Akrapovic ολοσωμη

Τα 1000cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2006
Απάντηση
Giannis7
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος 2016, 20:08
Model: FZ1
Model year: 2007
Επικοινωνία:

Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από Giannis7 »

Καλησπερα!Επιτελους πηρα κι εγω Fz1!!!2006 με 23.000χλμ τελειως μαμα και τωρα ψαχνω να του βαλου καποια εξτρα! :D
Βρηκα μια εξατμιση στο car και ηθελα να ρωτησω αν εχει κανενας φορεμενη ή αν ξερει,γιατι στο internet δεν την ειδα πουθενα και μου εκανε εντυπωση....(επισης αν γνωριζει καποιος αν μπαινει αλλο τελικο π.χ yoshimura γιατι αυτο δεν μου καθεται τοσο καλα!περισσοτερο για τους λαιμους ενδιαφερομαι!)Ευχαριστω! http://www.car.gr/parts/view/8102799/

Άβαταρ μέλους
FotisFz1
Δημοσιεύσεις: 595
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
Model: -
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από FotisFz1 »

εμφανησιακα κ μενα δεν μ αρεσει αυτο το τελικο
ασε που πιστευω οτι θα κανει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ φασαρια
Μπορεις να βαλεις αλλο τελικο αλλα ισως χρειαστει να φτιαξεις ενα κομματι για να ενωθει το τελικο με τους λαιμους

Άβαταρ μέλους
billis21
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2014, 14:08
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από billis21 »

Φιλε δεν ειναι σιγουρο οτι φτιαχνοντας ενα κομματι θ βαλεις οτι τελικο θελεις. Καποια χταποδια ειναι πιο μακρια στο τελειωμα. Καλο θα ηταν να παρεις κατι ολοσωμο μια και καλη. Οσο για αυτο το τελικο, δεν ειναι καν τελικο. Δεν μπορεις ν κυκλοφορησεις με αυτο.

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από Solomon »

Πάντως η τιμή είναι πατος...
Με πατέντα σε εξατμισά θα μπει ότι θες αλλά το κοατος θα ανέβει πολύ

Giannis7
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος 2016, 20:08
Model: FZ1
Model year: 2007
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από Giannis7 »

Οκ!Ευχαριστω παιδια,θα ψαξω για κατι αλλο καλυτερα!

Άβαταρ μέλους
FotisFz1
Δημοσιεύσεις: 595
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 12:41
Model: -
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από FotisFz1 »

θα σου προτεινα να δωσεις τα λεφτα σου σε κατι πιο χρησιμο οπως ενα πισω αμορτισερ
δεν θα κερδισεις κ πολλα πραγματα με μια ολοσωμη
Εγω ο μονος λογος που αλλαξα μονο το τελικο ειναι για ομορφια κ τπτ αλλο
και εβαλα κατι σχετικα φθηνο
Μια χαρα αλογα κ δυναμη εχει το μηχανακι σου

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από savvas »

Εστω και αργα, να πω και γω τη γνωμη μου - εμπειρια μου.
Αν θελει καποιος περισσοτερα αλογα, δεν αρκει μονο η ολοσωμη, θα μπει στο λουκι και θα πρεπει να ριξει κ αλλα λεφτα!
Εχω και γω ολοσωμη Akrapovic, και για να ανεβει η ιπποδυναμη και να δουλευει σωστα το μηχανακι σε ολο το ευρος, χρειαζεται επιπελον commander και μετα χαρτογραφηση.
Απο το 06-07 που ειχα κανει αυτες τις αλλαγες, εχουν πεσει δραματικα οι τιμες, και υπαρχει πλεον πληθωρα μεταχειρισμενων!
Τοτε ειχα "σκασει", 1100€ ολοσωμη, γυρω στα 390€ για commander απο Ελλαδα, και 200€ χαρτογραφηση στο μοναδικο Dyno μηχανημα που εχει ακομα και σήμερα εδω στο νησι.

Giannis7
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος 2016, 20:08
Model: FZ1
Model year: 2007
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από Giannis7 »

Ειδες αρκετη-"καλη" διαφορα σε δυναμη στο μηχανακι??

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από lyon »

Δεν χρειαζεται commander ουτε αλλον αντιστοιχο παραλληλο εγκεφαλο,
καθως μπορει να προγραμματιστει ο ιδιος :wink:
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Άβαταρ μέλους
savvas
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Σάβ 08 Απρ 2006, 20:12
Model: FZ1
Τοποθεσία: Ρόδος
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από savvas »

@Giannis7, ναι ειχε - εχει σημαντικη αποδοση, παντως και μανισιο εχει αρκετη δυναμη και για καποιο αρχαριο ειναι υπεραρκετη (γενικα μιλαω). Περνωντας τα χρονια και με ποιο ωριμη σκεψη, θα ελεγα οτι προτεραιοτητα εχει η αλλαγη με ενα καλο αμορτισερ πισω, παρα η αυξηση της ισχυς.


@lyon, για να πω την αληθεια, δεν θυμαμαι πως γινεται προγραμματισμος, χαρτογραφηση, με την stock ECU.
Εκτος απο εκεινον το προγραμματισμο μεσω καντραν, αλλα αν θυμαμαι καλα αφορουσε καποιες μικρο ρυθμισεις σχετικα με τα καυσαερια κτλ.
Ισως εχω χασει και "επεισοδια", αλλωστε εδω και 3+ χρονια, κομμενες οι βολτες, στην καλυτερη μεχρι κοντινη καφετερια, και αυτο μια φορα καθε 10 ή 15 μερες!...

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic ολοσωμη

Δημοσίευση από jskf16 »

Μιλαει για το χακαρισμα που κανουν στoν oem εγκεφαλο , σημερα η αναβαθμιση σε αυτο το τομεα ειναι οντως ολοσωμη εξατμιση , προγραμματισμο στον εγκεφαλο και εκκεντροφορους απο R1 εκει πραγματικα εχεις αλλα κολπα.Η αναβαθμιση των αναρτησεων ειναι και για εμενα το πρωτο!

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ1 Fazer / FZ1”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης