Παιδια ειμαι κατοχος Transalp 650 02 το οποιο θα δωσω
αναμεσα στις μηχανες που με ενδιαφερουν πολυ ειναι το Fazer 600 με φαιρινγκ
επειδη ακουω πολλα για προβληματα με κατι tps, αδικαιολογητα σβησιματα και διαφορα τετοια φοβαμαι να το παρω ,μου ειπαν ομως οτι το μοντελο 2006 ειναι απαλαγμενο απο προβληματα ισχυει αυτο?
πειτε μου γενικα εντυπωσεις
ψαχνω για στρητ με φαιρινγκ,αλουμινενιο πλαισιο ψεκασμο κοντα στα 600cc και περιπου 100 αλογα
Αγορα Fazer 600 με fairing
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Καλωσήρθες φίλε μοτοσικλετιστή.
Το μοντέλο 2006 είναι απαλαγμένο από τέτοια προβλήματα, βέβαια ποτέ δεν ξέρεις, αλλά δεν τίθεται θέμα ανυσηχίας.
Αυτή η τρύπα έχει αφήσει εποχή. Σίγουρα σε σχέση με το Transalp θα παρατηρήσεις μια απροθυμία από τις 5000-8000rpm, αλλά το Fazer έχει το 2πλάσιο γκάζι από το Transalp και τα ίδια λεφτά καινούριο. Μιλάμε για άλλη μηχανή. Σαφώς πιο επιθετική από το νοθρό Transalp.
Γενικά είναι ευχάριστη και εντός και εκτός πόλης, οικονομική, με πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά και απροβλημάτιστη.
Απλώς να έχεις υπόψιν σου πως με 3η στο Fazer έχεις το Transalp για πλάκα σε τελική. Οι επιταχύνσεις θέλουν προσοχή διότι με 1η και λιγότερο με 2α ο εμπρός τροχός σηκώνεται μόνον με γκάζι.
Γενικά, κι επειδή στο μπάτζετ που είχα στην διάθεσή μου βρισκόταν το Transalp, μπορώ να πω πως το έχω κατευχαριστηθεί από κάθε άποψη και δεν το μετάνοιωσα για την αγορά. Είμαι 1,90 με 95κιλά και τόσο για κάθε μέρα στην δουλειά και σε ευκαιριακά ταξιδάκια των 2+ωρών είναι απολαυστικό.
Αυτά από μένα φίλε μου. Κατά τα άλλα να πάρεις τη μηχανή που γουστάρεις πιο πολύ και μπορείς να την αγοράσεις, κάνε & 1 test ride και να έχεις καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
Το μοντέλο 2006 είναι απαλαγμένο από τέτοια προβλήματα, βέβαια ποτέ δεν ξέρεις, αλλά δεν τίθεται θέμα ανυσηχίας.
Αυτή η τρύπα έχει αφήσει εποχή. Σίγουρα σε σχέση με το Transalp θα παρατηρήσεις μια απροθυμία από τις 5000-8000rpm, αλλά το Fazer έχει το 2πλάσιο γκάζι από το Transalp και τα ίδια λεφτά καινούριο. Μιλάμε για άλλη μηχανή. Σαφώς πιο επιθετική από το νοθρό Transalp.
Γενικά είναι ευχάριστη και εντός και εκτός πόλης, οικονομική, με πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά και απροβλημάτιστη.
Απλώς να έχεις υπόψιν σου πως με 3η στο Fazer έχεις το Transalp για πλάκα σε τελική. Οι επιταχύνσεις θέλουν προσοχή διότι με 1η και λιγότερο με 2α ο εμπρός τροχός σηκώνεται μόνον με γκάζι.
Γενικά, κι επειδή στο μπάτζετ που είχα στην διάθεσή μου βρισκόταν το Transalp, μπορώ να πω πως το έχω κατευχαριστηθεί από κάθε άποψη και δεν το μετάνοιωσα για την αγορά. Είμαι 1,90 με 95κιλά και τόσο για κάθε μέρα στην δουλειά και σε ευκαιριακά ταξιδάκια των 2+ωρών είναι απολαυστικό.
Αυτά από μένα φίλε μου. Κατά τα άλλα να πάρεις τη μηχανή που γουστάρεις πιο πολύ και μπορείς να την αγοράσεις, κάνε & 1 test ride και να έχεις καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Φιλε H.A.BalafoutreH.A.Balafoutre έγραψε:Καλωσήρθες φίλε μοτοσικλετιστή.
Το μοντέλο 2006 είναι απαλαγμένο από τέτοια προβλήματα, βέβαια ποτέ δεν ξέρεις, αλλά δεν τίθεται θέμα ανυσηχίας.
Αυτή η τρύπα έχει αφήσει εποχή. Σίγουρα σε σχέση με το Transalp θα παρατηρήσεις μια απροθυμία από τις 5000-8000rpm, αλλά το Fazer έχει το 2πλάσιο γκάζι από το Transalp και τα ίδια λεφτά καινούριο. Μιλάμε για άλλη μηχανή. Σαφώς πιο επιθετική από το νοθρό Transalp.
Γενικά είναι ευχάριστη και εντός και εκτός πόλης, οικονομική, με πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά και απροβλημάτιστη.
Απλώς να έχεις υπόψιν σου πως με 3η στο Fazer έχεις το Transalp για πλάκα σε τελική. Οι επιταχύνσεις θέλουν προσοχή διότι με 1η και λιγότερο με 2α ο εμπρός τροχός σηκώνεται μόνον με γκάζι.
Γενικά, κι επειδή στο μπάτζετ που είχα στην διάθεσή μου βρισκόταν το Transalp, μπορώ να πω πως το έχω κατευχαριστηθεί από κάθε άποψη και δεν το μετάνοιωσα για την αγορά. Είμαι 1,90 με 95κιλά και τόσο για κάθε μέρα στην δουλειά και σε ευκαιριακά ταξιδάκια των 2+ωρών είναι απολαυστικό.
Αυτά από μένα φίλε μου. Κατά τα άλλα να πάρεις τη μηχανή που γουστάρεις πιο πολύ και μπορείς να την αγοράσεις, κάνε & 1 test ride και να έχεις καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
εχω μια εμμονη με την αξιοπιστια (και οχι μονο) των Honda
1η επιλογη παιζει το VFR800
μετα κονταροχτυπιουνται fazer,Hornet 600
το fazer ειναι το μονο μη honda που θα αγοραζα
το μηχανακι ειναι τελειο απο καθε αποψη
σ'ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες