Yamaha XSR 700 Faster Sons
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha XSR 700 Faster Sons
Μα τα κιλα ειναι και του μοτερ.Το Ktm ειναι 390cc, οπως επισης το δικο μου που ειναι 850cc ειναι γεματο 192 κιλα, γιατι ειναι και το μοτερ ελαφρυ.Τεσπα, οπως φαινεται ειναι μια περιοδος που θα δουμε πολλα νεα μοντελα απο ολες τις εταιριες, ελαφρια και με αρκετα ηλεκτρονικα πλεον, πιο δυνατα αλλα και πιο οικονομικα σε καταναλωσεις.
- kokopete
- Δημοσιεύσεις: 170
- Εγγραφή: Τετ 15 Φεβ 2012, 00:31
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Λεμεσός
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha XSR 700 Faster Sons
Το έκανα Test Ride χθες σε βρεγμένο οδόστρωμα και ήταν υποδειγματικό. Το mt-07 δεν το έχω οδηγήσει, αλλά το xsr 700 είχε πάρα πολύ ωραία θέση οδήγησης. Το τιμόνι έρχεται ψηλά και διαγώνια πάνω σου. Τα μαρσπιέ είναι χαμηλά και έχεις άπλετο χώρο για τα πόδια και η σέλα είναι ωραία και σφιχτή χωρίς να κουράζει.
Υπέρ:
-Τρομερός κινητήρας, είναι crossplane άλλωστε. Ροπή παντού ..... μα παντού. Σε αίσθηση φαίνεται ότι έχει πολύ περισσότερη ιπποδύναμη από την ονομαστική των 70 ίππων.
-Απίστευτα όμορφο κοντέρ. Ευδιάκριτο και μικρό. Η lcd του προφανώς είναι περισσότερο ευδιάκριτη από του fz6 S1.
- Ικανοποιητικότατα φρένα. Μου άρεσαν αρκετά, με αρχικό δάγκωμα χωρίς να τρομάζει.
- Ωραία θέση οδήγησης, αν και το τιμόνι είναι αρκετά φαρδύ για extreme διήθηση.
- Ελαφρύ και καλοζυγισμένο.
- Χαμηλή κατανάλωση, το πήγα μια γρήγορη βόλτα και έγραψε 6l/100kms. Σημαντικό γιατί έχει μόνο 15l ντεπόζιτο.
Κατά:
- Η απόκριση του γκαζιού ήταν άθλια, κλασσική σαπιο-ντίζα της yamaha. Ίδιο χάλι με το fz6 που βγήκε το 2004. Χωρίς να έχει το υπερβολικό φρενάρισμα κινητήρα όπως το fz6, καταντάει κουραστικό να ανοιγοκλείνεις το γκάζι. Δεν ξέρω τι έχει κάνει μεride by wire η yamaha, αλλά την παραδοσιακή της ντίζα την έχει ακόμα άθλια. Άγαρμπο εντελώς.
Δε θα το αγόραζα μόνο και μόνο για το απολίτιστο injection.
Υπέρ:
-Τρομερός κινητήρας, είναι crossplane άλλωστε. Ροπή παντού ..... μα παντού. Σε αίσθηση φαίνεται ότι έχει πολύ περισσότερη ιπποδύναμη από την ονομαστική των 70 ίππων.
-Απίστευτα όμορφο κοντέρ. Ευδιάκριτο και μικρό. Η lcd του προφανώς είναι περισσότερο ευδιάκριτη από του fz6 S1.
- Ικανοποιητικότατα φρένα. Μου άρεσαν αρκετά, με αρχικό δάγκωμα χωρίς να τρομάζει.
- Ωραία θέση οδήγησης, αν και το τιμόνι είναι αρκετά φαρδύ για extreme διήθηση.
- Ελαφρύ και καλοζυγισμένο.
- Χαμηλή κατανάλωση, το πήγα μια γρήγορη βόλτα και έγραψε 6l/100kms. Σημαντικό γιατί έχει μόνο 15l ντεπόζιτο.
Κατά:
- Η απόκριση του γκαζιού ήταν άθλια, κλασσική σαπιο-ντίζα της yamaha. Ίδιο χάλι με το fz6 που βγήκε το 2004. Χωρίς να έχει το υπερβολικό φρενάρισμα κινητήρα όπως το fz6, καταντάει κουραστικό να ανοιγοκλείνεις το γκάζι. Δεν ξέρω τι έχει κάνει μεride by wire η yamaha, αλλά την παραδοσιακή της ντίζα την έχει ακόμα άθλια. Άγαρμπο εντελώς.
Δε θα το αγόραζα μόνο και μόνο για το απολίτιστο injection.
BMW F650 CS
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha XSR 700 Faster Sons
Τι τιμη το εχουν βαλει?
Εγω που ειχα οδηγησει το mt 07 δε θυμαμαι να με ειχε εννοχλησει το γκαζι.
Μη ξεχνας οτι ειναι 2κιλυνδρο και ειναι πολυ πιο αποτομο απο το ηλεκτρικο 4κιλυνδρο,
και με ποιο εντονο φρεναρισμα.
Τουλαχιστον στα λεφτα του, το mt 07 ειναι ασυναγωνιστο στην κατηγορια με τον ανταγωνισμο που εχει.
Αν βγει και με φερινγκ και ειναι ομορφο, θα παιζει μπαλα εντελως μονο του.
Εγω που ειχα οδηγησει το mt 07 δε θυμαμαι να με ειχε εννοχλησει το γκαζι.
Μη ξεχνας οτι ειναι 2κιλυνδρο και ειναι πολυ πιο αποτομο απο το ηλεκτρικο 4κιλυνδρο,
και με ποιο εντονο φρεναρισμα.
Τουλαχιστον στα λεφτα του, το mt 07 ειναι ασυναγωνιστο στην κατηγορια με τον ανταγωνισμο που εχει.
Αν βγει και με φερινγκ και ειναι ομορφο, θα παιζει μπαλα εντελως μονο του.
- kokopete
- Δημοσιεύσεις: 170
- Εγγραφή: Τετ 15 Φεβ 2012, 00:31
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Λεμεσός
- Επικοινωνία:
Re: Yamaha XSR 700 Faster Sons
1) Είσαι fanboy με τα MT. Και MT τρακτέρ να βγει "για τα λεφτά του ωραίο είναι". No offense. <>3
2) Μιλάω για χαμηλές ταχύτητες, το έπηξες στην κίνηση και σ' άρεσε ?
3) Δεν έχει να κάνει με το δικύλινδρο, έχω οδηγήσει MTS 1200 δικύλινδρο με 150 άλογα, το δικό μου μαμούθ, f700 gs, f800 gs, r1200 gs/rs, shiver 750, dorsoduro 750 και hypermotard 821. Ειδικά τα 2 motards είναι φτιαγμένα για καγκουρίες και θα δικαιολογούσα να ήταν άγρια η απόκριση του γκαζιού. Κι όμως ήταν βελούδινη και απαλή σαν μετάξι ! Ότι διάταξη κυλίνδρων και να βάλει η yamaha, χάλια θα είναι το injection της σε χαμηλές ταχύτητες. Το R&D της φταίει.
4) Μια χαρά ήταν το φρενάρισμα του κινητήρα. Το fz6 είναι πιο απότομο.
P.S. Με abs κάνει 8 χιλιάρικα.
2) Μιλάω για χαμηλές ταχύτητες, το έπηξες στην κίνηση και σ' άρεσε ?
3) Δεν έχει να κάνει με το δικύλινδρο, έχω οδηγήσει MTS 1200 δικύλινδρο με 150 άλογα, το δικό μου μαμούθ, f700 gs, f800 gs, r1200 gs/rs, shiver 750, dorsoduro 750 και hypermotard 821. Ειδικά τα 2 motards είναι φτιαγμένα για καγκουρίες και θα δικαιολογούσα να ήταν άγρια η απόκριση του γκαζιού. Κι όμως ήταν βελούδινη και απαλή σαν μετάξι ! Ότι διάταξη κυλίνδρων και να βάλει η yamaha, χάλια θα είναι το injection της σε χαμηλές ταχύτητες. Το R&D της φταίει.
4) Μια χαρά ήταν το φρενάρισμα του κινητήρα. Το fz6 είναι πιο απότομο.
P.S. Με abs κάνει 8 χιλιάρικα.
BMW F650 CS
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες