Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Anastasis

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Anastasis »

Παίδες το σέρβις έγινε.... αλλαγή λάδια φίλτρο πίσω τακάκια...(μπροστά δεν ήθελε) αλλάξαμε μπούζια...και κάναμε μια γενική για τα 10.000 χιλιόμετρα... Και το βασικό στραβώσαμε και το πολύτιμο λαμάκι τις yamaha....
Ένα θα πω το μηχανάκι είναι άλλο από αυτό που καβαλούσα πριν... αν είναι ποτε δυνατόν και olla αυτά για ένα λαμάκι.... το μηχανάκι είναι φιμωμένο ... δυστυχώς οποιος πάρει το 78 είναι σαν να του έχουν δέσει τα πόδια..... μόλις του στραβώσεις το λαμάκι τότε βλέπεις τις δυνατότητες τις μηχανής και το βασικό στις 6.000 στροφές είναι λες και το πετάς nitro πάνω,,,, ενθουσιάστηκα με το ίδιο μου το μηχανάκι......
Όλα στο συνεργείο του σταμάτη στον πειραια.... άριστος...


Ολα τα παραπανω ειναι μια ιστορια που την εκανα μετα το σερβης ...... μαθενοντας πολλα πραματα απο καποια παιδια στο forum και με ερωτησεις στον μηχανικο προχορισα στο πολιποθιτω στραβωμα στο λαμακι!!!!

Άβαταρ μέλους
Frezas
Δημοσιεύσεις: 3848
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ 2005, 15:14
Model: MT09
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Frezas »

+:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D> +:Applause=+:=D>

Αυτα ειναι τα ωραια!!

:mrgreen:
show must go on....

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
BIMEL
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τετ 11 Φεβ 2009, 21:15
Model: -
Τοποθεσία: Πορτοχέλι
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από BIMEL »

Οποιος πήρε το 78άρη και το έκανε 98άρη με την γνωστή απλή μετατροπή, για μένα έκανε την καλύτερη αγορά στο θέμα της μοτοσυκλέτας, για τον λόγο ότι με 6.200 ευρώ έχει μηχανάκι που ``σκοτώνει`` ενώ άλλοι συνάδελφοι σκάσανε 7.500 και κοντά 8.000 για την απόκτηση αυτής της υπποδύναμης, σύν της άλλης η Yamaha πουλάει αυτή την στιγμή το mod.2007 98hp 6.800 ευρώ...
Αποψή μου...

nionioss
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιαν 2010, 23:48
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από nionioss »

ρε παιδια εγω εχο το σ2 κ εκεινο το σιδερακι σαν στοπ που ειναι στο καρμπιρατερ το στραβοσα κ εχο περισοτερο γκαζι.τραωιετε περισοτερο ι ντιζα.δηλ απο τα 98 αλογα που πηγα??βλακεια εκανα??καινουργιος κατοχοσ!!!!

Άβαταρ μέλους
trenos
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 10:47
Model: -
Τοποθεσία: Λάρισα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από trenos »

nionioss έγραψε:ρε παιδια εγω εχο το σ2 κ εκεινο το σιδερακι σαν στοπ που ειναι στο καρμπιρατερ το στραβοσα κ εχο περισοτερο γκαζι.τραωιετε περισοτερο ι ντιζα.δηλ απο τα 98 αλογα που πηγα??βλακεια εκανα??καινουργιος κατοχοσ!!!!

αυτή η μετατροπή στο λαμάκι ειναι για να κάνεις το fazer σε fazer S2 δηλ απο 78 σε 98 ίππους εσύ ποιό λαμακι στράβοσες; :?: +:Think=+::-k
το ' θκος το μυαλό φταίει...

Jef_
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 11:41
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Jef_ »

Anastasis έγραψε:....μόλις του στραβώσεις το λαμάκι τότε βλέπεις τις δυνατότητες τις μηχανής... ενθουσιάστηκα με το ίδιο μου το μηχανάκι......
και εγώ παιδιά έχω το 2007 μοντ. με τα 78 άλογα.
Είχαμε μια συζήτηση μια μέρα με ένα φιλαράκι και στράβωσα το πρώτο stoper του γκαζιού....
και το μηχανάκι πετάει. Καμια σχέση.
Πρώτα ήταν ένα μέτριο, ήρεμο, απόλυτα προβλέψιμο,... και αργό.
Μετά ... έγινε ΑΛΛΗ μηχανή.

Οσοι το έχουν ακόμα στο πρώτο τερματικό το γκάζι.... απλά δεν οδηγούν Fazer 600 ;)

MAXRISTOS
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ 26 Μαρ 2010, 00:08
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από MAXRISTOS »

Διαβάζωντας όλα τα παραπάνω με βάλατε σε σκέψεις εαν έχω στην ντίζα του γκαζιού 2 stop (που σημαίνει 78άλογα) ή ένα stop.

Παρακάτω παραθέτω μία φώτο απο την ντίζα της μηχανής μου.
ΕΑΝ διακρίνω σωστά, και έχωντας γυρίσει μέχρι την μέση το γκάζι της μηχανής, διακρίνω ένα μικρό λαμάκι που προέρχετε απο spiral, και θεωρώ πως δεν είναι αυτό το λαμάκι που λέμε (το 2ο stop), αλλά είναι για την επαναφορά του γκαζιού. Άρα πρέπει να έχω 1 Stop και μόνο και όχι 2 Stop σωστά??? :roll:
ή δεν βλέπω καλά και πρέπει να πάω σε οφθαλμίατρο... :shock:

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
petros fz
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Τρί 20 Οκτ 2009, 11:54
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από petros fz »

Επιβεβαιώνω οτι και έγω (δεν άντεξα - το έκανα αμέσως μετά το στρώσιμο) έχω στραβώσει το εν λόγω λαμάκι σε 600 '07 (78ps) και ΔΕΝ αντιμετωπίζω απολύτως κανένα πρόβλημα (μηχανικό - τροφοδοσίας κλπ), απολαμβάνοντας τα 20 επιπλέον αλογάκια.
H οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι συμμετοχή σε ένα απρόβλεπτο πόλεμο, τον οποίο ποτέ δε θα νικήσεις.
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από koulis »

λοιπον μιας κ οοοοολοι το βρηκατε το εν λογω stop κ πλεον εχετε 98ps
μαζευτειτε ολοι κ πηγαινετε στα κεντρικα της yamaha στον ασπροπυργο
να τους πειτε οτι τους πιασατε κοτσο κ οτι αγορασατε 78αρι(πιο φθηνο) κ το κανατε 98αρι(πιο ακριβο)
οχι τπτ αλλο αλλα να σταματησουν οι ανθρωποι να εισαγουν το 98αρι...
μην μπουν κ μεσα στο τελος.... :lol:
επισης οποιος νεος ενδιαφερομενος θελει να αγορασει το 98αρι να του το ξεκοβετε κατευθειαν
κ να τον αναγκαζετε να αγορασει 78αρι κανοντας του εσεις την μετατροπη :lol:

yamaha-μοτοδυναμικη ακουει? </>6
over :mrgreen: </>4 :lol:
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
petros fz
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Τρί 20 Οκτ 2009, 11:54
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από petros fz »

Φίλε kouli τι εννοείς;

Αυτό πουλάγανε, αυτό αγοράσαμε.
Δε βλέπω σε τι φταίμε ή που κάνουμε τους έξυπνους.

Τώρα το τι "μυστικό" κρύβει το συγκεκριμένο μηχανάκι το ξέρει καλύτερα η Yamaha από όλους μας,
και μάλιστα πολλοί από μας ίσως το ανακάλυψαν πολύ αργότερα αφού το είχαν αγοράσει.

Φιλικά
Πέτρος
H οδήγηση μοτοσυκλέτας είναι συμμετοχή σε ένα απρόβλεπτο πόλεμο, τον οποίο ποτέ δε θα νικήσεις.
Γι' αυτό κοίτα να κερδίζεις τις μάχες...

Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από dimitrisfz »

Οταν κυκλοφορησε το S2 η Υamaha για να μην της μεινουν στο ραφι ολα τα περιφεριακα απο το το S1, εκανε την πατεντα με τα 78 αλογα για να απευθυνθει σε πιο ηρεμο κοινο.
Ουτε κανεις την επιασε κοτσο ουτε τιποτα.
Να ειναι καλα το μαρκετινγκ.
:/abwave::) :/abwave::)
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από jskf16 »

Καποια μοντελα επειδη κανουν πωλησεις και σε αλλες ευρωπαικες χωρες και ο κανονισμος καθεστως εκει περι διπλωματος / αφαλειας /ιπποδυναμης ειναι διαφορετικος απο τον δικο μας , ειναι ποιο ευκολο για μια εταιρια να <<φυμωσει>> μια μηχανη με ενα stopper παρα να κατασκευασει απο την αρχη νεο εγκεφαλο με οτι αυτο συνεπαγεται....εσεις τι θα κανατε :?:


...και δεν εχει να κανει με κοροιδα :!:

fanoula05
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ 22 Νοέμ 2008, 20:25
Model: -
Τοποθεσία: serres
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από fanoula05 »

αν δεν κάνω λάθος δεν είναι και η μονη διαφορα. σωστά;;
το s2 έχει και καλύτερα φρένα.

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από jskf16 »

ναι και οχι μονο αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα , απλα εδω αναφερομαστε στη παρουσα φαση περι ιπποδυναμης και της διαφορα που υπαρχει και ποια ειναι η αιτια!

Άβαταρ μέλους
vlachoFazeras
Δημοσιεύσεις: 902
Εγγραφή: Σάβ 04 Σεπ 2010, 23:00
Model: FZS600
Model year: 2002
Τοποθεσία: Ανω Πατησια
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από vlachoFazeras »

εγω θα μεινω εδω!!!!!!
R1der έγραψε:Ανεβάζεις +20 άλογα σε ένα μηχανάκι κρατώντας τα ίδια περιφερειακά. Μου κάνει κάπως!!!
κι επισης, αν ετσι οπως ειναι, δεν κρατιεται, πως θα ξεκιναει με 20 παραπανω ιππους???
μηπως στα χαμηλα, δεν εχει νοημα... και τα παραπανω τα δινει σε τελικη ισως?????
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα


Πάνος

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες