Αγορά μηχανής.

Τα 1000cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2006
Απάντηση
panoulhs97
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ 17 Μάιος 2021, 09:18
Model: Other
Model year: 1999
Επικοινωνία:

Αγορά μηχανής.

Δημοσίευση από panoulhs97 »

Καλημέρα σας,
Ήρθε η στιγμή που ψάχνω και κοιτάω για την επομενη μηχανή, αυτή την στιγμή έχω στην κατοχή μου ένα Transalp 600 1999 το οποίο θς πουληθεί για να έρθει κάτι καινούργιο έχω ψάξει πολλές ώρες έχω διαβάσει πολλά στο ιντερνετ είμαι ανάμεσα σε 3 μηχανές V strom 650 Abs, fz1 abs , CBf 1000 abs το λοιπόν τώρα v Strom έχω οδηγήσει τα αλλά δυο όχι ξέρω ότι το fz1 πρέπει να προσέξω το βολάν να είναι αλλαγμένο και στο cbf τα πηνια. Στην μηχανή συνήθως δεν είμαι μόνος τις περισσότερες φορές έχω την κοπέλα η χρήση της είναι λίγο μέσα στην πόλη το καλοκαίρι εκδρομές και βόλτες αυτό που ζητάω από την μηχανή είναι να κάθομαι εγώ επάνω άνετα και ο πίσω φυσικα δεν θέλω να είμαι δηλαδή ξάπλα όπως θα ήμασταν πανω σε μια μηχανή πίστας. Και θέλω στον δρόμο να πηγαίνω άνετα εκεί που χρειαστεί να ανοίξω για να κάνω μια προσπέραση να μην είμαι όπως με το transalp. Θα ήθελα όσο μποροεται να που πείτε την γνώμη σας μήπως και μπορέσω να αποφασίσω ξέρω ότι η τελική απόφαση είναι δικιά μου αλλά γελώ να ακούσω κάποιες γνώμες το μόνο που με τρομάζει είναι μην με απογοήτευση το γκάζι της v strom και μήπως δε μου αρέσει η θέση οδήγησης της fz1 και cbf εμφανισιακά πρώτα βάζω την fz μετά vstrom και μετά cbf.
Συγγνώμη αν σας κούρασα.

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής.

Δημοσίευση από Solomon »

Για χρήση με συνεπιβάτη η αλήθεια είναι ότι το fz1 δεν βολεύει ιδιαίτερα λόγω ότι είναι ξεχωριστές οι σέλες κ με υψομετρική διαφορά.
Ενώ τα άλλα δύο έχουν ενιαίες σέλες που βοηθάνε πολύ κ στον συνεπιβάτη αλλά κ σε τυχόν φόρτωση στην πίσω σέλα πχ ένα σάκο
Από γκάζια Yamaha με διαφορά
Το Honda ωστόσο ένεκα κυβικών κ ροπής είναι επίσης άνετο σε ταξίδι διπλός
Τελευταίο το v Strom. Συγκριτικά με το transalp που είχες είναι πολύ καλύτερο, ωραίο άνετο, ψιλοκαθεται κ στην εθνική με 130-140
Αλλά τ αλλά δύο είναι ανώτερη κατηγορία ως μοτοσυκλέτες εάν αυτό είναι το ζητούμενο.
Πολύ καλό κ δυνατό όμως κ με ενιαία σέλα είναι το παλιό fazer. μέχρι του 2005 μοντέλο. Καρμπυρατέρ, ίδια ιπποδύναμη με το 2006 , απλά δεν είναι τόσο όμορφο ας πούμε εμφανισιακά.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής.

Δημοσίευση από SoR_gr »

μιας και το στρώμα το έχει ο κολλητός, μπορώ να πω οτι τσουλάει με αξιοπρέπεια στο δρόμο ακόμα και σε σβέλτη οδήγηση.

είναι σχετικά αξιίπιστο μηχανάκι, φορτώνεται κάργα και θα σε πάει σχεδόν παντού, κάτι απλά κωλοδρομάκια με λακούβες,ελαφρύ χώμα τα περνάει αέρα.
Στην ΕΟ κινείται με αξιοπρέπεια στα 140-150 αν θές και έχει γενικά καλή αυτονομία. (σε σβέλτη οδήγηση μπορεί να κάψει οτι και το φζ6). ΑΝΕΤΗ θέση οδήγησης και για τους 2 επιβάτες.

το φζ1 ειναι ενα ωραίο σπόρ μηχανάκι,δυνατό, φορτώνεται και αυτό αλλά εχει λίγο μέσα του το street dna. Αν επιλέξεις κάτι άλλο απο το στρώμα, λογικά θα αξίζεις να πας και σε ανατομική σέλα για να το ευχαριστηθείς.
βολάν και πολλαπλασιαστές τα θέματα του

στο cbf1000 λογικά ίδια κατηγορία με το φζ1 μόνο που ειναι πιο αργό αν είσαι οδηγός που θα το κυνηγάς. Εμφανισιακά μαρέσει το φζ1 περισσότερο.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ1 Fazer / FZ1”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης