Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2015, 15:17
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αφρουντία
- Επικοινωνία:
Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
Γειά σας σύντροχοι,
Έπειτα από αρκετά χλμ με το fazerάκι (600 s2), ~4 χρόνια, ταξίδια και παιχνίδια ήρθε η ώρα....
Το μηχανάκι ήταν τόσο τίμιο, τόσο αξιοπρεπές, σου προσφέρει ότι έχει να δώσει και με το παραπάνω, που το δίνεις με πολλές τύψεις.....αλλά η ώρα για μια άλλη έφτασε....μεγαλύτερη.....διαφορετική....να σε ξυπνάει ξανά.....; ) ; ) ; )
Αφού τελείωσα τη μινι εξομολόγηση και έφυγε ένα βάρος από μέσα μου συνεχίζω!
Εχουμε και λέμε:
Κριτήρια: ~1000cc +, γύρω στο 10'+, ροπή, φόρτωμα, αποδεκτή αξιοπιστία, budget στα 8 ιδανικά.
Εκείνη που με "ξύπνησε" λοιπόν ήταν η Κ1300 BMW. Έχω οδηγήσει την R. Πολύ ευκολοδηγητη, δυνατό μοτερ, q.sifter όνειρο, καλή ανεμοκαλυψη για γυμνό μέχρι 180....αλλά BMW! Φόβοι για ακριβά προβλήματα (άξων-άραξον κλπ), περίεργο μπροστινό (φαντάζομαι συνήθεια είναι). Τα γνωστά.
Zzr1400: πολύ δυνατό, άνετο, αξιόπιστο, καλή ποιότητα επίσης.....αλλά μου φαίνεται ογκώδες γενικά και δύσχρηστο ίσως σε κλειστά κομμάτια, που είναι και τα περισσότερα εδώ Ελλάδα. Δεν το έχω οδηγήσει δυστυχώς!
S1000XR, MULTI 1200: ιδανικά αλλά ακριβά : (
Z1000SX: ενδιαφέρον, λίγο ακριβό ακόμα, δεν το έχω οδηγήσει.
Tiger 1050....NO, Hayabusa....NO, fz1......NO, fz6 (lalakia που το πούλησα κλπ)......NO
SS: γρήγορα, στριφτερα αλλά. ....
Πραγματικά έχω μπερδευτεί νομίζω!
Αυτά
Υ.Γ. Έχω πάρει απόφαση να μην βιαστώ, να μπει κ τπτ στην άκρη , ε 2-3 μηνακια αντέχονται! (Ε?)
Υ.Γ. Ο καιρός περνάει βασανιστικά αμήχανος.....προχθές έκανα τεστ μέχρι και harley
Έπειτα από αρκετά χλμ με το fazerάκι (600 s2), ~4 χρόνια, ταξίδια και παιχνίδια ήρθε η ώρα....
Το μηχανάκι ήταν τόσο τίμιο, τόσο αξιοπρεπές, σου προσφέρει ότι έχει να δώσει και με το παραπάνω, που το δίνεις με πολλές τύψεις.....αλλά η ώρα για μια άλλη έφτασε....μεγαλύτερη.....διαφορετική....να σε ξυπνάει ξανά.....; ) ; ) ; )
Αφού τελείωσα τη μινι εξομολόγηση και έφυγε ένα βάρος από μέσα μου συνεχίζω!
Εχουμε και λέμε:
Κριτήρια: ~1000cc +, γύρω στο 10'+, ροπή, φόρτωμα, αποδεκτή αξιοπιστία, budget στα 8 ιδανικά.
Εκείνη που με "ξύπνησε" λοιπόν ήταν η Κ1300 BMW. Έχω οδηγήσει την R. Πολύ ευκολοδηγητη, δυνατό μοτερ, q.sifter όνειρο, καλή ανεμοκαλυψη για γυμνό μέχρι 180....αλλά BMW! Φόβοι για ακριβά προβλήματα (άξων-άραξον κλπ), περίεργο μπροστινό (φαντάζομαι συνήθεια είναι). Τα γνωστά.
Zzr1400: πολύ δυνατό, άνετο, αξιόπιστο, καλή ποιότητα επίσης.....αλλά μου φαίνεται ογκώδες γενικά και δύσχρηστο ίσως σε κλειστά κομμάτια, που είναι και τα περισσότερα εδώ Ελλάδα. Δεν το έχω οδηγήσει δυστυχώς!
S1000XR, MULTI 1200: ιδανικά αλλά ακριβά : (
Z1000SX: ενδιαφέρον, λίγο ακριβό ακόμα, δεν το έχω οδηγήσει.
Tiger 1050....NO, Hayabusa....NO, fz1......NO, fz6 (lalakia που το πούλησα κλπ)......NO
SS: γρήγορα, στριφτερα αλλά. ....
Πραγματικά έχω μπερδευτεί νομίζω!
Αυτά
Υ.Γ. Έχω πάρει απόφαση να μην βιαστώ, να μπει κ τπτ στην άκρη , ε 2-3 μηνακια αντέχονται! (Ε?)
Υ.Γ. Ο καιρός περνάει βασανιστικά αμήχανος.....προχθές έκανα τεστ μέχρι και harley
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
Απ'όλα που προτείνεις πας για Καβασάκι
Bmw Κ1300 κ γ@μώ. Tiger το ίδιο. 1000xr κ multi ακόμη καλύτερα αλλά πανάκριβα
Hayabusa κ zzr1400 εντελώς άλλη κατηγορία από μόνα τους. Όχι ιδανικά για Ελλάδα ίσως, αλλά όσοι τα έχουν, έχουν κλείσει σαν μοτοσυκλετιστες. Οτιδήποτε άλλο ακόμη κ σύγχρονα φορτωμένα ηλεκτρονικά μοτορια φαντάζουν πολύ λίγα. Γνήσιο ανόθευτο γκάζι κ balls...
Πάρε κ την εμπειρία μου εδώ από την 14αρα κυρία
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=149622
Bmw Κ1300 κ γ@μώ. Tiger το ίδιο. 1000xr κ multi ακόμη καλύτερα αλλά πανάκριβα
Hayabusa κ zzr1400 εντελώς άλλη κατηγορία από μόνα τους. Όχι ιδανικά για Ελλάδα ίσως, αλλά όσοι τα έχουν, έχουν κλείσει σαν μοτοσυκλετιστες. Οτιδήποτε άλλο ακόμη κ σύγχρονα φορτωμένα ηλεκτρονικά μοτορια φαντάζουν πολύ λίγα. Γνήσιο ανόθευτο γκάζι κ balls...
Πάρε κ την εμπειρία μου εδώ από την 14αρα κυρία
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=149622
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
εγω πιστεύω οτι η επόμενη μου θα ειναι ζζρ14αρι. πλέον η ελλάδα έχει εθνικά δίκτυα που με το 600 αμα θες να πας με 200 θα καις ολο το ντεπόζιτο...
Οι ευθείες όμως δεν με συγκινουν και τα κλείστα επαρχιακά κομμάτια ίσως να με δυσκόλευαν. αλλά η μπουταλίστικη δύναμη που έχει είναι άλλο πράμα...
Σαν κόστος συντήρησεις θα ανέβει λίγο μιας και θα θες τακακια-λαστιχα-αλυσιδρογράναζα καλύτερα απο οτι στο 600...
τι θες και τα ανοίγεις αυτά τα θέματα ????
Οι ευθείες όμως δεν με συγκινουν και τα κλείστα επαρχιακά κομμάτια ίσως να με δυσκόλευαν. αλλά η μπουταλίστικη δύναμη που έχει είναι άλλο πράμα...
Σαν κόστος συντήρησεις θα ανέβει λίγο μιας και θα θες τακακια-λαστιχα-αλυσιδρογράναζα καλύτερα απο οτι στο 600...
τι θες και τα ανοίγεις αυτά τα θέματα ????
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2015, 15:17
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αφρουντία
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
Solomon έχω διαβάσει την εμπειρία σου και μάλιστα πολλές φορές Γνήσια μοτοσικλετιστή ιστορία, γραμμένη και ραμμένη στα μέτρα του ζζρ! Τα σέβη μου ; )
Το tiger το έχω οδηγήσει επίσης(2015μοντ.)....παρα πολύ καλό μοτέρ, ροπάτο, ποιοτική κατασκευή, ανετοτατη θέση σέλα-τιμόνι, αλλά σε στροφές μου φάνηκε ασαφές (ηταν μαμα) και μαζί με το ονοφαδικο που σου βγάζει διακριτικά, μου χάλασε το πακέτο. (+καγκουρομηχανακι συνήθως).
Προχθές έκανα βόλτα το street triple 756....άψογο για την κατηγορία του παιδιά! (Θα πήγαινα μονο για speed). Εύγε στην triumph! Σφιχτό στήσιμο, ωραίο μοτέρ για τα κυβικά του, σούπερ ήχος, φοβερή tft οθόνη εγχρωμη!! και μου άρεσε η ανεμοκάλυψη για γυμνό. (1.80, 85κλ μέχρι 180/h κύριος)!
SoR_gr συμφωνώ! Ωραίες οι ευθείες αλλά και το στροφιλικι είναι άλλη χαρά, ας μην το αναλύσουμε όμως : Ρ. γούστα αυτά ; )
Φυσικά ανεβαίνεις στη συντήρηση (αν κ δεν ακούω μεγάλες διαφορές με του φζ6 εκτός απο ελαστικά), αλλάζει όμως κ η χρήση...δεν μιλαμε για ενα καθημερινό όχημα. Μιλάμε για μια κυβισμού μοτοσυκλέτα, μια ιεροτελεστία να την οδηγείς. Θα αρνείται να βγει απο το γκαράζ της για να παει απλά μέχρι.....το φούρνο απέναντι. Θα σου προσφέρει ταξίδια και κυριακάτικες βόλτες με τον δικό της τρόπο. Ένας ψυχολόγος με 2 ρόδες ; )....Έτσι το βλέπω.
Δεν είμαι κανένας χερας αλλά με τα στραβά οικονομικά δεδομένα της εποχής που δύσκολα θα αλλάξουν αμεσα....+ οτι τα 1α αντα φτάσανε......δεν είναι ωραίο να μείνεις με απωθημένα.......και στα 50+ να καταλήξεις με 1200gs!
Για το Κ ξερετε κατι αλλο? Κάποια άλλη πρόταση?
Σόρρυ που κουράζω. Τουλάχιστον να λέμε τον πόνο μας
Το tiger το έχω οδηγήσει επίσης(2015μοντ.)....παρα πολύ καλό μοτέρ, ροπάτο, ποιοτική κατασκευή, ανετοτατη θέση σέλα-τιμόνι, αλλά σε στροφές μου φάνηκε ασαφές (ηταν μαμα) και μαζί με το ονοφαδικο που σου βγάζει διακριτικά, μου χάλασε το πακέτο. (+καγκουρομηχανακι συνήθως).
Προχθές έκανα βόλτα το street triple 756....άψογο για την κατηγορία του παιδιά! (Θα πήγαινα μονο για speed). Εύγε στην triumph! Σφιχτό στήσιμο, ωραίο μοτέρ για τα κυβικά του, σούπερ ήχος, φοβερή tft οθόνη εγχρωμη!! και μου άρεσε η ανεμοκάλυψη για γυμνό. (1.80, 85κλ μέχρι 180/h κύριος)!
SoR_gr συμφωνώ! Ωραίες οι ευθείες αλλά και το στροφιλικι είναι άλλη χαρά, ας μην το αναλύσουμε όμως : Ρ. γούστα αυτά ; )
Φυσικά ανεβαίνεις στη συντήρηση (αν κ δεν ακούω μεγάλες διαφορές με του φζ6 εκτός απο ελαστικά), αλλάζει όμως κ η χρήση...δεν μιλαμε για ενα καθημερινό όχημα. Μιλάμε για μια κυβισμού μοτοσυκλέτα, μια ιεροτελεστία να την οδηγείς. Θα αρνείται να βγει απο το γκαράζ της για να παει απλά μέχρι.....το φούρνο απέναντι. Θα σου προσφέρει ταξίδια και κυριακάτικες βόλτες με τον δικό της τρόπο. Ένας ψυχολόγος με 2 ρόδες ; )....Έτσι το βλέπω.
Δεν είμαι κανένας χερας αλλά με τα στραβά οικονομικά δεδομένα της εποχής που δύσκολα θα αλλάξουν αμεσα....+ οτι τα 1α αντα φτάσανε......δεν είναι ωραίο να μείνεις με απωθημένα.......και στα 50+ να καταλήξεις με 1200gs!
Για το Κ ξερετε κατι αλλο? Κάποια άλλη πρόταση?
Σόρρυ που κουράζω. Τουλάχιστον να λέμε τον πόνο μας
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
εγω θα απέφευγα ευρωπαικό (οχι οτι και οτ φζ1 δεν εχει κανα δυο ελαττώματα...) εαν επιλεξεις μοτο στα 1000-1400cc... νομίζω η καβάσω εχει το καλύτερο πακέτο . Ετσι όπως λες... ενα παπι για μέσα στην πόλη σου λύνει τις κοντυνές μετακινήσεις.
αν και πιστεύω με το ζυγισμά που έχουν αυτές οι μοτό, σε sport touring ρυθμό δεν θα σε δυσκολέψουν ακόμα και στα κλειστά κομμάτια.
αν και πιστεύω με το ζυγισμά που έχουν αυτές οι μοτό, σε sport touring ρυθμό δεν θα σε δυσκολέψουν ακόμα και στα κλειστά κομμάτια.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2015, 15:17
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αφρουντία
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
Από χρονολογίες έχεις ακούσει θέματα? Υπάρχουν 2007- 10' σε καλές τιμές αλλά μιλάμε για δεκαετία πλέον....
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
χωρις να γνωρίζω πολλά πολλά, καλυτερα να κοιτάς απο 2008 και πάνω. (οχι απο άποψη 10ετιας).
δεν το θεωρω καγκουρομήχανο, οπότε πιστέυω τα περισσότερα είναι απο συνειδητοποιημένους "κάγκουρες".
οι τδμοτίγρηδες θα πήραν το μπούσα για την δουλειά που το θέλουν., οποτε σίγουρα θα είναι περισσότερα τα προσεγμένα ζζρ απο τα χρεπια..
επίσης, υπάρχει και το XR1000...
παρόμοιες σκέψεις/αποψεις θα βρεις εδώ:
viewtopic.php?f=27&t=22444
δεν το θεωρω καγκουρομήχανο, οπότε πιστέυω τα περισσότερα είναι απο συνειδητοποιημένους "κάγκουρες".
οι τδμοτίγρηδες θα πήραν το μπούσα για την δουλειά που το θέλουν., οποτε σίγουρα θα είναι περισσότερα τα προσεγμένα ζζρ απο τα χρεπια..
επίσης, υπάρχει και το XR1000...
παρόμοιες σκέψεις/αποψεις θα βρεις εδώ:
viewtopic.php?f=27&t=22444
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
μην τρελαίνεσαι η λύση θα βγει δια μαγείας όλοι λίγο πολύ περνάμε από αυτό το κομμάτι
από το 13 κάτοχος bmw k 1300 r ότι θες ρώτα
από το 13 κάτοχος bmw k 1300 r ότι θες ρώτα
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2015, 15:17
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αφρουντία
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
Το xr SoR δυστυχώς ακόμα είναι πολύ ακριβό...αλλά ότι πρέπει για περίπτωση τέτοια! : (
Σε ευχαριστώ για το θεματάκι που έστειλες : )
douris7 συγγαυρε όπως έγραψα και παραπάνω αυτό ήταν το μηχανακιον που με έκανε και πούλησα το φζ αν και δεν τα πάω γενικά τα bmw. Αυτό έχει μια περιεργη ασχημη ομορφια. Κατι διαφορετικο. Πας κυριλε και οταν το θελησεις γινεται και θηριακι! Το εχω κανει μια βολτούλα το γυμνό. Είχε το μασκακι μπροστά και παλευοταν. Με προβληματιζει το θέμα γυμνο παρολα αυτα και, φυσικα το θέμα προβλήματα.
Το θεωρώ πιο παιχνιδιάρικο και στριφτερο απο ζζρ (χανει σε κάποια άλλα γνωστα φυσικα)
Θα μπορούσες να μου πεις εντυπώσεις συμβίωσης γενικα σε παρακαλώ? Το πήρες καινουργιο? Τι προσεχω στο μτχ κλπ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Σε ευχαριστώ για το θεματάκι που έστειλες : )
douris7 συγγαυρε όπως έγραψα και παραπάνω αυτό ήταν το μηχανακιον που με έκανε και πούλησα το φζ αν και δεν τα πάω γενικά τα bmw. Αυτό έχει μια περιεργη ασχημη ομορφια. Κατι διαφορετικο. Πας κυριλε και οταν το θελησεις γινεται και θηριακι! Το εχω κανει μια βολτούλα το γυμνό. Είχε το μασκακι μπροστά και παλευοταν. Με προβληματιζει το θέμα γυμνο παρολα αυτα και, φυσικα το θέμα προβλήματα.
Το θεωρώ πιο παιχνιδιάρικο και στριφτερο απο ζζρ (χανει σε κάποια άλλα γνωστα φυσικα)
Θα μπορούσες να μου πεις εντυπώσεις συμβίωσης γενικα σε παρακαλώ? Το πήρες καινουργιο? Τι προσεχω στο μτχ κλπ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
απο ολα οσα ανεφερες(σεβαστα ολα τα μηχανακια καταρχην) σε ενα θα κατεληγα μετα το φζ...
αυτο με τους 4 προτζεκτορες στη μασκα κ τα 200 αλογα κατω απο τη σελα...chrismorb σε ζηλευω...
ξαναλεω σεβαστα ολα τα μηχανακια αλλα μωρη καβασω ελεος...τι σου φταιμε....πας κ βαζεις 200 αλογα κ δεν ξερω ποσα κιλα ροπη στο ζουζου κ νομιζεις οτι ακομη κ ενα airbus a380 να του κοτσαρεις στην πισω ροδα αυτο μια που θα ανοιξει το γκαζι κ μια που θα το απογειωσει...πραγματικα το μονο μηχανακι που μου ξυπναει συναισθηματα ΤΕΡΑΣ ειναι ο ζουζουρας 1400...ουτε μπουζες ουτε βουζες ουτε σουζες...
αυτο με τους 4 προτζεκτορες στη μασκα κ τα 200 αλογα κατω απο τη σελα...chrismorb σε ζηλευω...
ξαναλεω σεβαστα ολα τα μηχανακια αλλα μωρη καβασω ελεος...τι σου φταιμε....πας κ βαζεις 200 αλογα κ δεν ξερω ποσα κιλα ροπη στο ζουζου κ νομιζεις οτι ακομη κ ενα airbus a380 να του κοτσαρεις στην πισω ροδα αυτο μια που θα ανοιξει το γκαζι κ μια που θα το απογειωσει...πραγματικα το μονο μηχανακι που μου ξυπναει συναισθηματα ΤΕΡΑΣ ειναι ο ζουζουρας 1400...ουτε μπουζες ουτε βουζες ουτε σουζες...
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
viewtopic.php?f=27&t=22680mintsos_ka έγραψε: ↑Δευ 16 Ιούλ 2018, 22:30Θα μπορούσες να μου πεις εντυπώσεις συμβίωσης γενικα σε παρακαλώ? Το πήρες καινουργιο? Τι προσεχω στο μτχ κλπ
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
ένα πολύ μικρο δείγμα θα βρεις εδώ
Τώρα για την συμβίωση μετά από 4μίση χρόνια μόνο θετικά έχω στο γενικό αλλά και στο ειδικό επίπεδο
Το πήρες καινούργιο? ναι και όχι είναι μοντέλο τού 11 το αγόρασα το 13 από θεσσαλονίκη με 37 χλμ.είναι φουλ με ότι έβγαινε το Κ13 συν την χαμηλή 790 και την ψηλή σέλα 820.
από αξιοπιστία ? Όταν οι περισσότερη αναφέρονται για bmw αναφέρονται για το gs(και με τα δίκια τους)
ξεχνώντας τα υπόλοιπα μοντέλα.
όπως κάθε μοντέλο που βγαίνει έχει παιδικές ασθένειες έτσι και το κ13 δεν ξεφεύγει από αυτό αλλά με τις ανακλήσεις όλα λύνονται για το δικό μου πριν το πάρω στα χέρια μου είχε περάσει από όλες τις ανακλήσεις:οι διακόπτες-το μοχλικο-η τρόμπα βενζίνης-των δίσκο που βιδώνη διαφορικό ρόδα.Η αξιοπιστία του είναι σε πολύ καλά επίπεδα τώρα εάν είσαι άτυχος τι να πω,όπως σε εμένα που σε εκδρομή το 15 βαλκανια στην επιστροφή ξέρασε τα λάδια από το αμορτισέρ λόγω το ότι κ13 ήταν ακίνητο 2,5 χρόνια
παρόλο αυτά η bmw με κάλυψε (χωρίς εγγύηση είχε τελείωση 6 μήνες )με καινούργιο WP ESA
και επίσης ανά 2 χρονάκια αδειάζουν οι μπαταρίες του συναγερμοί και καίγεται η λάμπα τίποτα δηλ.
για την συντήρησή τώρα δεν το πάω σε εξειδικευμένο συνεργείο και μου κοστίζει όσο το φζ1(μπορεί και λιγότερα εάν βαλουμε αλλαγές αλυσίδα γρανάζια λάδια μπροστινού κτλ) που είχα,είναι ένα ευρωπαικογιαπωνεζικο μότο θα έλεγα
οδηγικα τώρα έχει να κάνει με του που θα κινείσαι, μέσα στην πόλη μπαααα ψάχνεις την νεκρά είναι δύστροπο το Κ με πολύ κίνηση αλλά σε αποζημιωνη σε άδειο δρόμο φανάρι φανάρι καταλαβαίνεις έτσι?
Σε εθνική οδό στο 187 που είμαι δεν έχω θέμα μέχρι τα 170-180 χλμ μονός διπλός φορτωμένος(το αγαπάει το φόρτωμα) αν και τις αποφεύγω σαν των διάολο το λιβάνι.
Σε ανοικτό επαρχιακό αναπνέει ακούμπα και τα αφτιά σου σε κλειστό οκ έχει το μεταξόνιο αλλά με το που το συνηθίσεις και βρεις το ρυθμό δεν θα έχεις κανόνα θέμα
συμπέρασμα κάνει για όλους? ναι και όχι, σε σωματώδες αναβάτες κολά καλύτερα εάν θες απλά να βολτάρεις
οκ εάν όμως θες να του τα χώσεις τότε θα πρέπει να δουλεύεις πάνω στο κ και αυτό θα σε αποζημίωση τρελά.
Δεν είναι το γρηγορότερο μότο στο κόσμο υπάρχουν ελαφρύτερα ,δυνατότερα αλλά η διαφορά είναι ότι στον δρόμο βγάζει πολύ καλύτερα από τα περισσότερα την δύναμη του ,δεν θα το πιστεύεις αλλά έτσι είναι φίλε και όταν θες να σταματήσεις απλά φρενούκλες, τέλος
ότι άλλο θες εδώ είμαι
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2015, 15:17
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αφρουντία
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
Αυτή ακριβώς την εικόνα είχα στο μυαλό μου douris7. Και απο τη μικρη βολτα μαζι του επίσης ; ) Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. (Θα ξαναενοχλησω ; ))
Αρα στην περίπτωση του Κ πέρα απο τα γνωστά που θα κοιτάξω σαν μεταχειρισμένο, τσεκάρω καλά συντήρηση και τυχόν ανακλησεις
Από μπροστινό πως παει? Συνηθίζεται?
Γενικότερα το βλέπω για ενα εκ των 2 λοιπόν όποιο προκύψει σαν ευκαιρία το επόμενο διάστημα (να μαζέψουμε και κανενα εουρο), συγκλινοντας στο Κ !!!
Αρα στην περίπτωση του Κ πέρα απο τα γνωστά που θα κοιτάξω σαν μεταχειρισμένο, τσεκάρω καλά συντήρηση και τυχόν ανακλησεις
Από μπροστινό πως παει? Συνηθίζεται?
Γενικότερα το βλέπω για ενα εκ των 2 λοιπόν όποιο προκύψει σαν ευκαιρία το επόμενο διάστημα (να μαζέψουμε και κανενα εουρο), συγκλινοντας στο Κ !!!
-
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2015, 15:17
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: Αφρουντία
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
Μόλις τωρα διάβασα και το παλαιότερο post για το Κ ; ) Πολύ κατατοπιστικό !
Να ρωτήσω κάτι παρακαλώ.....σε αγγελίες αυτή τη στιγμή παίζουν 9/10 μοντέλα του 09' και του 10' βαριά. Τα κοιτας του 09 ή αξίζει να περιμένεις για μετα του 10?
Να ρωτήσω κάτι παρακαλώ.....σε αγγελίες αυτή τη στιγμή παίζουν 9/10 μοντέλα του 09' και του 10' βαριά. Τα κοιτας του 09 ή αξίζει να περιμένεις για μετα του 10?
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
Χωρις να ξερω τα ελαττωματα του Κ... θα κοιταγα ποιο ειναι πιο προσεγμενο..εκτος αμα απο το ψαξιμο σου, βρηκες αμα εχουν διαφορες απο χρονολογια σε χρονολογια...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Επιλογή της επόμενης....ευλόγησον ; )
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος από το 13 και μετά έχουν wp αναρτήσεις
Τώρα κοιτάς τα πάντα όπως σε ένα οποιοδήποτε μότο ..........όσο για την χρονολογία όσο ποιο λιγότερο ηλικιακά ίσως και καλύτερα
Για το μπροστινό καταρχήν δεν έχει καμιά σχέση με το telelever ,Ναι συνηθίζεται και γρήγορα τώρα εάν είναι λιγότερο καλό η καλύτερο από συμβατό υπάρχει αρκετό θέμα το σίγουρο είναι ότι στον δρόμο δουλεύει καλά και σωστά(με esa)και το μεγάλο μείον εάν είναι μείον(για έμενα είναι οκ) είναι ότι τρώει το μπροστινοί λάστιχο σε σχέση με τα συμβατά όπως και ένα συν μέσα στην στροφή φρενάρεις δυνατά δεν σε σηκώνει το γυροσκοπικό
Τώρα κοιτάς τα πάντα όπως σε ένα οποιοδήποτε μότο ..........όσο για την χρονολογία όσο ποιο λιγότερο ηλικιακά ίσως και καλύτερα
Για το μπροστινό καταρχήν δεν έχει καμιά σχέση με το telelever ,Ναι συνηθίζεται και γρήγορα τώρα εάν είναι λιγότερο καλό η καλύτερο από συμβατό υπάρχει αρκετό θέμα το σίγουρο είναι ότι στον δρόμο δουλεύει καλά και σωστά(με esa)και το μεγάλο μείον εάν είναι μείον(για έμενα είναι οκ) είναι ότι τρώει το μπροστινοί λάστιχο σε σχέση με τα συμβατά όπως και ένα συν μέσα στην στροφή φρενάρεις δυνατά δεν σε σηκώνει το γυροσκοπικό
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες