Έφυγα από την έκθεση μπερδεμένος, αλλά και σίγουρος.
Μπερδεμένος για το τι να πάρω, αλλά και σίγουρος οτι ήρθε η ώρα για να αλλάξω μοτό(μιας και νιώθω οτι ήρθε η ώρα,(νόσος Theod)).
Όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν πως η καρδιά μου είναι "στα χώματα, και στις λάσπες".
Όχι enduro, αλλά αυτό που λένε adventure bikes.
Δημήτρη (Zaharakis) ξέρεις το μέγεθος της τρέλλας.
Πρίν πάρω το Fazer λοιπόν, έψαχνα λοιπόν για μία μοτό, 2κύλινδρη με εκτός δρόμου καταγωγή, χωρίς fairing και πλαστικούρες, μέ όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος.
Όπότε όπως καταλαβαίνετε Transalp - Varadero - Vstrom - KLE(το απεχθάνομαι), είναι εκτός συζήτησης.



Στα BMW GS δεν μου αρέσει το "μη συμβατικό" μπροστινό.

Τα KTM 950/990 ADV μου φαίνοντε κάτι σας τα παραπάνω Ιαπωνικά.

Για Aprilia πάλι, δεν το συζητάω (βλ.Ιαπωνικά)

Multistrada - Buell XB12X Ulysses είναι πιο street από ότι θέλω.

Και ξαφνικά, εμφανίζονται 3 ΤΕΡΑΤΑ. Φοβερά!!!
BMW HP2 , ΚΤΜ 950R Superenduro, Aprilia RXV.
Μόνο που είναι πιο τέρατα από ότι θα ήθελα. Μοτοσυκλέτες αγωνιστικής χρήσης.



Πρόβλημα με τον αέρα σε ταξίδι ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ. (ΧΤ600, Husqvarna TE610E, KTM LC4, FZ6N)
Τον έχω συνηθήσει, οπότε δεν είναι κριτήριο επιλογής.
1. Δικύλινδρο
2. Χωρίς περριτές πλαστικούρες.
3. Να μην μασάει στο χώμα.
Μην μου πεί κανείς για τον αέρα ή για το ταξίδι στην εθνική, ή για το "όλα" πάνε στο χώμα.
Είναι "αξίες" ΜΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΙΜΕΣ.
Και βρίσκω και άλλες 3 λύσεις.
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΜΙΑΣ ΜΟΤΟ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ.
ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.
1.Suzuki SV650 που "γνωστός" το έκανε Supermotard. Γιατί όχι με χωμάτινους τροχούς.Οπότε 4-5.000 euro αγορά, και 1,5 με 2.000 euros για μετατροπή, φτάσαμε τα 5,5 με 7.000 euros και το απότέλεσμα αμφίβολο.(Προσωπικά η "κατασκευή" αυτή μ'αρέσει ΠΟΛΥ).Το ίδιο
έκανε και η Buell. To SV σε άλλη μετατροπή ΠΙΟ ENDURO έτρεξε σε αγώνες ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (πλαισίου ή κάτι άλλο)
2.V-Strom DL650, που "γνωστός" το μετατρέπει (δεν έχει τελειώσει) σε Adventure bike πιο χωμάτινο και πιο ελαφρύ. Ίσως λίγο πιο ακριβό από το προηγούμενο.

3.ΚΤΜ 950 Adventure που μετατρέπεται σε κάτι "σαν" το KTM 950R Superenduro,αλλά όχι τόσο σκληροπυρηνικό με 2 τεπόζιτα αλουμινίου και λίγα πλαστικά. Κόστος γύρω στα 1500 euros.

Η λόξα, η τρέλλα και η ψυχασθένια του καθενός, είναι κάτι που δεν αλλάζει. Οπότε είναι "άκυρο" και άσκοπο, κάποιος να προσπαθήσει να μου αλλάξει ΓΟΥΣΤΟ και ΙΔΕΕΣ.
Απλά ένοιωσα την ανάγκη να "εξομολογηθώ" την ψυχολογική κατάσταση που βρίσκομαι.
Θα την βρώ την άκρη....
Το Fazer (FZ6N 04) πόσα πιάνει ?
Καλή νύχτα.