Αλλαγή διαμέτρου στα λάστιχα σε fzs 600 2002

Όσα θα θέλατε να μάθετε για τα ελαστικά της μηχανής σας!!
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Η κατηγορία Ελαστικά αφορά γνώμες, προσωπικές επιλογές, τέστ, νέα μοντέλα,
γενικές τιμές τιμοκαταλόγων αντιπροσωπιών και γενικότερα πληροφόρηση για Ελαστικά και
ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΟΥΣ-ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ και τιμοκαταλόγους αυτών!!!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
george_braxamifzs600
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Παρ 18 Νοέμ 2011, 14:49
Model: FZS600
Model year: 2002
Επικοινωνία:

Αλλαγή διαμέτρου στα λάστιχα σε fzs 600 2002

Δημοσίευση από george_braxamifzs600 »

Καλημερα αγαπημένο κλαμπ και συγνώμη που χάθηκα μα είχα τρελό τρέξιμο με την δουλειά και καθόλου ελεύθερο χρόνο. Αποφάσισα να αλλάξω παπουτσάκια στο ταυρι μου μα με περιορίζει πολυ το νούμερο του μπροστά τροχού έτσι είπα να ρίξω μια ερώτηση μήπως κανένας ψαγμένος fazerας ξέρει αν μας παίρνει να κάνουμε τον μπροστά τροχό 120/70zr17tl έναντι 110/70zr17tl που λέει ο κατασκευαστής.επισης σκεφτόμουν τα Pirelli scorpion trail 2 εχει κάνει κανείς δοκιμή μήπως απο multistrada και ένα zr bmw που έχουν κατι φιλαράκια ακούω πολυ θετικά σχόλια..αναμένω ιδέες και προτάσεις. Παρεπιπτόντως τώρα φοράμε batlax bt23 αλλά μέχρι να φτάσω απο το σπίτι στην δουλειά 8 χλμ δεν προλαβαίνουν να ζεσταθούν όποτε δεν εχω καθόλου λάστιχα.

Άβαταρ μέλους
dimitris pap
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
Model: FZ1
Model year: 2006
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή διαμέτρου στα λάστιχα σε fzs 600 2002

Δημοσίευση από dimitris pap »

Εννοεις βεβαια διασταση στο πλατος και οχι στη διαμετρο, μιας και ειναι στανταρ οι 17 ιντσες διαμετρου :)
Ρωτα τον λαστιχα σου αν ο τροχός έχει τη κατάλληλη διάσταση για 120αρι, (που δέν το νομίζω). Με το 120αρι θα αλλαξει η γεωμετρια της μοτο, το υψος μπροστα και χρειαζονται διορθωσεις μπρος και πισω στις αναρτησεις της. Επίσης θα αλλάξει και η αίσθηση μπροστά, πιο βαρύ τιμόνι, λιγότερο πρόθυμο στις αλλαγές κατευθυνσης, αλλά απ την άλλη θα έχεις καλύτερο πατημα αν το στριβεις "με τ αυτια" που λεμε :D
Αν ο τροχος δεν έχει τη προτεινόμενη διασταση, δεν το βάζεις γιατί πετάς λεφτά. Ναι μεν μπαίνει το λαστιχο στη ζαντα, αλλά θα παραμορφωθει-καμπυλώσει τοσο η κορωνα του, ώστε δεν θα είναι καθόλου λειτουργικό, μαζί βέβαια με όλα αυτα που ανεφερα παραπάνω, αλλα θα είναι και νευρικό στο αρκετο πλαγιασμα :) .
Δοκίμασε να κατεβάσεις λίγο (2-3psi) τον αέρα μπρος πίσω, να δεις πως θα συμπεριφέρονται αυτά που έχεις. Αλλά σε 8χλμ αποσταση με ταχύτητες πόλης, στα σαπούνια δρόμους που έχουμε μην περιμένεις και πολλά!

Άβαταρ μέλους
george_braxamifzs600
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Παρ 18 Νοέμ 2011, 14:49
Model: FZS600
Model year: 2002
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή διαμέτρου στα λάστιχα σε fzs 600 2002

Δημοσίευση από george_braxamifzs600 »

Ευχαριστω πολυ για τις πληροφορίες μάλλον θα έχουμε αλλαγή παπουτσιών απο βδομάδα στο ταυρι και θα γράψω λεπτομέρειες..

Άβαταρ μέλους
m-power
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 551
Εγγραφή: Τρί 25 Ιαν 2005, 11:51
Model: Other
Model year: 2015
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή διαμέτρου στα λάστιχα σε fzs 600 2002

Δημοσίευση από m-power »

για να βάλεις 120/180 λάστιχα στο FZS 600 πρέπει να αλλάξεις ζάντες πχ από TDM - R6 - FZ6...
το έχουν κάνει πολλοί ρώτα τον μηχανικό σου τι χρειάζεται.
Aprilia Caponord 1200 '15

Άβαταρ μέλους
REM
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος 2008, 21:38
Model: -
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή διαμέτρου στα λάστιχα σε fzs 600 2002

Δημοσίευση από REM »

Καλημέρα,
Έχω κάνει την αλλαγή σε 120/60ZR 17 εδώ και 7 χρόνια (Qualifier II, SportSmart, M7 RR), χωρίς κανένα πρόβλημα. Χωρίς αλλαγές σε ζάντα, αναρτήσεις, ρυθμίσεις κτλ... Απλώς έχει γίνει ελαφρώς πιο γρήγορη η κορώνα και λίγο πιο βαριά στις συνεχείς εναλλαγές (στροφιλίκι). Οι διαφορές αυτές είναι πολύ μικρές, ουσιαστικά ανεπαίσθητες στην καθημερινή οδήγηση και χωρίς σε καμία περίπτωση να κάνουν την μηχανή επικίνδυνη, "συνηθίζονται "εύκολα. Τώρα αν την οδηγείς στο όριο είναι και θέμα προσωπικής αίσθησης. Το σημαντικό είναι ότι η διαφορά σε κράτημα που θα πάρεις από τα Sport/SuperSport (120/60/ZR17) ελαστικά σε σχέση με τα sporttouring είναι ουσιαστική...

GrDreamer
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 759
Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
Model: CBR
Model year: 1999
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή διαμέτρου στα λάστιχα σε fzs 600 2002

Δημοσίευση από GrDreamer »

Επειδη το ειχα κανει και γω καποτε με τη διασταση που λεει ο REM δεν ειχα δει καμια συγκλονιστικη διαφορα. Τοτε δεν ειχα ρει κατι σε σπορ ελαστικο 110/70/17. Απο τα σημερινα δεδομενα νομιζω βγαζει η bridgestone το s20 evo(λογικα και αλλες ετσιριες) που γενικα εχει καλες κριτικες.

Άβαταρ μέλους
altal
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 09 Μαρ 2017, 11:04
Model: FZS600
Model year: 2001
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή διαμέτρου στα λάστιχα σε fzs 600 2002

Δημοσίευση από altal »

REM έγραψε:
Τετ 22 Ιουν 2016, 09:23
Καλημέρα,
Έχω κάνει την αλλαγή σε 120/60ZR 17 εδώ και 7 χρόνια (Qualifier II, SportSmart, M7 RR), χωρίς κανένα πρόβλημα. Χωρίς αλλαγές σε ζάντα, αναρτήσεις, ρυθμίσεις κτλ... Απλώς έχει γίνει ελαφρώς πιο γρήγορη η κορώνα και λίγο πιο βαριά στις συνεχείς εναλλαγές (στροφιλίκι). Οι διαφορές αυτές είναι πολύ μικρές, ουσιαστικά ανεπαίσθητες στην καθημερινή οδήγηση και χωρίς σε καμία περίπτωση να κάνουν την μηχανή επικίνδυνη, "συνηθίζονται "εύκολα. Τώρα αν την οδηγείς στο όριο είναι και θέμα προσωπικής αίσθησης. Το σημαντικό είναι ότι η διαφορά σε κράτημα που θα πάρεις από τα Sport/SuperSport (120/60/ZR17) ελαστικά σε σχέση με τα sporttouring είναι ουσιαστική...
Καλημέρα,
παλιό το θέμα αλλά οφείλω να αναγνωρίσω οτι απ'οσες γνώμες σε ξένα και ελληνικά posts εχω διαβάσει τις τελευταίες ημέρες (επειδή ήθελα να κάνω την αλλαγή κι εγώ) την παραπάνω την συγκατάλεγω στο top 5 των πιό σωστά τεκμηριωμένων. Για την ιστορία, έκανα την αλλαγή πρόσφατα και όντας πονηρεμένος οτι κάτι δεν θα πάει καλά, τα πρώτα 100km βόλτας ήταν αρκετά για να διαλύσουν τις όποιες αμφιβολίες. Πράγματι ελάχιστα πιο αργή γεωμετρία αλλά τόσο όσο χρειάζεται ώστε η μοτοσυκλέτα να κάθεται με περισσότερη ομοιογένεια τόσο στην είσοδο όσο και κατά την διάρκεια και την έξοδο της στροφής. Επίσης το φρενάρισμα γίνεται περισσότερο γραμμικό και αποτελεσματικό έχοντας πάντα την αίσθηση για την κατάσταση του μπροστινού τροχού σε μεγαλύτερο βαθμό απ΄ότι πριν. Δεν ένιωσα επ' ουδενί κίνδυνο μάλλον το αντιθετο θα έλεγα...επίσης η αίσθηση του supersport ελαστικού μόλις ζεσταθεί και καθαρίσει είναι από άλλον κόσμο. Συνολικά, νομίζω οτι η αλλαγή έχει ουσιαστικό νόημα εφόσον κανείς καταλαβαίνει τί κάνει. Δλδ υπολογίσει τις απαραίτητες μετρήσεις για την αλλαγή του ύψους που θα συνολικά θα επέλθει σε σχέση πάντα με τις τιμές της γεωμετρίας του πλαισίου.

Άβαταρ μέλους
george_braxamifzs600
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Παρ 18 Νοέμ 2011, 14:49
Model: FZS600
Model year: 2002
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή διαμέτρου στα λάστιχα σε fzs 600 2002

Δημοσίευση από george_braxamifzs600 »

Καλησπέρα αγαπημένο κλαμπ!! Την Δευτέρα έβαλα καινούργια παπουτσάκια στο ταυρι μου! Diablo rosso 3 πίσω και diablo rosso 2 μπροστά, μετά από 350 χιλιόμετρα μπορώ να πω ότι πεταμένα λεφτά και τα Bridgestone battlax bt23 και τα pirelli scorpion trail που είχα μέχρι πρόσφατα!! Super sport λάστιχα και Άγιος ο θεός. Τρομερή αίσθηση απίστευτη Οδικη συμπεριφορά και στροφές δίχως αύριο. Είχα καιρό να δω το ταύρι μου να συμπεριφέρεται έτσι.. Σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα!!

GrDreamer
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 759
Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
Model: CBR
Model year: 1999
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αλλαγή διαμέτρου στα λάστιχα σε fzs 600 2002

Δημοσίευση από GrDreamer »

george_braxamifzs600 που να δοκιμάσεις και ακόμα πιο μαλακά, θα πάθεις μεγαλύτερο σοκ!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελαστικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες