Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28kg/m
Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28kg/m
http://www.ninja-h2.com/
Η Kawasaki το 2013 είχε σχεδιάσει ένα κινητήρα για ZX14R - ZZR1400 το οποίο είχε ισχύ 300 άλογα και ροπή 28 κιλά στο μέτρο.
Ηταν να βγει στην παραγωγη το 2013 και το ανεβαλαν για το 2015.
Ανεπίσημα τα χαρακτηριστικα του υπερτροφοδοτουμενου κινητήρα θα είναι:
ENGINE
Engine type: 4-stroke In-Line Four.
Displacement: 1,498 cm³.
Bore x stroke: 83 x 69.2 mm.
Compression ratio: 8.2:1.
Valve/Induction system: DOHC, 16 valves.
Fuel system
Fuel Injection: Ø60 mm x 1
Ignition: Digital.
Starting: Electric.
PERFORMANCE
Maximum power: 221 kW {300 PS} / 8,000 rpm.
Maximum torque: 277 N • m {28.2 kgf • m} / 6,000 rpm.
Περισσότερες και τελικές πληροφορίες θα ανακοινωθούν στις 30 Σεπτεμβρίου 2015.
Κάθε εβδομάδα θα παρουσιάζουν και ένα διαφημιστικό βίντεο με λεπτομέρειες τις μηχανής.
Η Kawasaki το 2013 είχε σχεδιάσει ένα κινητήρα για ZX14R - ZZR1400 το οποίο είχε ισχύ 300 άλογα και ροπή 28 κιλά στο μέτρο.
Ηταν να βγει στην παραγωγη το 2013 και το ανεβαλαν για το 2015.
Ανεπίσημα τα χαρακτηριστικα του υπερτροφοδοτουμενου κινητήρα θα είναι:
ENGINE
Engine type: 4-stroke In-Line Four.
Displacement: 1,498 cm³.
Bore x stroke: 83 x 69.2 mm.
Compression ratio: 8.2:1.
Valve/Induction system: DOHC, 16 valves.
Fuel system
Fuel Injection: Ø60 mm x 1
Ignition: Digital.
Starting: Electric.
PERFORMANCE
Maximum power: 221 kW {300 PS} / 8,000 rpm.
Maximum torque: 277 N • m {28.2 kgf • m} / 6,000 rpm.
Περισσότερες και τελικές πληροφορίες θα ανακοινωθούν στις 30 Σεπτεμβρίου 2015.
Κάθε εβδομάδα θα παρουσιάζουν και ένα διαφημιστικό βίντεο με λεπτομέρειες τις μηχανής.
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
ουαου!!!!!
στοιχημα απο τωρα οτι θα καει 18λιτρα στα 50χλμ
περα από την πλακα......300αλογα κ 28 κιλα ροπη με την αεροδυναμικη του zzr πραγματικα θα νομιζεις οτι οδηγεις mach4
στοιχημα απο τωρα οτι θα καει 18λιτρα στα 50χλμ
περα από την πλακα......300αλογα κ 28 κιλα ροπη με την αεροδυναμικη του zzr πραγματικα θα νομιζεις οτι οδηγεις mach4
- InversionOfControl
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2785
- Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
- Model: FZ1
- Model year: 2009
- Τοποθεσία: 127.0.0.1
- Επικοινωνία:
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
σιγουρα θα καιει λιγοτερα απο το fz1 στα ιδια κμ
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
καλά...
αμα ζήσει κανείς....να έρθει να μας πει εντυπώσεις....
δε χρειάζονται τέτοιες μοτοσικλετες παραγωγής...
αμα ζήσει κανείς....να έρθει να μας πει εντυπώσεις....
δε χρειάζονται τέτοιες μοτοσικλετες παραγωγής...
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
1 μπεκ διαμέτρου 6 εκατοστων?????Fuel Injection: Ø60 mm x 1
Την βλέπω την είδηση κ κυκλοφορεί αρκετά ανά τα φορα αλλά πέρα από τα εντυπωσιακά στοιχεία επιδόσεων δε μου κάνει κ για πολύ real...
Όχι ότι η kawaso δε μπορεί βέβαια. Αναμονή μέχρι το Σεπτέμβρη του χρόνου να δούμε
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
μήπως πρόκειτε για παρανόηση;
στο παρακάτω λινκ λεει οτι θα βγουν 300 κομμάτια, δεν λέει κάτι για 300 αλογα...
http://www.cycleworld.com/2014/07/11/20 ... fications/
(ειμαι απο κινητο και συγχωρεστε με για την ταλαιπωρία - λινκ- ή αν κάνω λάθος)
στο παρακάτω λινκ λεει οτι θα βγουν 300 κομμάτια, δεν λέει κάτι για 300 αλογα...
http://www.cycleworld.com/2014/07/11/20 ... fications/
(ειμαι απο κινητο και συγχωρεστε με για την ταλαιπωρία - λινκ- ή αν κάνω λάθος)
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
Το βιντεο το ειδατε? Τη σκαστρα την ακουσατε?
Μηχανη παραγωγης με τουρμπο... χαμηλες πτησεις και στο πρωτο σαμαρακι απογειωση!
νταξ... πολλοι νεκροι ανα τον κοσμο...
Μηχανη παραγωγης με τουρμπο... χαμηλες πτησεις και στο πρωτο σαμαρακι απογειωση!
νταξ... πολλοι νεκροι ανα τον κοσμο...
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
@ SOR
Αυτό που λές εσύ ειναι άλλο.
εχει γινει σχετικό post
Αυτό που λές εσύ ειναι άλλο.
εχει γινει σχετικό post
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.
- CHRISMORBID
- Δημοσιεύσεις: 1881
- Εγγραφή: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:21
- Model: F650
- Model year: 1995
- Τοποθεσία: AMAZON FOREST
- Επικοινωνία:
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
ΕΛΑ ΜΩΡΗ KAWASO ΑΡΡΩΣΤΙΑ,ΑΡΡΩΣΤΗΣΕ ΜΑΣ ΚΙ ΑΛΛΟ.......!!!!!!!!!!
ινβερζιον...σιγουρα θα καιει λιγοτερα απο το FZ1 και δεν θα βγαζει και προμπλεμ με πηνια και τα συναφη....αχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχ
ινβερζιον...σιγουρα θα καιει λιγοτερα απο το FZ1 και δεν θα βγαζει και προμπλεμ με πηνια και τα συναφη....αχαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχ
Oppression, weighs a ton
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
Depression, stains in black
Regression, the way things run
Aggression, my last resort
http://www.facebook.com/pages/For-a-Doz ... 24?fref=ts
- manos_mas
- Δημοσιεύσεις: 679
- Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
- Model: FZ6
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Βύρωνας
- Επικοινωνία:
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
Οχι μπεκ αλλα πεταλουδα γκαζιου. Μπεκ θα εχει 1 σε καθε κυλινδρο αρα 4 αμα ειναι τετρακυλινδο . τα 60 mm αναφερεται στο σωμα της πεταλουδας του γκαζιου . εφοσον θα ειναι υπερτροφοδοτουμενο δεν χρειαζεται να ειναι τετραπεταλουδο .Solomon έγραψε:1 μπεκ διαμέτρου 6 εκατοστων?????Fuel Injection: Ø60 mm x 1
Την βλέπω την είδηση κ κυκλοφορεί αρκετά ανά τα φορα αλλά πέρα από τα εντυπωσιακά στοιχεία επιδόσεων δε μου κάνει κ για πολύ real...
Όχι ότι η kawaso δε μπορεί βέβαια. Αναμονή μέχρι το Σεπτέμβρη του χρόνου να δούμε
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
Ninja H2: Vol.1 BUILT BEYOND BELIEF
Link
Ninja H2: Vol.2 Mysterious Sound
Link
Επισης ενημερωτικα καποιοι μιλανε για Turbo αλλα δεν ειναι απλα ακουγεται σαν Turbo οταν κλεινεις το γκαζι λογο τις εκτονωσης.
Ειναι SuperCharge.
Ειναι διαφορετικες τεχνολογιες.
Ειναι πιο ελεγχομενο και πιο ομοιομορφη η κατανομη τις ροπης και τις δυναμης του κινητηρα σε ολο το φασμα των στροφων.
Δεν κανει τα αποτομα του Turbo οταν ενεργοποιηεται και απενεργοποηται.
A supercharger is an air compressor that increases the pressure or density of air supplied to an internal combustion engine. This gives each intake cycle of the engine more oxygen, letting it burn more fuel and do more work, thus increasing power.
Power for the supercharger can be provided mechanically by means of a belt, gear, shaft, or chain connected to the engine's crankshaft. When power is provided by a turbine powered by exhaust gas, a supercharger is known as a turbosupercharger[1] – typically referred to simply as a turbocharger or just turbo. Common usage restricts the term supercharger to mechanically driven units.
A turbocharger, or turbo (colloquialism), from Greek "τύρβη" ("wake"), [1] (also from Latin "turbo" ("spinning top"),[2]) is a turbine-driven forced induction device that increases an engine's efficiency and power by forcing extra air into the combustion chamber.[3][4] This improvement over a naturally aspirated engine's output results because the turbine can force more air, and proportionately more fuel, into the combustion chamber than atmospheric pressure alone.
Kompressor, German for supercharger, is a badge found on Mercedes-Benz marques. The term is not widely used by other motor manufacturers.
The first supercharged Mercedes was developed in 1921 by a Daimler-Benz team with assistance from Ferdinand Porsche.[1] Mercedes became the first manufacturer to install superchargers on some production models.[2][3][4] The designation "K" on Mercedes usually means "Kompakt" but can mean "Kompressor".[5]
Supercharging versus turbocharging
A G-Lader scroll-type supercharger on a Volkswagen Golf Mk1.
Keeping the air that enters the engine cool is an important part of the design of both superchargers and turbochargers. Compressing air increases its temperature, so it is common to use a small radiator called an intercooler between the pump and the engine to reduce the temperature of the air.
There are three main categories of superchargers for automotive use:
1. Centrifugal turbochargers – driven from exhaust gases.
2. Centrifugal superchargers – driven directly by the engine via a belt-drive.
3. Positive displacement pumps – such as the Roots, Twin Screw (Lysholm), and TVS (Eaton) blowers.
Roots blowers tend to be only 40–50% efficient at high boost levels; by contrast centrifugal (dynamic) superchargers are 70–85% efficient at high boost. Lysholm-style blowers can be nearly as efficient as their centrifugal counterparts over a narrow range of load/speed/boost, for which the system must be specifically designed.
Link
Ninja H2: Vol.2 Mysterious Sound
Link
Επισης ενημερωτικα καποιοι μιλανε για Turbo αλλα δεν ειναι απλα ακουγεται σαν Turbo οταν κλεινεις το γκαζι λογο τις εκτονωσης.
Ειναι SuperCharge.
Ειναι διαφορετικες τεχνολογιες.
Ειναι πιο ελεγχομενο και πιο ομοιομορφη η κατανομη τις ροπης και τις δυναμης του κινητηρα σε ολο το φασμα των στροφων.
Δεν κανει τα αποτομα του Turbo οταν ενεργοποιηεται και απενεργοποηται.
A supercharger is an air compressor that increases the pressure or density of air supplied to an internal combustion engine. This gives each intake cycle of the engine more oxygen, letting it burn more fuel and do more work, thus increasing power.
Power for the supercharger can be provided mechanically by means of a belt, gear, shaft, or chain connected to the engine's crankshaft. When power is provided by a turbine powered by exhaust gas, a supercharger is known as a turbosupercharger[1] – typically referred to simply as a turbocharger or just turbo. Common usage restricts the term supercharger to mechanically driven units.
A turbocharger, or turbo (colloquialism), from Greek "τύρβη" ("wake"), [1] (also from Latin "turbo" ("spinning top"),[2]) is a turbine-driven forced induction device that increases an engine's efficiency and power by forcing extra air into the combustion chamber.[3][4] This improvement over a naturally aspirated engine's output results because the turbine can force more air, and proportionately more fuel, into the combustion chamber than atmospheric pressure alone.
Kompressor, German for supercharger, is a badge found on Mercedes-Benz marques. The term is not widely used by other motor manufacturers.
The first supercharged Mercedes was developed in 1921 by a Daimler-Benz team with assistance from Ferdinand Porsche.[1] Mercedes became the first manufacturer to install superchargers on some production models.[2][3][4] The designation "K" on Mercedes usually means "Kompakt" but can mean "Kompressor".[5]
Supercharging versus turbocharging
A G-Lader scroll-type supercharger on a Volkswagen Golf Mk1.
Keeping the air that enters the engine cool is an important part of the design of both superchargers and turbochargers. Compressing air increases its temperature, so it is common to use a small radiator called an intercooler between the pump and the engine to reduce the temperature of the air.
There are three main categories of superchargers for automotive use:
1. Centrifugal turbochargers – driven from exhaust gases.
2. Centrifugal superchargers – driven directly by the engine via a belt-drive.
3. Positive displacement pumps – such as the Roots, Twin Screw (Lysholm), and TVS (Eaton) blowers.
Roots blowers tend to be only 40–50% efficient at high boost levels; by contrast centrifugal (dynamic) superchargers are 70–85% efficient at high boost. Lysholm-style blowers can be nearly as efficient as their centrifugal counterparts over a narrow range of load/speed/boost, for which the system must be specifically designed.
- zisisx
- Δημοσιεύσεις: 965
- Εγγραφή: Τρί 23 Νοέμ 2010, 17:49
- Model: -
- Τοποθεσία: Πρεβεζα-Θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
ενω ολες οι αλλες που φτανουν τα 200 αλογα μας ειναι απαραιτητες....Tigrisss έγραψε: δε χρειάζονται τέτοιες μοτοσικλετες παραγωγής...
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
ούτε αυτές...
αν και το 200 με το 300 εχει μια διαφορά..
αν και το 200 με το 300 εχει μια διαφορά..
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Kawasaki Ninja H2 - ZX14R (2015) SuperCharger 300hp - 28
Επισης η ταχυτητα μεταβασης απο τα 200 στα 300 ειναι σημαντικη.
Στα 200 πηγαμε ανεβαινοντας σταδιακα τις ιπποδυναμεις.
Στα 200 πηγαμε ανεβαινοντας σταδιακα τις ιπποδυναμεις.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης