bekris έγραψε:ΚΑΠΛΑΝΙ έγραψε:
Eξαρταται απο την συνοδηγο και το τι εκπαιδευση εχει περαση..
Απο ολα οσα ζητας ειναι το μοναδικο σημειο που το cbf ειναι μαλλον λιγο καλυτερο.
Στα υπολοιπα ομως και κυριως στην οδηγικη απολαυση δεν εχουν καμια επαφη..
Η εκπαίδευση είναι σε er6-n επομένως δεν θα έλεγα οτι είναι βασιλική αλλά ούτε και Σπαρτιάτικη φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο με το fazer .... αν δεν ανέβεις βέβαια ότι και να λέμε...δεν έχει και πολύ νόημα.
PS ασε που έχω κάτι με την honda και δε πολύ-γουστέρνω
Φίλε bekris καλωσήρθες...
Από πλευράς δυνατοτήτων η διαφορά του FAZER 1000 με το CBF 1000 είναι τεράστια...
Καταρχήν, το CBF προσανατολίζεται περισσοτερο για τουριστική χρήση... Με 92HP από
τα 1000cc του και το μαλακό σύνολο σίγουρα δεν πας να φας τον Μπούστα στα Μέγαρα..,
όχι βέβαια ότι δε θα πας καλύτερα από το ER...
Το FAZER κατεβάζει 130 και έχει και το πλαίσιο που μπορεί να υποστηρίξει πιο γρήγορους ρυθμούς...
Η κατανάλωση κυμαίνεται από 7,5-8,5l/100Km σε χαλαρούς ρυθμούς και ~9l/100Km στην πόλη...
Σε γρήγορους ρυθμούς βέβαια, ανεβαίνει κατακόρυφα ~10-11l/100Km...
Ο οδηγός στο ταξίδι είναι βασιλιάς.., ειδικά σε σχέση με το ΕR και γενικότερα το μηχανάκι
σου επιτρέπει να κινήσαι με 180 - 200 άνετα...
Η σέλα του συνεπιβάτη είναι σχετικά άνετη..., η δικιά μου που δεν είναι μαθημένη,
παραπονιέται για ότι άλλο θελεις εκτός από τη σέλα...
Γενικότερα είναι μια μηχανη που κάθε μέρα που περνά θα την αγαπάς όλο και περισσότερο...!
Καλωσήρθες και πάλι...!

Η ελευθερία είναι κάτι που πεθαίνει αν δεν το χρησιμοποιείς.
Ακριβώς σαν τη μοτοσυκλέτα...(Β.Κ.)
FZ1 SA..................... :vader: ................. </>5 </>5