AFRICA TWIN
-
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2015, 00:40
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Πατρα
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
ετσι ειναι ........
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
κριμα το μηχανακι.....κακασχημο.....αν εχει πανω απο 11000 θα παει απατο....
στην Ελλαδα ειδικα, ουτε με 7000 δε θα εκανε καριερα και με τετοια specs...
http://mototriti.gr/data/news/preview_n ... 106112.asp
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 27975.html
Power: 93hp
Torque: 72lbft
Dry weight: 208kg (212kg with ABS, 222kg with Dual Clutch Transmission)
Wet weight: 228kg (232kg with ABS, 242kg with DCT)
Fuel capacity: 18.8 litres
Length x width x height: 2335 x 875 x 1475 mm (92.7 x 34.4 x 58 in) STD, 2355 x 930 x 1475 mm (92.7 x 36.6 x 58 in) DCT
Wheelbase: 1,575mm
Seat height (Standard/Relaxed): 870/850mm
Ground clearance: 250mm
Front tyre size: 90/90-R21
Rear tyre size: 150/70 R18
<>63 <>63
στην Ελλαδα ειδικα, ουτε με 7000 δε θα εκανε καριερα και με τετοια specs...
http://mototriti.gr/data/news/preview_n ... 106112.asp
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 27975.html
Power: 93hp
Torque: 72lbft
Dry weight: 208kg (212kg with ABS, 222kg with Dual Clutch Transmission)
Wet weight: 228kg (232kg with ABS, 242kg with DCT)
Fuel capacity: 18.8 litres
Length x width x height: 2335 x 875 x 1475 mm (92.7 x 34.4 x 58 in) STD, 2355 x 930 x 1475 mm (92.7 x 36.6 x 58 in) DCT
Wheelbase: 1,575mm
Seat height (Standard/Relaxed): 870/850mm
Ground clearance: 250mm
Front tyre size: 90/90-R21
Rear tyre size: 150/70 R18
<>63 <>63
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
Οτι κ να κανει το ονομα που εχτισε το παλιο δεν το ποιανει με τιποτα αρα πολυ κουβεντα για το τιποτα.....
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
Εμένα πάντως με φουλ ταξιδιωτικό εξοπλισμό στα 11 με 12 χιλιάρικα δε θα με χάλαγε. Εμφανισιακά μια χαρά μου φαίνεται!
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3072
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
αν κοίταγα αυτή την κατηγορία...σιγουρα με κερδίζει το κτμ 990 που ειναι και 125 περιπου αλογατα...
οχι οτι στο χώμα και στις διαδρομες για τις οποιες φτιάχτηκε έχουνε μεγαλη διαφορα...αλλα λέμε τώρα..
και για 11.000€ το βλέπω λίγο ακριβό....
Joda.. επινα καφε και παρκαρε καβασο βερσυς 1000 απεναντι και το χαζευα ολη την ώρα...οπότε κοιτα άλλα μηχανακια και για ταξιδιωτικο εξοπλισμο
οχι οτι στο χώμα και στις διαδρομες για τις οποιες φτιάχτηκε έχουνε μεγαλη διαφορα...αλλα λέμε τώρα..
και για 11.000€ το βλέπω λίγο ακριβό....
Joda.. επινα καφε και παρκαρε καβασο βερσυς 1000 απεναντι και το χαζευα ολη την ώρα...οπότε κοιτα άλλα μηχανακια και για ταξιδιωτικο εξοπλισμο
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- CHRISMORBID
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
- Model: F650
- Model year: 1995
- Τοποθεσία: AMAZON FOREST
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
εμενα με αρεσει καργα...
21 τροχος μπροστα...
σαμπρελατο και με ροπη απο χαμηλα...
δηλαδη ενα καθαρα μεγαλο χωματινο μηχανακι...
ειλικρινα δεν μπορω να περιγραψω ποσο πολυ περιμενω να το δω λαιβ....
8βαλβιδο δικυλινδρο μοτερ χοντα....??????
μετα απο ενα εκατομμυριο χλμ, ισως ακουσεις να χτυπανε λιγο οι εισαγωγες....
κατα τ' αλλα.... τα σχεδον 95 αλογα σε δικυλινδρο μοτερ με 19αρι ρεζερβουαρ....σας φαινονται λιγα....?????
το 600 το φρειζερ βγαζει 90 κατι με τετρακυλινδρο σε σειρα και με σαφως λιγοτερα κιλα ροπης απο την αφρικανα.....
οσο για το βερσυς το 1000αρι....γιωργαρε....
ειναι εξαιρετικο μηχανακι...και η φουλ εκδοση με ταξιδιωτικα εξτρα....ειναι μες την γκαυλα....
το ιδιο και τα δεκατεσσεραμιση χιλιαρικα που κοστιζει...
21 τροχος μπροστα...
σαμπρελατο και με ροπη απο χαμηλα...
δηλαδη ενα καθαρα μεγαλο χωματινο μηχανακι...
ειλικρινα δεν μπορω να περιγραψω ποσο πολυ περιμενω να το δω λαιβ....
8βαλβιδο δικυλινδρο μοτερ χοντα....??????
μετα απο ενα εκατομμυριο χλμ, ισως ακουσεις να χτυπανε λιγο οι εισαγωγες....
κατα τ' αλλα.... τα σχεδον 95 αλογα σε δικυλινδρο μοτερ με 19αρι ρεζερβουαρ....σας φαινονται λιγα....?????
το 600 το φρειζερ βγαζει 90 κατι με τετρακυλινδρο σε σειρα και με σαφως λιγοτερα κιλα ροπης απο την αφρικανα.....
οσο για το βερσυς το 1000αρι....γιωργαρε....
ειναι εξαιρετικο μηχανακι...και η φουλ εκδοση με ταξιδιωτικα εξτρα....ειναι μες την γκαυλα....
το ιδιο και τα δεκατεσσεραμιση χιλιαρικα που κοστιζει...
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
και αυτοματη......
ταιριαζει σε τετοιου χαρακτηρα μοτο, να ειναι αυτοματη?....ή μιας και εχουμε τη τεχνογνωσια ας τη "πεταξουμε" πανω να εντυπωσιασουμε....?
"Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη - Dual Clutch Transmission (DCT)
Το Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda θα διατίθεται προαιρετικά με την CRF1000L Africa Twin, τοποθετημένο σε στροφαλοθάλαμο ίδιου πλάτους με την έκδοση μηχανικού κιβωτίου.
Αυτό περιλαμβάνει το στάνταρ manual mode – που επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει σχέσεις με το αριστερό χέρι – και δύο automatic modes. Το D mode πετυχαίνει την καλύτερο συνδυασμό οικονομίας καυσίμου και άνεσης στο ταξίδι. Το S mode έχει αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει πιο σπορ επιδόσεις, με τρία διαφορετικά σχέδια αλλαγών: S1, S2 και S3.
Ασφαλώς, το DCT για την CRF1000L Africa Twin είναι επίσης προσαρμοσμένο για τη χρήση της μοτοσυκλέτας, ενώ η λειτουργικότητά του σε συνθήκες εκτός δρόμου ενισχύεται με το διακόπτη G στη δεξιά πλευρά του πίνακα οργάνων. Πιέζοντας το διακόπτη G σε κάθε οδηγικό πρόγραμμα βελτιώνεται η πρόσφυση και ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας – απολύτως σημαντικά για off-road οδήγηση – μειώνοντας το βαθμό ολίσθησης του συμπλέκτη κατά τη διάρκεια των αλλαγών σχέσεων.
Μία νέα λειτουργία του συστήματος DCT είναι η ανίχνευση κλίσης χάρη στην οποία το πρόγραμμα αλλαγής σχέσεων προσαρμόζεται στο βαθμό κλίσης του δρόμου ώστε να παρέχει βέλτιστο έλεγχο."
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=20322
ταιριαζει σε τετοιου χαρακτηρα μοτο, να ειναι αυτοματη?....ή μιας και εχουμε τη τεχνογνωσια ας τη "πεταξουμε" πανω να εντυπωσιασουμε....?
"Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη - Dual Clutch Transmission (DCT)
Το Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda θα διατίθεται προαιρετικά με την CRF1000L Africa Twin, τοποθετημένο σε στροφαλοθάλαμο ίδιου πλάτους με την έκδοση μηχανικού κιβωτίου.
Αυτό περιλαμβάνει το στάνταρ manual mode – που επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει σχέσεις με το αριστερό χέρι – και δύο automatic modes. Το D mode πετυχαίνει την καλύτερο συνδυασμό οικονομίας καυσίμου και άνεσης στο ταξίδι. Το S mode έχει αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει πιο σπορ επιδόσεις, με τρία διαφορετικά σχέδια αλλαγών: S1, S2 και S3.
Ασφαλώς, το DCT για την CRF1000L Africa Twin είναι επίσης προσαρμοσμένο για τη χρήση της μοτοσυκλέτας, ενώ η λειτουργικότητά του σε συνθήκες εκτός δρόμου ενισχύεται με το διακόπτη G στη δεξιά πλευρά του πίνακα οργάνων. Πιέζοντας το διακόπτη G σε κάθε οδηγικό πρόγραμμα βελτιώνεται η πρόσφυση και ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας – απολύτως σημαντικά για off-road οδήγηση – μειώνοντας το βαθμό ολίσθησης του συμπλέκτη κατά τη διάρκεια των αλλαγών σχέσεων.
Μία νέα λειτουργία του συστήματος DCT είναι η ανίχνευση κλίσης χάρη στην οποία το πρόγραμμα αλλαγής σχέσεων προσαρμόζεται στο βαθμό κλίσης του δρόμου ώστε να παρέχει βέλτιστο έλεγχο."
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=20322
Μια χαρα ειναι, αρκει να κοστολογηθουν σωστα τα αλογα, κατι που δεν εχει δειξει να κανει η εδω Honda, αφου πουλαει κατι NC750 με 55αλογα στα 9000......αν ειναι δυνατον.....CHRISMORBID έγραψε: κατα τ' αλλα.... τα σχεδον 95 αλογα σε δικυλινδρο μοτερ με 19αρι ρεζερβουαρ....σας φαινονται λιγα....?????
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
"Η Honda έδωσε στη δημοσιότητα την τιμή της βασικής έκδοσης (χωρίς ABS και άλλα ηλεκτρονικά) που είναι τα €12.100. Με δεδομένο ότι από το 2016 και μετά όλες οι μοτοσικλέτες που πωλούνται στην Ευρώπη πρέπει να έχουν ABS, μάλλον η τελείως απλή έκδοση δεν θα έρθει στην Ελλάδα. Για την ενδιάμεση έκδοση με το ABS η ηλετρονική έκδοση του γερμανικού περιοδικού MOTORRAD αναφέρει μια επιβάρυνση της τάξης των €600, ενώ εύλογα η έκδοση με το DCT θα επιβαρύνει την μοτοσικλέτα με άλλα €1.000 έως €1.500."
http://www.mrbike.gr/website/street/hon ... ation.html
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3072
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
μιας και ειναι κοντά...ίσως περάσω για τεστ ραιντ... με 14-15Κ..... βρίσκεις και άλλα...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
Καλά ναι, σ' αυτά τα χρήματα θα πήγαινα για 1290 super Adv με κλειστά μάτια! <>1
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
- dudukas
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιουν 2010, 13:55
- Model: -
- Τοποθεσία: Ζακυνθος
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
θυμηθηκε η honda να ξαναβγαλει το africa 15 χρονια μετα κ ενω ηρθε στην χειροτερη οικονομικα χρονικη περιοδο για ολους εχει κ υψηλη τιμη κ περιμενουν αυτο να κανει πωλησεις........ Δεν λεω ωραιο ειναι αλλα με αυτα τα λεφτα κ σε αυτη την κατηγορια βρισκεις απλα οτι θες......λεγε με bmw gs 800 adventure η triumph tiger 800 xc που βασικα αυτοι ειναι οι κυριοι ανταγωνηστες του τα adventure bikes..... κ ειναι κ φθινοτεροι......
- bill_ex
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 606
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιουν 2010, 19:34
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
Ποιο αλλο μηχανακι εχει αυτοματο κιβωτιο με 16,000€ ?
Και δεν μιλαμε για οποιδηποτε εταιρια, μιλαμε για την Honda.
Εχει παιξει τρελό R&D( απότι λεει η ιδια η εταιρια και οποιοι δημοσιογραφοι το εχουν οδηγησει) για την συγκεκριμενη εκδοση του κιβωτίου.
Επισης μπορει τα 90κατι αλογα που βγαζει να ακουγονται λιγα αλλα στο χωμα τι να τα κανεις τα περισσοτερα;
Ολες οι μεγαλες adv bikes , βλεπε KTM-BMW, στο προγραμμα για το χωμα κατεβαζουν την υποδυναμη στα 90 με 95hp.
Επισης η Honda εχει δηλωσει οτι η Africa εξελιχθηκε για το χωμα περισσοτερο και λιγοτερο για τον δρόμο. Το αντιθετο απο ολες τις υπολοιπες ''μεγαλες''.
Μεγαλο ρολο παιζει και το βαρος. Δεν νομιζω η Africa να ζυγιζει το ιδιο με το ''τερας'' το Super Adventure ή το GS.
Και δεν μιλαμε για οποιδηποτε εταιρια, μιλαμε για την Honda.
Εχει παιξει τρελό R&D( απότι λεει η ιδια η εταιρια και οποιοι δημοσιογραφοι το εχουν οδηγησει) για την συγκεκριμενη εκδοση του κιβωτίου.
Επισης μπορει τα 90κατι αλογα που βγαζει να ακουγονται λιγα αλλα στο χωμα τι να τα κανεις τα περισσοτερα;
Ολες οι μεγαλες adv bikes , βλεπε KTM-BMW, στο προγραμμα για το χωμα κατεβαζουν την υποδυναμη στα 90 με 95hp.
Επισης η Honda εχει δηλωσει οτι η Africa εξελιχθηκε για το χωμα περισσοτερο και λιγοτερο για τον δρόμο. Το αντιθετο απο ολες τις υπολοιπες ''μεγαλες''.
Μεγαλο ρολο παιζει και το βαρος. Δεν νομιζω η Africa να ζυγιζει το ιδιο με το ''τερας'' το Super Adventure ή το GS.
Ο φλώρος (Carduelis Chloris) είναι ένα μεγαλόσωμο με αγέρωχο παράστημα στρουθιόμορφο πουλί που ανήκει στην οικογένεια των σπιζών. Είναι ένα ιδιαίτερα αγαπητό πουλί λόγω του εύηχου και γεμάτου τρίλιες κελαηδήματός του.
- Jo.Da.
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4228
- Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
- Επικοινωνία:
Re: AFRICA TWIN
Σιγά μη φτιάχτηκε και για trail riding το μηχανάκι ρε Μπίλυ!!!
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Θ.
Peace of mind (in need)!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες