Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Παίδες το σέρβις έγινε.... αλλαγή λάδια φίλτρο πίσω τακάκια...(μπροστά δεν ήθελε) αλλάξαμε μπούζια...και κάναμε μια γενική για τα 10.000 χιλιόμετρα... Και το βασικό στραβώσαμε και το πολύτιμο λαμάκι τις yamaha....
Ένα θα πω το μηχανάκι είναι άλλο από αυτό που καβαλούσα πριν... αν είναι ποτε δυνατόν και olla αυτά για ένα λαμάκι.... το μηχανάκι είναι φιμωμένο ... δυστυχώς οποιος πάρει το 78 είναι σαν να του έχουν δέσει τα πόδια..... μόλις του στραβώσεις το λαμάκι τότε βλέπεις τις δυνατότητες τις μηχανής και το βασικό στις 6.000 στροφές είναι λες και το πετάς nitro πάνω,,,, ενθουσιάστηκα με το ίδιο μου το μηχανάκι......
Όλα στο συνεργείο του σταμάτη στον πειραια.... άριστος...
Ολα τα παραπανω ειναι μια ιστορια που την εκανα μετα το σερβης ...... μαθενοντας πολλα πραματα απο καποια παιδια στο forum και με ερωτησεις στον μηχανικο προχορισα στο πολιποθιτω στραβωμα στο λαμακι!!!!
Ένα θα πω το μηχανάκι είναι άλλο από αυτό που καβαλούσα πριν... αν είναι ποτε δυνατόν και olla αυτά για ένα λαμάκι.... το μηχανάκι είναι φιμωμένο ... δυστυχώς οποιος πάρει το 78 είναι σαν να του έχουν δέσει τα πόδια..... μόλις του στραβώσεις το λαμάκι τότε βλέπεις τις δυνατότητες τις μηχανής και το βασικό στις 6.000 στροφές είναι λες και το πετάς nitro πάνω,,,, ενθουσιάστηκα με το ίδιο μου το μηχανάκι......
Όλα στο συνεργείο του σταμάτη στον πειραια.... άριστος...
Ολα τα παραπανω ειναι μια ιστορια που την εκανα μετα το σερβης ...... μαθενοντας πολλα πραματα απο καποια παιδια στο forum και με ερωτησεις στον μηχανικο προχορισα στο πολιποθιτω στραβωμα στο λαμακι!!!!
- Frezas
- Δημοσιεύσεις: 3848
- Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
- Model: MT09
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>
Αυτα ειναι τα ωραια!!
Αυτα ειναι τα ωραια!!
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Οποιος πήρε το 78άρη και το έκανε 98άρη με την γνωστή απλή μετατροπή, για μένα έκανε την καλύτερη αγορά στο θέμα της μοτοσυκλέτας, για τον λόγο ότι με 6.200 ευρώ έχει μηχανάκι που ``σκοτώνει`` ενώ άλλοι συνάδελφοι σκάσανε 7.500 και κοντά 8.000 για την απόκτηση αυτής της υπποδύναμης, σύν της άλλης η Yamaha πουλάει αυτή την στιγμή το mod.2007 98hp 6.800 ευρώ...
Αποψή μου...
Αποψή μου...
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
ρε παιδια εγω εχο το σ2 κ εκεινο το σιδερακι σαν στοπ που ειναι στο καρμπιρατερ το στραβοσα κ εχο περισοτερο γκαζι.τραωιετε περισοτερο ι ντιζα.δηλ απο τα 98 αλογα που πηγα??βλακεια εκανα??καινουργιος κατοχοσ!!!!
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
nionioss έγραψε:ρε παιδια εγω εχο το σ2 κ εκεινο το σιδερακι σαν στοπ που ειναι στο καρμπιρατερ το στραβοσα κ εχο περισοτερο γκαζι.τραωιετε περισοτερο ι ντιζα.δηλ απο τα 98 αλογα που πηγα??βλακεια εκανα??καινουργιος κατοχοσ!!!!
αυτή η μετατροπή στο λαμάκι ειναι για να κάνεις το fazer σε fazer S2 δηλ απο 78 σε 98 ίππους εσύ ποιό λαμακι στράβοσες;
το ' θκος το μυαλό φταίει...
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
και εγώ παιδιά έχω το 2007 μοντ. με τα 78 άλογα.Anastasis έγραψε:....μόλις του στραβώσεις το λαμάκι τότε βλέπεις τις δυνατότητες τις μηχανής... ενθουσιάστηκα με το ίδιο μου το μηχανάκι......
Είχαμε μια συζήτηση μια μέρα με ένα φιλαράκι και στράβωσα το πρώτο stoper του γκαζιού....
και το μηχανάκι πετάει. Καμια σχέση.
Πρώτα ήταν ένα μέτριο, ήρεμο, απόλυτα προβλέψιμο,... και αργό.
Μετά ... έγινε ΑΛΛΗ μηχανή.
Οσοι το έχουν ακόμα στο πρώτο τερματικό το γκάζι.... απλά δεν οδηγούν Fazer 600
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Διαβάζωντας όλα τα παραπάνω με βάλατε σε σκέψεις εαν έχω στην ντίζα του γκαζιού 2 stop (που σημαίνει 78άλογα) ή ένα stop.
Παρακάτω παραθέτω μία φώτο απο την ντίζα της μηχανής μου.
ΕΑΝ διακρίνω σωστά, και έχωντας γυρίσει μέχρι την μέση το γκάζι της μηχανής, διακρίνω ένα μικρό λαμάκι που προέρχετε απο spiral, και θεωρώ πως δεν είναι αυτό το λαμάκι που λέμε (το 2ο stop), αλλά είναι για την επαναφορά του γκαζιού. Άρα πρέπει να έχω 1 Stop και μόνο και όχι 2 Stop σωστά???
ή δεν βλέπω καλά και πρέπει να πάω σε οφθαλμίατρο...
Παρακάτω παραθέτω μία φώτο απο την ντίζα της μηχανής μου.
ΕΑΝ διακρίνω σωστά, και έχωντας γυρίσει μέχρι την μέση το γκάζι της μηχανής, διακρίνω ένα μικρό λαμάκι που προέρχετε απο spiral, και θεωρώ πως δεν είναι αυτό το λαμάκι που λέμε (το 2ο stop), αλλά είναι για την επαναφορά του γκαζιού. Άρα πρέπει να έχω 1 Stop και μόνο και όχι 2 Stop σωστά???
ή δεν βλέπω καλά και πρέπει να πάω σε οφθαλμίατρο...
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Επιβεβαιώνω οτι και έγω (δεν άντεξα - το έκανα αμέσως μετά το στρώσιμο) έχω στραβώσει το εν λόγω λαμάκι σε 600 '07 (78ps) και ΔΕΝ αντιμετωπίζω απολύτως κανένα πρόβλημα (μηχανικό - τροφοδοσίας κλπ), απολαμβάνοντας τα 20 επιπλέον αλογάκια.
H οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι συμμετοχή σε ένα απρόβλεπτο πόλεμο, τον οποίο ποτέ δε θα νικήσεις.
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
- koulis
- Δημοσιεύσεις: 3985
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
λοιπον μιας κ οοοοολοι το βρηκατε το εν λογω stop κ πλεον εχετε 98ps
μαζευτειτε ολοι κ πηγαινετε στα κεντρικα της yamaha στον ασπροπυργο
να τους πειτε οτι τους πιασατε κοτσο κ οτι αγορασατε 78αρι(πιο φθηνο) κ το κανατε 98αρι(πιο ακριβο)
οχι τπτ αλλο αλλα να σταματησουν οι ανθρωποι να εισαγουν το 98αρι...
μην μπουν κ μεσα στο τελος....
επισης οποιος νεος ενδιαφερομενος θελει να αγορασει το 98αρι να του το ξεκοβετε κατευθειαν
κ να τον αναγκαζετε να αγορασει 78αρι κανοντας του εσεις την μετατροπη
yamaha-μοτοδυναμικη ακουει? </>6
over </>4
μαζευτειτε ολοι κ πηγαινετε στα κεντρικα της yamaha στον ασπροπυργο
να τους πειτε οτι τους πιασατε κοτσο κ οτι αγορασατε 78αρι(πιο φθηνο) κ το κανατε 98αρι(πιο ακριβο)
οχι τπτ αλλο αλλα να σταματησουν οι ανθρωποι να εισαγουν το 98αρι...
μην μπουν κ μεσα στο τελος....
επισης οποιος νεος ενδιαφερομενος θελει να αγορασει το 98αρι να του το ξεκοβετε κατευθειαν
κ να τον αναγκαζετε να αγορασει 78αρι κανοντας του εσεις την μετατροπη
yamaha-μοτοδυναμικη ακουει? </>6
over </>4
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Φίλε kouli τι εννοείς;
Αυτό πουλάγανε, αυτό αγοράσαμε.
Δε βλέπω σε τι φταίμε ή που κάνουμε τους έξυπνους.
Τώρα το τι "μυστικό" κρύβει το συγκεκριμένο μηχανάκι το ξέρει καλύτερα η Yamaha από όλους μας,
και μάλιστα πολλοί από μας ίσως το ανακάλυψαν πολύ αργότερα αφού το είχαν αγοράσει.
Φιλικά
Πέτρος
Αυτό πουλάγανε, αυτό αγοράσαμε.
Δε βλέπω σε τι φταίμε ή που κάνουμε τους έξυπνους.
Τώρα το τι "μυστικό" κρύβει το συγκεκριμένο μηχανάκι το ξέρει καλύτερα η Yamaha από όλους μας,
και μάλιστα πολλοί από μας ίσως το ανακάλυψαν πολύ αργότερα αφού το είχαν αγοράσει.
Φιλικά
Πέτρος
H οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι συμμετοχή σε ένα απρόβλεπτο πόλεμο, τον οποίο ποτέ δε θα νικήσεις.
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Οταν κυκλοφορησε το S2 η Υamaha για να μην της μεινουν στο ραφι ολα τα περιφεριακα απο το το S1, εκανε την πατεντα με τα 78 αλογα για να απευθυνθει σε πιο ηρεμο κοινο.
Ουτε κανεις την επιασε κοτσο ουτε τιποτα.
Να ειναι καλα το μαρκετινγκ.
Ουτε κανεις την επιασε κοτσο ουτε τιποτα.
Να ειναι καλα το μαρκετινγκ.
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
Καποια μοντελα επειδη κανουν πωλησεις και σε αλλες ευρωπαικες χωρες και ο κανονισμος καθεστως εκει περι διπλωματος / αφαλειας /ιπποδυναμης ειναι διαφορετικος απο τον δικο μας , ειναι ποιο ευκολο για μια εταιρια να <<φυμωσει>> μια μηχανη με ενα stopper παρα να κατασκευασει απο την αρχη νεο εγκεφαλο με οτι αυτο συνεπαγεται....εσεις τι θα κανατε
...και δεν εχει να κανει με κοροιδα
...και δεν εχει να κανει με κοροιδα
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
αν δεν κάνω λάθος δεν είναι και η μονη διαφορα. σωστά;;
το s2 έχει και καλύτερα φρένα.
το s2 έχει και καλύτερα φρένα.
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
ναι και οχι μονο αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα , απλα εδω αναφερομαστε στη παρουσα φαση περι ιπποδυναμης και της διαφορα που υπαρχει και ποια ειναι η αιτια!
- vlachoFazeras
- Δημοσιεύσεις: 902
- Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
- Model: FZS600
- Model year: 2002
- Τοποθεσία: Ανω Πατησια
- Επικοινωνία:
Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους
εγω θα μεινω εδω!!!!!!
μηπως στα χαμηλα, δεν εχει νοημα... και τα παραπανω τα δινει σε τελικη ισως?????
κι επισης, αν ετσι οπως ειναι, δεν κρατιεται, πως θα ξεκιναει με 20 παραπανω ιππους???R1der έγραψε:Ανεβάζεις +20 άλογα σε ένα μηχανάκι κρατώντας τα ίδια περιφερειακά. Μου κάνει κάπως!!!
μηπως στα χαμηλα, δεν εχει νοημα... και τα παραπανω τα δινει σε τελικη ισως?????
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα
Πάνος
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες