Πως βλέπετε τις απόψεις και χρεώσεις του μηχανικού μου?
Αλλαγή εισαγωγών injection γιατί ήταν σκισμένες, 100€ οι γνήσιες καλομεταχειρισμένες (220€ οι γνήσιες καινούργιες).Όταν είπα να βάλουμε ιμιτασιόν γιαπωνέζικες καινούργιες μου είπε ότι σκίζονται σε ένα χρόνο και άμα θέλω να τις αγοράσω μόνος μου για να μου τις βάλει χωρίς να έχει καμία ευθύνη.
Αλλαγή οι τέσσερις μπουζόπιπες με μεταχειρισμένες γνήσιες 80€ (300€ οι γνήσιες καινούργιες) γιατί είχαν γίνει “σώβρακα” και κάθε φορά που έπλενα τη μήχανη γινόταν τρικύλινδρη μέχρι να στεγνώσουν τα νερά στα μπουζί.
Αλλαγή φλάτζας ψευτοκάπακου γιατί έβγαζε λίγα λάδια από τη γνωστή τρύπα του κινητήρα.
Αλλαγή τεσσάρων μπουζί.
Αλλαγή φίλτρου αέρα από K&N που είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σε χάρτινο γιατί όπως είπε είναι πιο ακριβά τα καθαριστικά από το καινούργιο φίλτρο και είναι πιο “υγειές” για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Όλα αυτά μαζί με έλεγχο λαδιών ,τσεκάρισμα βαλβίδων και ρύθμιση αλυσίδας στην προνομιακή τιμή των 365€ με 80€ τα εργατικά. Περαστικά μου.
Υ.Γ: Δεν κλαίω τα χρήματα που έδωσα και μακάρι να είχα την οικονομική δυνατότητα να αντικαθιστούσα όλα τα ανταλλακτικά με καινούργια. Όσο αντέχω, προσέχω για να έχω.
Έτσι…κουβέντα να γίνεται.
- AndStuff
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 176
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2020, 23:58
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2008
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Re: Έτσι…κουβέντα να γίνεται.
Θα ξεκινησω με σχολια περι των βλαβων αρχικα.
Προβλημα με νερα στα μπουζι στα FZ6 δεν εχω ακουσει ποτε, για τα FZ1 παιζει φουλ αυτο. Μηπως πλενεις με πιεστικο? Ισως να σιγουρευτεις οτι οι μπουζοπιπες δεν ηταν ηδη φθαρμενες ωστε να περνανε νερα κατω?
Οσο για τις εισαγωγες, ψαξου γιατι κοπηκαν. Μηπως εχουν χαλαρωσει τα σωματα και κουνιουνται? Μηπως δεν ηταν κομμενες αλλα "κοπηκαν" στο συρταρι? Δε το λεω κακοπροαιρετα, δε ξερω καν το μηχανικο σου, αλλα θα περασω τα 100000 km μεσα στο καλοκαιρι, και οι δικες μου ειναι σε αψογη κατασταση.
Προσωπικα μεταχειρισμενα εξαρτηματα τοσο υψηλης σημασιας (μπουζοπιπες/εισαγωγες) δεν θα εβαζα. Αντε, ισως ναι στις εισαγωγες, αλλα θα ηθελα ΣΙΓΟΥΡΑ να ελεγξω τις καινουριες-μεταχειρισμενες με τα ματια μου.
Τωρα, με googlaρισμα 10 δευτερολεπτων, το κιτ καθαρισμου της K&N κανει γυρω στα 17-20 ευρω. Καινουριο φιλτρο της Yamaha Κανει 30 . Θεωρητικα με το K&N εχει και μεγαλυτερη/πιο καλη ροη αερα(αφηνοντας εκτος το κομματι της ECU και των χαρτων).
Το κοστος για ολα αυτα που περιγραφεις εγω θα το περιεγραφα ΟΚ, δεδομενου οτι ανοιξε καπακι για ελεγχο (θα υποθεσω και ρυθμιση βαλβιδων, αλλιως τσαμπα ανοιξε το καπακι).
Προβλημα με νερα στα μπουζι στα FZ6 δεν εχω ακουσει ποτε, για τα FZ1 παιζει φουλ αυτο. Μηπως πλενεις με πιεστικο? Ισως να σιγουρευτεις οτι οι μπουζοπιπες δεν ηταν ηδη φθαρμενες ωστε να περνανε νερα κατω?
Οσο για τις εισαγωγες, ψαξου γιατι κοπηκαν. Μηπως εχουν χαλαρωσει τα σωματα και κουνιουνται? Μηπως δεν ηταν κομμενες αλλα "κοπηκαν" στο συρταρι? Δε το λεω κακοπροαιρετα, δε ξερω καν το μηχανικο σου, αλλα θα περασω τα 100000 km μεσα στο καλοκαιρι, και οι δικες μου ειναι σε αψογη κατασταση.
Προσωπικα μεταχειρισμενα εξαρτηματα τοσο υψηλης σημασιας (μπουζοπιπες/εισαγωγες) δεν θα εβαζα. Αντε, ισως ναι στις εισαγωγες, αλλα θα ηθελα ΣΙΓΟΥΡΑ να ελεγξω τις καινουριες-μεταχειρισμενες με τα ματια μου.
Τωρα, με googlaρισμα 10 δευτερολεπτων, το κιτ καθαρισμου της K&N κανει γυρω στα 17-20 ευρω. Καινουριο φιλτρο της Yamaha Κανει 30 . Θεωρητικα με το K&N εχει και μεγαλυτερη/πιο καλη ροη αερα(αφηνοντας εκτος το κομματι της ECU και των χαρτων).
Το κοστος για ολα αυτα που περιγραφεις εγω θα το περιεγραφα ΟΚ, δεδομενου οτι ανοιξε καπακι για ελεγχο (θα υποθεσω και ρυθμιση βαλβιδων, αλλιως τσαμπα ανοιξε το καπακι).
Re: Έτσι…κουβέντα να γίνεται.
Το δικό μου έχει τώρα 124000 χλμ και είχε προγραμματιστεί το μεγάλο service, που περιλαμβάνει ρύθμιση βαλβίδων να γίνει στα 126500 χλμ. Μετά από τις εργασίες που έγιναν χθες το μεγάλο service αναβλήθηκε για τα 140000 χλμ. Το πλύσιμο γίνεται αναγκαστικά με πιεστικό λόγω έλλειψης χώρου, δυό τρεις φορές το χρόνο μιας και η μηχανή φυλάσεται σε υπόγειο πάρκινγκ και είναι πιο πολύ όχημα αναψυχής (το παπί κάνει τις βρώμικες δουλειές και κινείται διαρκώς βρέξει-χιονίσει). Τα δικά μου μάτια όσο και να κοίταγαν τα μεταχειρισμένα εξαρτήματα σίγουρα δε θα καταλάβαιναν τίποτα μιας και από μηχανικής άποψης είμαι παντελώς άσχετος. Ελπίζω ο μηχανικός να τσέκαρε αυτό που λες για το λόγο που κόπηκαν οι εισαγωγές.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες