ελαστικα

Όσα θα θέλατε να μάθετε για τα ελαστικά της μηχανής σας!!
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Η κατηγορία Ελαστικά αφορά γνώμες, προσωπικές επιλογές, τέστ, νέα μοντέλα,
γενικές τιμές τιμοκαταλόγων αντιπροσωπιών και γενικότερα πληροφόρηση για Ελαστικά και
ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΟΥΣ-ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ και τιμοκαταλόγους αυτών!!!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
res nikos
Δημοσιεύσεις: 386
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιούλ 2005, 22:22
Model: -
Επικοινωνία:

ελαστικα

Δημοσίευση από res nikos »

1. Η διάρκεια ζωής ενός ελαστικού κυμαίνεται μεταξύ 13.000-15.000 χλμ. ή για δύο χρόνια. Βέβαια, αυτό ποικίλει, ανάλογα τον τύπο και τη χρήση.

2. Οι διαστάσεις και ο τύπος του ελαστικού πρέπει να συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής.

3. Περιθώρια επιλογής υπάρχουν στις διαστάσεις, τα οποία διαφοροποιούνται σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά τους.

4. Σημαντική περίοδος για τη ζωή ενός ελαστικού είναι η πρώτη τοποθέτηση, το στρώσιμο. Τα πρώτα 200-300 χλμ. πρέπει να αποφεύγουμε τις απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Σημαντικό είναι να ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών περίπου κάθε 15 ημέρες. Αυτό που χρειάζεται να κάνουμε, είναι απλά στρωτή οδήγηση.

5. Για να προφυλάξουμε τα ελαστικά από τη φθορά, το ευκολότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να διατηρούμε την πίεσή τους σταθερή. Γι’ αυτό το λόγο, τσεκάρουμε την πίεση περίπου κάθε 15 μέρες. Αν είναι εφικτό, καλό είναι να προστατεύουμε τα ελαστικά από την έκθεση στον ήλιο, καθώς και την κακομεταχείριση, όπως απότομα ανεβάσματα σε πεζοδρόμιο, λακκούβες κ.λπ.

6. Για την κατασκευή ενός ελαστικού χρησιμοποιείται ως βάση φυσικό ή συνθετικό καουτσούκ, το οποίο αναμειγνύεται με άλλα υλικά, όπως θείο και πυρίτιο. Η ποσότητα των δευτερευόντων υλικών καθορίζει τα χαρακτηριστικά της γόμας, όπως τη σκληρότητα, την αντοχή στη φθορά και το πόσο γρήγορα έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας.

7. Ένα ελαστικό με υψηλή πίεση έχει μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο, αλλά δεν πατάει σωστά ούτε φθείρεται ομοιόμορφα, οπότε επηρεάζει αρνητικά την οδική συμπεριφορά.

8. Αντίθετα, ένα ελαστικό με χαμηλή πίεση φθείρεται ταχύτερα, συμβάλλει στην αυξημένη κατανάλωση, αλλά επηρεάζει εξίσου στην κακή οδική συμπεριφορά.

9. Τα ελαστικά radial έχουν πολλά πλεονεκτήματα: πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αντοχή στις παραμορφώσεις του πέλματος κάτω από πίεση, μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με την άσφαλτο, καλύτερη πρόσφυση και χαμηλότερη κατανάλωση λόγω μειωμένων τριβών.

10. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος επηρεάζει την πίεση των ελαστικών. Οι υψηλές θερμοκρασίες αυξάνουν την πίεση και αντίστοιχα οι χαμηλές την μειώνουν. Γι’ αυτό το λόγο πρέπει να ελέγχουμε συχνά την πίεση των ελαστικών, ειδικά πριν από ταξίδι.

Μύθοι και πραγματικότητα

Μύθος: Τα φρέσκα ελαστικά λειτουργούν καλύτερα.
Πραγματικότητα: Τα ελαστικά «ωριμάζουν», σύμφωνα με τους κατασκευαστές. Η καλύτερη χρονική περίοδος τοποθέτησής τους είναι 6 με 12 μήνες μετά την ημερομηνία παραγωγής τους.

Μύθος: Αν τοποθετήσουμε ελαστικά με διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά του κατασκευαστή, θα έχουμε καλύτερη συμπεριφορά.
Πραγματικότητα: Οι προδιαγραφές που θέτει ο κατασκευαστής πρέπει να τηρούνται. Ο πειραματισμός εκτός ορίων προδιαγραφών μπορεί να καταστεί επικίνδυνος.

Μύθος: Οι μαλακές γόμες είναι καλύτερες στην εντός πόλης οδήγηση.
Πραγματικότητα: Οι μαλακές γόμες έχουν σημαντικά πιο γρήγορη φθορά, πιο γρήγορη κορώνα, άρα η μοτοσικλέτα πέφτει απότομα στη στροφή, καθώς και λιγότερες αυλακώσεις για τα νερά. Ο κατασκευαστικός τους προσανατολισμός είναι κυρίως για οδήγηση σε ασφάλτινη πίστα και γρήγορη οδήγηση σε δρόμο. απο cbr xx forum
ολα ειναι δρομος

Άβαταρ μέλους
tsaves
Δημοσιεύσεις: 2403
Εγγραφή: Δευ 29 Δεκ 2008, 10:05
Model: MT09
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Επικοινωνία:

Re: ελαστικα

Δημοσίευση από tsaves »

καλα τα λες νικο +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> :/abwave::)
ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: ελαστικα

Δημοσίευση από Solomon »

Μια μικρή ένσταση για το τελευταίο(με επιφυλάξεις πάντα) μιας και οι μαλακές γόμες προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση (ακόμη και στη γυαλάδα) γρηγορότερη γεωμετρία και πολύ καλύτερα κρατήματα συγκριτικά με λάστιχα τουριστικής χρήσης.

Και γενικότερα στο Ελλάντα πιστευω ότι η μαλακή γόμα είναι "επενδυση", κοστίζει παραπάνω , αλλά έχει ουσιαστικά πλεονεκτήματα εκτός απο την χιλιομετρική απόσταση..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελαστικά”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες