ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΤΕΛΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ.ΑΚΟΥΣΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟ ΣΑΣ ΠΕΡΙ ΣΤΡΩΣΙΜΑΤΟΣ Κ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ.
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 4 ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ ΩΣ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ.
ΑΡΧΙΚΑ ΚΟΛΛΗΣΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ....ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΤΙΣ 9000 Κ ΤΙΣ 10000 RPM.....
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ:ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ-ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ Κ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΙΖΕΡΑΚΟ ΜΟΥ.
ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΝΤΑ
ΣΟΥΣΑΜΙ"ΑΝΟΙΞΕ...!!" 1o άνοιγμα
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Προσωπικά το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετόπισα με το Fazer ήταν και είναι ακόμη η καλύτερη εκμετάλλευση των φρένων του.
Ίσως να φταίει και το γεγονός πως είναι η πρώτη μεγάλη μηχανή που έχω στην κατοχή μου και οδηγώ καθημερινά.
Ή το να κλείνεις το γκάζι όταν πρέπει.
Πιστεύω πως η αποκάλυψη είναι στο να επιβραδύνεις, όταν ανοίγεις το γκάζι και βλέπεις πως ο δρόμος τελείωνει.
Αν και έχει μόνον 2πλά έμβολα και γλύστρα, σχετικά παλιά διάταξη για φρένα, παρόλα αυτά το Fazer σταματάει πολύ καλά για τα δικά μου μέτρα και σταθμά.
Σε μεγάλες ευθείες μην φοβηθείς να το ανοίξεις αλλά σε μικτό δρόμο τα φρένα είναι όλα τα λεφτά.
Για την ιστορία, αν και θα το διαπιστώσεις κι εσύ, 1η 98χ.α.ω., 2α 150χ.α.ω., 3η 185χ.α.ω., 4η 215 χ.α.ω., 5η μέχρι και 243 χ.α.ω. και 6η όσο πάει. Όλες οι ταχύτητες με αλλαγές στις 13500-14000rpm, τέσπα, τέζα όσο μπορούσαν να πάνε και να δω στο κοντέρ.
Και πάλι καλοτάξιδο. Δόξα το Θεό, μέχρι τώρα για μένα είναι.
Ίσως να φταίει και το γεγονός πως είναι η πρώτη μεγάλη μηχανή που έχω στην κατοχή μου και οδηγώ καθημερινά.
Ή το να κλείνεις το γκάζι όταν πρέπει.
Πιστεύω πως η αποκάλυψη είναι στο να επιβραδύνεις, όταν ανοίγεις το γκάζι και βλέπεις πως ο δρόμος τελείωνει.
Αν και έχει μόνον 2πλά έμβολα και γλύστρα, σχετικά παλιά διάταξη για φρένα, παρόλα αυτά το Fazer σταματάει πολύ καλά για τα δικά μου μέτρα και σταθμά.
Σε μεγάλες ευθείες μην φοβηθείς να το ανοίξεις αλλά σε μικτό δρόμο τα φρένα είναι όλα τα λεφτά.
Για την ιστορία, αν και θα το διαπιστώσεις κι εσύ, 1η 98χ.α.ω., 2α 150χ.α.ω., 3η 185χ.α.ω., 4η 215 χ.α.ω., 5η μέχρι και 243 χ.α.ω. και 6η όσο πάει. Όλες οι ταχύτητες με αλλαγές στις 13500-14000rpm, τέσπα, τέζα όσο μπορούσαν να πάνε και να δω στο κοντέρ.
Και πάλι καλοτάξιδο. Δόξα το Θεό, μέχρι τώρα για μένα είναι.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες