεται προς ίδιον όφελος.



http://www.iefimerida.gr/news/86248/%CE ... E%B4%CF%8C

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από savvas »

οοοο γλυφτης...

Αυτός και τα ΜΜΕ του με την "κατευθυνόμενη" δημοσιογραφία...
Το λέω (σε φίλους) εδώ και καιρό, το άτομο είναι για πολύ ξύλο...

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από Solomon »

Σε παρακαλω μπομπολα κ καθε μπομπολα ΜΗΝ παραχωρησεις αυτην την δρομαρα στο ελληνικο δημοσιο σε καμια περιπτωση
χιλιες φορες τα λεφτα μου να πηγαινουν σε τσεπες ιδιωτη αλλα να το βλεπω καθε φορα που περναω οτι πιανουν τοπο,παρα στους διατρητους δημοσιους κορβαναδες. Κ το φπα που περνουν πολυ τους ειναι.

Άβαταρ μέλους
HEO
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν 2005, 10:09
Model: FZ6
Model year: 2004
Τοποθεσία: Αθηνα Ιλιον, Βασιλεία Ρωμαίων - Los Gatos, California US
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από HEO »

typhoon έγραψε:Σε παρακαλω μπομπολα κ καθε μπομπολα ΜΗΝ παραχωρησεις αυτην την δρομαρα στο ελληνικο δημοσιο σε καμια περιπτωση
χιλιες φορες τα λεφτα μου να πηγαινουν σε τσεπες ιδιωτη αλλα να το βλεπω καθε φορα που περναω οτι πιανουν τοπο,παρα στους διατρητους δημοσιους κορβαναδες. Κ το φπα που περνουν πολυ τους ειναι.
+10000000000

:/abwave::)
Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή
Παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από InversionOfControl »

λογικη ξεπερασμενη αυτη που λες στρατη.
Φαινεται και απο την πατρων...

Υπαρχουν 2 ακρα ... το ενα ειναι να το εχει το δημοσιο και να τα αφηνει να σαπιζουν
και το αλλο ειναι να το εχουν οι ιδιωτες και να το πληρωνεις χρυσο (ακομα και αν σαπιζει).

Το ενδεχομενο να το εχει το κρατος και να λειτουργει οπως θα πρεπε το ξεχναμε... ειναι κατι εξωπραγματικο για
μας ε? :mrgreen:

Μη νομιζεις...αν δεν υπηρχε το 2004 και οι προνομιουχες συμφωνιες (εις βαρος σου
Στρατη ) σιγα μην επαιρναν τους αυτ/δρομους οι ιδιωτες.
Ζησε λοιπον με 700Ε για να ξεπληρωνονται τα δανεια απο τα υπερκοστολογημενα εργα.
αναψε και μια λαμπαδα στον μπομπολα για το ψυχικο που εκανε :)

Αλλα φυσικα σε ενα παρηκμασμενο κρατος, εχουμε φτασει στο σημειο να λεμε ευχαριστω
στα μεγαλολαμογια που υπερχρεωνουν κρατος και πολιτες για να παραδωσουν
κατι που θα πρεπε να ειναι προς χρηση για ολους χωρις κοστος...
(τοσα τελη και φορους γιατι πληρωνεις? αα ναι για να καλυπτεις τις μαυρες τρυπες...
οχι για την συντηρηση και αναπτυξη των δημοσιων εργων...
ο σκοπος των φορων ειναι να πληρωνεις τις τρυπες που ανοιξαν πολιτικοι και ιδιωτες
με τις μιζες και τα υπερκοστολογημενα εργα).


Τα δημοσια εργα γινονται για να τα χρησιμοποιει ο λαος...
οχι να γινεται πιο πλουσιος ο μπομπολακος.
γι αυτο και λεγονται δημοσια... αλλιως να λεγαμε attiki odos prive club..


και που σαι... αυριο περιμενε τα ιδια και στην υγεια... αλλα εκει θα μας τσουξει
περισσοτερο... τωρα στην εθνικη... δεν @#$ται... δεν θα παμε βολτες 8)

ειμαστε αξιοι της μοιρας μας τελικα...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
HEO
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν 2005, 10:09
Model: FZ6
Model year: 2004
Τοποθεσία: Αθηνα Ιλιον, Βασιλεία Ρωμαίων - Los Gatos, California US
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από HEO »

Autostrada κωστη....
ιδιωτικες ολες και χαιρεσε να οδηγεις....

οσο για την Πατρων....ακομα δεν εχει γινει....και αυτοι που την πηραν ετοιμαζονται να την εγκαταλειψουν διοτι εμπλεξαν με το Ελληινικο κρατος (και τους Ελληνες), τον μεγαλυτερο μπαταξή της ευρωπαικης ιστοριας.....

περιμενε εσυ το Ελληνικο δημοσιο να σου κανει aυtobahn που δεν θα πληρωνεις...ως γνωστο λεφτα υπαρχουν, πεφτουν απο ουρανο και τα εχει ο κακος καπιταληστης Σκρουτς στον κουμπαρα του.....
Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή
Παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Στην απαξιωση του κρατικου μηχανισμου και των εργων, ευθυνονται και οι μεγαλο-εργολαβοι.

Γερασιμε πρεπει να παρεις χαμπαρι πως στην Ελλαδα... ειτε κομμουνισμο ειτε καπιταλο-φιλελευθερισμο
εχεις, παλι στα ιδια σκ#$τα θα εισαι ... ειναι η νοοτροπια του ελληνα.

Ειναι παραλογο εντελως να συζηταμε αν πρεπει να πληρωνουμε δρομους, υγεια, νερο, ρευμα σε ιδιωτες
επειδη οι προηγουμενες γενιες ηταν ανικανες και λαμογια για να συντηρουν οπως πρεπει.

Δεν πρεπει να υπαρχει κερδος σε καμια υπηρεσια οπως το νερο, ρευμα δρομοους, υγεια... οτι κοστιζει σαν λειτουργεια/συντηρηση/αναπτυξη και αυτο μονο πρεπει να πληρωνεις... οχι τις χασουρες του μπομπολα σε αλλα εργα, να τις μαζευεις απο διοδια...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
HEO
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν 2005, 10:09
Model: FZ6
Model year: 2004
Τοποθεσία: Αθηνα Ιλιον, Βασιλεία Ρωμαίων - Los Gatos, California US
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από HEO »

απλα μαθηματα οικονομικων....

για να γινει ενα εργο χρειαζονται χρηματα, οποιοδηποτε και αν το κανει ενα εργο, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ...

λεφτα για να σου δωσει καποιος πρεπει να εχει ενα κερδος, το οποιο το ονομαζουμε τοκο...ΤΟ ΤΖΑΜΠΑ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ...

κανεις δεν θα σου δωσει λεφτα να φτιαξεις αυτοκινητοδρομους δισεκατομυριων αν δεν κερδισει....

βεβαια θα μπορουσαμε να εχουμε μια κρατικη μηχανη κοπης νομισματων οπου τα κοροιδα θα δουλευαν για πολυχρωμα "χαρτακια" αλλα αυτο θα ειχε ως συνεπεια να χασουν τα "χαρτακια" την αξια τους πολυ γρηγορα και κανεις να μην τα θελει...(βλεπε μεγαλη σοβιετικη πατριδα και λοιπες χωρες).... και βεβαια να μην αγοραζεις τιποτα με αυτα....οι δρομοι σημειωτεον για οποιον δεν ειχε παει στο παραπετασμα ηταν για κλαμματα....καμμια σχεση με Ελλαδα του 70, 80, 90....

σε αυτον το τοπο επισης το γνωριζω οτι κανενα συστημα δεν θα ειχε επιτυχια, το εμαθα απο την πρωτη στιγμη που πατησα το ποδι μου σε αυτην την χωρα...

η Ελλαδα ειναι η χωρα της παρλαπιπας ....πολλα λογια - λιγα εργα...."οτι δηλωσεις εισαι".....μια χωρα καφενοβιων τσαμπατζηδων όπου αυτοι που αξιζουν χανονται μεσα στην κομματοκρατια το ρουσφετι και την λαμογια πριν μεταναστευουν οριστικα και αμετακλητα....

:/abwave::)
Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή
Παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από Solomon »

Ρε Κωστή δυστυχώς δεν έχεις καθόλου άδικο, το μόνο που θα πρέπει να παραδεχτείς όμως είναι ότι μιλάς εντελώς σε θεωρητικό επίπεδο. Για το πως θα έπρεπε να είναι τα πράγματα, σε μια χώρα σωστή, ανεπτυγμένη, ακμάζουσα και ίσως ουτοπική.
Και το λέω αυτό για τον απλό λόγο ότι εαν σε κάτι δεν υπάρξει όφελος(όχι απαραίτητα "κέρδος" με την χρηματική έννοια του όρου) δεν πρόκειται να γίνει.
Οπότε νομίζω ότι το παιχνίδι θα πρέπει να το παίζουμε με τους όρους που υπάρχουν και όχι με αυτούς που θα θέλαμε ή θα έπρεπε να είναι.
Οι δρόμοι αυτής της χώρας είναι ένα απειροελάχιστο κλάσμα της γενικότερης -ελληνικής- νοοτροπίας που επικρατεί σ αυτό τον τόπο.Και επι του προκειμένου, εαν για να οδηγώ σε ενα πολιτισμένο, ανθρώπινο και προπάντων ασφαλές περιβάλλον χρειάζεται να πληρώνω διόδια θα το κάνω(μιλάμε πάντα για την Α.Ο. και μόνο)
Δυστυχώς ζω με τα 700€,δυστυχώς υπερφορολογούμαι, δυστυχώς δεν μπορώ να κρύψω ούτε ένα ευρώ απο την εφορία,δυστυχώς (ή ευτυχώς)δεν έχω ανάψει ακόμη καλοριφερ.
Δεν μπορώ να ελέγξω την όποια καθικιά του εκάστοτε υπουργού που ξεπουλάει με κάθε τρόπο κάθε "δημόσιο" αγαθό.

Ο δρόμος αυτός δεν προϋπήρχε (για να μπορεί να υποστηρίξει κανείς ότι τον έχει χιλιοπληρώσει). Κάποιος -και σίγουρα όχι το ελληνικό δημόσιο- έβαλε τα χρήματα του για τον κατασκευάσει και αυτός ο κάποιος δεν τα έβαλε με κοινωνικό χαρακτήρα, τα επένδυσε κι απο τις επενδύσεις σου θέλεις να βλέπεις κέρδη. Εαν θες τον χρησιμοποιείς πληρώνοντας (ή όχι) το αντίτιμό του.

Μα θα μου πείς δεν δικαιούμαι σαν πολίτης αυτής της χώρας το δικαίωμα σε ενα αξιοπρεπή δρόμο,σε μια ασφαλή μετακίνηση και με το ίδιο σκεπτικό σε μια αξιοπρεπή αμοιβή της εργασίας μου, σε μια πολιτισμένη υγειονομική περίθαλψη, σε μια σωστή εκπαίδευση των παιδιών μου?

Η απάντηση είναι ότι σαφώς,σαφέστατα και τα δικαιούσαι. Το μόνο θέμα είναι ότι ποτέ δεν πρόκειται να τα λάβεις σαν παροχή, ως δικαίωμα. Πάντα θα πρέπει να τα πληρώσεις όσο σκληρό ή άδικο κι αν ακούγεται αυτό.

Συμπέρασμα, θέλω τα λεφτά που πρέπει να πληρώσω(γιατί το γ@μημένο το σύστημα με αναγκάζει και με υποχρεώνει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο) να πιάνουν τόπο. Αν μπορέσει κάποια στιγμή το κράτος να καταφέρει όσα καταφέρνει ο ιδιώτης πολύ ευχαρίστως να γίνουν όλα κρατικά. Εώς τότε λαμπάδα στο μπόμπολα


Υ.Γ. Νομίζω ότι επι της ουσίας τα ίδια λέμε, με διαφορετικό τρόπο.

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από InversionOfControl »

Θεωρητικο επιπεδο ειναι και αυτο που λες εσυ η ο Γερασιμος... να παρεχονται τα εργα απο ιδιωτες
με διαφανεις διαδικασιες, χρηματοδοτουμενα απο τους ιδιους και με ποινες σε περιπτωση που δεν πληρουν
τα προβλεπομενα η υπαρχουν καθυστερησεις.Γινεται αυτο στην πραξη?

Εχεις την ψευδαισθηση οτι αυτα τα εργα οπως η Α.Ο. δεν εχουν πληρωθει απο τον λαο?
εβαλαν το χερι στην τσεπη μηπως οι επιχειρησεις?? ξεχασες τα σπατοσημα?
η μηπως νομιζεις οτι οι φοροι που δινεις δεν πανε στην Ε.Ε. για να γυρισουν πισω
σαν συνχρηματοδοτηση στον μεγαλοεπιχειρηματια?

Στην ουσια οπως λες το ιδιο λεμε... απλα η διαφορα μας ειναι οτι εσυ επιχειρηματολογεις πως ειναι λογικο
να δινονται τα εργα σε ιδιωτες επειδη το κρατος ηταν ανικανο και εκανε εργα με αδιαφανεις διαδικασιες, μιζες , καθυστερησεις και ελλειψεις προτυπων...
με λιγα λογα για σενα "ειναι οκ να τα χρυσοπληρωσουμε, να βγαλουν μιζες πολιτικοι, να
τσεπωσουν οι επιχειρηματιες" για να εχουμε ενα δρομο της προκοπης... η αλλη λυση που βλεπεις ειναι τα "καθολου" εργα...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
HEO
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν 2005, 10:09
Model: FZ6
Model year: 2004
Τοποθεσία: Αθηνα Ιλιον, Βασιλεία Ρωμαίων - Los Gatos, California US
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από HEO »

OK....αν νομιζετε οτι οι φοροι που δινουμε (!!!!!) φτανουν να μας παρεχουν αυτοκινητοδρομους γερμανιας και κρατος επιπεδου Ελβετιας....ή οτι το σπατοσημο πληρωνει την ατιικη οδο (!!!!!!!)...

ε τοτε δεν εχει νοημα να το συζηταμε....
Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή
Παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή

Άβαταρ μέλους
Tassos
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Δευ 04 Ιούλ 2005, 04:12
Model: -
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από Tassos »

Μερικοί δεν έχετε βασικές γνώσεις οικονομικών και δημόσιας διοίκησης, έτσι;

Αν το Ελληνικό Δημόσιο τόσα χρόνια ήταν πραγματικά Ελληνικό Δημόσιο, τότε πάω πάσο. Δεν ήταν, ήταν παράγκα των μεγαλοεργολάβων και των λαμόγιων. Με την ανοχή των αρχόντων και την ύπνωση ή ανοχή του λαού.

Δεν μπορούν αυτοί που γίνανε πλούσιοι, παρασιτώντας πάνω στο "Ελληνικό Δημόσιο" να βγαίνουν και απο πάνω.
Θάνατος στους κρατικοδιαίτους μαφιόζους!
Εκτελεστικό απόσπασμα σε όλους τους προδότες που μας φέρανε ως εδω.

EΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

500 εκατ. ευρώ ΦΠΑ χρωστάνε οι Γερμανοί του "ΕΛ. Βενιζέλος"

ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ε;;;;;;;;;;;;;;;;; ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΤΑ γ@μω κάναλα/ΜΜΕ αυτές τις δεκαετίες:

ΙΔΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΒΟΗΤΕΣ “ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ”! OTE>Στα 306,6 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη του ΟΤΕ το α’ τρίμηνο. Στην Deutche Telekom όμως που ανοίγει σαμπάνιες αφού έκανε την “επένδυση του αιώνα”!


ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ... ΜΕ ΤΙΣ ΟFFSHORE που έχουν σκαρφιστεί οι Πολυεθνικές και οι Εταιρείες του Κώλου όλα τα κέρδη πάνε έξω, γλιτώνουν την φορολογία. Εμείς οι Έλληνες αντί για δήθεν έσοδα απο φόρους, παίρνουμε τα @ρχίδια μας.

ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΤΗ ΓΗ, ΤΟΝ ΗΛΙΟ, ΤΟ ΝΕΡΟ, ΤΙΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ για ένα δήθεν κομμάτι ψωμί.
(1η ΕΝΣΤΑΣΗ: Kατ' αρχήν η Πατρίδα δεν ξεπουλιέται ΠΟΤΕ και ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ. Πάτε καλά ρε;
2η ΕΝΣΤΑΣΗ: Δεν χρειαζόμαστε τίποτα απο τους εβραίους σιχαμερούς τραπεζίτες και τα τσιράκια τους. Η Ελλάδα είναι χώρα αυτάρκης και το Χρέος είναι ΨΕΥΤΙΚΟ και θα έπρεπε να τους βάλουμε στο ΚWlo ) *1

και τι μας μένει: ένα ΤΙΠΟΤΑ

ΜΠΡΑΒΟ ρε, ΧΑΣΑΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ σας, ΧΑΣΑΤΕ την ΠΑΤΡΙΔΑ σας.. *2



Καληνύχτα. Συγνώμη για τη γλώσσα. Αλλά δεν έχω άλλο όπλο πρόχειρο να ρίξω.

*1 για όποιον γουστάρει υπάρχουν πλήρη στοιχεία και επιστημονικές αποδείξεις για ότι είπα πιο πάνω

*2 το τι θα γίνει μετά απο λίγο καιρό, δεν θα σας το πω. Μελετήστε λίγο Ιστορία και θα καταλάβετε. Η μοίρα των ραγιάδων επαναλαμβάνεται.

Άβαταρ μέλους
Thanasis_FZ1
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 14:34
Model: FZ1
Τοποθεσία: Αστερισμος της Ανδρομεδας
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από Thanasis_FZ1 »

Οτι ειπε ο απο πανω κ αλλα τοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσα!!!!!!!!!!
Χορος Ρουμπα κ ελια Θρουμπα!!

Άβαταρ μέλους
HEO
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν 2005, 10:09
Model: FZ6
Model year: 2004
Τοποθεσία: Αθηνα Ιλιον, Βασιλεία Ρωμαίων - Los Gatos, California US
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από HEO »

παιδες θα σας συνιστουσα να εισαστε πιο προσεκτικοι σε τι μασατε....

η απαντηση ειναι εδω....

http://www.enikos.gr/politics/60350,To_ ... mmeno.html

"ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε., του οποίου μέτοχος είναι το Ελληνικό Δημόσιο κατά 55%, δεν έχει καμία ληξιπρόθεσμη οφειλή προς το Ελληνικό Δημόσιο ούτε από ΦΠΑ, ούτε από άλλους άμεσους ή έμμεσους φόρους, ούτε από ασφαλιστικές εισφορές."

αλλα να υποθεσω οτι ο καμμενος (=εγγυηση ο λογος του, τον εκραξαν ακομα και οι φιλοι του και βουλευτες του) που διαδιδει τις αρλουμπες εχει δικαιο...

τι σημαινει αυτο;;;...οτι ο Μπομπολας κλεβει στην ατιικη οδο;;;;...διοτι για αυτο μιλαμε
Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή
Παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Ο Μπόμπολας απαντάει στον ΣΥΡΙΖΑ για την Αττική Οδό

Δημοσίευση από InversionOfControl »

ποιος ειπε ρε Γερασιμε οτι το Σπατοσημο πληρωνει την α.ο. ... για ολα τα εργα μιλαμε.
Το σπατοσημο ηταν ενα παραδειγμα.

Οσο για το που φτανουν οι φοροι... φυσικα και δεν φτανουν... οταν εχεις φεσωσει τοσα δις
με εργα που δεν χρειαζοσουν (γηπεδα και ********** του 2004), εχεις υπεραριθμο δημοσιο,
υπερσυνταγογραφησεις, πεθαμενους με συνταξη τι περιμενες? να σου φτασουν?
η λυση σου ποια ειναι ? να τα χαντακωσεις ολα και να τα δωσεις δωρο στο λαμογιο
και τα χρεη στο λαο?
Σου φαινεται λογικο αυτο που εγινε με αγροτικη? η το ΤΤ ?


Οσο για το αεροδρομιο τα διαβαζεις ολα οπως θελεις εσυ :) λιγο παρακατω λεει αυτο ομως:

"Όπως προστίθεται στην ανακοίνωση της ΔΑΑ ΑΕ, «εκκρεμεί νομική διαφορά που αφορά σε καταλογισθέν ποσό ΦΠΑ ύψους 44 εκ. ευρώ για την περίοδο 1998-2009, το οποίο λόγω των προσαυξήσεων, ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 163 εκ. ευρώ»"

οκ δεν εχει ληξιπροθεσμη οφειλη αλλα ειναι στα δικαστηρια...

κοροιδευομαστε ετσι ? :)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αρχείο”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης