Η μηχανή (FZ1 S '08) αγοράστηκε 8/19 με 26.000Km και με το νέο βολάν. Σήμερα, 11.000Km μετά και μετά από το μεγάλο (βαλβίδες) service, έχω να πω τα εξής:
1. Το FZ1 είναι ίσως η μηχανή πάντα ήθελα και κακώς δεν αγόρασα ποτέ μέχρι σήμερα.
2. Καίει αρκετά (8,5-9lt/100) και κοστίζει στη συντήρηση (290 μεγάλο service με βαλβίδες, καπελότα) αλλά χαλάλι. Είναι καθημερινή απόλαυση. Όσο για το ταξίδι, είναι άλλο πράγμα...
3. Βλάβες δεν μου έβγαλε σημαντικές και μη δικαιολογημένες λόγω ηλικίας, μόνο μια μπροστά δεξιά τσιμούχα πιρουνιού (αλλάχτηκαν φυσικά και οι δύο), συν ένας θερμοστάτης με τάπα ψυγείου καθώς είχε κλοτσήσει το o-ring.
4. Δεν το μετάνιωσα καθόλου που δεν χρεώθηκα να πάρω Tracer ή κάτι άλλο καινούργιο καθώς με πολύ λίγα χρήματα αγόρασα μια εξαιρετικά πλήρη και απολαυστική μοτοσυκλέτα.
5. Σε όσους το σκέφτονται, μην κολλάνε καθόλου για την παλαιότητα, πρόκειται για μοτοσυκλέτα σκυλί που δεν χάνει την πραγματική αξία της με τίποτα. Σε όσους σκέφτονται το 800 ή το 1000, 1000 με κλειστά τα μάτια.
Καλά μας χιλιόμετρα λοιπόν...
Τα πρώτα 11.000Km
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τα πρώτα 11.000Km
Παντα ορθιος κ με προσοχη! Περνα καμια τεταρτη απο τη λεσχη να δουμε το εργαλειο κ απο κοντα.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Τα πρώτα 11.000Km
Θα περάσω σύντομα...
- dimitris pap
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Τα πρώτα 11.000Km
Καλορίζικο και καλές διαδρομές!
Δεύτερος ιδιοκτητης ειμαι, κοντα στα 100.000 χλμ, είχει φτάσει (τα μισά με εμενα) με σχεδόν καθημερινή χρήση.
Εκτός απ' την αλλαγή του βολάν, και αλλαγή του ο-ring στο θερμοστάτη δεν εχει ζητησει τπτ άλλο.
Ζητάει βεβαια λάστιχο και τακακι συχνά, αλλά αυτά έχουν οι 150hp
Λάδια κάθε 5000χλμ, ψυκτικό κάθε χρονο, μπουζι κάθε 20000, φίλτρο αέρα καθάρισμα 2 φορές το χρόνο (έχω βάλει aftermarket) και έλεγχο σε βαλβίδες και τροφοδοσία κάθε 40000χλμ.
Κάνει στην κυριολεξία τα πάντα,,, εκτός από εντουρο
Δεύτερος ιδιοκτητης ειμαι, κοντα στα 100.000 χλμ, είχει φτάσει (τα μισά με εμενα) με σχεδόν καθημερινή χρήση.
Εκτός απ' την αλλαγή του βολάν, και αλλαγή του ο-ring στο θερμοστάτη δεν εχει ζητησει τπτ άλλο.
Ζητάει βεβαια λάστιχο και τακακι συχνά, αλλά αυτά έχουν οι 150hp
Λάδια κάθε 5000χλμ, ψυκτικό κάθε χρονο, μπουζι κάθε 20000, φίλτρο αέρα καθάρισμα 2 φορές το χρόνο (έχω βάλει aftermarket) και έλεγχο σε βαλβίδες και τροφοδοσία κάθε 40000χλμ.
Κάνει στην κυριολεξία τα πάντα,,, εκτός από εντουρο
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Τα πρώτα 11.000Km
εεεεμ δημητρη..κανε οικονομία...μην πατάς φρένο
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- dimitris pap
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Τα πρώτα 11.000Km
Ωραιος!
Γι αυτό είναι τα μηχανάκια, για να τα καβαλαμε κ να χαιρόμαστε!
Καλά χιλιόμετρα κ σε περιμένουμε στην λέσχη τις Τετάρτες!
Γι αυτό είναι τα μηχανάκια, για να τα καβαλαμε κ να χαιρόμαστε!
Καλά χιλιόμετρα κ σε περιμένουμε στην λέσχη τις Τετάρτες!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης