Τί διδάσκουμε > Μια ημέρα στο CSS

Οι συναντήσεις μας στην πίστα και στα track days
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Τί διδάσκουμε > Μια ημέρα στο CSS

Δημοσίευση από jskf16 »

Εικόνα

Για δεκαετίες έμπειροι οδηγοί έχουν επισημάνει ότι η οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι κατά 90% μια εγκεφαλική λειτουργία.

Ο Keith Code έχει πάρει τα εύσημα σαν τον πρώτο άνθρωπο που «αποδόμησε» την οδήγηση μοτοσυκλέτας στα βασικά της μέρη και έφερε πραγματική κατανόηση στους οδηγούς όλων των κατηγοριών.
Η μέθοδός του χτίζει την κατανόηση βήμα – βήμα και βγάζει νόημα.
Κάθε επιδεξιότητα που μαθαίνεται χτίζεται πάνω στην προηγούμενη και δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο «πακέτο» δεξιοτήτων και οδηγικής εμπιστοσύνης.

Τα επίπεδα εκμάθησης (levels) της σχολής γίνονται με την σειρά, από το ένα (Level I) μέχρι τέσσερα (Level IV).
Κάθε επίπεδο ολοκληρώνεται σε μία ημέρα.
Κάθε ένα από τα πρώτα τρία επίπεδα παρουσιάζουν πέντε διαφορετικές ασκήσεις, οι οποίες διαμορφώνουν έναν ολοκληρωμένο τρόπο οδήγησης μοτοσυκλέτας.
Το τέταρτο επίπεδο είναι βασισμένο αποκλειστικά στις δικές σας οδηγικές ανάγκες.
Η προοδευτική φύση των πληροφοριών που παρουσιάζονται προϋποθέτει πως όλοι οι μαθητές ξεκινούν από το Πρώτο Επίπεδο (Level Ι) ανεξάρτητα από την εμπειρία και την ικανότητά τους.

Το πρόγραμμα μαθημάτων του California Superbike School είναι πραγματικά αποτελεσματικό.
Είμαστε αφιερωμένοι στην βελτίωση σας.
Είμαστε επαγγελματίες και σαν επαγγελματίες μπορούμε να σας βεβαιώσουμε ότι θα κάνετε κτήμα σας τις δεξιότητες που θα σας δείξουμε.
Παρακαλούμε μην έρθετε σε εμάς με την ιδεολογία ενός ακριβού track day αλλά με σκοπό να μάθετε.

ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΑ (LEVEL I)
Το Επίπεδο Ένα εξετάζει τα πιο συνήθη οδηγικά λάθη στα οποία προβαίνουν οι οδηγοί όλων των επιπέδων, από νέους μέχρι αγωνιζόμενους. Εσφαλμένοι χειρισμοί όπως λανθασμένη ταχύτητα εισόδου στη στροφή (πολύ γρήγορη ή πολύ αργή), ανακρίβεια στον έλεγχο του γκαζιού, λάθος επιλογή σημείου στροφής, γραμμής και κλίσης αναλύονται και εξηγούνται γιατί αυτά συμβαίνουν και πώς μπορούν να ξεπεραστούν.
Υπάρχουν τεχνικά σεμινάρια για κάθε ένα από αυτά συμπεριλαμβανομένων ασκήσεων εντός και εκτός πίστας για να σας μάθουν να τα ελέγχετε. Έτσι θα κατανοήσετε γιατί τα λάθη αυτά έχουν σταματήσει ή επιβραδύνει την δική σας πρόοδο σαν αναβάτη. Ο εκπαιδευτής σας θα σας παρατηρεί και θα σας βοηθάει να διορθώσετε τις όποιες δυσκολίες αντιμετωπίσετε με την κάθε άσκηση. Θα εκπαιδευτείτε ατομικά ανάλογα το οδηγικό σας επίπεδο και θα βελτιωθείτε.
Οι μαθητές συχνά σχολιάζουν ότι το Επίπεδο Ένα απαντά σε ερωτήματα που δεν ήξεραν ότι είχαν.
Αυτοπεποίθηση και έλεγχος «σμπαραλιάζονται» όταν οι αναβάτες βιώνουν ασαφής φόβους για την ταχύτητά τους στην είσοδο μιας στροφής, για σωστές γραμμές, για την σταθερότητα της μοτοσυκλέτας καθώς επίσης και για τα δικά τους ατομικά λάθη.
Αυτοί οι φόβοι και οι αβεβαιότητες απαντιούνται και αντικαθίστανται με ακριβής και έμπιστες τεχνικές ελέγχου της μοτοσυκλέτας.
Μέσα στα πλαίσια της σωστής λογικής και της ασφάλειας, η ταχύτητα που οδηγείτε εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς.

ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΥΟ (LEVEL II)

Δεν αποτελεί μυστικό ότι ο Keith Code ήταν ο πρώτος που αντιμετώπισε τα προβλήματα του οπτικού πεδίου και της οδήγησης μοτοσυκλέτας βρίσκοντας και δημιουργώντας ασκήσεις για να τα αντιμετωπίσει. Όταν επιτευχθεί η κατανόηση για το πως πρέπει να συμπεριφέρεται μια μοτοσυκλέτα από τις ασκήσεις του Επιπέδου Ένα, προχωράμε άλλο ένα βήμα, στο να ακονίσουμε τις οπτικές σας ικανότητες. Το Επίπεδο Δύο προσφέρει λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την «ανάγνωση» του δρόμου που κινείστε. Το μυστικό για ασφαλή, γρήγορη και συνειδητοποιημένη οδήγηση είναι η "εκπαίδευση" των ματιών. Υπάρχουν πέντε τεχνικά σεμινάρια με αντίστοιχες πέντε ασκήσεις στην πίστα. Με τις οπτικές ασκήσεις που προσφέρει το σχολείο, αναγνωρίζετε τους οπτικούς σας εχθρούς και μαθαίνετε πως να τους ξεπεράσετε. Όλοι ξέρουν ότι το "target fixation" (κλείδωμα στόχου) είναι επικίνδυνο. Όμως, πόσο κακό είναι; Με λογικές, δομημένες διαδικασίες/ασκήσεις τα μάτια σας γίνονται όργανα ακριβείας. Τα αποτελέσματα του Επιπέδου Δύο είναι πραγματικά καταπληκτικά. Η οπτική ικανότητα «ανάγνωσης» του δρόμου και η "εκπαιδευμένη" όραση του αναβάτη αποτελούν θεμέλιο λίθο για το σύνολο των οδηγικών του ικανοτήτων. Με λίγα και απλά λόγια, «όπως βλέπουμε, οδηγούμε». Οι οδηγοί που ολοκληρώνουν το Επίπεδο Δύο αποβάλουν την κλειστοφοβία τους στις στροφές και πραγματικά 'χρησιμοποιούν' τους δρόμους που οδηγούν.

ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΑ (LEVEL ΙΙΙ)
Στο Επίπεδο Τρία οι μαθητές στοχεύουν στην βελτίωση του τρόπου οδήγησής τους χρησιμοποιώντας σωστά και αποδοτικά το σώμα τους για να ελέγξουν απόλυτα τη μοτοσυκλέτα τους, βελτιώνοντας τη σταθερότητά τους. Μαθαίνετε πέντε τεχνικά σημεία για το τρόπο που πρέπει το σώμα του οδηγού να «κάθεται» σωστά επάνω στην μοτοσυκλέτα. Καλύπτουμε σε βάθος τον τρόπο με τον οποίο το σώμα του αναβάτη αλληλεπιδρά με την μοτοσυκλέτα, τις επιλογές στον τρόπο τοποθέτησης του σώματος, και πώς αυτό μπορεί να επηρεάσει την διαδικασία στριψίματος. Οι πέντε ασκήσεις του Επιπέδου Τρία είναι απαραίτητα εργαλεία που σας βάζουν σε έλεγχο σε οποιαδήποτε σειρά στροφών και αν βρεθείτε. Η τελευταία άσκηση που ονομάζεται "Attack Angle" (Γωνία Προσέγγισης) θα σας δώσει μια εντελώς διαφορετική αντίληψη για το τρόπο αντιμετώπισης μιας στροφής γιατί τώρα θα έχετε ένα σχέδιο.

ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΕΣΣΕΡΑ (LEVEL IV)

Στο Επίπεδο Τέσσερα τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά από ότι έχετε συνηθίσει μέχρι τώρα. Εμείς σας ρωτάμε «που πιστεύετε ότι πρέπει να βελτιωθείτε?». Αφού έχετε ολοκληρώσει τα τρία πρώτα επίπεδα και έχετε «δουλέψει» σε 15 διαφορετικές δεξιότητες/ασκήσεις, δημιουργούμε ένα πρόγραμμα βασισμένο στις ατομικές σας ανάγκες. Πέρα από τον εκπαιδευτή που έχετε στην πίστα, σας παρέχουμε και έναν εκπαιδευτή/σύμβουλο εκτός πίστας ο οποίος συντονίζεται και συνεννοείται με τον εκπαιδευτή της πίστας για τα μέγιστα αποτελέσματα και εξατομικευμένη προσοχή. Στο Επίπεδο Τέσσερα εστιαζόμαστε στις δυνατότητές σας με στόχο να πετύχετε την μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις δικές ικανότητες γύρω από την οδήγηση της μοτοσυκλέτας.


Μία τυπική στο σχολείο είναι γεμάτη και ξεκινάει αυστηρά στις 7.15 το πρωί και τελειώνει στις 17.30 το απόγευμα και περιλαμβάνει:

• 5 x 20-λεπτά μαθήματα θεωρίας στην αίθουσα
• 5 x 20-λεπτά πρακτικής στη πίστα
• Μαθητές-προς-εκπαιδευτή αναλογία 3:1 ή χαμηλότεο
• Ένας εκπαιδευτής εκτός πίστας για το Επίπεδο Τέσσερα (Level IV)
• Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης για το Επίπεδο Τέσσερα (Level IV)
• Προσφέρεται μεσημεριανό snack αλλά ο κάθε μαθητής πρέπει να προσέχει να πίνει αρκετά υγρά και ηλεκτρολύτες καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας.

Τι χρειάζεται να έχεις μαζί σου...

• Ενδιαφέρον να μάθεις
• Τον εξοπλισμό σου: δερμάτινη φόρμα (ολόσωμη ή διαιρούμενη), full face κράνος, δερμάτινα γάντια (supersport) και μπότες μοτοσυκλέτας.
• Το δίπλωμα οδήγησης
• Την μοτοσυκλέτα σου σε καλή κατάσταση.

Τι εννοούμε με τον όρο «Μοτοσυκλέτα σε καλή κατάσταση»
• Λάστιχα με πέλμα τουλάχιστον 2mm βάθος και στο κέντρο αλλά και στο πλάι.
Εάν στην διάρκεια του τεχνικού ελέγχου που θα γίνει το πρωί βεβαιωθεί μικρότερο βάθος, τότε η συμμετοχή στο σχολείο μπορεί να μην γίνει δεκτή.
Slick λάστιχα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο σε στεγνή πίστα.
• Εμπρός/πίσω φρένα να λειτουργούν σωστά, χωρίς διαρροές και εμφανείς φθορές. Εμπρός και πίσω τακάκια φρένων με αρκετό υλικό για διαρκέσουν ολόκληρη ημέρα.
• Δεν πρέπει να υπάρχουν εμφανείς διαρροές υγρών στο χώρο του κινητήρα.
• Τα fairing πρέπει να είναι καλά ασφαλισμένα, και να μην εξέχει ή να λείπει κάτι από το σύνολο.
• Η γκαζιέρα (throttle cables) πρέπει να επιστρέφει στη θέση της σωστά και να λειτουργεί χωρίς προβλήματα σε όλες τις θέσεις του τιμονιού.
• Όλες οι βαλίτσες πρέπει να αφαιρεθούν.

Kοστος: 280ευρω με ΦΠΑ , στα Μεγαρα ή στης Σερρες όπου πραγματοποιούνται τα σχολεια.Επισης μπορείτε να νοικιάσετε την δερμάτινη φόρμα σας από εμάς. με 25 ευρώ την ημέρα, για να κάνετε το σχολείο.

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πίστα-Track days”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης