Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
- Kaido_with_yamaha
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2021, 17:37
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Καλησπέρα σας παιδιά καινούργιo μέλος στο site και σας έχω πει ότι θα πάρω το Fazer fz6 S2, αλλά μπορεί να μην πάρω Τελικά αυτό γιατί έχω βρει άμα το δείτε και εσείς στο car.gr το fz1 με σχεδόν ίδια λεφτά κάνει 3995 ευρώ από όσο λέει, το ερώτημά μου είναι έχει την ίδια αξιοπιστία με το fz6 στην διάρκεια ζωής του κινητήρα Δηλαδή θα μου βγάλει τα ίδια χιλιόμετρα με το Fz6? ή δεν είναι τόσο αξιόπιστο Όσο το μικρό του αδελφό για το γκάζι να φανταστώ θα είναι πολύ πιο γρήγορο πολύ πιο νευρικό πολύ πιο άγριο, 400 κυβικά είναι αυτά όσο να ναι, η καταναλωση δεν με πειράζει ιδιαίτερα, αλλά γενικά θέλω να μου πείτε εσείς την άποψή σας να πάρω το fz6 ή να πάρω το fz1 είναι και τα 2 του 07 μοντέλα, η κατάσταση περίπου είναι ίδια και στο ένα και στο άλλο το ένα έχει 35.000 km αληθινά και κάνει 3.500 ευρώ και το άλλο κάνει 3995 ευρώ και είναι στις 70.000 Αν δεν κάνω λάθος, μπορείτε να τα δείτε και τα δύο στο car.gr, 3995 ευρώ έχει το ένα και είναι στην Αθήνα και το άλλο ειναι στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης και κάνει 3500€ και έχει 35.000 km, θέλω να ακούσω τις γνώμες σας Γιατί δεν ξέρω ακριβώς τι να πάρω από τα δύο οπότε η άποψή σας θα μου φανεί πολύ χρήσιμη και θα με οδηγήσει στο Τι να παρω από τα δύο τι θεωρείτε εσείς πιο σωστό σαν αγορά?
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Λεπτομέρεις για χιλιόμετρα και τιμές , δεν τις διάβασα κάν.
ΤΟ FZ1 είναι καλό.
σπάει το βολάν(το παλιό το μαμά) ενώ εχει βγει απο το 2014 αν θυμάμαι καλά "βελτιωμένο/νέου τύπου"
αν το πλένεις συχνά και ρίχνεις νερό με πίεση πάνω του, χαλάνε και οι πολλαπλασιαστές.
FZ6s2
σπάει το stand (στο κολλάει ο μηχανικός με 5ε)
χαλάει ο δεξίς διακόπτης/kill switc (100€ καινούριος, ή 0€ αν τον γεφυρώσεις).
τώρα, κάτι που ισχύει σε όλα:
αναλογα την συντήρηση που του έχουν κάνει, ή που θα του κάνεις εσύ. Είναι αξιόπιστα μοτέρ.
οι μαμα αναρτήσεις θέλουν αλλαγή και στα 2. Αν σου αρέσουν στροφές κλπ και το κυνηγάς το βάζεις στο πρόγραμμα για αλλαγή.
σχετικά με την δική μου εμπειρία:
πήρα το φζ6 με 20.000. σε 1-2 χρόνια ήθελα να το δώσω να πάρω φζ1 αλλά λόγω βολάν τότε δεν το πήρα.
στην πορεία δεν το άλλαξα γιατί το παραπάνω γκάζι μου έχει λείψει σε 3-4 φορές μετρημένες. ταξιδεύεις άνετα με 150χλμ πορεία. Σε στροφές αν εχεις αναρτήσεις καλές και το κατέχεις λίγο ή αποκτήσεις εμπειρία είναι ικανοποιητικό. Το γκάζι του έχει το εξης χαρακτηριστικό. στα χαμηλά δεν κινδυνεύεις απο νευρικές συμπεριφορές και εντός πόλης πάει ήπια...δεν μπαντιλικώνει όπως το tdm. Στα ψηλά είναι απολαυστικό.
το fz1 είναι πιο νευρικό και έχει παραπάνω γκάζι.
στο fz1 λογικά θα αλλάζεις 2 πίσω λάστιχα(θα φθείρεται γρηγορότερα) και 1 μπροστά ενώ στο 600 θα τα αλλάζεις και τα 2 μαζί.. Η διαφορά στην κατανάλωση είναι μικρή. Είναι ανάλογα το χέρι σου. Τις πρώτες μέρες είχα κάψει 30ε ενώ είχα κάνει 100 χλμ. Μετά έβαζα και 4η και 5η και 6η
οτι και να πάρεις, τα καλύτερα λεφτά που πέταξα ήταν αναρτήσεις,σέλα ανατομική και σωληνάκια υψηλής...
Αγόρασε όποιο σου αρέσει περισσότερο.
Αν είσαι απο Αθήνα πέρνα καμιά Τετάρτη απο τη λέσχη να τα πούμε
ΤΟ FZ1 είναι καλό.
σπάει το βολάν(το παλιό το μαμά) ενώ εχει βγει απο το 2014 αν θυμάμαι καλά "βελτιωμένο/νέου τύπου"
αν το πλένεις συχνά και ρίχνεις νερό με πίεση πάνω του, χαλάνε και οι πολλαπλασιαστές.
FZ6s2
σπάει το stand (στο κολλάει ο μηχανικός με 5ε)
χαλάει ο δεξίς διακόπτης/kill switc (100€ καινούριος, ή 0€ αν τον γεφυρώσεις).
τώρα, κάτι που ισχύει σε όλα:
αναλογα την συντήρηση που του έχουν κάνει, ή που θα του κάνεις εσύ. Είναι αξιόπιστα μοτέρ.
οι μαμα αναρτήσεις θέλουν αλλαγή και στα 2. Αν σου αρέσουν στροφές κλπ και το κυνηγάς το βάζεις στο πρόγραμμα για αλλαγή.
σχετικά με την δική μου εμπειρία:
πήρα το φζ6 με 20.000. σε 1-2 χρόνια ήθελα να το δώσω να πάρω φζ1 αλλά λόγω βολάν τότε δεν το πήρα.
στην πορεία δεν το άλλαξα γιατί το παραπάνω γκάζι μου έχει λείψει σε 3-4 φορές μετρημένες. ταξιδεύεις άνετα με 150χλμ πορεία. Σε στροφές αν εχεις αναρτήσεις καλές και το κατέχεις λίγο ή αποκτήσεις εμπειρία είναι ικανοποιητικό. Το γκάζι του έχει το εξης χαρακτηριστικό. στα χαμηλά δεν κινδυνεύεις απο νευρικές συμπεριφορές και εντός πόλης πάει ήπια...δεν μπαντιλικώνει όπως το tdm. Στα ψηλά είναι απολαυστικό.
το fz1 είναι πιο νευρικό και έχει παραπάνω γκάζι.
στο fz1 λογικά θα αλλάζεις 2 πίσω λάστιχα(θα φθείρεται γρηγορότερα) και 1 μπροστά ενώ στο 600 θα τα αλλάζεις και τα 2 μαζί.. Η διαφορά στην κατανάλωση είναι μικρή. Είναι ανάλογα το χέρι σου. Τις πρώτες μέρες είχα κάψει 30ε ενώ είχα κάνει 100 χλμ. Μετά έβαζα και 4η και 5η και 6η
οτι και να πάρεις, τα καλύτερα λεφτά που πέταξα ήταν αναρτήσεις,σέλα ανατομική και σωληνάκια υψηλής...
Αγόρασε όποιο σου αρέσει περισσότερο.
Αν είσαι απο Αθήνα πέρνα καμιά Τετάρτη απο τη λέσχη να τα πούμε
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- Kaido_with_yamaha
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2021, 17:37
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων αγορίνα να σαι καλά Όλα καλά Δεν είμαι από Αθήνα η αλήθεια είναι από Κιλκίς είμαι Οπότε δύσκολα τα πράγματα για συνάντηση Μπορεί το καλοκαίρι κάτι να προκύψει, Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πόσο πολύ διαφορά μπορεί να έχει το 600 με το χιλιάρι, το γκάζι μεγάλη πολύ μεγάλη πολύ μικρή δεν γνωρίζω αλλά η αλήθεια είναι ότι σαν ομορφιά επειδή το 1.000 είναι ασημί και το 600 είναι μαύρο Μου αρέσει λίγο παραπάνω το 1000 το στήσιμο του, τώρα εντάξει Ο καθένας έχει τα γούστα του όμως δεν έχω καταλήξει ακόμα ποιο θα πάρω
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Αν η χρήση του προορίζεται να είναι χρηστική, 600 μονόδρομος
Αν το μηχανάκι το θες απλά για βόλτες, 1000 με κλειστά μάτια, είναι πολύ ανώτερο του 600 σε όλα, πλην του κόστους χρήσης
Αν το μηχανάκι το θες απλά για βόλτες, 1000 με κλειστά μάτια, είναι πολύ ανώτερο του 600 σε όλα, πλην του κόστους χρήσης
- Kaido_with_yamaha
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2021, 17:37
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Σε ευχαριστο φίλος για την απάντηση, να σε ρωτησο τι θα έλεγες για το χιλιαρι με καρμπυρατέρ? 2 ερωτήσεις είναι γρήγορο όσο το 1000 το ιντζεκσιον? Και η δεύτερη ερώτηση, είναι τόσο αξιόπιστο όσο το 1000 το ιντζεκσιον?
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Το καρμπυρατεράτο κατά γενική ομολογία είναι το ίδιο γρήγορο με το ψεκαστό κ λόγω "παλαιότερης" τεχνολογίας δεν πάσχει σε σημεία όπως το ψεκαστό.
- Kaido_with_yamaha
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2021, 17:37
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Καλημέρα γιατί έχω βρει ένα με 50.500 3, 000 ευρώ και σκέφτομαι να πάρω εκείνο είναι στην Θεσσαλονίκη, ένα μπλε Άμα μπορείς να το δεις να μου πεις τη γνώμη σου 3.000 ευρώ έχει με 50.500 χιλιόμετρα εκείνο Σκέφτομαι να πάρω τώρα.
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Δεν το βρίσκω στο car
Στείλε λινκ
Στείλε λινκ
- Kaido_with_yamaha
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2021, 17:37
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
https://www.car.gr/312799596, θέλω να μου πεις Solomon πως σου φαίνεται, εχει και akrapovic εξάτμιση και ανατομική σελα.
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Κάντο έναν έλεγχο σε συνεργείο, κάντο κ μια βόλτα(αν το δίνει δηλαδή)
Το κιβώτιο να αλλάζει πρώτη σε δευτέρα χωρίς ζόρι ή γρατζουνισματα ,να μπαίνουν όλες οι υπόλοιπες γλυκά κ να μην σου πετάει καμία.
Κατά τα λοιπά δείχνει πολύ ωραίο το μηχανάκι, ειδικά για την ηλικία του.
Ψάξτο ενδελεχώς κ προχωρά στην αγορά
Το κιβώτιο να αλλάζει πρώτη σε δευτέρα χωρίς ζόρι ή γρατζουνισματα ,να μπαίνουν όλες οι υπόλοιπες γλυκά κ να μην σου πετάει καμία.
Κατά τα λοιπά δείχνει πολύ ωραίο το μηχανάκι, ειδικά για την ηλικία του.
Ψάξτο ενδελεχώς κ προχωρά στην αγορά
- Kaido_with_yamaha
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2021, 17:37
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Καλημέρα έγινε φίλε μου εγώ εννοείται πως θα το κοιτάξω από την κορυφή μέχρι τα νύχια που λέει η παροιμία, θα το κάνω και μία βόλτα Θα το ακούσω πως δουλεύει γιατί λίγο μηχανικά γνωρίζω κάτι λίγα, Οπότε Ναι άμα είναι όλα καλά θα την αγοράσω Γιατί δεν νομίζω να υστερεί ενάντια στους ψεκαστου σε γκάζι όπως είπες και εσει, εκτός ότι εκείνο είναι πιο καινούργιο μοντέλο μόνο αυτό ότι είναι πιο καινούργιο μοντέλο αλλά Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει το καινούργιο Fazer, Οπότε για αυτό θέλω να αγοράσω, αυτό και ένας άλλος λόγος που θέλω να την αγοράζω είναι πιο φθηνό αυτό χωρίς θεωρώ να υστερεί σε κάτι του ψεκαστου, έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήμουνα φίλος με την τεχνολογία
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kaido_with_yamaha την Δευ 29 Νοέμ 2021, 11:15, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
μόλις μάθεις πόσο κάνει ένα σετ σερβις για το καρμπυρατέρ θα αλλάξεις γνώμη
αν δεν κάνω λάθος το παλιό 1000αρι συνηθίζει να καίει λάδια στα 100-120.000 χλμ...
αν δεν κάνω λάθος το παλιό 1000αρι συνηθίζει να καίει λάδια στα 100-120.000 χλμ...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- Kaido_with_yamaha
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2021, 17:37
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Το τελευταίο που με πειράζει φίλε μου καλημέρα Καταρχήν το τελευταίο που με πειράζει είναι πόσο κάνει το σετ σέρβις για τα καρμπυρατέρ, Εγώ παίρνω ένα μισθό των χιλίων ευρώ οπότε δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τα λεφτά oυτε παντρεμένος είμαι ούτε τίποτα τέτοιο, Μία χαρά είμαι απλά το θεωρώ Βασικά εσύ μπορείς να μου πεις σε θέμα ταχύτητας όπως είπε και ο Solomon πάνω κάτω πάει τα ίδια με το ψεκαστο, μου αρέσει πάρα πολύ και σαν ομορφιά, Αυτό θέλω να μου διευκρινίσεις εσύ μπορείς να μου πεις γενικά τις διαφορές με το ψεκαστο? το κόστος δεν με νοιάζει, άμα μου βγάλει η μηχανή 100.000 km αυτό σημαίνει ότι θα την έχω τουλάχιστον 5 με 6 χρόνια, Οπότε έτσι κι αλλιώς εγώ μετά από 5 με 6 χρόνια θα την πουλούσα Οπότε 100.000 άμα μου βγάλει η μηχανή μου είναι υπέρ αρκετά.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Ενδοιασμούς στην αγορά του fz6
Πριν 2-3 χρόνια είχα μια υπερευκαιρία να πάρω ενα gsxr 750 W μοντέλο του 1989 σε κατάσταση αντιπροσωπείας. Είχε 44.000 χιλιόμετρα και ιδιοκτήτης ηταν ενας οικογενειακός γνωστός. Το πρόβλημα που είχε ηταν τα καρμπυρατερ του, οτι ήθελαν πλήρες σέρβις. Είχα το δικό σου σκεπτικό, πόσο θα κάνουν τα παπαράκια-τσιμουχάκια κλπ. Η απάντηση ήταν 280€.
280€ το κάθε καρμπυρατέρ. Και είχε 4! do the maths...
το μηχανάκι δούλευε άριστα, Αν δεν το έβαζες μπροστα κάθε μέρα και το άφηνες 2-3 ημέρες ακίνητο γαμιόταν το σύμπαν. για να πάρει μπροστά έπρεπε να βγάλεις τα κάρμπ να τα αδειάσεις και να τα ξαναβάλεις.
Αν δεν ειναι οικονομικός ο λόγος, πάρε πιο καινούριο μοντέλο... Για μενα τα χιλιόμετρα έρχονται μετά. Χιλιόμετρα είναι....Είναι δουλειά της κάθε μοτό να κάνει χιλιόμετρα. Εγώ κοιτάω την κατάσταση και την συντήρηση που έχει κάθε μεταχειρισμένο.
Αν θες να έχεις γκάζι μόνο, τότε μη κοιτάς το fazer, κοίτα κάνα super sport 1000αρι.
Γιατί μετά με το fazer θα σε τρώει για βελτίωση. Προσοχή σε οτι και να πάρεις/κάνεις.
Ισχύει 1 κανόνας. Πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος. Είτε σε άλογα, είτε σε ικανότητα...
Τα παλιά μηχανάκια είναι για όσους έχουν συναισθηματική αξία μαζί τους ή τα έχουν μεγάλο απωθημένο....
280€ το κάθε καρμπυρατέρ. Και είχε 4! do the maths...
το μηχανάκι δούλευε άριστα, Αν δεν το έβαζες μπροστα κάθε μέρα και το άφηνες 2-3 ημέρες ακίνητο γαμιόταν το σύμπαν. για να πάρει μπροστά έπρεπε να βγάλεις τα κάρμπ να τα αδειάσεις και να τα ξαναβάλεις.
Αν δεν ειναι οικονομικός ο λόγος, πάρε πιο καινούριο μοντέλο... Για μενα τα χιλιόμετρα έρχονται μετά. Χιλιόμετρα είναι....Είναι δουλειά της κάθε μοτό να κάνει χιλιόμετρα. Εγώ κοιτάω την κατάσταση και την συντήρηση που έχει κάθε μεταχειρισμένο.
Αν θες να έχεις γκάζι μόνο, τότε μη κοιτάς το fazer, κοίτα κάνα super sport 1000αρι.
Γιατί μετά με το fazer θα σε τρώει για βελτίωση. Προσοχή σε οτι και να πάρεις/κάνεις.
Ισχύει 1 κανόνας. Πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος. Είτε σε άλογα, είτε σε ικανότητα...
Τα παλιά μηχανάκια είναι για όσους έχουν συναισθηματική αξία μαζί τους ή τα έχουν μεγάλο απωθημένο....
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- Kaido_with_yamaha
- Δημοσιεύσεις: 29
- Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2021, 17:37
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Τελικά βλέπω να αγοράζω το 1000
Σε ευχαριστώ που μου απάντησες φίλε μου ήσουνα πολύ κατατοπιστικός καταλαβαίνω τι λες αλλά εγώ δεν αλλάζω τα fazer με τίποτα δεν μου αρέσουν τα Supersport, Και φυσικά δεν με πειράζει να είναι πολύ πιο γρήγορη από εμένα δεν με ενοχλεί αυτό εγώ θέλω να έχω μία μηχανή που να είναι στην κατηγορία της η πιο γρήγορη αυτό δηλαδή στα Fazer θέλω να έχω ένα από τα πιο γρήγορα Fazer Αλλά η αλήθεια είναι ότι ήμουν λάθος στον τρόπο σκέψης, Το να είναι ένα κλικ γρηγορότερο το πιο καινούργιο μοντέλο Δεν είναι κάτι σημαντικό Το θέμα είναι να γουστάρεις τη μηχανή αυτήν που οδηγείς να γουστάρεις να την βλέπεις και να χαίρεσαι.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες