Βγάζοντας τον καταλύτη

Τα 1000cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2006
Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από manos_mas »

ειναι προκαταλυτης και τους χρησιμοποιουν για να περνανε αυστηρες προδιαγραφες ρυπων . Ζεσταινονται πιο γρηγορα απο τον κυριο καταλυτη και η δουλεια τους ειναι να δουλευουν μεχρι να ζεσταθει ο κυριος καταλυτης. Μετα απο κει και περα ειναι αχρηστοι. Κοβουν αρκετα απο το μοτερ στις ψηλες γιατι πνιγουν το μοτερ κοντα στην εξαγωγη.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από koulis »

με ενα 16αρι εμπρος οι αδυναμες χαμηλομεσαιες γινονται τουμπανοχαμηλομεσαιες :) :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
skevakis
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Σάβ 27 Νοέμ 2010, 20:41
Model: FZ1
Τοποθεσία: τριαλωνια Κισσάμου χανιά
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από skevakis »

Theod έγραψε:@lyon
Χρήστο την στιγμή που βάζεις aftermarket τελικό έτσι κι αλλιώς το exup αφαιρείται (είναι ενσωματωμένο στην μαμά εξάτμιση). Δεν χρειάζεται καμία ρύθμιση στο μηχανάκι - δουλέυει μια χαρά με οποιοδήποτε αφτερμάρκετ τελικό.
Μόνο καλά είναι να βγάλεις μεν τις ντίζες του exup αλλά να αφήσεις πάνω να γυρνάει στον αέρα ο σερβομηχανισμος του αλλιώς θα έχεις ένδειξη σφάλματος στο ταμπλό.

@πρός όλους...
Ο καταλύτης που βλέπετε στο βίντεο ΔΕΝ είναι ο κύριος καταλύτης του μοτέρ - αυτός βρίσκεται μέσα στο μαμά τελικό. Αυτός που φαίνεται στο βίντεο είναι ένας πολύ μικρός οξειδωτικός καταλύτης που προσωπικά δεν πιστεύω ότι προσφέρει και πολλά από οικολογικής άποψης. Η κύρια δουλειά του είναι πιο πολύ "αεροδυναμική" δηλαδή να κρατάει στρωτή την ροή ώστε να μετράει σωστά ο αισθητήρας που βρίσκεται ακριβώς πίσω του, και να βάζει λίγο "φρένο" στην ορμή των καυσαερίων πριν αυτά συναντήσουν το exup. Κάαααατι θα προσφέρει και από οικολογική μεριά αλλά μάλλον όχι σπουδαία πράγματα. Σίγουρα όμως αν τον αφαιρέσεις το μηχανάκι "αδειάζει" κάτι τις από τις χαμηλομεσαίες - και ήδη εκεί είμαστε αρκετά αδύνατοι για να το θέλουμε αυτό... Και δεν είναι κάτι που το δοκιμάζεις και αν δεν σου αρέσει το ξαναβάζεις-είναι ενέργεια χωρίς επιστροφή.
Οπότε θα συνιστούσα να μην τον ακουμπήξετε κι αφήστε τον κάθε Copperτάδε να λέει ότι θέλει...
θα συμφωνήσω απόλυτα αν μπορούσες να τον ξαναβάλεις ολα καλά! αλλα αν το κανεις και χάσεις μετα τι κανεις;

Άβαταρ μέλους
billis21
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2014, 14:08
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από billis21 »

Αναβίωση του θέματος.για να.μην ανοιγω καινουριο. Το έχει κάνει κάποιος? Είχε κάποιο μέτρο σύγκρισης πριν και μετά για να δει διάφορες?

Άβαταρ μέλους
Jo.Da.
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4228
Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
Model: FZ6
Model year: 2005
Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από Jo.Da. »

Οι διαφορές που ΔΕΝ θα παρατηρήσεις λέγονται ''αερολύματα'', στα αγγλικά ''aerosols''. Google it! :evil:
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!

Άβαταρ μέλους
billis21
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2014, 14:08
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από billis21 »

Στο greenpeace.org είμαστε?
Αρχικά μην μπερδεύσαι... Αν θες να σαι οικολόγος βαλε πίσω το μαμα τελικό γτ ο προκατάλυτης μπορεί να λειτουργήσει όσο ο κινητήρας είναι κρύος. Μετά υπερθερμαινεται και δεν μπορεί να λειτουργήσει και την δουλειά αναλαμβάνει ο κύριος καταλύτης ( ο οποίος όντας μακριά από την βαλβίδα εξαγωγής ήταν κρύος και δεν μπορούσε να λειτουργήσει νωρίτερα).
Και στο θέμα μας τώρα, η ερώτηση δεν είναι αν θα βελτιώσεις την ροη καυσαερίων...αυτό είναι δεδομένο. Η ερώτηση μου είναι κατά ποσό ο εγκέφαλος θα μπορέσει να αναπροσαρμοσει το μίγμα έτσι ώστε να δούμε το κέρδος αυτό.
Υπάρχει κάποιος που το χει τεσταρει πριν και μετά με άλλο μηχανακι?

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από Solomon »

Κλασική περίπτωση κάτι έχω ακούσει κάτι πήρε τ αυτί μου, μου το πε ο μαστορας, το λέει κ ο Μήτσος ο σουγιάς...
Εγκέφαλος λέει, μίγματα λέει, καταλύτης λεει, ΠΡΟκαταλυτης λέει, αφαιρώ καταλύτη-διαβάζει ο Εγκέφαλος-αλλάζει τα μίγματα... Ότι να ναι εντελώς. Δεν εχω χρόνο κ διάθεση να σου κάνω μηχανολογικη ανάλυση. Απλά επιγραμματικα αναφέρω
1) ΠΡΟκαταλυτη έχουν τα αυτοκίνητα. Λειτουργεί περιπου όπως περιγράφεις μέχρι να ζεσταθεί ο κανονικός δηλαδή. Έχουν προκαταλυτη επειδή διαθέτουν 3 μέτρα εξατμιση. Οι μηχανές με 70πόντους ΔΕΝ διαθέτουν προκαταλυτη. Ζεσταίνεται άμεσα ο κανονικός.
2) ο αισθητηρας λ που διαβάζει την αναλογία οξυγονου στα καυσαέρια κ αναπροσαρμοζει τη ποσότητα του καυσίμου σε πληροφορώ ότι βρίσκεται πριν τον καταλύτη κι όχι μετά. Οπότε είτε τον έχεις ειτε τον βγάλεις ο λάμδα το ίδιο θα διαβάζει, αυτό που διάβαζε πριν και διάφορα στην απόδοση που ψάχνεις δεν θα πάρεις.
3) για το δεδομένο της βελτιωμενης ροής, ναι, με απλή φυσική έχεις ένα ρευστό, του παρεμβαλεις ένα εμπόδιο (καταλύτης) φυσικό είναι όταν αφαιρέσεις το εμπόδιο να βελτιωθεί η ροή. Άμα αφαιρέσεις κ το exup θα έχεις ακόμη καλύτερη ροή. Κ ένα μοτέρ άδειο χαμηλά. Εκτός κι αν το μηχανάκι δεν το έχεις για δουλειά κ βόλτα αλλά μόνο για κόντρες.

Άβαταρ μέλους
Jo.Da.
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4228
Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
Model: FZ6
Model year: 2005
Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από Jo.Da. »

@billis21

Ούτε στο kaNgouras.gr είμαστε. Επίσης να σε ενημερώσω ότι έχω το μαμά τελικό στο μηχανάκι μου. Τέλος θα σου ζητούσα να βελτιώσεις λίγο το στύλ σου. :/abwave::)
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!

Άβαταρ μέλους
billis21
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2014, 14:08
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από billis21 »

@Solomon
Χαχαχα. Σε εμενα να εξηγήσεις? Εμενα είναι η δουλειά μου, απλα εκανα μια ερώτηση...
Επίσης ο λάμδα δουλεύει μόνο σε closed loop οπότε σε κατάσταση wot που θέλουμε να δούμε τα αποτελέσματα ο λάμδα δεν λαμβάνεται υποψιν, οπότε ακυρο το σχόλιο για τον λάμδα.
Δεύτερον όπως σωστά ειπες βελτιώνοντας την ροη των καυσαερίων περα οτι κατεβαζουμε την θερμοκρασια κυλινδρου και "ανεβαζουμε" την πληροτητα του, "ανεβαζουμε" και την αποτελεσματικότητα του scavenging effect οπότε έχουμε αρκετά περισσότερο αέρα στον κύλινδρο.
Και ξαναρωταω, το έχει δοκιμασει κανείς?

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από jskf16 »

Αφου ειναι η δουλεια σου , καλη συνεχεια!

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από koulis »

αντε να απαντησω κ εγω που το εχω κανει....ο "κακος" κ ρυπαρος fazerάς :)
διαφορα δεν μπορω να πω εαν εχω δει ή οχι μιας κ οταν το εκανα φορουσα leo vince τελικο...ισως να εγινε πιο μπασος ο ηχος κ πιο racing....τωρα φοραω racefit....ακομη πιο μπασος κ gp....χαρακτηριστικα να σου πω την κυριακη που μας περασε ειπα να βγαλω το μηχανακι μετα απο 1 μηνα ακινησια(πινακιδες γιοκ γαρ αλλα επειδη πρεπει να δουλευει κ λιγο το μοτερ το κανω μια γυρα στο τοσο στην ζουλα....)τεσπα,βρισκω μια ευθεια καπου εδω κοντα κ λεω κατσε να το ανοιξω....μπροστα μου στα 300-400 μετρα ενας φιλος με varadero που ξεκινησαμε την βολτα μαζι....με βλεπει απο τον καθρεφτη να πλησιαζω κ καποια στιγμη τον περναω....επιασα κοκκινα(16αρι μπροστα γαρ) κ εκοψα.....μετα που σταματησαμε μου λεει "σε εβλεπα απο τον καθρεφτη που πλησιαζες κ παρ'οτι περιμενα οτι θα περασεις διπλα μου οταν περασες χε*στηκα πανω μου :shock: λες κ περασε f1 ή καποιο gp ηταν....." με λιγα λογια βγαζοντας τον καταλυτη που υπαρχει στους λαιμους γινεται πιο μπασος κ αγριος ο ηχος κ ειδικα με ανοιχτο εξατμισονι το καταλαβαινεις.....τωρα αλογα/ροπη/καμπυλες που χανεις που παιρνεις μονο σε dyno θα καταλαβεις κ παλι θα πρεπει να το κανεις πριν κ μετα για να δεις....οσο για οικολογικα κτλ ιδου το χαρτι της καυσαναλυσης απο το κτεο προ 3 ετων που το ειχα περασει....

Εικόνα

οσοι εχετε μαμα τελικα κ καταλυτες για ριχτε τα δικα σας να εχουμε ενα μετρο συγκρισης :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από InversionOfControl »

1,211 βγαζει το δικο μου με μαμα.
Απλα στην καυσαναλυση που κανει στο κτεο δειχνει μονο το CΟ και οχι οξειδια του αζωτου, τα
οποια περιοριζει επισης ο καταλυτης.

Τωρα ποση διαφορα εχουν οι απολυτοι αριθμοι σε ολους τους ρυπους (οχι μονο αυτα που πιανει το κτεο) και τι επιπτωση εχουν δεν μπορουμε να τα αξιολογησουμε...
Ειναι καθαρα θεμα νοοτροπιας αν θες να μολυνεις λιγο παραπανω για να κερδιζεις λιγη ισχυ...
Δικαιολογιες γι αυτο υπαρχουν σε αφθονια.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends

Apospol
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Δευ 19 Οκτ 2015, 13:25
Model: FZ1
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από Apospol »

Εγώ κράτησα τον πρώτο καταλύτη αλλά τοποθέτησα samana system για τη διαχείριση του αβανς βγάζοντας και το σερβομοτερ του. Το μαμά τελικό είναι πλέον σε ένα ντουλάπι.
(ελπίζω να το έγραψα σωστά) :D

Άβαταρ μέλους
billis21
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2014, 14:08
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από billis21 »

Πολυ ωραια. Ευχαριστω για τις απαντησεις. Θα γραψω την επομενη εβδομαδα μετρημενα αποτελεσματα για να γνωριζουμε ολοι. Συγγνωμη αν καποιος ενοχληθηκε, ειναι λιγο παρεξηγησιμος ο γραπτος μου λογος. :lol:

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Βγάζοντας τον καταλύτη

Δημοσίευση από koulis »

InversionOfControl έγραψε:1,211 βγαζει το δικο μου με μαμα.
Απλα στην καυσαναλυση που κανει στο κτεο δειχνει μονο το CΟ και οχι οξειδια του αζωτου, τα
οποια περιοριζει επισης ο καταλυτης.

Τωρα ποση διαφορα εχουν οι απολυτοι αριθμοι σε ολους τους ρυπους (οχι μονο αυτα που πιανει το κτεο) και τι επιπτωση εχουν δεν μπορουμε να τα αξιολογησουμε...
Ειναι καθαρα θεμα νοοτροπιας αν θες να μολυνεις λιγο παραπανω για να κερδιζεις λιγη ισχυ...
Δικαιολογιες γι αυτο υπαρχουν σε αφθονια.
κωστη,κ η vw ελεγε για καθαρους ρυπους κ ειδες τι επαθε....θελω να πω οτι ναι μεν η yamaha εχει βαλει τον καταλυτη εκει που τον εβαλε στους λαιμους αλλα αυτο δεν σημαινει οτι κανει κ τη δουλεια του οπως πρεπει...μπορει κ ναι κ κ οχι....μπορει κ ο καταλυτης μετα απο καποια χρονια/χλμ να παθαινει κοκο μπλοκο οπως βολαν/πηνια :roll:
πλεον δεν ειναι να εχεις αξιοπιστια σε καμμια εταιρεια... +:Brick wall=+:](*,)

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ1 Fazer / FZ1”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης