Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28kg/m

Καθημερινές συζητήσεις σχετικα με μοτό , απόψεις , εντυπώσεις , νέα μοντέλα
Άβαταρ μέλους
pavlaras1
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: Δευ 29 Δεκ 2008, 03:00
Model: MT09
Επικοινωνία:

Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28kg/m

Δημοσίευση από pavlaras1 »

http://www.ninja-h2.com/

Η Kawasaki το 2013 είχε σχεδιάσει ένα κινητήρα για ZX14R - ZZR1400 το οποίο είχε ισχύ 300 άλογα και ροπή 28 κιλά στο μέτρο.
Ηταν να βγει στην παραγωγη το 2013 και το ανεβαλαν για το 2015.
Ανεπίσημα τα χαρακτηριστικα του υπερτροφοδοτουμενου κινητήρα θα είναι:

ENGINE
Engine type: 4-stroke In-Line Four.
Displacement: 1,498 cm³.
Bore x stroke: 83 x 69.2 mm.
Compression ratio: 8.2:1.
Valve/Induction system: DOHC, 16 valves.

Fuel system
Fuel Injection: Ø60 mm x 1
Ignition: Digital.
Starting: Electric.

PERFORMANCE
Maximum power: 221 kW {300 PS} / 8,000 rpm.
Maximum torque: 277 N • m {28.2 kgf • m} / 6,000 rpm.

Περισσότερες και τελικές πληροφορίες θα ανακοινωθούν στις 30 Σεπτεμβρίου 2015.
Κάθε εβδομάδα θα παρουσιάζουν και ένα διαφημιστικό βίντεο με λεπτομέρειες τις μηχανής.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από koulis »

ουαου!!!!!

στοιχημα απο τωρα οτι θα καει 18λιτρα στα 50χλμ :lol: :lol:

περα από την πλακα......300αλογα κ 28 κιλα ροπη με την αεροδυναμικη του zzr πραγματικα θα νομιζεις οτι οδηγεις mach4 8)

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από InversionOfControl »

σιγουρα θα καιει λιγοτερα απο το fz1 στα ιδια κμ :{}\ :lol:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Άβαταρ μέλους
Tigrisss
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 09:25
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από Tigrisss »

καλά...

αμα ζήσει κανείς....να έρθει να μας πει εντυπώσεις....
δε χρειάζονται τέτοιες μοτοσικλετες παραγωγής...
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από Solomon »

Fuel Injection: Ø60 mm x 1
1 μπεκ διαμέτρου 6 εκατοστων?????
Την βλέπω την είδηση κ κυκλοφορεί αρκετά ανά τα φορα αλλά πέρα από τα εντυπωσιακά στοιχεία επιδόσεων δε μου κάνει κ για πολύ real...

Όχι ότι η kawaso δε μπορεί βέβαια. Αναμονή μέχρι το Σεπτέμβρη του χρόνου να δούμε

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από SoR_gr »

μήπως πρόκειτε για παρανόηση;

στο παρακάτω λινκ λεει οτι θα βγουν 300 κομμάτια, δεν λέει κάτι για 300 αλογα...

http://www.cycleworld.com/2014/07/11/20 ... fications/

(ειμαι απο κινητο και συγχωρεστε με για την ταλαιπωρία - λινκ- ή αν κάνω λάθος)

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από Frezas »

Το βιντεο το ειδατε? Τη σκαστρα την ακουσατε?

Μηχανη παραγωγης με τουρμπο... χαμηλες πτησεις και στο πρωτο σαμαρακι απογειωση!

νταξ... πολλοι νεκροι ανα τον κοσμο...
show must go on....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Tigrisss
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 09:25
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από Tigrisss »

@ SOR

Αυτό που λές εσύ ειναι άλλο.
εχει γινει σχετικό post :/abwave::)
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.

Άβαταρ μέλους
CHRISMORBID
Δημοσιεύσεις: 1881
Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
Model: F650
Model year: 1995
Τοποθεσία: AMAZON FOREST
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από CHRISMORBID »

ΕΛΑ ΜΩΡΗ KAWASO ΑΡΡΩΣΤΙΑ,ΑΡΡΩΣΤΗΣΕ ΜΑΣ ΚΙ ΑΛΛΟ.......!!!!!!!!!!
ινβερζιον...σιγουρα θα καιει λιγοτερα απο το FZ1 και δεν θα βγαζει και προμπλεμ με πηνια και τα συναφη....αχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχ
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από manos_mas »

Solomon έγραψε:
Fuel Injection: Ø60 mm x 1
1 μπεκ διαμέτρου 6 εκατοστων?????
Την βλέπω την είδηση κ κυκλοφορεί αρκετά ανά τα φορα αλλά πέρα από τα εντυπωσιακά στοιχεία επιδόσεων δε μου κάνει κ για πολύ real...

Όχι ότι η kawaso δε μπορεί βέβαια. Αναμονή μέχρι το Σεπτέμβρη του χρόνου να δούμε
Οχι μπεκ αλλα πεταλουδα γκαζιου. Μπεκ θα εχει 1 σε καθε κυλινδρο αρα 4 αμα ειναι τετρακυλινδο . τα 60 mm αναφερεται στο σωμα της πεταλουδας του γκαζιου . εφοσον θα ειναι υπερτροφοδοτουμενο δεν χρειαζεται να ειναι τετραπεταλουδο .

Άβαταρ μέλους
pavlaras1
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: Δευ 29 Δεκ 2008, 03:00
Model: MT09
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από pavlaras1 »

Ninja H2: Vol.1 BUILT BEYOND BELIEF

Link


Ninja H2: Vol.2 Mysterious Sound

Link


Επισης ενημερωτικα καποιοι μιλανε για Turbo αλλα δεν ειναι απλα ακουγεται σαν Turbo οταν κλεινεις το γκαζι λογο τις εκτονωσης.
Ειναι SuperCharge.
Ειναι διαφορετικες τεχνολογιες.
Ειναι πιο ελεγχομενο και πιο ομοιομορφη η κατανομη τις ροπης και τις δυναμης του κινητηρα σε ολο το φασμα των στροφων.
Δεν κανει τα αποτομα του Turbo οταν ενεργοποιηεται και απενεργοποηται.

A supercharger is an air compressor that increases the pressure or density of air supplied to an internal combustion engine. This gives each intake cycle of the engine more oxygen, letting it burn more fuel and do more work, thus increasing power.

Power for the supercharger can be provided mechanically by means of a belt, gear, shaft, or chain connected to the engine's crankshaft. When power is provided by a turbine powered by exhaust gas, a supercharger is known as a turbosupercharger[1] – typically referred to simply as a turbocharger or just turbo. Common usage restricts the term supercharger to mechanically driven units.

A turbocharger, or turbo (colloquialism), from Greek "τύρβη" ("wake"), [1] (also from Latin "turbo" ("spinning top"),[2]) is a turbine-driven forced induction device that increases an engine's efficiency and power by forcing extra air into the combustion chamber.[3][4] This improvement over a naturally aspirated engine's output results because the turbine can force more air, and proportionately more fuel, into the combustion chamber than atmospheric pressure alone.

Kompressor, German for supercharger, is a badge found on Mercedes-Benz marques. The term is not widely used by other motor manufacturers.

The first supercharged Mercedes was developed in 1921 by a Daimler-Benz team with assistance from Ferdinand Porsche.[1] Mercedes became the first manufacturer to install superchargers on some production models.[2][3][4] The designation "K" on Mercedes usually means "Kompakt" but can mean "Kompressor".[5]

Supercharging versus turbocharging

A G-Lader scroll-type supercharger on a Volkswagen Golf Mk1.
Keeping the air that enters the engine cool is an important part of the design of both superchargers and turbochargers. Compressing air increases its temperature, so it is common to use a small radiator called an intercooler between the pump and the engine to reduce the temperature of the air.

There are three main categories of superchargers for automotive use:

1. Centrifugal turbochargers – driven from exhaust gases.
2. Centrifugal superchargers – driven directly by the engine via a belt-drive.
3. Positive displacement pumps – such as the Roots, Twin Screw (Lysholm), and TVS (Eaton) blowers.
Roots blowers tend to be only 40–50% efficient at high boost levels; by contrast centrifugal (dynamic) superchargers are 70–85% efficient at high boost. Lysholm-style blowers can be nearly as efficient as their centrifugal counterparts over a narrow range of load/speed/boost, for which the system must be specifically designed.

Άβαταρ μέλους
zisisx
Δημοσιεύσεις: 965
Εγγραφή: Τρί 23 Νοέμ 2010, 17:49
Model: -
Τοποθεσία: Πρεβεζα-Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από zisisx »

Tigrisss έγραψε: δε χρειάζονται τέτοιες μοτοσικλετες παραγωγής...
ενω ολες οι αλλες που φτανουν τα 200 αλογα μας ειναι απαραιτητες.... :mrgreen:

Άβαταρ μέλους
Tigrisss
Δημοσιεύσεις: 1485
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 09:25
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από Tigrisss »

ούτε αυτές...

αν και το 200 με το 300 εχει μια διαφορά..
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28

Δημοσίευση από Frezas »

Επισης η ταχυτητα μεταβασης απο τα 200 στα 300 ειναι σημαντικη.
Στα 200 πηγαμε ανεβαινοντας σταδιακα τις ιπποδυναμεις.
show must go on....

Εικόνα


Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικές Μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης