Σοκ προκαλούν στοιχεία που αφορούν τα όρια ταχύτητας
Σοκ προκαλούν στοιχεία που αφορούν τα όρια ταχύτητας
ολα ειναι δρομος
- gmitsiakis
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 19:38
- Model: -
- Επικοινωνία:
Re: Σοκ προκαλούν στοιχεία που αφορούν τα όρια ταχύτητας
τι θελουν και τα γραφουν? λενε ολοι για τα ορια ταχυτητας και κανενας δεν τα τηρει. ας βαλουνε κοφτες τελικα στα αυτοκινητα και μηχανες και ας σταματησουν να πιπιλανε την ιδια καραμελα!!
Re: Σοκ προκαλούν στοιχεία που αφορούν τα όρια ταχύτητας
Εγω προσωπικα ειμαι κατα στο να βαλουν κοφτες στις μηχανες και στα αυτοκινητα.
Γιατι πολυ απλα αυτοι ειναι χ@ζοι και μπορει να μας βαλουν κοφτες στα 110-130χλμ/ω και να σερνομαστε μεχρι να παμε απο Θεσσαλονικη-Αθηνα και το αντιστροφο.
Απλα εχουν πολλες πινακιδες που γραφουν λαθος τα χιλιομετρα.
Ας ανεβασουν σε καποιους δρομους που ειναι καλη τα ορια απο 100 ας τα πανε 130 και παει λεγοντας.
Επισης τα αυτοκινητα δεν ειναι τα ιδια που ηταν πριν 10 χρονια ουτε και οι δρομοι.
Ολα αυτα εχουν εξελιχθει δεν μπορουμε να κραταμε τα ιδια ορια με πριν απο 10 χρονια
Στην Γερμανια εχουν ηλεκτρονικους σηματοδοτες που αλλαζει το οριο ταχυτητας αναλογα με την κινηση στον δρομο.
Ας κανουν το ιδιος και εδω.
Λυσεις υπαρχουν.

Γιατι πολυ απλα αυτοι ειναι χ@ζοι και μπορει να μας βαλουν κοφτες στα 110-130χλμ/ω και να σερνομαστε μεχρι να παμε απο Θεσσαλονικη-Αθηνα και το αντιστροφο.
Απλα εχουν πολλες πινακιδες που γραφουν λαθος τα χιλιομετρα.
Ας ανεβασουν σε καποιους δρομους που ειναι καλη τα ορια απο 100 ας τα πανε 130 και παει λεγοντας.
Επισης τα αυτοκινητα δεν ειναι τα ιδια που ηταν πριν 10 χρονια ουτε και οι δρομοι.
Ολα αυτα εχουν εξελιχθει δεν μπορουμε να κραταμε τα ιδια ορια με πριν απο 10 χρονια

Στην Γερμανια εχουν ηλεκτρονικους σηματοδοτες που αλλαζει το οριο ταχυτητας αναλογα με την κινηση στον δρομο.
Ας κανουν το ιδιος και εδω.
Λυσεις υπαρχουν.


Re: Σοκ προκαλούν στοιχεία που αφορούν τα όρια ταχύτητας

Να βάλουν κόφτη στα 110 για να πηγαίνουν τα λαμόγια με τα φορτηγά και τα λεωφορεία με 140 και να σε περνάνε από πάνω?
- gmitsiakis
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 19:38
- Model: -
- Επικοινωνία:
Re: Σοκ προκαλούν στοιχεία που αφορούν τα όρια ταχύτητας
μαλλον δεν καταλαβες οτι ειρωνικα το γραφω για τον κοφτη! θεσπιζεις ορια ταχυτητας και επιτρεπεις να πωλουνται μηχανηματα που τα ξεπερνανε. ποιος ο λογος ?
στο κατω κατω αν υπηρχε μια στο εκατομμυριο να μπει κοφτης λες να εννοω μονο για τις μοτοσυκλετες??? εννοειτε για ολα!
στο κατω κατω αν υπηρχε μια στο εκατομμυριο να μπει κοφτης λες να εννοω μονο για τις μοτοσυκλετες??? εννοειτε για ολα!
Re: Σοκ προκαλούν στοιχεία που αφορούν τα όρια ταχύτητας
Εγω θα το ξαναπω για αλλη μια φορα.
Βγαλτε απο το μυαλο σας τους κοφτες και μην λετε συνεχεια να βαλουν κοφτες.
Μην τους βαζετε συνεχεια τετοιες ιδεες
Εαν μας βαλουν κοφτες μας γ@μησ@ν δεν θα μπορουμε να κανουμε τιποτα.
Θα χασουμε τελειως την ελευθερια μας.
Στο τελος θα μας υποχρεωνουν να μην εχουμε δικα μας μεταφορικα και να περνουμε τα Μεσα Μαζικης Μεταφορας.
Οπως Λεωφορεια Αστικα,ΚΤΕΛ,Τραινο,Αεροπλανο και οτιδηποτε αλλο.
Ας ανεβασουν ολα τα ορια 30χιλιομετρα προς τα πανω θα μειωθουν οι παραβασεις.
Εαν αφαιρεσεις και τελειως τα ορια δεν θα υπαρχουν καθολου παραβασεις

Βγαλτε απο το μυαλο σας τους κοφτες και μην λετε συνεχεια να βαλουν κοφτες.
Μην τους βαζετε συνεχεια τετοιες ιδεες

Εαν μας βαλουν κοφτες μας γ@μησ@ν δεν θα μπορουμε να κανουμε τιποτα.

Θα χασουμε τελειως την ελευθερια μας.

Στο τελος θα μας υποχρεωνουν να μην εχουμε δικα μας μεταφορικα και να περνουμε τα Μεσα Μαζικης Μεταφορας.
Οπως Λεωφορεια Αστικα,ΚΤΕΛ,Τραινο,Αεροπλανο και οτιδηποτε αλλο.

Ας ανεβασουν ολα τα ορια 30χιλιομετρα προς τα πανω θα μειωθουν οι παραβασεις.

Εαν αφαιρεσεις και τελειως τα ορια δεν θα υπαρχουν καθολου παραβασεις


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pavlaras1 την Κυρ 11 Ιούλ 2010, 14:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Σοκ προκαλούν στοιχεία που αφορούν τα όρια ταχύτητας
Όταν υπάρχουν ταμπέλες με όριο 50 σε δρόμους με μεγάλες ευθείες και ανοικτές στροφές, όταν βλέπεις ταμπέλες με όριο 70 σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους, όταν μετά από ταμπέλα με όριο 100 ακολουθεί ξεχασμένη ταμπέλα με όριο 60 σε λιγότερο από 100 μέτρα απλά μας έχουν εκπαιδεύσει να γράφουμε κανονικά τα όποια όρια ταχύτητας.
Πόσες ταμπέλες με όριο 70 υπάρχουν στην βόρεια Ελλάδα σε μεγάλες ευθείες χωρίς διασταυρώσεις μόνο και μόνο για να στήνει μπλόκα η τροχαία!!!
Έξω όταν βλέπεις ταμπέλα με όριο τα 90 πάει να πεί ότι με τα 100 κινδυνεύεις, εκεί έχουν περισσότερες κάμερες σε κατοικημένες περιοχές με όριο τα 30 ή τα 50 χλμ και κατά πολύ λιγότερες σε αυτοκινητόδρομους και επαρχιακούς δρόμους.
Πότε βάλανε κάμερες σε φανάρια εδώ για να πιάσουν τους πραγματικά επικίνδυνους??? πότε είδατε κάμερα σε γειτονιά να γράφει αυτούς που περνάνε φίλερ με 100 από τα στενά ή έξω από σχολεία???Πότε ρίξανε καμπάνα σε μπάτσο που χωρίς λόγο παραβιάζει κόκκινο ή οδηγεί επικίνδυνα(ένα άτομο μέσα στο περιπολικό χωρίς φάρους κλπ)???
Πρίν μερικά χρόνια στην εκπομπή του Άρη Σταθάκη αν δεν κάνω λάθος επιχείρησαν να κάνουν το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σεβόμενοι όλα τα όρια και κάνανε πάνω από 12 ώρες (ενδεικτικά τότε ένας συντηρητικός οδηγός έκανε αυτή την απόσταση σε 6-7 ώρες).Αν σήμερα κάποιος κάνει κάτι τέτοιο κάτι μου λέει ότι θα θέλει πάνω από 12 ώρες(λόγο έργων,παρακάμψεων,διοδίων κλπ) ενώ ο καθαρός χρόνος οδήγησης είναι βαριά 5 ώρες.
Για εμένα τα όρια ταχύτητας σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους είναι μέγιστη χαζομάρα.Βάλε ένα 120 όταν υπάρχει βροχή ή κάποιο άλλο όριο όταν υπάρχουν έργα και ένα ελάχιστο όριο ασφαλούς διέλευσης στα 90 χλμ και τέλος.Δεν είναι τυχαίο ότι η Γερμανία με αυτό το σύστημα έχει τα λιγότερα τροχαία ανά χλμ από ότι άλλες χώρες.
Επιπλέον όταν το αυτοκίνητο είναι το οικονομικότερο μέσο όταν κουβαλάει από 2 άτομα και πάνω είναι μοιραίο ότι αυτά τα άτομα θέλουν να φτάσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν στον προορισμό τους.Ακόμα και το τραίνο είναι κατά πολύ αργότερο από ένα ΙΧ. Το αεροπλάνο , αν υπολογίσεις χρόνους για μετάβαση πρός και από το αεροδρόμιο ,χρόνους αναμονής για επιβίβαση και παραλαβή αποσκευών κλπ τότε καταλήγει να μην είναι τόσο γρήγορο όσο πολλοί πιστεύουν(σε αποστάσεις μέχρι 500χλμ).
Μπορούν λοιπόν να πάρουν τα γελοία όριά τους και να τα βάλουν εκεί που ξέρουν.Ξέρω που είναι επικίνδυνα για να πάω σαν κότα και πού είναι ασφαλές να πάω με 150 -160 ή και παραπάνω.Ακόμα και κάποιος που δεν ξέρει κάποιον δρόμο μπορεί να καταλάβει αν μία στροφή είναι για 50 ή για 100χλμ.
Αυτό που δεν έχουν καταλάβει ακόμα στην Ελλάδα ότι το θέμα δεν είναι να καταγράφουμε παραβάσεις αλλά να δούμε μέχρι ποια ταχύτητα μπορεί κάποιος να κινηθεί πραγματικά με ασφάλεια.Ειδικά στην εθνική οδό σκοπός πρέπει να είναι να διαχωρίζονται όσο το δυνατόν περισσότερο τα οχήματα το ένα από το άλλο και όχι να πακτώνουμε φορτηγά ιχ και μηχανές σε μικρού χώρους και να περιμένουμε πότε θα αρχίσουν τα μπάμ.Αν αφήσουμε τα ιχ να πάνε με 150, τις μηχανές με 130-140 και τα φορτηγά τα περιορίσεις στα 90 τότε θα έχεις μεγάλες αποστάσεις των οχημάτων και έτσι περιορίζεις τους κινδύνους να εμπλακούν οχήματα διαφορετικού όγκου σε τροχαία όπου και έχουμε μεγαλύτερες πιθανότητες θανατηφόρων τραυματισμών.
Πόσες ταμπέλες με όριο 70 υπάρχουν στην βόρεια Ελλάδα σε μεγάλες ευθείες χωρίς διασταυρώσεις μόνο και μόνο για να στήνει μπλόκα η τροχαία!!!
Έξω όταν βλέπεις ταμπέλα με όριο τα 90 πάει να πεί ότι με τα 100 κινδυνεύεις, εκεί έχουν περισσότερες κάμερες σε κατοικημένες περιοχές με όριο τα 30 ή τα 50 χλμ και κατά πολύ λιγότερες σε αυτοκινητόδρομους και επαρχιακούς δρόμους.
Πότε βάλανε κάμερες σε φανάρια εδώ για να πιάσουν τους πραγματικά επικίνδυνους??? πότε είδατε κάμερα σε γειτονιά να γράφει αυτούς που περνάνε φίλερ με 100 από τα στενά ή έξω από σχολεία???Πότε ρίξανε καμπάνα σε μπάτσο που χωρίς λόγο παραβιάζει κόκκινο ή οδηγεί επικίνδυνα(ένα άτομο μέσα στο περιπολικό χωρίς φάρους κλπ)???
Πρίν μερικά χρόνια στην εκπομπή του Άρη Σταθάκη αν δεν κάνω λάθος επιχείρησαν να κάνουν το Αθήνα-Θεσσαλονίκη σεβόμενοι όλα τα όρια και κάνανε πάνω από 12 ώρες (ενδεικτικά τότε ένας συντηρητικός οδηγός έκανε αυτή την απόσταση σε 6-7 ώρες).Αν σήμερα κάποιος κάνει κάτι τέτοιο κάτι μου λέει ότι θα θέλει πάνω από 12 ώρες(λόγο έργων,παρακάμψεων,διοδίων κλπ) ενώ ο καθαρός χρόνος οδήγησης είναι βαριά 5 ώρες.
Για εμένα τα όρια ταχύτητας σε κλειστούς αυτοκινητόδρομους είναι μέγιστη χαζομάρα.Βάλε ένα 120 όταν υπάρχει βροχή ή κάποιο άλλο όριο όταν υπάρχουν έργα και ένα ελάχιστο όριο ασφαλούς διέλευσης στα 90 χλμ και τέλος.Δεν είναι τυχαίο ότι η Γερμανία με αυτό το σύστημα έχει τα λιγότερα τροχαία ανά χλμ από ότι άλλες χώρες.
Επιπλέον όταν το αυτοκίνητο είναι το οικονομικότερο μέσο όταν κουβαλάει από 2 άτομα και πάνω είναι μοιραίο ότι αυτά τα άτομα θέλουν να φτάσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν στον προορισμό τους.Ακόμα και το τραίνο είναι κατά πολύ αργότερο από ένα ΙΧ. Το αεροπλάνο , αν υπολογίσεις χρόνους για μετάβαση πρός και από το αεροδρόμιο ,χρόνους αναμονής για επιβίβαση και παραλαβή αποσκευών κλπ τότε καταλήγει να μην είναι τόσο γρήγορο όσο πολλοί πιστεύουν(σε αποστάσεις μέχρι 500χλμ).
Μπορούν λοιπόν να πάρουν τα γελοία όριά τους και να τα βάλουν εκεί που ξέρουν.Ξέρω που είναι επικίνδυνα για να πάω σαν κότα και πού είναι ασφαλές να πάω με 150 -160 ή και παραπάνω.Ακόμα και κάποιος που δεν ξέρει κάποιον δρόμο μπορεί να καταλάβει αν μία στροφή είναι για 50 ή για 100χλμ.
Αυτό που δεν έχουν καταλάβει ακόμα στην Ελλάδα ότι το θέμα δεν είναι να καταγράφουμε παραβάσεις αλλά να δούμε μέχρι ποια ταχύτητα μπορεί κάποιος να κινηθεί πραγματικά με ασφάλεια.Ειδικά στην εθνική οδό σκοπός πρέπει να είναι να διαχωρίζονται όσο το δυνατόν περισσότερο τα οχήματα το ένα από το άλλο και όχι να πακτώνουμε φορτηγά ιχ και μηχανές σε μικρού χώρους και να περιμένουμε πότε θα αρχίσουν τα μπάμ.Αν αφήσουμε τα ιχ να πάνε με 150, τις μηχανές με 130-140 και τα φορτηγά τα περιορίσεις στα 90 τότε θα έχεις μεγάλες αποστάσεις των οχημάτων και έτσι περιορίζεις τους κινδύνους να εμπλακούν οχήματα διαφορετικού όγκου σε τροχαία όπου και έχουμε μεγαλύτερες πιθανότητες θανατηφόρων τραυματισμών.
3 2 1 Τώρα!!! Κάνε ό,τι θές, ήρθε η ώρα
Τάμτα!!!!!!!
Τάμτα!!!!!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης