Νέος οδηγός και μεγάλη μηχανή
Νέος οδηγός και μεγάλη μηχανή
Καλησπέρα,
Είμαι νέος οδηγός, και για την ακρίβεια μόλις πήρα το δίπλωμα για μηχανή.
Για αρκετά μεγάλο διάστημα κοίταγα για το τι θα πάρω και κατέληξα στο fazer 600 S2 για οπτικούς και πρακτικούς λογούς.
Το ξέρω ότι είναι μεγάλη μηχανή αλλά πιστεύω πως έχω το μυαλό, την αυτοσυγκράτηση στο γκάζι αλλά και την εμπειρία στο δρόμο και την κίνηση μια 8ετία καθημερινά με το αμάξι. Φυσικά στην αρχή θα περιμένω να την μάθω τη μηχανή, δεν βιάζομαι άλλωστε ούτε θα την πάρω για να είμαι στα γκάζια. Την θέλω για την καθημερινότητα (σπίτι – δουλειά) και μερικές εξορμήσεις 2-3 φορές το μήνα ανάλογα και την εποχή βέβαια.
Πολλοί θα μου πείτε ότι ίσως να με βολέψει κάτι άλλο, ή κάτι πιο μικρό αλλά στο μυαλό μου είναι πολύ ωραίο μηχανάκι και επίσης δεν θέλω να μπω στο τρυπάκι να αλλάξω 2-3 μηχανές μέχρι να φτάσω εκεί που θέλω και πιστεύω ότι θα μπορέσω να ανταπεξέλθω με βάση τα παραπάνω.
Σε αυτό το σημείο κολλάει το fazer 800.
Στο μυαλό μου το fazer 800 είναι ή τέλεια μηχανή για μένα, εμφανισιακά (περισσότερο από το 600) αλλά και με sports tourer προσανατολισμό. Από θέμα κατανάλωσης τουλάχιστον στην πόλη πιστεύω πως θα είναι λίγο πιο αυξημένη σε σχέση με το fazer 600 και σε διαστάσεις πάλι η διαφορά είναι μικρή για πορεία μέσα στην κίνηση (προφανώς και τα δύο δεν είναι παπάκια). Από θέμα βάρους έχουνε μια κάποια διαφορά αλλά έχοντας κάνει μάθημα με ένα suzuki gsf 650 x bandit που είναι στα ίδια κιλά πάνω κάτω με το 800 μου φάνηκε αρκετά φιλικό. Με φοβίζει λίγο η σκέψη των 800cc αλλά πιστεύω ότι όλα είναι στο μυαλό και στην δεξιά χειρολαβή.
Βέβαια με βάση τα παραπάνω και η κουτσή Μαρία μπορεί να οδηγήσει. Το θέμα είναι επειδή δεν καβαλάω ακόμα σίγουρα υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζω και επειδή δεν έχω την στοιχειώδη εμπειρία εάν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στις ανάγκες της συμπεριφοράς της μηχανής, και του δρόμου.
Με βάση τα παραπάνω όλες οι απόψεις είναι δεκτές και για τις δύο μηχανές αλλά και το γεγονός ότι είμαι άπειρος οδηγός.
Είμαι νέος οδηγός, και για την ακρίβεια μόλις πήρα το δίπλωμα για μηχανή.
Για αρκετά μεγάλο διάστημα κοίταγα για το τι θα πάρω και κατέληξα στο fazer 600 S2 για οπτικούς και πρακτικούς λογούς.
Το ξέρω ότι είναι μεγάλη μηχανή αλλά πιστεύω πως έχω το μυαλό, την αυτοσυγκράτηση στο γκάζι αλλά και την εμπειρία στο δρόμο και την κίνηση μια 8ετία καθημερινά με το αμάξι. Φυσικά στην αρχή θα περιμένω να την μάθω τη μηχανή, δεν βιάζομαι άλλωστε ούτε θα την πάρω για να είμαι στα γκάζια. Την θέλω για την καθημερινότητα (σπίτι – δουλειά) και μερικές εξορμήσεις 2-3 φορές το μήνα ανάλογα και την εποχή βέβαια.
Πολλοί θα μου πείτε ότι ίσως να με βολέψει κάτι άλλο, ή κάτι πιο μικρό αλλά στο μυαλό μου είναι πολύ ωραίο μηχανάκι και επίσης δεν θέλω να μπω στο τρυπάκι να αλλάξω 2-3 μηχανές μέχρι να φτάσω εκεί που θέλω και πιστεύω ότι θα μπορέσω να ανταπεξέλθω με βάση τα παραπάνω.
Σε αυτό το σημείο κολλάει το fazer 800.
Στο μυαλό μου το fazer 800 είναι ή τέλεια μηχανή για μένα, εμφανισιακά (περισσότερο από το 600) αλλά και με sports tourer προσανατολισμό. Από θέμα κατανάλωσης τουλάχιστον στην πόλη πιστεύω πως θα είναι λίγο πιο αυξημένη σε σχέση με το fazer 600 και σε διαστάσεις πάλι η διαφορά είναι μικρή για πορεία μέσα στην κίνηση (προφανώς και τα δύο δεν είναι παπάκια). Από θέμα βάρους έχουνε μια κάποια διαφορά αλλά έχοντας κάνει μάθημα με ένα suzuki gsf 650 x bandit που είναι στα ίδια κιλά πάνω κάτω με το 800 μου φάνηκε αρκετά φιλικό. Με φοβίζει λίγο η σκέψη των 800cc αλλά πιστεύω ότι όλα είναι στο μυαλό και στην δεξιά χειρολαβή.
Βέβαια με βάση τα παραπάνω και η κουτσή Μαρία μπορεί να οδηγήσει. Το θέμα είναι επειδή δεν καβαλάω ακόμα σίγουρα υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζω και επειδή δεν έχω την στοιχειώδη εμπειρία εάν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στις ανάγκες της συμπεριφοράς της μηχανής, και του δρόμου.
Με βάση τα παραπάνω όλες οι απόψεις είναι δεκτές και για τις δύο μηχανές αλλά και το γεγονός ότι είμαι άπειρος οδηγός.
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Νέος οδηγός και μεγάλη μηχανή
Καλως επραξες και πηρες το 600. Το συγκεκριμενο ειναι και το καλυτερο απο ολη τη σειρα
fazer 600 ή 800 ή 1000 απο αποψη βλαβων τουλαχιστον: Δεν εχει προβληματα
Φροντισε να αρχισεις να βγαινεις αμεσα βολτες χαλαρα εντος πολης αλλα και μικρες εκτος πολης.
Οι ωρες <πτησης>, η τριβη που λεμε με το μηχανακι ειναι σημαντικη για να αποκτησεις εμπειρια.
Το καλυτερο και σημαντικοτερο ειναι να πας και να παρακολουθησεις-συμμετεχεις σε μαθημα ασφαλους οδηγησης.
Εκει θα μαθεις πολλα πραγματα θεωρητικα αλλα και πρακτικα.
Μην το αμελησεις, για την δικη σου ασφαλεια!!!
Καλοριζικος και καλοταξιδος
fazer 600 ή 800 ή 1000 απο αποψη βλαβων τουλαχιστον: Δεν εχει προβληματα
Φροντισε να αρχισεις να βγαινεις αμεσα βολτες χαλαρα εντος πολης αλλα και μικρες εκτος πολης.
Οι ωρες <πτησης>, η τριβη που λεμε με το μηχανακι ειναι σημαντικη για να αποκτησεις εμπειρια.
Το καλυτερο και σημαντικοτερο ειναι να πας και να παρακολουθησεις-συμμετεχεις σε μαθημα ασφαλους οδηγησης.
Εκει θα μαθεις πολλα πραγματα θεωρητικα αλλα και πρακτικα.
Μην το αμελησεις, για την δικη σου ασφαλεια!!!
Καλοριζικος και καλοταξιδος
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Re: Νέος οδηγός και μεγάλη μηχανή
Καλησπέρα,
Το 600 δεν το έχω πάρει ακόμα, απλός είχα καταλήξει το μυαλό μου ότι θα πάρω αυτό.
Μέχρι που είδα το 800 και τώρα είμαι σε δίλλημα λόγο του ότι είμαι παντελώς άπειρος.
Υπάρχει αξιοσημείωτη διαφορά ανάμεσα στα δύο μηχανάκια (για έναν άπειρο οδηγό);
Σχετικά με τα μαθήματα διάβασα και σε ξένα και ελληνικά forums ότι βοηθάνε πολύ οπότε είναι μέσα στο πρόγραμμα μετά την αγορά.
Το 600 δεν το έχω πάρει ακόμα, απλός είχα καταλήξει το μυαλό μου ότι θα πάρω αυτό.
Μέχρι που είδα το 800 και τώρα είμαι σε δίλλημα λόγο του ότι είμαι παντελώς άπειρος.
Υπάρχει αξιοσημείωτη διαφορά ανάμεσα στα δύο μηχανάκια (για έναν άπειρο οδηγό);
Σχετικά με τα μαθήματα διάβασα και σε ξένα και ελληνικά forums ότι βοηθάνε πολύ οπότε είναι μέσα στο πρόγραμμα μετά την αγορά.
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: Νέος οδηγός και μεγάλη μηχανή
Το 600 έχει αποδείξει πως είναι ένα αρκετά τίμιο μηχανάκι. Για το 800 δεν έχω άποψη, έχει πουλήσει σχετικά λίγα κομμάτια στην Ελληνική αγορά, γενικά όμως νομίζω πως οι κάτοχοί του είναι ευχαριστημένοι.
Αν είχες παρελθόν στα μηχανάκια θα σου έλεγα μην κοιτάς καθόλου το 800, πάρε το 1000.
Μιάς και είσαι entry level, ανάμεσα σε 600 και 800 δε θα έλεγα πως οι διαφορές είναι τραγικές (σε επιδόσεις εννοώ). Οπότε πράξε βάση αισθητικής και τσέπης. Το 600 σαφώς θα το βρίσκεις φθηνότερα στην αγορἀ των μεταχειρισμένων.
Επίσης κάνε κάποιο σχολείο ασφαλούς οδήγησης όπως προείπε ο μπαρμπα-στρούμφ ο Lyon και διέθεσε ένα σημαντικό ποσό στην αγορά προστατευτικού εξοπλισμού.
Αν είχες παρελθόν στα μηχανάκια θα σου έλεγα μην κοιτάς καθόλου το 800, πάρε το 1000.
Μιάς και είσαι entry level, ανάμεσα σε 600 και 800 δε θα έλεγα πως οι διαφορές είναι τραγικές (σε επιδόσεις εννοώ). Οπότε πράξε βάση αισθητικής και τσέπης. Το 600 σαφώς θα το βρίσκεις φθηνότερα στην αγορἀ των μεταχειρισμένων.
Επίσης κάνε κάποιο σχολείο ασφαλούς οδήγησης όπως προείπε ο μπαρμπα-στρούμφ ο Lyon και διέθεσε ένα σημαντικό ποσό στην αγορά προστατευτικού εξοπλισμού.
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: Νέος οδηγός και μεγάλη μηχανή
οτι λεει ο γιοντας και κυριως ο εξοπλισμος!!!Jo.Da. έγραψε:.... διέθεσε ένα σημαντικό ποσό στην αγορά προστατευτικού εξοπλισμού.
Υπολογισε απο 500 εως 1000 ευρω θα σου παει ενας αρχικος εξοπλισμος,
με σωστο κρανος, γαντια,μπουφαν,παντελονι, μποτες (ή μποτακια)
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Re: Νέος οδηγός και μεγάλη μηχανή
Έχω αρχίσει ήδη να κοιτάω και να συγκρίνω σχέση ποιότητας τιμής για διάφορες προστασίες που σίγουρα θα αγοράσω πριν τη μηχανή.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: Νέος οδηγός και μεγάλη μηχανή
ειναι ομως πλεον παρα πολυ παλιο μηχανακι (με ενα τετοιο ελεγε ο κεντερης να πεσει αλλα διαλεξε το τρανσαλπ )Jo.Da. έγραψε:Το 600 έχει αποδείξει πως είναι ένα αρκετά τίμιο μηχανάκι.
με οτι αυτο συνεπαγεται...για το σ1 δεν συζηταμε..ειναι προιστορικο.
αν το παιρνεις απο καποιον που δεν ξερεις πρεπει να εχεις υποψη ποσα χερια περασαν,
αν τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα αρα τι μεγαλο θα βγαλει σε σερβις... μπορει να ειναι φθηνη η αγορα αλλα να σου κοστισει σερβις στην τελικη.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
- billis21
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2014, 14:08
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Νέος οδηγός και μεγάλη μηχανή
Αν υπαρχει η οικονομικη ανεση πηγαινε για το fz8. Καλυτερες αναρτησεις, θεση κλπ. Απο κινητηρα μην περιμενεις διαφορα σε επιδοσεις με το 600, ουτε κατι αξιοσημειωτο στην διαφορα καταναλωσης μιας και την διαφορα κυβικων την καλυπτει το οτι το fz8 ειναι πιο γεματο στις χαμηλες και χρειαζεται λιγοτερο ανοιγμα του γκαζιου για παραγωγη του ιδιου εργου.
Και τα δυο ειναι πολυ ωραια μηχανακια. Σαν κινητηρα προτιμω το fz6 παντως.
Και τα δυο ειναι πολυ ωραια μηχανακια. Σαν κινητηρα προτιμω το fz6 παντως.
Re: Νέος οδηγός και μεγάλη μηχανή
Ειδικά στις αναρτήσεις το 800 πάσχει από το εργοστάσιο. Το πίσω απλά δεν ανταποκρίνεται στο χαρακτήρα της μηχανής όντας τέρμα μαλακό προς σωβρακο. Το μέλος john fazer 8 είχε αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα δικαβαλος κ φορτωμένος όπου σε ανωμαλία του δρόμου ανοιξαν οι συνδέσεις του μοχλικου (τόσο μαλακό που ήταν τερμάτισε με δύναμη) κ η μηχανή έκατσε κάτω κ δεν ξανασηκώθηκε. Μετά έβαλε ohlins...Καλυτερες αναρτησεις
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης