Τι πιεσης εχετε συνηθως στη μοτο σας?
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Η κατηγορία Ελαστικά αφορά γνώμες, προσωπικές επιλογές, τέστ, νέα μοντέλα,
γενικές τιμές τιμοκαταλόγων αντιπροσωπιών και γενικότερα πληροφόρηση για Ελαστικά και
ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΟΥΣ-ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ και τιμοκαταλόγους αυτών!!!
Η κατηγορία Ελαστικά αφορά γνώμες, προσωπικές επιλογές, τέστ, νέα μοντέλα,
γενικές τιμές τιμοκαταλόγων αντιπροσωπιών και γενικότερα πληροφόρηση για Ελαστικά και
ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΟΥΣ-ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ και τιμοκαταλόγους αυτών!!!
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
Το δικό μου συμπέρασμα μετά από 49.000ΚΜ με το FZ1 FAZER, είναι ότι το μηχανάκι δουλεύει καλύτερα με τις πιέσεις του κατασκευαστή. Από τα 40.000ΚΜ, τα 23.000, έγιναν απροβλημάτιστα, με Μ3. Δοκίμασα μετά τα ΒΤ 016 και τώρα θα ξαναβάλω τα Μ3.
Επιμένω πάντως, ότι οι πιέσεις σου ήταν πολύ χαμηλές για να πας 200άρες στην εθνική.
988
Επιμένω πάντως, ότι οι πιέσεις σου ήταν πολύ χαμηλές για να πας 200άρες στην εθνική.
988
Με υπομονή στη βρύση, κάθεται ο γλάρος να γ...!!!
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
και τα δικα μου τα corsa στο fz6 ετσι καπως ειχαν γινει και χανανε αερα στα 6-7,000 χλμ περιπου, συνοδευομενα με ταρακουνημα στα 140km/h
- Alex
- Δημοσιεύσεις: 1033
- Εγγραφή: Πέμ 27 Ιαν 2005, 19:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη-Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
36-42 βαζω και εγω και πιστευω οτι ειναι καλητερα ετσι.κατι ξερουν και αυτοι αλωστε οπως μαθαμε στο σεμιναριο
Yamaha R1-Scott voltage-?
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
Γιατι λες οτι καταστραφηκαν, μια χαρα ΚΜ εβγαλαν, ποσα ακομα να αντεξουν?Nikos988 έγραψε:Λογικό είναι να σου καταστραφούν!!!! Η YAMAHA δίνει 36 μπροστά και 42 πίσω σε όλες τις συνθήκες!!! Με τις πιέσεις που έβαλες, σηκώνει θερμοκρασία το λάστιχο και καταστρέφεται πιο γρήγορα! Μόνο στην πίστα κατεβάζουμε πιέσεις. Ποτέ στο δρόμο!
H Yamaha δινει αυτες τις πιεσεις, εχοντας κατα νου, κανονικους δρομους και οχι τους Ελληνικους.
Για Ευρωπη ειναι ιδανικες, για Ελληνικο επαρχιακο δυκτιο ΟΧΙ.
Θα συμφωνήσω οτι ειναι καλες πιεσεις για εθνικη οδο ή αν κανεις πολλα ΚΜ στην Αττικη οδο.
Και εγω αν θα ταξιδεψω δικαβαλλος ή περισσοτερο εθνικη αυτες θα χρησιμοποιήσω.
Αλλοιως για μικτή χρηση ειμαι μεταξυ 34μπροστα -38πισω, συν - πλην 1-2bar και τα δικα μου M3 εβγαλαν 11000+Κμ.
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
Με αυτες τις πιεσεις στριβεις Αγιο και Επιδαυρο?Alex έγραψε:36-42 βαζω και εγω και πιστευω οτι ειναι καλητερα ετσι.κατι ξερουν και αυτοι αλωστε οπως μαθαμε στο σεμιναριο
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
Frezas έγραψε: Γιατι λες οτι καταστραφηκαν, μια χαρα ΚΜ εβγαλαν, ποσα ακομα να αντεξουν?
H Yamaha δινει αυτες τις πιεσεις, εχοντας κατα νου, κανονικους δρομους και οχι τους Ελληνικους.
Για Ευρωπη ειναι ιδανικες, για Ελληνικο επαρχιακο δυκτιο ΟΧΙ.
Θα συμφωνήσω οτι ειναι καλες πιεσεις για εθνικη οδο ή αν κανεις πολλα ΚΜ στην Αττικη οδο.
Και εγω αν θα ταξιδεψω δικαβαλλος ή περισσοτερο εθνικη αυτες θα χρησιμοποιήσω.
Αλλοιως για μικτή χρηση ειμαι μεταξυ 34μπροστα -38πισω, συν - πλην 1-2bar και τα δικα μου M3 εβγαλαν 11000+Κμ.
Σωστός...
Γενικά τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές τείνουν σε μια καθιέρωση του 42-36 ως συνιστώμενη πίεση χωρίς να λαμβάνουν υπ' όψιν πολλούς παράγοντες.
Οι κυριότεροι λόγοι πίσω από αυτό είναι κυρίως νομικοί....Με τα μηχανάκια πλέον ικανά για πάνω από 240χλμ/ώρα συνεχόμενα, και τους κατασκευαστές ελαστικών να είναι πολύ ανελαστικοί στις πιέσεις των ελαστικών ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, προτιμούν για να έχουν ήσυχο το κεφάλι τους και να είναι νομικά καλυμένοι σε κάθε περίπτωση να συνιστούν την μέγιστη πίεση που καλύπτει όλο το φάσμα χρήσης της μηχανής αλλά έχοντας κατά νου κυρίως αυτό το πάνω φάσμα....
Αν και ακόμα και σήμερα αρκετοί κατασκευαστές συνιστούν διαφορετικές πιέσεις για διαφορετικό εύρος χρήσης (το ίδιο έκανε ΚΑΙ η Yamaha άλλωστε σε αμέσως προηγούμενα μοντέλα και δεν βλέπω τι άλλαξε πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.... ), αυτό το 42-36 σιγά-σιγά θα γενικευθεί ως ένας "μπούσουλας" ανώτατου ορίου και από εκεί και κάτω ο καθένας θα πρέπει πειραματιζόμενος να βρίσκει την δική του χρυσή τομή...και η χρυσή τομή του καθενός έχει να κάνει με πολλά πράγματα όπως το μεταφερόμενο βάρος, η ταχύτητα κίνησης, η ποιότητα του οδοστρώματος, το πόσο γρήγορο ζέσταμα χρειαζόμαστε κλπ...
Προσωπικά στο FZ1 (εκτός της περίπτωσης πάρα πολλών χιλιομέτρων στην Εθνική με υψηλή μ.ω.τ. ή (και) δικαβαλλιάς...) έχω καταλήξει ότι οι πιέσεις που δουλεύουν καλύτερα είναι 32-33 μπ και 37-38 πίσω....Και ΠΡΟΣΟΧΗ...μετρημένες κρύα και με ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ πιεσόμετρο....
- Alex
- Δημοσιεύσεις: 1033
- Εγγραφή: Πέμ 27 Ιαν 2005, 19:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη-Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
Frezas έγραψε:Με αυτες τις πιεσεις στριβεις Αγιο και Επιδαυρο?Alex έγραψε:36-42 βαζω και εγω και πιστευω οτι ειναι καλητερα ετσι.κατι ξερουν και αυτοι αλωστε οπως μαθαμε στο σεμιναριο
ναι!και μαλιστα εχω δοκιμασει στο R1 παντα ετσι?και αλλες πιεσεις και με αυτες ειδα οτι δουλευει μια χαρα!
αλλα και στο σεμιναριο για να μην λεμε εμεις οτι θελουμε ο νικος μας ειπε αντε 1 psi κατω οχι 5!
Yamaha R1-Scott voltage-?
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
Alex to 1 psi κατω σε σχεση με αυτο που βαζουμε ειναι για τον χειμωνα για να ζεστενεται πιο γρηγορα το λαστιχο.
Οσο για τα νουμερα 36-42 και σε σεμιναριο ασφαλους οδηγησης, μας ειχαν πει οτι ειναι η max πιεση πληρους φορτιου / μεγαλων ταχυτητων / δρομων ευρωπαικων και ο καθε αναβατης αναλογα τη χρηση που κανει πρεπει να βρει τις πιεσεις που του ταιριαζουν.
Οσο για τα νουμερα 36-42 και σε σεμιναριο ασφαλους οδηγησης, μας ειχαν πει οτι ειναι η max πιεση πληρους φορτιου / μεγαλων ταχυτητων / δρομων ευρωπαικων και ο καθε αναβατης αναλογα τη χρηση που κανει πρεπει να βρει τις πιεσεις που του ταιριαζουν.
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- Alex
- Δημοσιεύσεις: 1033
- Εγγραφή: Πέμ 27 Ιαν 2005, 19:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη-Αθηνα
- Επικοινωνία:
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
παντα για 1000cc λεμε ετσι?γιατι για 600 αλλαζει το πραμα.
Yamaha R1-Scott voltage-?
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
απο την αρχη που το πηρα το fz1 εβαζα 36-42...διαβαζοντας εδω μεσα για διαφορες πιεσεις καποια στιγμη δοκιμασα το "ιδανικο" που καποιοι προτειναν...33-34 εμπρος 38 πισω...αποτελεσμα?
χ**στηκα πανω μου ανεβαινα τον μπραλο σαν κοτα...ενιωθα το ελαστικο οτι ηταν πιτα κ το εβλεπα να ειναι πολυυυ ασταθες απο τοτε 36-42 ΠΑΝΤΑ ειτε μονος ειτε 2καβαλο κ το fz1 βεντουζαρει για πλακα
χ**στηκα πανω μου ανεβαινα τον μπραλο σαν κοτα...ενιωθα το ελαστικο οτι ηταν πιτα κ το εβλεπα να ειναι πολυυυ ασταθες απο τοτε 36-42 ΠΑΝΤΑ ειτε μονος ειτε 2καβαλο κ το fz1 βεντουζαρει για πλακα
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Χρειάζομαι λάστιχα ή είναι η ιδέα μου ???
Για 1000cc Alex.
To 33-34 με 38 πισω ειναι για την Αθηνα που ολοι οι δρομοι ειναι γυαλι και ισως σε καποιους επαρχιακους. Αν οδηγησεις με αυτες τις πιεσεις στην Αθηνα δεν προκειτε να ζεσταθει το λαστιχο και θα γλυστρας παντου.
Σιγουρα σε βολτα / εκδρομη θα πας στο 36-42!!!
Δεν ειπαμε οτι 36-42 δεν βαζουμε ποτε, αλλα οτι αναλογα την χρηση/συνθηκες προσαρμοζεις πιεσεις γιατι η ποιοτητα του οδοστρωματος ειναι ανεκδοτο στην Ελλαδα.
To 33-34 με 38 πισω ειναι για την Αθηνα που ολοι οι δρομοι ειναι γυαλι και ισως σε καποιους επαρχιακους. Αν οδηγησεις με αυτες τις πιεσεις στην Αθηνα δεν προκειτε να ζεσταθει το λαστιχο και θα γλυστρας παντου.
Σιγουρα σε βολτα / εκδρομη θα πας στο 36-42!!!
Δεν ειπαμε οτι 36-42 δεν βαζουμε ποτε, αλλα οτι αναλογα την χρηση/συνθηκες προσαρμοζεις πιεσεις γιατι η ποιοτητα του οδοστρωματος ειναι ανεκδοτο στην Ελλαδα.
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Τι πιεσης εχετε συνηθως στη μοτο σας?
Το 36 / 42 ειναι αρκετο και σε περιπτωση φορτιων κατα την αποψη μου και μονο βρισκει ανταποκριση ή ταξιδιωτικες συνθηκες , ενα 35-36 μπροστα και ενα 38-39 πισω , στους μαματους δρομους μας ειναι μια χαρα!
μιλωντας για το FZ1
μιλωντας για το FZ1
Re: Τι πιεσης εχετε συνηθως στη μοτο σας?
κουλη αν κατεβασες 3 psi σε καθε τροχο ειναι δυσκολο εως αδυνατον να ενιωσεις φοβο.....απλα ειχες συνηθισει με τις ψηλες πιεσεις και καπως σου φανηκε ελαφρως διαφορετικο. αν καποιος στα ειχε ψιλοξεφουσκωσει στοιχημα δε θα καταλαβαινες απολυτως τιποτα.
Εννοειται οτι κραταει καλυτερα με μικροτερες πιεσεις, αυτο δεν τιθεται υπο συζητηση. Αλλιως δε θα βαζανε 30 - 32 στις πιστες.εκτος αν στριβεις ορθιος!!!
Εννοειται οτι κραταει καλυτερα με μικροτερες πιεσεις, αυτο δεν τιθεται υπο συζητηση. Αλλιως δε θα βαζανε 30 - 32 στις πιστες.εκτος αν στριβεις ορθιος!!!
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Τι πιεσης εχετε συνηθως στη μοτο σας?
Αλεξ οπως στα λεει ο Δημητρης ειναι, μαλλον καπου μπερδευτηκες με τα λεγομενα του Περιστερα.
Σιγουρα με λιγο χαμηλοτερες πιεσεις θα δουλεψει καλυτερα το λαστιχο, μιας και θα εχει περισσοτερη επιφανεια επαφης με το δρομο, αρα και περισσοτερη θερμοκρασια και περισσοτερη πρόσφυση.
Κουλη το ιδιο ισχύει και για το μηχανακι μας. Με 2-3 bar λιγοτερα, σιγουρα δε θα καταλαβεις κατι σε αισθηση, οπως σου λεει ο Τιγρης και θα εχει και καλυτερη αποδοση στις στροφες.
Βεβαια στο Μπραλο που τα ΚΜ ειναι πολυ υψηλα και με μεγαλες πιεσεις δε θα εχεις μεγαλη διαφορα, αλλα πιο "ασφαλες" ειναι να βγαλεις λιγο.
Ξανα λεω ολα τα παραπανω ισχυουν για σβελτη οδηγησησε στροφιλικια, ΟΧΙ εθνικες, ταξιδια, φορτωματα, δικαβαλα.....κλπ...κλπ
Σιγουρα με λιγο χαμηλοτερες πιεσεις θα δουλεψει καλυτερα το λαστιχο, μιας και θα εχει περισσοτερη επιφανεια επαφης με το δρομο, αρα και περισσοτερη θερμοκρασια και περισσοτερη πρόσφυση.
Κουλη το ιδιο ισχύει και για το μηχανακι μας. Με 2-3 bar λιγοτερα, σιγουρα δε θα καταλαβεις κατι σε αισθηση, οπως σου λεει ο Τιγρης και θα εχει και καλυτερη αποδοση στις στροφες.
Βεβαια στο Μπραλο που τα ΚΜ ειναι πολυ υψηλα και με μεγαλες πιεσεις δε θα εχεις μεγαλη διαφορα, αλλα πιο "ασφαλες" ειναι να βγαλεις λιγο.
Ξανα λεω ολα τα παραπανω ισχυουν για σβελτη οδηγησησε στροφιλικια, ΟΧΙ εθνικες, ταξιδια, φορτωματα, δικαβαλα.....κλπ...κλπ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες