HARIS S2 έγραψε:μετρα την μπαταρια ποσα Volt βγαζει οταν δουλευει το μοτερ, συνηθος βγαζει κατι ληγοτερο απο 14 volt αν θημαμε καλα, αν σου βγαζει 12 volt και κατω τοτε εχεις προβλημα.
tip...... οταν βαλεις το πολημετρο επανο και το μετρισεις ανεβαζοντας στροφες στον κινητηρα ανεβενουν και τα volt λιγο οποτε τα πηνεια οκ.
λοιπον το μετρησα το μηχανακι βγαζει 12+ με κλειστω διακοπτη 13 70 στο ρελαντι κ 14 + ανοιγοντας γκαζι τωρα παμε σε κατι αλλο η ασφαλεια που ειναι πανω απο την μπαταρια ειναι 40αρα νομιζω οτι εκει εχει 50αρα μπορει καποιος να κοιταξει στο μηχανακι του τι ακριβως ειναι η γνησια ?
+
Με τη μοτοσικλέτα μπορεί να σκοτωθείς είναι αλήθεια, αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ζήσεις το χρόνο που σου έχει παραχωρηθεί…
Tελεια , σε παρακαλω βγαλτα εντελως και κανε ενα check ειδικα απο τη δεξια ειναι ο εγκεφαλος , απο αριστερα αν εχεις abs ειναι ο ανορθωτης.Mιλαω για το φερινγκατο.Μπας και βγαλουμε καμια ακρη σιγα σιγα....
Ναι για αυτον μιλαμε , προσωπικα ο δικος μου ειναι κυριλλε . ΑΛΛΑ εχω δει πολλους να κανουν οι ιδιοι ζημια στο διακοπτη βαζωντας το κλειδι οπως να ναι (βιασυνη) με αποτελεσμα να κανουν ζημια και εσωτερικα και στο κλειδι.Εχω δει αλλους για καποιο λογο σε καποια λυσε/δεσε ή καποια τοποθετηση να τσακιζουν απο κατω τη κεντρικη καλωδιωση της κλειδαριας με αποτελεσμα να χανεται η σωστη επαφη των καλωδιων.Αλλος απο τα πολλα γρασα που χωνει μεσα επισης να τη χαλαει και αλλα πολλα.....
mike_1981 έγραψε:ilias , αν ηταν πηνια θα εμενε κ απο καντραν?
ναι ναι θα εμενε ετσι την πατησα οταν το πηρα και εψαχνα οργανα και που εκανε σαν τρακτερ δεν το ακουγα ο βλακας
εμενα δεν κανει κανενα περιεργο θορυβο αρχικα περιμενω την 50αρα ασφαλεια μιλισαμε μεσο ενος φιλου μιχανικου με ενα μηχανικο απο yamaha spiliotis κ ειπε οτι ειναι απο την ασφαλεια που ειναι 40αρα το ειχαν αντιμετοπιση κ στο παρελθον
Με τη μοτοσικλέτα μπορεί να σκοτωθείς είναι αλήθεια, αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ζήσεις το χρόνο που σου έχει παραχωρηθεί…
mike_1981 έγραψε:να μην ξεχασω να αναφερω το μηχανακη φοραει φιλτρο κ εξατμιση κ κανει αρκετα σκασιματα στα suzukia κλιναμε μια εισαγωγη που εριχνε αερα στην εξαγωγη κ σταματουσαν τα σκασιματα εδω γινεται κατι αναλογο?
Πρέπει να βουλώσεις την τρύπα και το σωληνάκι που θα ξεκουμπώσεις από το φιλτροκούτι.
παιδια να ενημερωσω για να ξερουμε αν συμβει κ σε καποιο αλλο παλικαρι στο μελλον το μηχανακι εκανε διακοπες απο το κλειδη αλλαξα το κλειδι δυο εβδομαδες δεν ειχε κανει κιχ κ εχθες τυχαια πηρα παλι το παλιο κλειδι κ εκανε παλι διακοπη εβαλα ξανα το 2 μαυρο που εχω εκανα καπου στα 100 χιλ κ δεν εκανε τιποτα ξανα εβαλα το κλειδι το χαλασμενο κ παλι ξανα στα πρωτα 2 χιλ διακοπη εχω λοιπον ενα αχρηστο κλειδι
Με τη μοτοσικλέτα μπορεί να σκοτωθείς είναι αλήθεια, αλλά δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να ζήσεις το χρόνο που σου έχει παραχωρηθεί…
...σωστος , δε το σκεφτηκαμε αυτο , ειναι και αυτο φαινομενο που συμβαινει! Χωρις να σημαινει οτι οοοολα τα παραπανω που ανεφερες οτι δε πρεπει να τα διορθωσεις
τωρα που ειπες για το κλειδι
οσες μηχανες εχουν κλειδια με immobilizer
θα πρεπει να χρησιμοποιουμε και τα δυο κλειδια τουλαχιστον μια φορα το χρονο.
καθε 6μηνες βαζεις το αλλο και δεν εχεις ποτε προβλημμα
καποιο αναγκαστηκαν να αλλαξουν κλειδαριες και δεν ειναι και λιγο το κοστος
δεν ξερω με τι εχει να κανει...
μπορει καποιος αλλος να με διορθωσει η να το εξηγησει καλυτερα...