Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Η κατηγορία Ελαστικά αφορά γνώμες, προσωπικές επιλογές, τέστ, νέα μοντέλα,
γενικές τιμές τιμοκαταλόγων αντιπροσωπιών και γενικότερα πληροφόρηση για Ελαστικά και
ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΟΥΣ-ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ και τιμοκαταλόγους αυτών!!!
Η κατηγορία Ελαστικά αφορά γνώμες, προσωπικές επιλογές, τέστ, νέα μοντέλα,
γενικές τιμές τιμοκαταλόγων αντιπροσωπιών και γενικότερα πληροφόρηση για Ελαστικά και
ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΟΥΣ-ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ και τιμοκαταλόγους αυτών!!!
Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
Κανόνας 1ος.... Τα λάστιχα είναι πονεμένη ιστορία...
Κανόνας 2ος... Στα Ελληνικά οδοστρώματα είναι πολύ-πολύ πιο πονεμένη...
Το είδος της οδήγησης που κάνουμε, η ποιότητα των δρόμων που συνήθως κινούμαστε, τα ετήσια χιλιόμετρα που γράφουμε με αυτά, οι προσωπικές εμπειρίες-προτιμήσεις, και η τσέπη είναι οι παράγοντες που καθορίζουν ποιό λάστιχο ταιριάζει καλύτερα στον καθένα....
Όλες οι εταιρίες έχουν στην γκάμα τους από καθαρά τουριστάδικα μέχρι λάστιχα πίστας με οριακή δυνατότητα για δρόμο. Ενδιάμεσα παίζουν 2-3 κατηγορίες.
Λάστιχα ίδιας κατηγορίας ΧΡΗΣΗΣ (όχι τιμής) ανεξαρτήτως μάρκας έχουν παρόμοια συμπεριφορά που είναι μελετημένη και ταιριάζει καλύτερα στο είδος των μοτοσυκλεττών και το στύλ οδήγησης της κατηγορίας που ανήκουν - οι μικρές διαφορές μεταξύ τους είναι θέμα υποκειμενικής εκτίμησης και αίσθησης.
Με απλά λόγια στην ίδια κατηγορία ΧΡΗΣΗΣ τα λάστιχα των εταιριών είναι πολύ παραπλήσια σε απόδοση, αίσθηση κλπ. Οι διαφορές είναι πολύ μεγαλύτερες μεταξύ των διαφορετικών κατηγοριών ελαστικών παρά ανάμεσα στα ελαστικά ίδιας κατηγορίας αλλά διαφορετικής μάρκας. Οπότε πριν αρχίσουμε να ψάχνουμε μεταξύ ποιού κατασκευαστή λάστιχα θα επιλέξουμε, είναι προτιμότερο να έχουμε κατασταλάξει πριν σε ποιά κατηγορία ελαστικών θέλουμε να καταλήξουμε...
Τα σούπερ και ultra σπορ λάστιχα προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση, γρηγορότερο ζέσταμα, και πιο γρήγορη γεωμετρία στο στρίψιμο σε σχέση με τα τουριστάδικα και τα σπόρ-τούρινγκ με το αντίτιμο της μικρότερης χιλιομετρικής διάρκειας ζωής και του πιο εύκολου "τετραγωνίσματος" στα φορτωμένα ταξίδια υψηλών ταχυτήτων...
Σε μερικές περιπτώσεις η γεωμετρία του ελαστικού δεν "δένει" απόλυτα με τον συνδυασμό της γεωμετρίας της μηχανής και τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης με αποτέλεσμα το ίδιο σούπερ-σπόρ λάστιχο σε άλλο μηχανάκι να είναι "βράχος" και σε άλλο να ψιλοκουνάει στα πολλά... Σπάνια μεν να είναι σοβαρό, αλλά επειδή ο κολλητός με το GSXR πίνει νερό στο όνομά τους δεν σημαίνει ότι ντε και καλά θα δουλέψουν το ίδιο καλά στο Bandit... Τέτοια προβληματάκια παρουσιάζονται συνήθως στις γρήγορες κορώνες των σούπερ και ultra σπορ ενώ οι πιο "τετράγωνες" σχεδιάσεις των τουριστάδικων δεν χαμπαριάζουν από τέτοια..
Όλα τα λάστιχα μετά από 2 Ελληνικά καλοκαίρια σκληραίνουν και έχουν χάσει το μεγαλύτερο μέρος από τις ιδιότητες πρόσφυσης της γόμας τους. Είναι πλέον διακοσμητικά...Ειδικά σε μηχανάκια που μένουν έξω και παρκάρουν στον ήλιο ή βρέχονται συνεχώς, ουσιαστικά κάθε χρόνο χρειάζονται άλλαγμα ανεξαρτήτως φθοράς... Μπορεί να φαίνονται άθικτα στο μάτι, αλλά πλέον είναι "τούβλα"...
Από το ανωτέρω συμπεραίνουμε ότι αν τα ετήσια διανυόμενα χιλιόμετρα είναι σχετικά λίγα (έως 10.000χλμ) τα σούπερ-σπόρ είναι η προφανής επιλογή... Τα τουριστάδικα θα βγάλουν μεν περισσότερα χιλιόμετρα από άποψης πέλματος, αλλά τι να το κάνεις αφού πλέον θα είναι σκληρά σαν τούβλα από την γήρανση...Αφου θα τα αλλάξουμε στον χρόνο ή λίγο παραπάνω ουσιαστικά θα τα πετάξουμε την ώρα που έχουν ψωμί ακόμα που δεν θα εκμεταλευτούμε. Και τα σούπερ-σπόρ θα τα πετάξουμε στο ίδιο χρονικό διάστημα αλλά τουλάχιστον θα τα έχουμε χαρεί... Αν όμως κάνουμε ετησίως τα διπλά+ χιλιόμετρα τότε ο παράγοντας κόστος είναι σοβαρός και θα πρέπει να το συζητήσουμε με την τσέπη μας...
Αντίθετα από την αυτοκινητάδικη νοοτροπία όταν αλλάζουμε λάστιχα μια φορά τον χρόνο αυτό είναι καλό να γίνεται άνοιξη-αρχές καλοκαιριού...Το καλοκαίρι οι καφτοί από τον ήλιο και γεμάτοι με γύρη,σκόνη κλπ που δεν έχει ξελπυθεί (λόγω απουσίας βροχής) δρόμοι γλυστράνε περισσότερο και εκεί χρειαζόμαστε την μέγιστη δυνατή πρόσφυση... Και τότε είναι που γράφουμε και τα περισσότερα χιλιόμετρα...
Αν η χρήση είναι φορτωμένα-γρήγορα-μεγάλα ταξίδια σε ανοιχτούς δρόμους αποφύγετε τα πιο μαλακά ultra-sport λάστιχα...Μετά από καμμιά συνεχόμενα 500αριά χιλιόμετρα με ταχύτητες πάνω από 160-170 και με φορτωμένη την μηχανή θα γίνουν τετράγωνα και μετά θα απορείτε γιατί το καμάρι σας αρνείται πεισματικά να γύρει στο τέλος της ευθείας...
Αν γράφουμε αρκετά χιλιόμετρα τον χρόνο, απαιτούμε την μέγιστη δυνατή πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, το μηχανάκι μας διαθέτει αρκετά αλογάκια, και το δεξί μας χέρι δεν κάθεται φρόνιμα, τότε καλά είναι να είμαστε έτοιμοι για ένα βαρβάτο ετήσιο έξοδο που φθάνει ή ξεπερνάει το 50% της κατανάλωσης βενζίνης για αυτά τα χιλιόμετρα...Είπε κανείς ότι η ευτυχία είναι φθηνή ???
Σχεδόν πάντα όλοι εκθειάζουν τα ολοκαίνουργιά τους λάστιχα νομίζοντας ότι είναι καλύτερα από αυτά που είχαν...ΔΕΝ είναι έτσι τις περισσότερες φορές...Απλά είναι καινούργια-φρέσκα και αντικαθιστούν πολυκαιρισμένα και ταλαιπωρημένα... Αλοίμονο αν δεν δίναν καλύτερη αίσθηση... Θέλει εμπειρία για να μην πέσεις στην παγίδα να αρχίσεις να διαλαλείς ενθουσιασμένος πόσο κορυφαία είναι τα καινούργια σου αποκτήματα... Οπότε όταν διαβάζετε ενθουσιασμένα review για φρεσκοφορεμένα λάστιχα πάντα να τα περνάτε από φίλτρο...Το λάστιχο δείχνει το αν όντως ήταν καλή επιλογή 3 μήνες μετά...
Κανένα λάστιχο δεν συμπεριφέρεται σωστά με λάθος πιέσεις... Πειραματιστείτε και βρείτε ποιά πίεση ταιριάζει στις εκάστοτε συνθήκες... Το ότι το μάνουαλ γράφει ένα ξερό και τυποποιημένο 42-36 δεν σημαίνει ότι αυτό είναι καλό παντού και πάντα... Μετράτε την πίεση πάντα με τα λάστιχα κρύα και μην εμπιστεύεστε τα πιεσόμετρα στα βενζινάδικα..Πολλά δείχνουν ότι θέλουν...
Κανένα λάστιχο δεν θα σώσει την κατάσταση στα λάδια, στην γλίτσα μετά από μικρή βροχή, σε αυτό που "δεν σώζεται", και στην βλακεία του αναβάτη... Τα θαύματα μας έχουν τελειώσει...
Αμάν πια με αυτά τα πολύγομμα...Ξεκολλάτε... Το ότι ένα λάστιχο έχει 3-5-15 γόμμες δεν λέει απολύτως τίποτα... Έχει γίνει πολύ μόδα, πέφτει και η σχετική διαφήμιση-άγνοια, και όλοι νομίζουν ότι από όσες πιο πολλές γόμμες αποτελείται ένα λάστιχο τόσο καλύτερο είναι...Μπούρδες...Ψάξτε για ποιό λάστιχο κάθεται καλύτερα στο μηχανάκι και στο στύλ σας ασχέτως αν διαθέτει μία ή πέντε γόμμες...
Άμα μου κατέβει και καμμιά άλλη σκέψη θα την προσθέσω...
Κανόνας 2ος... Στα Ελληνικά οδοστρώματα είναι πολύ-πολύ πιο πονεμένη...
Το είδος της οδήγησης που κάνουμε, η ποιότητα των δρόμων που συνήθως κινούμαστε, τα ετήσια χιλιόμετρα που γράφουμε με αυτά, οι προσωπικές εμπειρίες-προτιμήσεις, και η τσέπη είναι οι παράγοντες που καθορίζουν ποιό λάστιχο ταιριάζει καλύτερα στον καθένα....
Όλες οι εταιρίες έχουν στην γκάμα τους από καθαρά τουριστάδικα μέχρι λάστιχα πίστας με οριακή δυνατότητα για δρόμο. Ενδιάμεσα παίζουν 2-3 κατηγορίες.
Λάστιχα ίδιας κατηγορίας ΧΡΗΣΗΣ (όχι τιμής) ανεξαρτήτως μάρκας έχουν παρόμοια συμπεριφορά που είναι μελετημένη και ταιριάζει καλύτερα στο είδος των μοτοσυκλεττών και το στύλ οδήγησης της κατηγορίας που ανήκουν - οι μικρές διαφορές μεταξύ τους είναι θέμα υποκειμενικής εκτίμησης και αίσθησης.
Με απλά λόγια στην ίδια κατηγορία ΧΡΗΣΗΣ τα λάστιχα των εταιριών είναι πολύ παραπλήσια σε απόδοση, αίσθηση κλπ. Οι διαφορές είναι πολύ μεγαλύτερες μεταξύ των διαφορετικών κατηγοριών ελαστικών παρά ανάμεσα στα ελαστικά ίδιας κατηγορίας αλλά διαφορετικής μάρκας. Οπότε πριν αρχίσουμε να ψάχνουμε μεταξύ ποιού κατασκευαστή λάστιχα θα επιλέξουμε, είναι προτιμότερο να έχουμε κατασταλάξει πριν σε ποιά κατηγορία ελαστικών θέλουμε να καταλήξουμε...
Τα σούπερ και ultra σπορ λάστιχα προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση, γρηγορότερο ζέσταμα, και πιο γρήγορη γεωμετρία στο στρίψιμο σε σχέση με τα τουριστάδικα και τα σπόρ-τούρινγκ με το αντίτιμο της μικρότερης χιλιομετρικής διάρκειας ζωής και του πιο εύκολου "τετραγωνίσματος" στα φορτωμένα ταξίδια υψηλών ταχυτήτων...
Σε μερικές περιπτώσεις η γεωμετρία του ελαστικού δεν "δένει" απόλυτα με τον συνδυασμό της γεωμετρίας της μηχανής και τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης με αποτέλεσμα το ίδιο σούπερ-σπόρ λάστιχο σε άλλο μηχανάκι να είναι "βράχος" και σε άλλο να ψιλοκουνάει στα πολλά... Σπάνια μεν να είναι σοβαρό, αλλά επειδή ο κολλητός με το GSXR πίνει νερό στο όνομά τους δεν σημαίνει ότι ντε και καλά θα δουλέψουν το ίδιο καλά στο Bandit... Τέτοια προβληματάκια παρουσιάζονται συνήθως στις γρήγορες κορώνες των σούπερ και ultra σπορ ενώ οι πιο "τετράγωνες" σχεδιάσεις των τουριστάδικων δεν χαμπαριάζουν από τέτοια..
Όλα τα λάστιχα μετά από 2 Ελληνικά καλοκαίρια σκληραίνουν και έχουν χάσει το μεγαλύτερο μέρος από τις ιδιότητες πρόσφυσης της γόμας τους. Είναι πλέον διακοσμητικά...Ειδικά σε μηχανάκια που μένουν έξω και παρκάρουν στον ήλιο ή βρέχονται συνεχώς, ουσιαστικά κάθε χρόνο χρειάζονται άλλαγμα ανεξαρτήτως φθοράς... Μπορεί να φαίνονται άθικτα στο μάτι, αλλά πλέον είναι "τούβλα"...
Από το ανωτέρω συμπεραίνουμε ότι αν τα ετήσια διανυόμενα χιλιόμετρα είναι σχετικά λίγα (έως 10.000χλμ) τα σούπερ-σπόρ είναι η προφανής επιλογή... Τα τουριστάδικα θα βγάλουν μεν περισσότερα χιλιόμετρα από άποψης πέλματος, αλλά τι να το κάνεις αφού πλέον θα είναι σκληρά σαν τούβλα από την γήρανση...Αφου θα τα αλλάξουμε στον χρόνο ή λίγο παραπάνω ουσιαστικά θα τα πετάξουμε την ώρα που έχουν ψωμί ακόμα που δεν θα εκμεταλευτούμε. Και τα σούπερ-σπόρ θα τα πετάξουμε στο ίδιο χρονικό διάστημα αλλά τουλάχιστον θα τα έχουμε χαρεί... Αν όμως κάνουμε ετησίως τα διπλά+ χιλιόμετρα τότε ο παράγοντας κόστος είναι σοβαρός και θα πρέπει να το συζητήσουμε με την τσέπη μας...
Αντίθετα από την αυτοκινητάδικη νοοτροπία όταν αλλάζουμε λάστιχα μια φορά τον χρόνο αυτό είναι καλό να γίνεται άνοιξη-αρχές καλοκαιριού...Το καλοκαίρι οι καφτοί από τον ήλιο και γεμάτοι με γύρη,σκόνη κλπ που δεν έχει ξελπυθεί (λόγω απουσίας βροχής) δρόμοι γλυστράνε περισσότερο και εκεί χρειαζόμαστε την μέγιστη δυνατή πρόσφυση... Και τότε είναι που γράφουμε και τα περισσότερα χιλιόμετρα...
Αν η χρήση είναι φορτωμένα-γρήγορα-μεγάλα ταξίδια σε ανοιχτούς δρόμους αποφύγετε τα πιο μαλακά ultra-sport λάστιχα...Μετά από καμμιά συνεχόμενα 500αριά χιλιόμετρα με ταχύτητες πάνω από 160-170 και με φορτωμένη την μηχανή θα γίνουν τετράγωνα και μετά θα απορείτε γιατί το καμάρι σας αρνείται πεισματικά να γύρει στο τέλος της ευθείας...
Αν γράφουμε αρκετά χιλιόμετρα τον χρόνο, απαιτούμε την μέγιστη δυνατή πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, το μηχανάκι μας διαθέτει αρκετά αλογάκια, και το δεξί μας χέρι δεν κάθεται φρόνιμα, τότε καλά είναι να είμαστε έτοιμοι για ένα βαρβάτο ετήσιο έξοδο που φθάνει ή ξεπερνάει το 50% της κατανάλωσης βενζίνης για αυτά τα χιλιόμετρα...Είπε κανείς ότι η ευτυχία είναι φθηνή ???
Σχεδόν πάντα όλοι εκθειάζουν τα ολοκαίνουργιά τους λάστιχα νομίζοντας ότι είναι καλύτερα από αυτά που είχαν...ΔΕΝ είναι έτσι τις περισσότερες φορές...Απλά είναι καινούργια-φρέσκα και αντικαθιστούν πολυκαιρισμένα και ταλαιπωρημένα... Αλοίμονο αν δεν δίναν καλύτερη αίσθηση... Θέλει εμπειρία για να μην πέσεις στην παγίδα να αρχίσεις να διαλαλείς ενθουσιασμένος πόσο κορυφαία είναι τα καινούργια σου αποκτήματα... Οπότε όταν διαβάζετε ενθουσιασμένα review για φρεσκοφορεμένα λάστιχα πάντα να τα περνάτε από φίλτρο...Το λάστιχο δείχνει το αν όντως ήταν καλή επιλογή 3 μήνες μετά...
Κανένα λάστιχο δεν συμπεριφέρεται σωστά με λάθος πιέσεις... Πειραματιστείτε και βρείτε ποιά πίεση ταιριάζει στις εκάστοτε συνθήκες... Το ότι το μάνουαλ γράφει ένα ξερό και τυποποιημένο 42-36 δεν σημαίνει ότι αυτό είναι καλό παντού και πάντα... Μετράτε την πίεση πάντα με τα λάστιχα κρύα και μην εμπιστεύεστε τα πιεσόμετρα στα βενζινάδικα..Πολλά δείχνουν ότι θέλουν...
Κανένα λάστιχο δεν θα σώσει την κατάσταση στα λάδια, στην γλίτσα μετά από μικρή βροχή, σε αυτό που "δεν σώζεται", και στην βλακεία του αναβάτη... Τα θαύματα μας έχουν τελειώσει...
Αμάν πια με αυτά τα πολύγομμα...Ξεκολλάτε... Το ότι ένα λάστιχο έχει 3-5-15 γόμμες δεν λέει απολύτως τίποτα... Έχει γίνει πολύ μόδα, πέφτει και η σχετική διαφήμιση-άγνοια, και όλοι νομίζουν ότι από όσες πιο πολλές γόμμες αποτελείται ένα λάστιχο τόσο καλύτερο είναι...Μπούρδες...Ψάξτε για ποιό λάστιχο κάθεται καλύτερα στο μηχανάκι και στο στύλ σας ασχέτως αν διαθέτει μία ή πέντε γόμμες...
Άμα μου κατέβει και καμμιά άλλη σκέψη θα την προσθέσω...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Theod την Κυρ 02 Νοέμ 2008, 09:50, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
Ισως και με αφορμη αυτο το ποστ του Θαναση μπορουμε να καταληξουμε
σε μερικους γενικους κανονες, που θα αναρτηθουν προς γνωση
νεων οδηγων που ψαχνονται και ρωτανε εδω κι εκει και γινονται ερμαια
του καθε πωλητη ελαστικων και οχι μονο.
1.Αν θελουμε να εχουμε ελαστικα με προσφυση τοτε αλλαζουμε καθε 12
το πολυ 14 μηνες αν ειμαστε απο αυτους που δεν κανουν πανω απο 10-12.000χλμ
το χρονο.
2.Για τα Fazer 600 ή 1000 επειδη τα ατιμα εχουν γκαζια προτιμαμε ελαστικα
μaλaκά, οχι τουριστικα. Τα ενδιαμεσα απο τα τουριστικα και τα αγωνιστικα
που βγαζει η καθε εταιρια με την ενδειξη συνηθως sport ειναι ( βαση εμπειριας )
και τα ιδανικοτερα για αυτες τις μοτοσυκλετες και με μια καλη χρηση
κρατανε περιπου 10 με 12.000χλμ.
Σε περιπτωση που γραφουμε πολλα χιλιομετρα ισως δεν ειναι ιδανικα για την τσεπη
μας αλλα ειναι ιδανικα για την ασφαλεια μας ειδικα σε δρομους γλυστερους
οπου τα τουριστικα μετα απο 3-4 μηνες χρησης δεν κρατανε σχεδον καθολου.
Σχολιαστε και συμπληρωστε...
σε μερικους γενικους κανονες, που θα αναρτηθουν προς γνωση
νεων οδηγων που ψαχνονται και ρωτανε εδω κι εκει και γινονται ερμαια
του καθε πωλητη ελαστικων και οχι μονο.
1.Αν θελουμε να εχουμε ελαστικα με προσφυση τοτε αλλαζουμε καθε 12
το πολυ 14 μηνες αν ειμαστε απο αυτους που δεν κανουν πανω απο 10-12.000χλμ
το χρονο.
2.Για τα Fazer 600 ή 1000 επειδη τα ατιμα εχουν γκαζια προτιμαμε ελαστικα
μaλaκά, οχι τουριστικα. Τα ενδιαμεσα απο τα τουριστικα και τα αγωνιστικα
που βγαζει η καθε εταιρια με την ενδειξη συνηθως sport ειναι ( βαση εμπειριας )
και τα ιδανικοτερα για αυτες τις μοτοσυκλετες και με μια καλη χρηση
κρατανε περιπου 10 με 12.000χλμ.
Σε περιπτωση που γραφουμε πολλα χιλιομετρα ισως δεν ειναι ιδανικα για την τσεπη
μας αλλα ειναι ιδανικα για την ασφαλεια μας ειδικα σε δρομους γλυστερους
οπου τα τουριστικα μετα απο 3-4 μηνες χρησης δεν κρατανε σχεδον καθολου.
Σχολιαστε και συμπληρωστε...
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
- Alex
- Δημοσιεύσεις: 1033
- Εγγραφή: Πέμ 27 Ιαν 2005, 19:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη-Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
εγω αλλαζω λαστιχα καθε 10000κμ δηλαδη καθε 3 με 6 μηνες αναλογα.βαζω μ****( γιατι ετσι νιωθω ασφαλεις.αλωστε οι δρομοι μας δεν ειναι για κατι αλλο.
Yamaha R1-Scott voltage-?
- Themis_81
- Δημοσιεύσεις: 772
- Εγγραφή: Πέμ 06 Απρ 2006, 22:00
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
Συμφωνω με τα λεγομενα των απο πανω και εχω να προσθεσω πως το καθε λαστιχο καθεται διαφορετικα και σε καθε αναβατη...
Αλλοι νοιωθουν σιγουρια με τα πολυγομα λαστιχα μονο και μονο επειδη ειναι ετσι η δομη τους ... Ειναι και θεμα ψυχολογιας ... Εγω παντως μετα απο δοκιμη πολυγομου δεν ειδα τρελλη διαφορα , και φανταζομαι πολλοι που δεν ειναι με το χρονομετρο στο χερι δεν θα καταλαβουν διαφορες. Ολα τα καλα λαστιχα κρατανε ... Το κυριοτερο ειναι να βρει κανεις την "κορωνα" που του ταιριαζει... Για παραδειγμα προτιμω τα M3 απο τα BT16 και ας μην ειναι πολυγομα ... σαν κρατημα τα θεωρω παρομοια . το σιγουρο ειναι οτι στο δικο μου τροπο οδηγησης ταιριαζει το M3 και πλεον δεν τα αλλαζω ...
Αλλοι νοιωθουν σιγουρια με τα πολυγομα λαστιχα μονο και μονο επειδη ειναι ετσι η δομη τους ... Ειναι και θεμα ψυχολογιας ... Εγω παντως μετα απο δοκιμη πολυγομου δεν ειδα τρελλη διαφορα , και φανταζομαι πολλοι που δεν ειναι με το χρονομετρο στο χερι δεν θα καταλαβουν διαφορες. Ολα τα καλα λαστιχα κρατανε ... Το κυριοτερο ειναι να βρει κανεις την "κορωνα" που του ταιριαζει... Για παραδειγμα προτιμω τα M3 απο τα BT16 και ας μην ειναι πολυγομα ... σαν κρατημα τα θεωρω παρομοια . το σιγουρο ειναι οτι στο δικο μου τροπο οδηγησης ταιριαζει το M3 και πλεον δεν τα αλλαζω ...
Life is not measured by the breaths we take,
but by the moments that take our breath away
but by the moments that take our breath away
-
- Δημοσιεύσεις: 17
- Εγγραφή: Τρί 30 Μάιος 2006, 20:48
- Model: -
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
Πολύ καλό το post παιδιά. Μπράβο!!! +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Πόλυ καλό για να αρχίσουμε να ψαχνόμαστε οι καινούργοι
Πόλυ καλό για να αρχίσουμε να ψαχνόμαστε οι καινούργοι
Η ζωή είναι ωραία αλλά η Fazer ωραιότερη
-
- Δημοσιεύσεις: 404
- Εγγραφή: Παρ 18 Απρ 2008, 13:35
- Model: -
- Τοποθεσία: Kallithea-Athens
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
Επειδη με ολες αυτες τις ονομασιες των εταιριων (hyper-duper-super maxi sport-contact premivm pilot ) τα χω ψιλομπερδεψει...ποια ειναι τα ελαστικα που εννοεις??lyon έγραψε: 2.Για τα Fazer 600 ή 1000 επειδη τα ατιμα εχουν γκαζια προτιμαμε ελαστικα
μ****(, οχι τουριστικα. Τα ενδιαμεσα απο τα τουριστικα και τα αγωνιστικα
που βγαζει η καθε εταιρια με την ενδειξη συνηθως sport ειναι ( βαση εμπειριας )
και τα ιδανικοτερα για αυτες τις μοτοσυκλετες και με μια καλη χρηση
κρατανε περιπου 10 με 12.000χλμ.
Σε περιπτωση που γραφουμε πολλα χιλιομετρα ισως δεν ειναι ιδανικα για την τσεπη
μας αλλα ειναι ιδανικα για την ασφαλεια μας ειδικα σε δρομους γλυστερους
οπου τα τουριστικα μετα απο 3-4 μηνες χρησης δεν κρατανε σχεδον καθολου.
- Billy_BMW
- Δημοσιεύσεις: 1355
- Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2005, 19:23
- Model: -
- Τοποθεσία: Bayerische Motoren Werke - Niederlassung Zentrum Munchen
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
antonis_FR έγραψε: Επειδη με ολες αυτες τις ονομασιες των εταιριων (hyper-duper-super maxi sport-contact premivm pilot ) τα χω ψιλομπερδεψει...ποια ειναι τα ελαστικα που εννοεις??
Κάθε εταιρία όσον αφορά αυτά τα μηχανάκια πρέπει να γνωρίζεις ότι παράγει λάστιχα ανάλογα με τις απαιτήσεις και τον οδηγό και τις συνθήκες των δρόμων.
Με λίγα λόγια τρεις γενικές κατηγορίες ελαστικών που αφορούν αυτές τις ΜΟΤΟ είναι οι παρακάτω.
- Ελαστικά Touring (Τουρισμού Ελληνιστή)
- Ελαστικά Supersport (Δρόμου Ελληνιστή)
- Ελαστικά Race (Πίστας Ελληνιστή)
Τα ελλαστικά τουρισμού ΔΕΝ ενδείκνυντε για την Ελλάδα και για ΜΟΤΟ με πολλά άλογα συνάμα.Παρ'όλο που έχουν το όφελος ότι διαθέτουν σκληρή γόμα(οπότε το λάστιχο "τρώγεται πιο αργά") παράλληλα αυτό σημαίνει ότι αργούν να ζεσταθούν ώστε να έχουμε ικανοποιητική πρόσφυση γρήγορα και σε άσφαλτο με κακό συντελεστή πρόσφυσης(Ελληνικό οδόστρομα) αλλά και ο σχεδιασμός τους(χάραξη ελαστικού) και η γεωμετρία τους(κορώνα,προφίλ κ.λ.π) είναι περισσότερο ικανοποιητικές για ευθείες ή παρατεταμένες στροφές και ιδανική άσφαλτο χωρίς πολλές λακούβες και με καλό οδόστρομα-γεωμετρία κ.λ.π(Με λίγα λόγια βλέπε χώρες δυτικές εκτός Ελλάδος).
Τα ελαστικά δρόμου (Supersport) στην Ελλάδα είναι η ενδεδειγμένη χρήση για τη συγκεκριμένη κατηγορία ΜΟΤΟ οπου προσπαθούμε να καλύψουμε την διαφορά απέναντι στο κακό πολεοδομικό σχέδιο,στους ολισθηρούς δρόμους,στις λακούβες και στη κακή χάραξη-γεωμετρία των δρόμων με λάστιχα τα οποία ζεσταίνονται γρήγορα,έχουν σχετικά καλή πρόσφυση στο βρεγμένο και το αποτελεσματικότερο φρενάρισμα με βάση το συντελεστή τριβής των ελληνικών δρόμων.Παράλληλα για την ιπποδύναμη των 70+(γενικότερα μιλώντας) καλύπτουν αρκετά τις απαιτήσεις.
Με λίγα λόγια όπως απάντησε μέσα σε όλα τα άλλα σε μια επίσημη επιστολή της η Bridgestone(αν θυμάμαι καλά) οπου της ζήτησαν τα κατάλληλα λάστιχα για μηχανές δρόμου με βάση τον συντελεστή τριβής του Ελληνικού οδοστρόματως που είναι 0.75 !!!
"Απορρούμε πως περπατάτε και δεν πέφτετε όχι πως οδηγείτε"....παρ'όλα αυτά πρότειναν ελαστικά superspot.
Τα ελαστικά Race θα σε καλύψουν μόνο στη πίστα με ιδανική χάραξη και σωστές στροφές (όχι "ανάποδες")χωρίς χαλίκι,με λίγη δυσκολία στα νερά και άλλα πολλά που η Ελλάδα δυστυχώς δεν διαθέτει πουθενά.
Ρώτησε οπότε απο τις εταιρίες ή φίλους για supersport ελαστικά και τη γνώμη παιδιών που έχουν την ίδια ΜΟΤΟ με εσένα καλύτερα διότι και το ίδιο ελαστικό-μοντέλο ακόμα και με τις ίδιες διαστάσεις σε διαφορετικές ΜΟΤΟ συμπεριφέρεται αλλιώς λόγω βάρους της ΜΟΤΟ,ιπποδύναμης,ροπής,γεωμετρίας κ.λ.π
-
- Δημοσιεύσεις: 404
- Εγγραφή: Παρ 18 Απρ 2008, 13:35
- Model: -
- Τοποθεσία: Kallithea-Athens
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
Σε ευχαριστω ιδιαιτερα για την εμπεριστατωμενη σου απαντηση!!! +:Applause=+:=D>
Aλλα δεν μπορω να καταλαβω τα ελαστικα οπως τα COntinental road attack τι διαφορα εχουν στην πραξη??Γιατι και αυτα ως SPORT touring αναφερονται..
Αυτα εννοουσε ο φιλος πιο πανω?
Aλλα δεν μπορω να καταλαβω τα ελαστικα οπως τα COntinental road attack τι διαφορα εχουν στην πραξη??Γιατι και αυτα ως SPORT touring αναφερονται..
Αυτα εννοουσε ο φιλος πιο πανω?
- stavros_25
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
Ερώτηση: Αλλάζουμε ΠΑΝΤΑ και τα 2 λάστιχα ή το μπροστινό μπορεί να αντέξει περισσότερο; Από άποψη οτι δεν καταπονήται το ίδιο το λέω. Η ροπή πάει στην πίσω ρόδα και αυτό το λάστιχο έχει τα περισσότερα ζεστάματα-κρυώματα, άρα και φθορά!
family goes....first!!!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
κοιτα Σταυρο..ισχυει η αναλογια 1 προς 2 , ενα μπρος δυο φορες πισω...απο εκει και περα πολλοι και ισως για ψυχολογικους λογους αλλαζουν και τα 2 λαστιχα..ανεξαρτητου φθορας του μπροστα..ενας απο αυτους ειμαι και εγω!
το μπροστινο για να το ζορισεις τοσο , θελει γκαζια με φρενα σε εισοδους βαθια με γρηγορες κλισεις..ποσοι ειναι πραγματικα αυτοι
απο εκει και περα κρινεις βλεποντας το μπροστινο σου αν ειναι σε τοσο καλη κατασταση και σε καλυβει να φτασει να τελειωσει μαζι με το νεο πισω εχει καλως!
το μπροστινο για να το ζορισεις τοσο , θελει γκαζια με φρενα σε εισοδους βαθια με γρηγορες κλισεις..ποσοι ειναι πραγματικα αυτοι
απο εκει και περα κρινεις βλεποντας το μπροστινο σου αν ειναι σε τοσο καλη κατασταση και σε καλυβει να φτασει να τελειωσει μαζι με το νεο πισω εχει καλως!
- stavros_25
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Δευ 29 Αύγ 2005, 16:13
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: TOΛΟ, ΝΑΥΠΛΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
Κατατοπιστικότατος ....thanks!
family goes....first!!!
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
opote ta SPORT-TOUTING?? που τα κατατασουμε????
δλδ για ενα 600αρι S2 ειναι καλυτερα τα supersport i ta sport-touring???
δλδ για ενα 600αρι S2 ειναι καλυτερα τα supersport i ta sport-touring???
- Alex
- Δημοσιεύσεις: 1033
- Εγγραφή: Πέμ 27 Ιαν 2005, 19:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη-Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Mερικές γρήγορες-σκόρπιες σκέψεις για αυτά τα μαύρα πράγματα
αναλογα την οδηγηση σου αλλα εγω μονο ss λαστιχο για την ελλαδα
Yamaha R1-Scott voltage-?
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες