''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
- Godfatherswheel
- Δημοσιεύσεις: 116
- Εγγραφή: Κυρ 06 Ιούλ 2008, 19:26
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα-Αττικης
- Επικοινωνία:
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Εγω εχω δει μεχρι 240.. είχα βέβαια γεματο ρεζερβουαρ και μετωπικό άνεμο.. τι να πω?? </->/s2
Live by the sword..
Die by the sword..
Die by the sword..
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Στο FZ6 FAZER του 2004 ηχα δει 246 αλλά.....την προσοχή σας παρακαλώ, υπάρχει μια βελτιωσουλα που μπορεί να γίνει σ όλες σχεδόν της μοτοσικλέτες και σε ολα τα FAZER, με την οπια βλέπεις μεγάλη διαφορά στις ταχύτητες μετά τα 200 ,γεμίζει πιο γρήγορα & μεγαλύτερη τελική κι όλα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ & ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ Η ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΆ ΤΟΥ.
Αλλά δεν σας το λέω αμέσως θέλω να σας πεδεψω λίγο και να δω ποιος το ξέρει
Αλλά δεν σας το λέω αμέσως θέλω να σας πεδεψω λίγο και να δω ποιος το ξέρει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BARBATUS την Δευ 27 Απρ 2009, 14:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
1 δοντι μικροτερο γραναζι εμπρος?
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Οχι φιλε καμια σχεση με μεταδοση
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Ελα να βλεπω προσπάθειες μη ντρέπεστε δε γιουχαρω
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...
- Godfatherswheel
- Δημοσιεύσεις: 116
- Εγγραφή: Κυρ 06 Ιούλ 2008, 19:26
- Model: -
- Τοποθεσία: Γλυφαδα-Αττικης
- Επικοινωνία:
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Εγω έβγαλα την θήκη με τα εργαλεία κάτω από την σέλα και κερδισα 2ίππους χαχαχαχα!!!
τωρα σκέφτομαι να βγάλω και τα πίσω πατάκια!!
τωρα σκέφτομαι να βγάλω και τα πίσω πατάκια!!
Live by the sword..
Die by the sword..
Die by the sword..
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Κοντά είσαι
Αλλος?
Αλλος?
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Αλλαξες εξατμιση και εβαλες μια ελευθερας ποιο ελαφρυα απο ανθρακονιμα και κερδισες πανω απο 4 κιλα σε βαρος
OEM Exhaust System......................... 16.5 lbs = 8,25 Kilos
Two Brothers Exhaust System............ 8.0 lbs = 4 Kilos
Παραδειγμα Yamaha FZ6 (2004-09) Dual V.A.L.E.™ M-2 Carbon Fiber canisters MSRP: $999.98.
http://www.twobros.com/images/M2_Carbon_Fiber.jpg
OEM Exhaust System......................... 16.5 lbs = 8,25 Kilos
Two Brothers Exhaust System............ 8.0 lbs = 4 Kilos
Παραδειγμα Yamaha FZ6 (2004-09) Dual V.A.L.E.™ M-2 Carbon Fiber canisters MSRP: $999.98.
http://www.twobros.com/images/M2_Carbon_Fiber.jpg
- Dimitrios Mitropoulos
- Δημοσιεύσεις: 300
- Εγγραφή: Τετ 26 Σεπ 2007, 10:51
- Model: -
- Τοποθεσία: Athens,Pefki
- Επικοινωνία:
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Είναι το και καλά πείραγμα στα μείγματα από τα κοθμπάκια του κοντέρ.
Η μόνη διαφορά είναι ότι η ρεζέρβα μου ανάβει 20 km νωρίτερα και τίποτα άλλο!
Α!Και με τις εξατμίσεις και λίγο πείραγμα στο φιλτροκούτι, φυσικά στεγνώνει ψηλά το μηχανάκι, και εγώ είδα μέχρι 225 τελική και τέλος!
Δεν πάω τέρμα στην εθνική όμως και δεν με ενδιαφέρει...
Η μόνη διαφορά είναι ότι η ρεζέρβα μου ανάβει 20 km νωρίτερα και τίποτα άλλο!
Α!Και με τις εξατμίσεις και λίγο πείραγμα στο φιλτροκούτι, φυσικά στεγνώνει ψηλά το μηχανάκι, και εγώ είδα μέχρι 225 τελική και τέλος!
Δεν πάω τέρμα στην εθνική όμως και δεν με ενδιαφέρει...
Fazer 600 S2...
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Καλά και σωστά όλα αυτά αλλά έχουν σχέση με τον κινητήρα κι οπός είπα στην συγκεκριμένη βελτίωση δεν ασχολούμαστε ΚΑΘΟΛΟΥ με το μοτέρ
.Θα σας βοηθήσω λίγο διότι είναι πολύ δύσκολο να το βρείτε κι εμένα μου το είπαν πολύ παλιά και νόμιζα
ότι με δούλευαν διότι είναι πολύ κουφό,αλλά εξηγείτε με απλή φυσική.
Την βελτίωση αυτή δεν θα τη δεις σε μοτοσυκλέτες SBK η MOTOGP διότι δεν το προβλέπει ο κανονισμός.
Την βελτίωση αυτή θα τη δεις σε μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν να ΤΑΞΙΔΕΎΟΥΝ με ταχύτητες κοντά στα 300
.
Βοήθησα πάρα πολύ καλή τύχη.
.Θα σας βοηθήσω λίγο διότι είναι πολύ δύσκολο να το βρείτε κι εμένα μου το είπαν πολύ παλιά και νόμιζα
ότι με δούλευαν διότι είναι πολύ κουφό,αλλά εξηγείτε με απλή φυσική.
Την βελτίωση αυτή δεν θα τη δεις σε μοτοσυκλέτες SBK η MOTOGP διότι δεν το προβλέπει ο κανονισμός.
Την βελτίωση αυτή θα τη δεις σε μοτοσυκλέτες που κατασκευάστηκαν να ΤΑΞΙΔΕΎΟΥΝ με ταχύτητες κοντά στα 300
.
Βοήθησα πάρα πολύ καλή τύχη.
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Αλαζεις ή κανεις μιξαρισμα το καυσιμο και βαζεις κιροζινη ή καυσιμα απο Jet A
Με αποτελεσμα να περνεις αλλα 10-20 αλογακια ετσι
Μεγαλυτερη τελικη κατα +10-20χλμ/ω και ροπη +1-2kg/m αλλα δεν ξερω για την διαρκεια του κινητηρα και απο θερμοκρασια κινητηρα τι παιζει
Επισης μπορεις να βαλεις και εναν κομπρεσορα για να παρεις αλλα 10-20 αλογα χαλαρα
Κατι αλλο προς στιγμην δεν μπορω να σκεφτω εκτος εαν μου πεις για κανα Nitro (NOS) Nitrous Oxide Systems που εκει μπαινουμε σε αλλη κατηγορια.
Πολλα λεφτα για το τιποτα
Με αποτελεσμα να περνεις αλλα 10-20 αλογακια ετσι
Μεγαλυτερη τελικη κατα +10-20χλμ/ω και ροπη +1-2kg/m αλλα δεν ξερω για την διαρκεια του κινητηρα και απο θερμοκρασια κινητηρα τι παιζει
Επισης μπορεις να βαλεις και εναν κομπρεσορα για να παρεις αλλα 10-20 αλογα χαλαρα
Κατι αλλο προς στιγμην δεν μπορω να σκεφτω εκτος εαν μου πεις για κανα Nitro (NOS) Nitrous Oxide Systems που εκει μπαινουμε σε αλλη κατηγορια.
Πολλα λεφτα για το τιποτα
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Ωχ!!! Eχω την εντυπωση οτι το βρηκα
Ελπιζω να μην εννοεις για το φυγοκεντρικο συστημα με τα σκληροτερα ελατηρια και τα βαρυτερα βαριδια που αλλαζεις ?
Εαν ειναι αυτο δεν ξερω εαν εχουν ολες οι μηχανες τετοιο συστημα ή μονο τα αυτοματα οπως scooter και maxi scooter και παπιες και vespa.
Αλλα ισχυει αυτο γιατι το εκανα καποτε στο 50αρι μου να παει αλλοτε ποιο γρηγορα στην εκκινηση και αλλοτε να εχει μεγαλυτερη τελιικη αναλογα με τα βαρυδια
Ελπιζω να μην εννοεις για το φυγοκεντρικο συστημα με τα σκληροτερα ελατηρια και τα βαρυτερα βαριδια που αλλαζεις ?
Εαν ειναι αυτο δεν ξερω εαν εχουν ολες οι μηχανες τετοιο συστημα ή μονο τα αυτοματα οπως scooter και maxi scooter και παπιες και vespa.
Αλλα ισχυει αυτο γιατι το εκανα καποτε στο 50αρι μου να παει αλλοτε ποιο γρηγορα στην εκκινηση και αλλοτε να εχει μεγαλυτερη τελιικη αναλογα με τα βαρυδια
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Λοιπόν θα σας πω τι γίνετε.
Μετά τα 200κλμ πρώτο λόγο παίζει η αεροδυναμική και δεύτερο η ιπποδύναμη όπως ξέρετε, η βελτίωση που λέω παίζεται στους τροχούς και ιδιαίτερα στον μπροστά (τον χτυπάει πιο πολύ ο αέρας).
Όταν ένας τροχός κινείται με ταχύτατα στα 250 ας πούμε, τον φυσάει από μπροστά αέρας ίδιας ταχύτητας ,τώρα ο αέρας που χτυπάει τον τροχό απ τη μέση και κάτω μας κάνει καλό διότι κινείται με την ίδια φορά που κινείται ο τροχός.
Ο αέρας που φύσει απ τη μέση και πάνω του τροχού είναι αντίθετος απ τη φορά του τροχού (φυσάει κόντρα στο πέλμα του ελαστικού και τα μπράτσα της ζάντας) και δεν τον αφήνει να ανεβάσει στροφές.
Οπότε αν καλύψουμε τον τροχό απ τη μέση και πάνω με ένα μεγάλο φτερό που είναι κοντά τοποθετημένο στο ελαστικό τότε θα δούμε αξιόλογη διαφορά στην τελική ταχύτητα.
Τώρα ξέρεις γιατί τα CBR1100XX KAWA 1400 KAI HAYABUSA έχουν τόσο μεγάλα(άσχημα) φτερά και επιταχύνουν καλλίτερα στις υψηλές ταχύτητες.
Μετά τα 200κλμ πρώτο λόγο παίζει η αεροδυναμική και δεύτερο η ιπποδύναμη όπως ξέρετε, η βελτίωση που λέω παίζεται στους τροχούς και ιδιαίτερα στον μπροστά (τον χτυπάει πιο πολύ ο αέρας).
Όταν ένας τροχός κινείται με ταχύτατα στα 250 ας πούμε, τον φυσάει από μπροστά αέρας ίδιας ταχύτητας ,τώρα ο αέρας που χτυπάει τον τροχό απ τη μέση και κάτω μας κάνει καλό διότι κινείται με την ίδια φορά που κινείται ο τροχός.
Ο αέρας που φύσει απ τη μέση και πάνω του τροχού είναι αντίθετος απ τη φορά του τροχού (φυσάει κόντρα στο πέλμα του ελαστικού και τα μπράτσα της ζάντας) και δεν τον αφήνει να ανεβάσει στροφές.
Οπότε αν καλύψουμε τον τροχό απ τη μέση και πάνω με ένα μεγάλο φτερό που είναι κοντά τοποθετημένο στο ελαστικό τότε θα δούμε αξιόλογη διαφορά στην τελική ταχύτητα.
Τώρα ξέρεις γιατί τα CBR1100XX KAWA 1400 KAI HAYABUSA έχουν τόσο μεγάλα(άσχημα) φτερά και επιταχύνουν καλλίτερα στις υψηλές ταχύτητες.
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Σωστό αυτό που λες για την σημαντικότητα των αεροδυναμικών αντιστάσεων στα πολλά...
Μαλλον σωστή ακούγεται και η θεωρία για την μείωση των αντιστάσεων στον εμπρός τροχό...Αλλα η διαφορά κατά την γνώμη μου θα είναι εντελώς μικρή έως οριακή...Τα μηχανάκια που αναφέρεις ότι επιταχύνουν καλύτερα στα πολλά το κάνουν ΚΑΙ γιατί είναι πιο δυνατά σε ροπές-ιπποδύναμη, ΚΑΙ γιατί είναι ΟΛΙΚΑ σχεδιασμένα αεροδυναμικά (διαθέτουν ολόκληρα φαίνγκ με αποτέλεσμα να υπάρχει "αεροδυναμική συνέχεια" από το εμπρός μέρος έως και το τελείωμα της ουράς). Ναι μεν η αεροδυναμική τους κάνει ενα αρκετό μέρος της διαφοράς, αλλά σαν σύνολο και όχι μόνο από ένα λίγο διαφορετικό εμπρός φτερό...
Μαλλον σωστή ακούγεται και η θεωρία για την μείωση των αντιστάσεων στον εμπρός τροχό...Αλλα η διαφορά κατά την γνώμη μου θα είναι εντελώς μικρή έως οριακή...Τα μηχανάκια που αναφέρεις ότι επιταχύνουν καλύτερα στα πολλά το κάνουν ΚΑΙ γιατί είναι πιο δυνατά σε ροπές-ιπποδύναμη, ΚΑΙ γιατί είναι ΟΛΙΚΑ σχεδιασμένα αεροδυναμικά (διαθέτουν ολόκληρα φαίνγκ με αποτέλεσμα να υπάρχει "αεροδυναμική συνέχεια" από το εμπρός μέρος έως και το τελείωμα της ουράς). Ναι μεν η αεροδυναμική τους κάνει ενα αρκετό μέρος της διαφοράς, αλλά σαν σύνολο και όχι μόνο από ένα λίγο διαφορετικό εμπρός φτερό...
Re: ''Fazer 600 S2... τελικη 264 ???''
Και βέβαια δεν κάνει τη διαφορά μόνο το φτερό και βέβαια παίζει ρόλος το μοτέρ αλλά θα σου φέρω ένα παράδειγμα
Αν ανοίξουμε δυο παρόμοια μηχανάκια με παρόμοια ιπποδύναμη και παρόμοια αεροδυναμική πχ 1 gsxr1000k7 κι ένα gsxr1300 θα
δεις ότι μετά τα 260-270 το δεύτερό εξαφανίζεται.
Τώρα αν δεν σε πείθει ούτε αυτό κανε αυτό το πείραμα μέτρησε σε ένα συγκεκριμένο δρόμο την τελική της μοτο σου κι έπειτα ξήλωσε το μπρος φτερό και ξανά προσπάθησε </>4
http://www.youtube.com/watch?v=FVEuRqVF ... re=related
Αν ανοίξουμε δυο παρόμοια μηχανάκια με παρόμοια ιπποδύναμη και παρόμοια αεροδυναμική πχ 1 gsxr1000k7 κι ένα gsxr1300 θα
δεις ότι μετά τα 260-270 το δεύτερό εξαφανίζεται.
Τώρα αν δεν σε πείθει ούτε αυτό κανε αυτό το πείραμα μέτρησε σε ένα συγκεκριμένο δρόμο την τελική της μοτο σου κι έπειτα ξήλωσε το μπρος φτερό και ξανά προσπάθησε </>4
http://www.youtube.com/watch?v=FVEuRqVF ... re=related
Εύχομαι να χω την υγειά μου να δω τι (σκ@τ@) θα οδηγώ σε καμιά δεκαριά χρόνια...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες