Metzeler Roadtec 01, τι εστί?

Όσα θα θέλατε να μάθετε για τα ελαστικά της μηχανής σας!!
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Η κατηγορία Ελαστικά αφορά γνώμες, προσωπικές επιλογές, τέστ, νέα μοντέλα,
γενικές τιμές τιμοκαταλόγων αντιπροσωπιών και γενικότερα πληροφόρηση για Ελαστικά και
ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΟΥΣ-ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ και τιμοκαταλόγους αυτών!!!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
atpapado
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν 2016, 13:38
Model: -
Model year: 1990
Επικοινωνία:

Metzeler Roadtec 01, τι εστί?

Δημοσίευση από atpapado »

Είναι αυτή η top επιλογή για top πρόσφυση σε βρεγμένους και ολισθηρούς δρόμους ?
Το ρωτάω γιατί αυτό υπόσχεται, δηλαδή και αντιγράφω αυτολεξή:
"ROADTEC™ 01 is the latest evolution in Metzeler touring tyres,
with a focus on enhancing grip on wet and low friction surfaces".

Και εξηγούμαι. Πήρα μεταχειρισμένη τη καλή μου με λάστιχα με dot (2613),
δηλαδή τριών χρόνων απο τα οποία το τελευταίο κομμάτι είναι να κάθοντε στο γκαράζ.

Πρέπει να τα αλλάξω ? Είναι αυτο το λάστιχο Κάτι που κρατάει και στο γιαούρτι της
θεσσαλονίκης αλλά και όταν βρέχει και απο γιαούρτι γίνεται αριάνι ? <>60 :lol:

Μαθαίνω ακόμα πάνω στο Fazer οπότε θα προτιμούσα premium επίπεδα κρατήματος σε κάθε περίπτωση.

Παρακαλώ για γνώμες :D

Y.Γ. Σας διαβάζω να προτείνετε supersport λάστιχα που είναι μαλακά και πιάνουν πιο πολύ.
Σημαίνει κάτι που η εταιρία βάζει το λάστιχο στην κατηγορία της την touring ?

GrDreamer
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 759
Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
Model: CBR
Model year: 1999
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Metzeler Roadtec 01, τι εστί?

Δημοσίευση από GrDreamer »

Καλησπέρα,
Τα θετικά των touring ελαστικών είναι:
Αργόυν να φαγωθούνε λόγω της πιο σκληρής γόμας,
Το ζευγάρι βγάζει σχεδον τα διπλα χιλιόμετρα σε σχέση με τα supesport
Σταθερότητα στον δρόμο λόγω πιο αργής κορόνας
Καλό κράτημα στο νερό λόγω των πολλών αυλακώσεων

Τα αρνητικά
Αργεί να ζεσταθεί και στους δρόμους "γιαούρτι" της Θεσσαλονίκης μπορεί και ποτέ σαν αποτέλεσμα δεν έχεις το επιθυμητό κράτημα( το σημαντηκότερο)
Αργή κορόνα άρα αργεί να παρει τροχιά η μοτο στη στροφή

Τα θετικά των supersport ελαστικών είναι:
Γρήγορο ζέσταμα και αυτό έιναι το ζητούμενο στην πόλη
Κράτημα και περισσότερη πληροφόρηση σε σχέση με το tourιng
Γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης λόγω γρήγορης κορόνας

Τα αρνητικά
Γρήγορο φάγωμα και ειδικά στην εθνική δικάβαλος με 160+ φαγώνεται για πλάκα

Στο 600αρι το supersport θα σου βγάλει πάνω από 12000χλμ αν δεν πολυκυνηγάς, αλλά σε μια δύσκολη στιγμή μπορεί να κάνει την διαφορα.
ενώ το τούρινγκ θα το αλλάξεις με 20000+ γιατί δεν θα κρατάει άλλο πια στην πόλη

Όσο για το υστερόγραφο, Η ελλάδα έχει δρόμους σαπούνια δηλαδή χωρίς πολύ πρόσφυση οπότε συνήθως δεν μας κάνουν τα τουρινγκ.

Ζύγισε τα πράγματα και επέλεξε σύμφωνα με τις ανάγκες σου
:/abwave::) :mrgreen:

pilotos7
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Τρί 13 Αύγ 2013, 19:09
Model: FZ6 S2
Επικοινωνία:

Re: Metzeler Roadtec 01, τι εστί?

Δημοσίευση από pilotos7 »

Καταρχας ποσα χλμ κανεις τον χρονο;εγω π.χ που κανω με το ζορι 3000 το χρονο βαζω οτι πιο αγωνιστικο σουπερ ντουπερ παουερ ρειντζερ υπαρχει γτ σε 2 χρονια θα ειναι για πεταμα απο την ακινησια..

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Metzeler Roadtec 01, τι εστί?

Δημοσίευση από lyon »

Σωστα οτι σου λενε τα παιδια παραπανω και συνεχιζω σχετικα με τα δικα σου ελαστικα.
Αν δεν εχουν κανει πολλα χιλιομετρα (μεχρι 4-5000) και ειναι καλοδιατηρημενα δηλαδη ειναι στις σωστες πιεσεις
και δεν τα βλεπει ο ηλιος ολο αυτο το διαστημα ενδεχεται να σου βγαλουν το χειμωνα.
Θα μπορουσες βαζοντας τη μοτο στο διπλο σταντ να τα περασεις μια φορα ενα τριψιμο με ενα μεσαιας κατηγοριας
σμυριδοπανο ισα να φυγει η γυαλαδα (ακουγεται μπακαλε ο τροπος αλλα δουλευει).
Το σημαντικοτερο ομως ελεγχο θα τον κανεις εσυ στο δρομο. Εκει θα δεις αν πιανουν ή αν εχουν ξεραθει
κι αν δεν εχεις τη γνωση και την εμπειρια επισκεψου ενα βουλκανιζατερ ή και δυο και ρωτησε τους.
:/abwave::)
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Άβαταρ μέλους
atpapado
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν 2016, 13:38
Model: -
Model year: 1990
Επικοινωνία:

Re: Metzeler Roadtec 01, τι εστί?

Δημοσίευση από atpapado »

Επιστρέφω έναν χρόνο μετά από το αρχικό μου post έχοντας φτάσει τα Michelin Pilot Power με τα οποία πήρα την καλή μου στις ενδείξεις αναγκαιότητας αντικατάστασής τους (τα καρουμπαλάκια μέσα στις αυλακώσεις)

Ξεκίνησα την αναζήτησή μου για λάστιχα με την μπίλια να κάθεται στα Metzeler M5 Interact που βρήκα στα 250€, αποφάσισα τελικά να "στρίψω" προς τα Roadtec 01, τα οποία θα περαστούν με 310€.

Σημειώνω 16.000 από πέρσι που την πήρα και περίπου τα 4.000 απο αυτά είναι εντός Θεσσαλονίκης.

Η διαφορά στην τιμή κατ' εμένα θα δικαιολογηθεί αν όχι από τα παραπάνω χλμ. που θα γράψουν, από την καλύτερη συμπεριφορά τους στο βρεγμένο οδόστρωμα το οποίο ούτε με αποτρέπει να οδηγήσω αλλά ούτε και με φοβίζει ώστε να "μαζευτώ".

Μιας και δεν είναι ξεκάθαρη η επιλογή στο μυαλό μου ανάμεσα σε sport και sport touring, πιθανώς η επόμενη επιλογή ελαστικών αφού "καταφέρω" και τα 01 μετά από δυο χρόνια να είναι από την κατηγορία των πιο sport ελαστικών, ίσως τα M7 RR.

Άβαταρ μέλους
atpapado
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν 2016, 13:38
Model: -
Model year: 1990
Επικοινωνία:

Re: Metzeler Roadtec 01, τι εστί?

Δημοσίευση από atpapado »

Επανέρχομαι μετά από πολλά χρόνια με το roadtec 01.

Είχε 85.000 χλμ το κοντέρ όταν τα φόρεσα , τώρα έχει 115.000. Τα λάστιχα δεν έχουν πνεύσει τα λοίσθια από τα χλμ πάντως, κάτι που μάλλον δικαιολογείται αφού δούλεψαν 2 χρόνια Θεσσαλονίκη και 1 σε κλειστό επαρχιακό που δεν πατούσε η κορώνα ποτέ. ++

Σε βρεγμένο δρόμο επίσης τα πίεζα και ούτε εκεί με πρόδωσαν, πλην 2 σημείων σε γυαλί άσφαλτο που δεν έφταιγαν αυτά. ++

Κράτημα κλπ σε στενό δεν μπορώ να συγκρίνω, ίσως να ξέρω μετά το καλοκαίρι αφού το επόμενο θα είναι κάτι supersport. +

Άρα λοιπόν, ευχαριστημένος αρκετά. Τώρα, οδηγώ πλέον σε επαρχιακό δρόμο για 5.000 χλμ/έτος, έχοντας κατά νου πως στο βρεγμένο μπορώ να πάω και αργά. Τι λάστιχο να πάρω που να ζεσταίνεται γρήγορα και να κρατάει όσα όσα στις στροφές?

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Metzeler Roadtec 01, τι εστί?

Δημοσίευση από Solomon »

Εφόσον τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι πάρα πολύ λίγα σε ετήσια βάση
Εφόσον τα προηγούμενα με 35.000χλμ είναι άφθαρτα
Εφόσον όσο καλό κ να είναι ένα ελαστικό, τρία χρόνια φορεμένο κ ας κάνει ελάχιστα χλμ, "χαλάει", χάνει τις ιδιότητες του, ξερενεται.
Εφόσον στο βρεγμένο θα οδηγάς μαζεμένα κ προσεκτικά.
Τότε
Εάν αντέχεις οικονομικά να αλλάζεις ένα ζεύγος το χρόνο, η επιλογή σου με ξεκάθαρη λογική είναι να πας σε γόμες με ομολογκασιον δρόμου
Ενδεικτικά παραθέτω τα παρακάτω
https://www.tyreshop.gr/Product/4297/Page/545/el/
Το 600 δεν έχει την δύναμη να τα φθείρει έντονα οπότε τα 5.000χλμ τα έχουν άνετα.
Στα συν είναι τα κρατήματα που δεν φαντάζεσαι
Τα μείον(διάρκεια ζωής, κόστος) τα αντισταθμίζει η χρήση σου.
Οπότε κάνε το βήμα κ βάλε έστω για μια φορά, ότι μαλακότερο υπάρχει στην αγορά

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελαστικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες