Οι ρόλοι μιας οργανωμένης εκδρομής της λέσχης!

Πληροφορίες από τις εκδρομές της λέσχης μας, φωτο και βιντεο...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Οι ρόλοι μιας οργανωμένης εκδρομής της λέσχης!

Δημοσίευση από jskf16 »

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΛΟΗΓΟΥ
Ο Πλοηγός δεν είναι απαραίτητα ο υπεύθυνος ή ο οργανωτής της εκδρομής.
Είναι υπεύθυνος και όχι ο αρχηγός για τα παρακάτω.


ΚΥΡΙΩΣ EXEI ΤΗΝ ΠΛΟΗΓΗΣΗ
Την ασφάλεια των ατόμων της εκδρομής.
Την τήρηση των κανόνων οδηγικής ασφαλείας.
Τον σωστό εξοπλισμό τους(Μαζί με τον υπεύθυνο εκδρομής).
Την σωστή επικοινωνία με τα μέλη.
Την σωστή τήρηση του Κ.Ο.Κ.
Να Έχουν όλοι το κινητό του.


Πρέπει να :

Έχει όχι μόνο εμπειρία αλλά και ορθή οδική συμπεριφορά.
Γνωρίζει όσο το δυνατόν καλύτερα τα σημεία όπου θα κινηθούν και θα κάνουν Regroup – Aανεφοδιασμό.
Να ξεχωρίζει την ποιότητα της ασφάλτου στο εκάστοτε σημείο.
Να γνωρίζει και να ξεχωρίζει τους κίνδυνος σε κάθε περιοχή και οδικό δύκτιο(Επαρχιακό ή Εθνικό).
Να συνεννοείται γρήγορα με τα άλλα μέλη.
Να ξέρει ότι όλοι γνωρίζουν τα Re-group και τα σημεία ανεφοδιασμού.
Το Group πάντα ξεκινάει με γεμάτο ρεζερβουάρ και μηδέν στο χιλιομετρητή.
Να κάνει μια σύντομη ενημέρωση.
Να είναι σε επαφή με τη σκούπα
Να ελέγχει συχνά τους καθρέπτες.
Να ορίζει τη σειρά των οδηγών του γκρουπ από τον δεύτερο έως τη σκούπα.
Να σπάσει το γκρουπ εάν το κρίνει απαραίτητο.
Να σταματάει το γκρουπ πάντα σε ασφαλές σημείο.
Να υποστηρίζει ψυχολογικά ΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους,ως εμπειρότερος.
Να εκνευρίζεται λιγότερο.
Να έχει όλα τα τηλέφωνα των μελών και τα τηλ. Έκτακτης ανάγκης κάθε περιοχής όπου βρίσκεται.

BILLY_BMW

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Οι ρόλοι μιας οργανωμένης εκδρομής της λέσχης!

Δημοσίευση από jskf16 »

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΚΟΥΠΑΣ
Παρεξηγημένος αλλά ίσως και ο σημαντικότερος κρίκος μιας σωστής εκδρομής για την τήρηση των κανόνων και της ασφάλειας.


ΣΚΟΥΠΙΖΕΙ=ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ=ΕΛΕΓΧΕΙ=ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ=ΗΡΕΜΕΙ
Την ασφάλεια των ατόμων της εκδρομής.
Την τήρηση των κανόνων οδιγικής ασφαλείας.
Τον σωστό εξοπλισμό τους(Μαζί με τον υπεύθυνο εκδρομής).
Την σωστή επικοινωνία με τα μέλη.
Την σωστή τήρηση του Κ.Ο.Κ.
Να Έχουν όλοι το κινητό του.


Πρέπει να :
Έχει όχι μόνο εμπειρία αλλά και ορθή οδιγική συμπεριφορά
Γνωρίζει όσο το δυνατόν καλύτερα τα σημεία όπου θα κινηθούν .
Να γνωρίζει πολλές φορές καλύτερα τη διαδρομή και από τον πλοηγό για να
Προτείνει και εναλλακτικούς δρόμους.
Να ξεχωρίζει την ποιότητα της ασφάλτου στο εκάστοτε σημείο.
Να συνεννοείται γρήγορα με τα άλλα μέλη .
Να ξέρει ότι όλοι γνωρίζουν τα Re-group και τα σημεία ανεφοδιασμού.
Το Group πάντα ξεκινάει γεμάτο με μηδέν στο κοντέρ.
Να είναι σε επαφή με τον πλοηγό.
Να ελέγχει συχνά τους προπορευμένους.
Να ελέγχει συχνά το υπόλοιπο οδικό δύκτιο δίπλα και ΠΙΣΩ ΤΟΥ.
Απομακρύνοντας-αποθαρρύνοντας ή δίνοντας σινιάλο για προσπέραση αφού έχει οδηγήσει τον πλοηγό να κάνει το γκρουπ δεξιά(δύσκολο).
Να γνωρίζει και να ξεχωρίζει τους κίνδυνος σε κάθε περιοχή και οδικό δύκτιο(Επαρχιακό ή Εθνικό).
Να υποστηρίζει ψυχολογικά ΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους.
Να εκνευρίζεται λιγότερο.
Να έχει όλα τα τηλέφωνα των μελών και τα τηλ. Έκτακτης ανάγκης κάθε περιοχής όπου βρίσκεται.
Σε περίπτωση ανάγκης εάν είναι δυνατόν αναπτύσσει ταχύτητα με προσοχή .
Και ειδοποιεί με αλάρμ τον πλοηγό για να σταματήσει το γκρουπ.
Εάν αυτό δεν είναι δυνατόν τότε σταματάει σε ασφαλές σημείο με το μέλος και λύνουν το θέμα.
Κατευθύνονται στο επόμενο Re-Group.


BILLY_BMW

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Οι ρόλοι μιας οργανωμένης εκδρομής της λέσχης!

Δημοσίευση από jskf16 »

O ΡΟΛΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟ FAZERCLUB

Ωραία ρε μαμά και τώρα που γράφτηκα τι κατάλαβα;

Γιατί να ταλαιπωρείσαι πάνω σε δύο ρόδες και να τρως όλη τη φύση στο κράνος;
Γιατί να ρισκάρεις τη ζωή σου αντί να βλέπεις TV;
Γιατί να χαλάς όλα σου τα λεφτά με άλλους 30 βλάκες πορωμένους και το καλύτερο που έχουν κάνει είναι να πηγαίνουν με 200χλμ/ώρα πάνω σε μια πίσσα
και ενίοτε σέρνονται πάνω της σα μερέντα;

Δεν έχω την απάντηση.
Ή μάλλον έχω πολλές απαντήσεις να σου δώσω ανάλογα με την ηλικία σου,τα χόμπι σου και το επάγγελμά σου.
Και εγώ 1,5χρόνο σε καρότσι ήμουν και μυαλό δεν έβαλα.

ΤΙΠΟΤΑ!!!!!

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!!!

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Οι ρόλοι μιας οργανωμένης εκδρομής της λέσχης!

Δημοσίευση από jskf16 »

1.ΚΡΑΝΟΣ
Όλα τα κράνη όπου καλύπτουν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές είναι ασφαλή.Χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες.Full-face,open face,Αποσπώμενα,Motto-Cross(Και κάποιες άλλες).
Μην κοιτάτε ποτέ το βάρος του κράνους.Πάντα ελέγχετε πως είναι ζιγυσμένο στο κεφάλι σας όταν το φοράτε.
Υπάρχουν 3 κατηγορίες.Τουρισμού-πόλης-Sport.Ανάλογα με τις αεροτομές αντέχει και στις ταχύτητες(όχι στη σύγκρουση ή στο θόρυβο).
Διαβάστε τα Crash-test).
Υπάρχουν πολλά υλικά και ζελατίνες---ΌΧΙ ΣΚΟΥΡΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
Πάρτε μια μεζούρα και μετρήστε τη διάμετρο πάνω από τα αυτιά 15 ημέρες αφού έχετε κουρευτεί τη διάμετρο στο κεφάλι σας.Αυτό είναι το νούμερό σας.
(Π.χ 57-58-59-60)όπου 59-60=Large
Όχι open face ή αποσπώμενα σε ταξίδια είναι το πρώτο επικύνδινο και το δεύτερο βαρύ για τον αυχένα σας.

2.ΛΑΣΤΙΧΑ
Πολλά είδη πολλές εταιρίες πολλές επιλογές.(Π.Χ 190/50-ZR17)190=Πλάτος,50=Ύψος,ΖR=Δείκτης Ταχύτητας,17=Ζάντα
Sport,sport-touring,Touring.Ελέγξτε βδομάδα και έτος παραγωγής.(Π.Χ (1205))
Η Ελλάδα θέλει λεφτά στα λάστιχα….πολλά λεφτά.Μην τα τσιγκουνευτείτε.
Θέλει μαλακή γόμα.Έχουμε μέσο όρο συντελεστή οδοστρώματος 0,60.
Πως περπατάμε δε ξέρω όχι πως οδηγάμε.
Όπως είπαμε προτιμήστε μαλακή γόμα στρώστε τα λάστιχα για τα πρώτα 250 χλμ.(όχι σπινιές και απότομα φρεναρίσματα ξεκινήματα).Ελέγχετε πάντα τη πίεση.

3.ΜΠΟΥΦΑΝ- ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ

Καλοκαιρινά,Χειμερινά,Cordura,Αεριζόμενα,δέρμα,Dainese-Ag.Barbara.Τεράστια γκάμα.Προτιμείστε Αυθεντικά
Πάντα πάρτε με προστατευτικά παντού,πάντα στο σωστό νούμερο,και επιτέλους όχι μαύρα στο καλοκαίρι και όχι δέρμα για κοντινές βόλτες και για μικρές ταχύτητες.
Όχι δέρμα με 40 βαθμούς(εκτός εάν έχετε μεγάλο ταξίδι) θα είστε ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ και ΒΙΑΣΤΙΚΟΙ και πάντα οι πλοηγοί θα σας ψάχνουν και θα ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ εσείς και οι άλλοι.


3.ΜΠΟΤΕΣ
Θα βρείτε στα καταστήματα πληθώρα από μάρκες και είδη.Προτιμείστε τουρισμού και να είναι μαλακές και εύκαμπτες.
Αεριζόμενες για το καλοκαίρι και πάντα ψηλές.(Εκτός εάν έχετε μεγάλο ταξίδι)
Πάρετε για χειμερινές ένα νούμερο μεγαλύτερες για χοντρές κάλτσες αλλά δοκιμάστε πρώτα.
Να έχουν προστατευτικά και να είναι το δυνατόν ελαφρύτερες

4.ΓΚΑΖΙ
Εδώ τα λόγια είναι περιττά αυτό έρχεται μαζί με τα χρόνια,το μάτι και δυστυχώς πολλά λόγια δε χωρούν.Μπείτε σε κάποιο club έχετε τα μάτια ανοικτά,υπομονή,ορεξη θέληση και αγάπη για αυτό που κάνετε.
Παρακολουθήστε κάποιο μάθημα σε πίστα


5.ΦΡΕΝΟ
Το ίδιο.Αποφύγετε το πάνω στη στροφή(Εξαιρούνται λίγο τα ABS.)


6.ΚΙΝΗΤΑ.
Δεν είμαστε καφετέρεια.Δεν είμαστε πια στο σχολείο.Τα έχουμε για ώρα ανάγκης.ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ SMS.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ και μπορεί να τους ανησυχήσουμε τσάμπα γιατί χάλασε το κουμπί μας ή ξεχάσαμε το σλιπάκι μας.

7.ΗΛΙΟΣ.
Όταν είναι μπροστά μας δεν τυφλώνει μόνο εμάς αλλά και τους οδηγούς αυτ/των οπότε ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ καθαρά από τους καθρέπτες τους ή από το πλαί.Μην το ξεχνάτε.Επίσης τότε τα μυγάκια είναι πιο έντονα στο μπαπριζ και οι υαλοκαθαριστήρες παίρνουν φόρα.
Όταν είναι πίσω τότε ισχύει το ίδιο αλλά για τον καθρέπτη τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ.

8. ΔΥΣΗ-ΑΝΑΤΟΛΗ
Η φύση οργιάζει.Πέρα από τα έντομα.Στην επαρχία οι αλεπούδες-οι σκύλοι-οι γάτες.Ιδίως όταν πλησιάζουμε σκουπίδια,πεσμένα φαγητά,νιώθουμε ξαφνικά κρύο από κάποια ρεματιά όλο κάποιο ζωάκι μπορεί να πεταχτεί και τσουπ να πλαγιάσουμε παρέα.

9.ΦΩΤΑ
Ρυθμίστε τα στο κατάλληλο ύψος.Κανείς δε σας φταίει.ΚΑΝΕΙΣ!


10.ΚΑΛΤΣΕΣ
Προτιμάτε 100% βαμβακερές εκτός εάν είναι ειδικού τύπου.


11.ΚΟΛΛΥΡΙΑ – ΝΥΧΙΑ-ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑ-ΡΟΥΘΟΥΝΙΑ-ΣΥΓΚΑΜΑΤΑ-ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ
- Για Κολλύριο στην αλλεργία πέρα από το φυσιολογικό ορό προτείνω και το Lomudal(Χρόνια επιπεφυκίτιδα και ησυχάζετε).
- Νύχια,κόβετέ τα θα ησυχάσετε.
- Τσιμπήματα πάρετε αμμωνία σε μορφή stick(σαν κόλλα).
- Ρουθούνια φύσηξε δυνατά αλλιώς πλύσιμο με άφθονο νερό.
- Συγκάματα Δυνατό αλλά θαυματουργό το Kenacob.
- Εγκαύματα Ελαφρύ και θαυματουργό Aquazol-A.

12. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΛΑΙΜΟΥ
Προτιμήστε τα γνωστά μπαφ(buff) κάνουν στο κρύο και στα έντομα καταπληκτική δουλειά.

BILLY_BMW

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Οι ρόλοι μιας οργανωμένης εκδρομής της λέσχης!

Δημοσίευση από jskf16 »

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ – ΠΟΡΕΙΑ – ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ- ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ -REGROUP

Το σημείο εκκίνησης το δίνει ο πλοηγός,κανείς δεν είναι μπροστά του και όλοι αφήνουν απόσταση στην αρχή τουλάχιστον 200 μέτρα εφόσον είμαστε σε εθνικό δύκτιο και 100 μέτρα σε επαρχιακό.

:arrow: Βγάζουν όλοι τα απαραίτητα φλάς (να λάμψει ο δρόμος!!!)

:arrow: Δεν κάνουμε προσπεράσεις μεταξύ μας αφού όλοι ξέρουμε τη σειρά μας

Στη συνέχεια οδηγούμε ο ένας δεξιά και ο επόμενος αριστερά του άλλου στοχεύοντας το καθρέπτη του μπροστινού μας ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ Η ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ!!!!.

ΠΑΝΤΑ ΤΗΡΟΥΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ(100μ – 150μ)


Σε περίπτωση ανάγκης εάν είμαστε στο μισό του γκρουπ και ΕΜΠΡΟΣ επιταχύνουμε σιγά-σιγά με φλάς από αριστερά και προσπερνώντας τον πλοηγό για 100 μέτρα ανάβουμε alarm.Όταν αυτός μας υποδείξει με τα δικά του alarm τότε μόνο σταματάει ΟΛΟ το γκρουπ στο σημείο όπου έχει επιλέξει.

Σε περίπτωση ανάγκης εάν είμαστε στο μισό του γκρουπ και ΠΙΣΩ μειώνουμε κάνοντας σινιάλο στους υπόλοιπους να προσπεράσουν και κατευθυνόμαστε στη σκούπα όπου με τη σειρά της εάν είναι έκτακτη ανάγκη αναπτύσσει ταχύτητα και κατευθύνεται στον πλοηγό και με την ίδια τακτική σταματάει το group ειδάλλως σταματάει μαζί μας και μας συναντά στο επόμενο Re-Group.

Τα group μπορεί να χωριστούν σε 2 ή 3 μετά από συνεννόηση του πλοηγού και του υπεύθυνου
Εκδρομής.

Στην εθνική οι προσπεράσεις είναι σχετικά πιο εύκολες αφού υπάρχει περιθώριο ελιγμών αλλά υπάρχουν και πολλά τυφλά σημεία και ανάποδες στροφές ή αγαπημένες λακκούβες.(Love rooms)

- Κατά την προσπέραση κοιτάμε πάντα να υπάρχει ορατότητα στο απέναντι οδικό δύκτιο και περιθώριο ελιγμού.Ελέγχουμε ακόμα και την μάρκα και την ιπποδύναμη του οχήματος που κάνει προσπέραση μπροστά μας ή απέναντί μας.Το φορτίο του,το βάρος του και τα άτομα όπου έχει μέσα,
Ηλικία,ντύσιμο(Ξενύχτιδες,μετά από μπάνιο,εργαζόμενοι,δε φορούν γυαλιά ηλίου κ.λ.π).

Σε επαρχιακά κομμάτια με μία λωρίδα ανά ροή και στροφές και πυκνή ροή οχημάτων ποτέ δύο μηχανάκια δεν βρίσκονται πίσω από ένα όχημα.Πάντα ο ένας προσπερνάει και ακολουθεί ο άλλος.Σε αντίθετη περίπτωση ο ένας πρέπει να βρίσκεται δεξιά του οχήματος και δεύτερος να εκτελεί την προσπέραση.ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΕΛΙΓΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ.

Στον ανεφοδιασμό πρώτα γεμίζει ο πλοηγός :D (Πάντα όλοι γεμίζουμε στα σημεία ανεφοδιασμού ,είναι ταλαιπωρία και ασέβεια να σταματάνε άλλοι 20 μέσα στον ήλιο ή στο κρύο για τον Κο Λάκη όπου ξέχασε ή θεώρησε ότι βγαίνει)

Στα Re-Group όλοι πίνουμε το νεράκι μας,αναφέρουμε τα τυχών θέματα-απορίες στον πλοηγό
Κάνουμε την ανάπαυλά μας και τα αστεία μας,χαλαρώνουμε στον ίσκιο,πηγαίνουμε τουαλέτα,

ΔΕΝ ΤΡΏΜΕ ΠΟΤΕ ΒΑΡΙΑ,και συνεχίζουμε να φάμε τα χιλιόμετρα.

………….………Χρησιμοποιείται την φαντασία σας………………………….
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ
ΚΑΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ


BILLY_BMW

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Οι ρόλοι μιας οργανωμένης εκδρομής της λέσχης!

Δημοσίευση από jskf16 »

BILLY_BMW , επειδη θεωρω πολυ σημαντικο το παραπανω το ειχα κρατησει στα αρχεια μου :wink: , δε μπορεσα να το βρω εδω μεσα , εαν υπαρχει ...δειξε μου το σε παρακαλω!

ευχαριστω :!: :!:
:/abwave::)

Άβαταρ μέλους
Arhs
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 01:57
Model: FZ6 S2
Model year: 2009
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Οι ρόλοι μιας οργανωμένης εκδρομής της λέσχης!

Δημοσίευση από Arhs »

παρα πολυ καλο!! +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
απο ματιες σε αλλα φορουμ που εχω κανει παιδες ειστε πολυ μερακλιδες
τα ευσημα μου για ακομη μια φορα συνεχιστε ετσι :/abwave::)
Four wheels moves the body...two wheels moves the soul !

Άβαταρ μέλους
Alex
Δημοσιεύσεις: 1033
Εγγραφή: Πέμ 27 Ιαν 2005, 19:36
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιουπολη-Αθηνα
Επικοινωνία:

Re: Οι ρόλοι μιας οργανωμένης εκδρομής της λέσχης!

Δημοσίευση από Alex »

μπραβο ρε billy! καποτε ειχε προσπαθησει μαζι με τον θειο να κανουμε και ενα σεμιναριο αλλα μαλλον δεν το πηραμε πολυ στα σοβαρα! ισως θα ηταν καλο να το ξαναδουμε
Yamaha R1-Scott voltage-?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Διαδρομές Λέσχης”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες