Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Άβαταρ μέλους
Monstar
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Σάβ 14 Ιούλ 2018, 14:47
Model: FZ6
Model year: 2006
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από Monstar »

Δεν τον ξέρω και δεν με νοιάζει να τον μάθω, οπότε δεν θα σταθώ στην συμπεριφορά του. Ο καθένας είναι υπεύθυνος στο να κρατήσει το επίπεδο της δουλειάς του σωστό.
Ο αισθητήρας οξυγόνου -λ- αλλάζει μέσω παραμετροποίησης σε πραγματικό χρόνο τον ψεκασμό.
Γι' αυτό και είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο. Ένας καλός βελτιωτής μπορεί να τον εκμεταλλευτεί ώστε να μην έχει μια στάνταρ χαρτογράφηση στον ψεκασμό.
Ο άλλος βελτιωτής μπορεί να μην χαλάστηκε γιατί μπορεί απλά να συνδέσει ένα καυσαναλυτή και να παίρνει επί τόπου ενδείξεις και να τροποποιεί την χαρτογράφηση. Αλλά αυτό θα είναι με βάση τα δεδομένα της εκάστοτε στιγμής στο εκάστοτε δυναμόμετρο.
Όλα είναι θέμα τσέπης στο τέλος τέλος. Μέχρι και το πόσες φορές θα μπορείς να το βάλεις δυναμόμετρο για remap.
Στο ταξίδι δεν έχει σημασία ο προορισμός, αλλά τι θα φάμε όταν φτάσουμε.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από SoR_gr »

Στα παραπανω που εγραψα, δεν σε κατακρινω για κατι (νομιζω δεν παρεξηγηθηκες). Κουβετα να γινεται πιο πολυ....
Ισως ειμαι απλα παραξενος ή απλα τα βλεπω εγω λιγο διαφορετικα. Παρατηρω στην καθημερινοτητα τους παραξενους αυτου του κοσμου κ προσπαθω να βγαλω ακρη (απο τον Χ Ψ σαμιο εως τον διπλανο στο φαναρι που αρχιζει να κορναρει κ ας ειναι ακομα κοκκινο!)


Αιντε να δουμε ο επομενος τι θα σου πει/προτεινει/κανει...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
negoras
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
Model: FZS600
Model year: 2003
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από negoras »

SoR_gr έγραψε:
Τετ 27 Οκτ 2021, 00:13
Στα παραπανω που εγραψα, δεν σε κατακρινω για κατι (νομιζω δεν παρεξηγηθηκες). Κουβετα να γινεται πιο πολυ....
Ισως ειμαι απλα παραξενος ή απλα τα βλεπω εγω λιγο διαφορετικα. Παρατηρω στην καθημερινοτητα τους παραξενους αυτου του κοσμου κ προσπαθω να βγαλω ακρη (απο τον Χ Ψ σαμιο εως τον διπλανο στο φαναρι που αρχιζει να κορναρει κ ας ειναι ακομα κοκκινο!)


Αιντε να δουμε ο επομενος τι θα σου πει/προτεινει/κανει...
Εννοείται πως δεν παρεξηγήθηκα φίλε μου, ίσα ίσα που συμφωνώ απόλυτα.Απλα τα εξήγησα 1- 1 από την πλευρά μου.Ευχαριστω για το σχόλιο και τις ευγενικές προθέσεις!! :D

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από manos_mas »

Φίλε μου αν διαβάσεις στο πρώτο ποστ που σου έκανα σου είχα γράψει ότι χρειάζεται τρύπα για αισθητήρα λ. Επειδή είχα μιλήσει και εγώ παλιά με τον Σαμιο δεν μου φάνηκε κακός απλά θεωρώ ότι όντως μπορεί να είχε πολύ δουλειά και να υπήρχε λάθος συνεννόηση από το τηλέφωνο. Άμα χαλάστηκες με τον Σαμιο πέρνα και από τον Κολλια που πήγα εγώ.

Άβαταρ μέλους
negoras
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
Model: FZS600
Model year: 2003
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από negoras »

Δεν το παρατήρησα,όπως και να έχει με 3 συνεργεία που μίλησα για επαναπρογραμματισμό(επειδή σε όλους το ανέφερα),δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα.Όπως και να έχει δεν έχω κάτι μαζί του και το έχω ήδη "ξεχάσει" απλά αναφέρω την εμπειρία μου.Τελικά θα το πάω αύριο το πρωί στο kp tech workshop στην Αθήνα...
Πονοκέφαλος ο προγραμματισμός και πολύ αναστάτωση τα aftermarket.Άντε να την πάρω να δω αν άξιζαν τα λεφτά και το τρέξιμο σε λειτουργία,απόκριση,κατανάλωση και επιδόσεις...Όταν την πάρω πίσω και κάψω 2-3 ντεπόζιτα θα ξαναγράψω!

Άβαταρ μέλους
negoras
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
Model: FZS600
Model year: 2003
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από negoras »

Δεν χρειάζεται να κάψω 2 ντεπόζιτα για να γράψω αφού η πρώτη βόλτα ήταν πέρα για πέρα κατατοπιστική.Άριθμο ρελαντί,καμία διαφορά στην απόδοση εκτός από 1 τρύπα ροπής που είχε στις 8.500rpm.
89.2 άλογα και 5.8kg ροπής.Η μηχανή πήγαινε καλύτερα μαμά,πριν βάλω τις εξατμίσεις,βγάλω τους καταλύτες και βάλω το φίλτρο αέρα απ΄ότι τώρα με αυτά που ανέφερα+το πρόγραμμα.Εϊδα τα νούμερα και ξύνισα αλλά εννοείται ότι ολα φαίνονται στον δρόμο...Εκεί ήταν χειρότερα τα πράγματα,είμαι σίγουρος ότι το μηχανάκι πήγαινε καλύτερα μαμά απ΄ότι σε αυτό το "αποτυχημένο" κατ΄εμέ πρώτο στάδιο.Από οικονομία πρέπει να είναι λίγο καλύτερα,θα φανεί εν καιρό αλλά δεν νομίζω να αξίζουν τα 250 εξάτμιση+100 λαιμοί s1+60 λαιμός κατάργησης καταλύτη+300 πρόγραμμα=710 ευρώ για να καις 0.3-0.5/100 λιγότερα....θες περίπου 40.000 χιλιάδες χιλιόμετρα για να κάνεις απόσβεση.Τώρα όσο αφορά την οδηγική απόλαυση,άφαντος ο θυσαυρός,καμία διαφορά...Από όλο το 1ο στάδιο,τα 300 του προγράμματος πόνεσαν πιο πολύ απ΄όλα.Δεν το συστήνω σε κανέναν

Άβαταρ μέλους
AndStuff
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2020, 23:58
Model: FZ6 S2
Model year: 2008
Τοποθεσία: Πειραιάς
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από AndStuff »

Εχεις ενα μηχανακι που ειχε αισθητηρα Λ (τον οποιο κατηργησες), εβγαλες τους καταλυτες, ελευθερωσες και απο τα τελικα, και επεσε η αποδοση του.
Μαλλον το προγραμμα που σου εφτιαξαν δεν ηταν για αποδοση, αλλα για μειωση καταλανωσης.
Δεδομενου οτι εχεις ελευθερωσει τη ροη, θα πρεπει να κινησεις περισσοτερα καυσαερια, αρα να καψεις παραπανω, οχι το αντιθετο...

Οπως εχουμε πει πολλες φορες, η Yamaha δεν ειναι χαζη :wink:

Άβαταρ μέλους
negoras
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
Model: FZS600
Model year: 2003
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από negoras »

To s2 που έχω εγώ,το s1 δεν είχε αισθητήρα.Όπως και να έχει μπορώ να τον επανατοποθετήσω.Οι καταλύτες,βγήκαν με γνώμονα την απαγωγή θερμότητας μιας και το καλοκαίρι ΕΒΡΑΖΕ και 1 ώρα μετά την λειτουργία.Και έκαναν σημαντική δουλειά.Από εκεί και πέρα κάνουν φραγή,είναι γνωστό ότι κερδίζεις ανάλογα την περίπτωση σε ιπποδύναμη.Ελευθερώθηκε και λίγο από τελικά.Οπότε έχουμε 1 αύξηση εξαγωγής,10-15%.Το φίλτρο αέρα της DNA που έβαλα δίνει 22.5% παραπάνω αέρα οπότε αύξησα εισαγωγή-εξαγωγή παράλληλα και όχι κουτουρού.Για πρόγραμμα επίσης δεν το πήγα για απόδοση αλλά κυρίως για να μην είναι φτωχό/πλούσιο και δεν έχει την σωστή λειτουργία.Δεν γίνεται όμως με αυξημένη εισαγωγή αέρα και εξαγωγή,να βγάζει λιγότερα άλογα από το "μαμα".Είναι το γνωστό πρώτο στάδιο το οποίο το έχω κάνει σε όλες τις καρμπυλατεράτες μου μηχανές και είχα δει αξιοσημείωτες διαφορές και σε επιδόσεις και σε κατανάλωση και σε απόκριση με το 1/3 σε ευρώ.Κανείς δεν είπε ότι η Yamaha είναι χαζή,υπόλογος είναι στα Euro και βάσει αυτών κινείται η αυτοκινητοβιομηχανία,κανείς κατασκευαστής δεν κάνει ότι μπορεί ή ξέρει σε μοντέλα παραγωγής,Εγώ πήγα να του δώσω λίγο σε δύναμη και να καταργήσω τους περιορισμούς και επειδή είμαι αντικειμενικός,λέω ότι οδηγικά δεν αξίζει πόσο μάλλον με τις τιμές που παίζουν.


Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από SoR_gr »

στο δρόμο πως σου φαίνεται; ουσιαστικά διορθωθηκε η τρύπα στις 5-8σαλ..
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
negoras
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
Model: FZS600
Model year: 2003
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από negoras »

Ναι διορθώθηκε η τρύπα και σίγουρα έγινε πολύ πιο οικονομικό και επίσης μίκρυνε η ψαλίδα απόδοσης μιας και χθες έκανα 45 χιλιόμετρα τάπα και δεν έπεσε νταμάκι ενώ πριν με 2 ανοίγματα καλά έπεφτε.
Η πραγματικη πίκρα είναι στον δρόμο,χαμηλά μέχρι 6 είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο μηχανακί αλλά πιο οικονομικό και πιο αθόρυβο.Από εκεί και πάνω έκλεισε η τρύπα και τα 3.5 άλογα δεν φαίνονται πουθενά,αν δεν τα έβλεπα στο χαρτί δεν θα πίστευα ότι είναι πιο δυνατό.Επίσης είμαι 99% ότι μαμά πήγαινε καλύτερα απλά είχε λίγη λιγότερη ροπή.Γιαυτό καταλήγω στο ότι δεν αξίζει,επειδή στον δρόμο δεν φάνηκε τίποτα.
Για φτιάξιμο της τρύπας,λίγη οικονομία παραπάνω και 3.5 άλογα που δεν φαίνονται πουθενά 300 ευρώ?ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ για κάτι που δεν φαίνεται στον δρόμο,έπρεπε να κοστίζει τα μισά τουλάχιστον.Πρόσφατα στο rd 350 που έκανε κρακ στα κάρτερ,είχα 1 άλλο μοτέρ με καλά κάρτερ και πήγα στον μάστορα να βγάλει στα σωθηκά και να τα κουμπώσει στα γερά κάρτερ.Για όποιον ξέρει αυτό είναι σοβαρή αγγαρία.150 ευρώ πλήρωσα και ο άνθρωπος παιδευόταν 15 μέρες και έκανε φανταστική δουλειά.Αυτοί πατάνε 2 κουμπιά και συνδέουν 2 καλώδια και βγάζουν 300ευρώ σε 1 απόγευμα?Με μηδενικές διαφορές στον δρόμο?Γιατί αν είναι να δω διαφορά παάτα και 1 κουμπί..Αν όχι όμως προτιμώ να τα φάω σε τυροπίτες.

ΥΓ.Σε καρμπυλατεράτες μηχανές με ζιγλέρ 2.5 νούμερα +- έως 5,έβλεπα τις τριπλές διαφορές με 1/3 εως 1/4 σε χρήματα.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από SoR_gr »

η 300αρα σε μια τέτοια υπηρεσία είναι μέσα στο νερό.
Είτε σου έδωσε 3,5 άλογα είτε 13,5...

Ακόμα και η τρύπα είναι αισθητή...Δηλαδή αυτό θα κοίταγα, αλλιώς λογικά σου αλλάζουν τα δεδομένα της αυτονομίας/οικονομίας καυσίμου (Νομίζω....).

Επίσης μη το συγκρίνεις με το RD350, οι δίχρονοι κινητήρες καταπίνουν βενζίνη δίχως αύριο, όσο περισσότερο του δώσεις τόσο περισσότερο θα πάει...

Απλα με τα καρμπς δεν γινόταν και σωστή δουλειά...Δηλαδή, αντε βρες μάστορα να ξέρει για αρχή...ύστερα όσο γκάζι και να του δώσεις τόσο πιο πολύ αυξάνεις την πιθανότητα να κάνει κραααακ...

Αν δηλαδή εσύ το θεωρείς ακριβό αυτό που έκανες, εγω το θεωρώ νορμαλ τιμή για τέτοια. Όμως όπως και να έχει, με 300€ εγώ θα προτιμούσα να έγραφα 3.000 χιλιόμετρα :P
Το σημαντικό είναι να σου κάλυψε μέρος της καύλας που έχεις....
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
negoras
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
Model: FZS600
Model year: 2003
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από negoras »

Αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι δεν αναφέρομαι στον συγκεκριμένο!Η αναφορά μου για το αν αξίζει ή όχι και τι πήρε τι έχασε,είναι γενική!Δηλαδή δεν κατηγορώ τον συγκεκριμένο προγραμματιστή.Για την τιμή,πάλι δεν αναφέρομαι στον συγκεκριμένο,ίσα ίσα που είδα ότι αυτή ήταν η "ταριφα" για προγραμματισμό και μόνο προς τα πάνω πήγαινε.Τα θεωρώ ΠΑΡΑ πολλά λεφτά,ειδικά αν δεν έχουν αντίκρισμα στον δρόμο.Γενικά ναφέρομαι στον αν αξίζει για εμένα να "μπλέξει" κάποιος με την βελτίωση μιας και χθες τελείωσα με το 1ο στάδιο.Από τα λεφτά που έδωσα+τρέξιμο με αυτά που πήρε στον δρόμο,καλύτερα να το άφηνα μαμά ή να του έβαζα 1 τελικό μόνο.
Για τα δίχρονα θα σου πω από προσωπική εμπειρία(1 modenas dinamik 150,1 suzuki ts 50,vespa 200px και το yamaha rd 350lc)ότι δεν καίνε όσο λένε ότι καίνε.ΑΝ είναι σωστό πάντα αλλιώς.....1 τελευταίο για τα δίχρονα,σίγουρα δεν πάνε όσο περισσότερη βενζίνη τους δίνεις,άμα του δώσεις πολύ μπουκώνει,δεν πάει βήμα και καίει το κ**ο του...Πάντως πάντα πρέπει να ΜΗΝ είναι με τίποτα φτωχό ειδικά στο ελληνικό καλοκαίρι,πάντα πρέπει να είναι προς το "πλούσιο"για να είναι πιο ανθεκτικό στα κολλήματα.
Ανέφερα το rd για το κοστολόγιο επειδή ο άνθρωπος που άλλαξε κάρτερ έκανε δουλειά που απαιτεί και τεχνικές γνώσεις(άριστες) και μεθοδικότητα,έχει και τρίψιμο είναι και αγγαρία.15 μέρες δουλειά και πήρε 150 ευρώ ο άνθρωπος και οι άλλοι ζητάνε 300 για να το συνδέσουν με το λάπτοπ.Και οκ τα παίρνεις,εεεεε πρέπει να φανεί η δουλειά σου στο δρόμο.Παιδιά 300 ευρώ είναι πάνω από τα μισά λεφτά ενός βασικού,και παρακαλώ μην σκεφτεί κάποιος ότι αν παίρνεις τόσα μην ασχολήσαι με τέτοια.Μπορεί να είναι η κάβλα σου,το μεράκι σου και να χώσεις μερικά λεφτά για να φτιάξεις το μωρό σου.Να τα δώσεις,αλλά να δεις και διαφορά....
Τέλος το πρώτο στάδιο που αναφερόμουν ότι έχω κάνει πολλές φορές σε καρμπυλατεράτες μοτοσυκλέτες αναφερόμουν στα 4χρονα:kawasaki zxr 400,yamaha fzs 600(το καρμπυλατεράτο fazer,1ο στάδιο 230e με σημαντική βελτίωση)και 1 suzuki sv 650,που ειδικά εκείνο το άτιμο που είναι L-V 90 και ήταν εξαιρετικά ευαίσθητο στις ρέγουλες,είχα οδηγήσει 4 μηχανάκια με τα διαφορά set ups του sv,μιλάμε για απίστευτες διαφορές.Και ναι φίλε το θεωρώ πανάκριβο!!!!!!!Και εγώ με 300e να πήγαινα το σ/κ 1 ωραία εκδρομή και να μου μένανε και ρέστα!
Και αφήνω για τέλος αν μου κάλυψε την κάβλα....ΟΧΙ φίλε μου,γιαυτό γκρινιάζω +:Brick wall=+:](*,) :{}\/?
Χαχαχαχα!


ΥΓ.Ότι έγινε έγινε,μαθήματα είναι αυτά.Σκεφτόμουν σε 1η φάση να του βάλω 1 μικρή φραγή πριν το τελικό 1-2 χιλιοστά να του κόψω λίγο την εξαγωγή γιατί μου φαίνεται ότι του παπαγιάννη οι λαιμοί είναι λίγο "σοβρακα" και εννοώ μεγάλοι!!Υπάρχει αρκετά μεγάλη περίπτωση από εξαγωγή να μην το άφηνε να βγάλει την δύναμη του.Πριν με τις αλλαγές η μηχανή ήταν στο πουθενά,τώρα έχει πολύ καλή λειτουργία οπότε θα το ψάξω άλλο λίγο. <>

Άβαταρ μέλους
Monstar
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Σάβ 14 Ιούλ 2018, 14:47
Model: FZ6
Model year: 2006
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από Monstar »

Αν βάλεις orifice στο σωλήνα της εξάτμισης θα αυξήσεις την ταχύτητα των καυσαερίων εξαιτίας του φαινομένου Venturi. Μειώνεις την πίεση εξαιτίας της μείωσης διατομής αλλά ταυτόχρονα αυξάνεις την ταχύτητα. Με αυτό το φυσικό επακόλουθο, θα αλλάξεις το back-pressure και στη φάση του overlap των βαλβίδων θα αδειάζεις το καυσαέριο πιο γρήγορα απ' ότι μπορείς να παροχετεύσεις.
Δεν είναι απλή λύση.
Στο ταξίδι δεν έχει σημασία ο προορισμός, αλλά τι θα φάμε όταν φτάσουμε.

Άβαταρ μέλους
negoras
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
Model: FZS600
Model year: 2003
Επικοινωνία:

Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!

Δημοσίευση από negoras »

Eίναι κάτι με το οποίο έχω πειραματιστεί στο παρελθόν και έχω δει διαφορά και σε θερμοκρασίες και σε επιδόσεις.Βασικά εγώ θέλω να το κάνω να "πρηστεί" γιατί τώρα "ξεφυσάει" και βάζοντας 1 φραγή στο τέλος της εξάτμισης στην επιθημητή-σωστή διάμετρο,κερδίζεις.Για την ιστορία,στις μαμά εξατμήσεις που μέτρησα διάμετρο εξαγωγής ήταν 38 ή 28 χιλιοστά,νομίζω 28 ενώ τώρα είναι 45!!
Έχει γίνει το κεφάλι πουρές με τόση πληροφορία,νομίζω πως θα το αφήσω μέχρι την Παρασκευή να ξελαμπηκάρω και να χαλαρώσω..

Θα το κάνω,όπως και να έχει είναι κάτι που είναι εύκολα αναστρέψιμο,αν δεν πετύχει απλά το βγάζεις 8)

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 1 επισκέπτης