Αγορά μηχανής

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Άβαταρ μέλους
Asakura
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2021, 12:02
Model: -
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από Asakura »

Καλησπέρα. Εδω και λίγο καιρό κοιτάω να αγοράσω μια fz6 naked.
Ψάχνοντας λοιπόν στο Internet, forums άρθρα κτλπ. Διαπίστωσα οτι είναι μια αρκετά καλή μηχανή που δεν βγάζει τρελά προβλήματα. Θα ήθελα λοιπόν να μου πείτε γενικότερα κάποια απο τα βασικά τις προβλήματα και περίπου τα έξοδα που θέλουν για επισκευή. Επίσης γενικά βρίσκω αρκετές μηχανές που πουλιούνται στα 60.000 χιλιόμετρα, για την συγκεκριμένη μηχανή είναι πολλά;. Τι θα πρέπει να προσέξω (θα την παω σε μάστορα βέβαια πριν την αγορά). Και γενικά κάθε πληροφορία δεκτή.
Ευχαριστώ πολύ

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από manos_mas »

Μην φοβασαι τα χλμ . το προηγουμενο μου ειχε 165.000 οταν μου το φαγανε και το τωρινο το πηρα με 95000 και εχω κανει 10.000 ακομα. Το μοτερ δεν βγαζει ζημιες και γενικοτερα το μηχανακι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα . Σε παλιοτερα ποστ θα βρεις 2-3 σημεια τα οποια θελουν ψαξιμο . Π.χ. ( ρουλεμαν τιμονιου , να εχει κανει βαλβιδες πριν τις 60.000 ή αμα εχει περασει τις 80.000 να εχει αλλαξει καδενα. ) . Αυτα ειναι τα πιο κρισιμα σημεια που πρεπει να δεις και φυσικα τα αυτονοητα για καθε μηχανη. ( να μην ειναι τρακαρισμενη , στραβη κλπ. ) γενικα ειναι φθηνη στη συντηρηση της πλην των βαλβιδων-καδενας . Λαδια θες λιγοτερο απο 3 λιτρα ημισυνθετικου καθε φορα. Αλυσιδα γραναζια κανουν 180 τα γνησια 120-130 τα καλα αφτερμαρκετ και δεν θελουν αλλαγη νωριτερα απο 50.000. Το παλιο μου ειχε βγαλει μια φορα πηνια τα οποια τα αλλαξα με μεταχειρο.θα σου πω οτι ο λογος αγορας της ιδιας μηχανης ( S2 τωρα , ενω S1 ηταν αυτο που μου εφαγαν ) ηταν οτι πραγματικα ηταν αξιοπιστο μηχανακι και το εμπιστευομουνα να παω ταξιδι οπουδηποτε ανα πασα ωρα και στιγμη. Αυτα απο μενα .

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από Solomon »

Πολύ τίμιο μηχανάκι γενικά, γνήσιο sport touring με τονισμένη λίγο περισσότερο την σπορ πλευρά.
Τα μοντέλα προ του 2007-2008(πότε βγήκε το s2 δεν θυμάμαι) είχαν ένα θεματακι με την ασφάλεια στο μπροστινό γρανάζι. Αυτο τόνισε το του μάστορα να βγάλει το καπάκι να το ελέγξει, γιατί πρόκειται για μια ηλιθια ζημιά που μπορεί να φτάσει να κοστίσει υπερβολικά.
Με έναν απλό οπτικό έλεγχο μπορείτε να διαπιστώσετε ότι δεν έχει γίνει ζημιά κ επισκευαστεί με πατέντα.

Σύστημα φόρτισης έλεγξε επίσης, αν κ τα περισσότερα με θέμα στα πηνία ήταν τα φαιρινγκατα που έκαναν την πατέντα που ανάβουν κ οι δύο λάμπες μαζί.

Περιφερειακοι έλεγχοι σε αναλώσιμα κ ρουλεμάν όπως κάνουμε σ όλα τα μεταχειρισμένα.

Τα χιλιόμετρα μη σε φοβίζουν καθόλου, το μοτέρ με απλή τακτική συντήρηση περνάει άνετα τις 200.000 χλμ
Αλλά τσεκάρετε επιμελώς τεντωτηρα καδενας. Δεν γίνεται σε απλό έλεγχο δυστυχώς, αλλά ακούγεται αν έχει πρόβλημα, ξέρει ο μαστορας.

Κόστη γενικά.
Δεν τα θυμάμαι πολύ καλά αλλά μέσες άκρες υπολογιζε
Λάστιχα 250€
Τακακια μπρος πίσω γνήσια περί τα 120€
Αλυσιδογραναζα γνήσια κάτι λιγότερο από 200€.

Τα ρουλεμάν τιμονιου ήταν ψιλοακριβα κάνα 60αρι αν δεν απατώμαι, αλλά ελέγχονται εύκολα κι αυτά αν έχουν θέμα.

Κλασική βελτίωση είναι τα σωληνάκια υψηλής αν δεν φοράει ήδη, περίπου 120€μπρος πίσω.

Σέρβις λάδια φίλτρα, ανάλογα τι βάζεις αλλά περίπου στο 60€ λάδια καλά κ κάνα 20€ το φίλτρο αέρα που θέλει κάθε 20.000 χλμ αλλαγή (?)
Μπουζί κάνα 40αρι

Σίγουρα να το κάνει βόλτα ο μαστορας ή εσύ κ να διαπιστώσετε ότι δεν τραβάει δεξιά αριστερα.

Σερβις μπροστινού κάνα 60-70€
Η πίσω δεν παίρνει σέρβις, αν είναι σωβρακο θέλει 400-500 για επώνυμο after market πχ ohlins.

Με το καλό να το πάρεις λοιπόν κ αν σε βγάζει ο δρόμος σου, όταν με το καλό μας αμολυσουν κάθε Τετάρτη μαζευόμαστε στην λέσχη μας για καφέ κ καβλ.... εεεε σοβαρή συζήτηση!

Άβαταρ μέλους
Asakura
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2021, 12:02
Model: -
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από Asakura »

Ευχαριστώ πολύ... Πρόσφατα μίλησα με ένα παιδί και θα συναντηθώ σύντομα μαζι του την δίνει καλή τιμή... Αλλα χάνει μπροστά η ανάρτηση λάδια... Θα την δω απο κοντά και θα την παω μάστορα... Αν το μοτέρ είναι κομπλέ.. Μάλλον την πείρα.. (Δεν θέλει αλλα τρελά μαζεματα)

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από SoR_gr »

μπορείς να πάρεις κάποιες πληροφορίες απο εκει:
viewtopic.php?f=25&t=21406&p=232845&hil ... B9#p232845

προσωπικά δεν θα έπαιρνα naked αλλα περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Θα πρότεινα για fz6 να κινηθεις σε s2 αν έβγαινε naked σε s2.

s1 (2004-2006) me s2 (2007-2009) έχουν κάποιες σημαντικές μικροδιαφορές.
πχ το σ1 εχει 2πίστονη δαγκάνα μπροστά
εχει χαζοασφάλεια στο εμπρος γρανάζι
τα πατάκια του συνοδηγού είναικολλημενα στο υποπλαίσιο
το κοντερ ειναι ολο ψηφιακό.


το σ2 εχει τετραπίστονα
εχει παξιμάδι στο εμπρος γρανάζι για κόντρα
τα πατάκια του συνοδηγού ειναι βιδωμένα
το κοντέρ εχει στροφόμετρο με δείκτη


η δική μου εμπειρία με το φζ6 σ2, εχω καπου στα 130κατι χιλ χλμ. Πιστεύω είναι καλοσυντηρημμένο οπότε για τα επόμενα 30-50.000 μονο λαδια ξύδια θα θέλει.

τα παραπάνω όπως τα είπε ο σολομοντας για τις τιμές.
γενικα τα φαζερ εχουν χαρακτηριστικό έναν μεταλλικό ήχο στη λειτουργία τους οπότε να το πας σε μια γιαμαχα να το κοιτάξει ή σε καποιο εμπειρο μηχανικό.
στα φζ6 χαλαει καποια στιγμή το Kill switch (δεξίς διακόπτης (κόκκινο κουμπί) που κοστίζει κανα 100αρικο ή απλά κολλάει ο μηχανικός τα καλώδια και το καταργείς).
προσωπικά καδένα τεντωτήρα άλλαξα προληπτικά στα 80-90.000 χλμ.
τα καλυτερα λεφτά που "πεταξα" ήταν αναρτησεις μπρος πίσω σωληνακια υψηλής μπρος πισω και μια ανατομική σέλα....

είναι λογικό να εχουν 60.000+ χιλιομετρα μιας και ειναι 10-15ετιας τα μηχανάκια. αμα ειναι καλοσυντηρημμένα εχουν αποδείξει οτι δεν εχουν αναγκη. Νάναι καλά οι κάγκουρες που ξεπάτωσαν τα τδμ +:Dancing=+:\:D/ . Στο naked δε, οι περισσότεροι πήραν ζ750 να ξεπατώσουν....

εάν έπαιρνα μτχ μηχανάκι με "πολλά" χιλιόμετρα θα του άλλαζα προληπτικά και θερμοστάτη κ τάπα ψυγείο (τα άλλα προληπτικά στο δικό μου πρόσφατα με κόστος 25+25ε αντίστοιχα).


με το καλό οτι πάρεις! Να περάσει και η τωρινή κατάσταση να σε δούμε και απο κοντά!
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
Asakura
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2021, 12:02
Model: -
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από Asakura »

Ευχαριστώ πολύ.. Περίπου τεντωτηρας πόσο στοιχίζει η αλλαγή;

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από SoR_gr »

εγώ είχα πληρώσει 110 τεντωτήρα και 40 την καδένα. Την άλλαξα σε σερβις μαζί με βαλβίδες ώστε να γλυτώσω τα εργατικά.

Συνηθίζω δλδ να κάνω μαζεμμένα κάποια πράγματα για να γλυτώσω εργασία.

πχ σερβις μπροστινών μαζί με αλλαγή ρουλεμαν τιμονιου,
ρύθμιση βαλβίδων με αλλαγή παραφλού-καθαρισμό ιντζέξιον (εκεί άλλαξα και καδένα-τεντωτήρα)

την μοτο την παίρνεις φθηνά πλέον. Τα πάντα ολα είναι η συντήρηση της. Αμα δεν καίει λάδια, λογικά όλα επανέρχονται σε καλή κατάσταση. έχε υπόψη σου οτι κανα 500αρικο θα το χρειαστείς για κάνα καλό σέρβις (ότι μτχ και να πάρεις).
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
Asakura
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2021, 12:02
Model: -
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από Asakura »

Καλησπέρα μετά απο μέρες.. Λοιπόν βρήκα εν τέλει μια πάρα πολύ καλή fz6 σε καλή τιμή με βιβλίο σέρβις και πρώτο χέρι... Το μόνο πρόβλημα είναι κατι δεν μου αρέσει με τα κλειδιά.. Από Δευτέρα θα πάω στην γιαμαχα να την σουν και αυτοί ελπίζω να βρω άκρη... :<ni0ni0s>

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από SoR_gr »

δεν ξέρω αμα σε βοηθήσει

viewtopic.php?f=26&t=13861&p=251887&hil ... B1#p251887

ξαναγράφω την δική μου εμπειρία:
SoR_gr έγραψε:
Πέμ 21 Μάιος 2020, 09:01


το 2012 που πήρα την μοτό, ήταν με 1 κόκκινο και 1 μαύρο. Πήγα σε μια γιαμάχα για να ρυθμίσει το κλειδί στο ιμμο και με χρέωσαν τα εξής:
9ε το κλειδί της γιαμάχα (Μάλλον σε έπιασαν κότσο στο ebay)
7ε κλειδαρά για να το κόψει όπως το κόκκινο
39ε για να το ρυθμίσουν.
...............................
Πάντως, η μνήμη του ιμμο δέχεται 2 μαύρα κλειδιά.
Αυτό που έκανε ήταν να σεττάρει και τα 2 μαυρα κλειδιά (παλιό και νέο). Αυτό το έκανες εσύ;
Έτσι λοιπον, το χαμένο κλειδί σβήνεται απο τη μνήμη και απλά μπορει να ξεκλειδώσει μόνο το τιμόνι.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
Asakura
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2021, 12:02
Model: -
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από Asakura »

Σε ευχαριστώ... Έχω αγχωθεί λίγο γιατί απο οτι φαίνεται η μηχανή έχει αλλάξει κλειδαριά μπροστά.. Και από ότι είδα η μηχανή ανάβει με κόκκινα κλειδιά.... Έχει καταργηθεί το immobilizer?η μηχανή ειχε 2 κόκκινα δυο μαύρα....κλειδιά περιμένω να δω τι θα μου πει η yamaha <>3

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από SoR_gr »

η αλλαγή έγινε σε γιαμάχα;

στη θέση σου θα κοίταγα εξονυχιστικά αριθμό κινητήρα, αριθμό πλαισίου και πινακίδα καθώς και το ιστορικό του κτέο.

μπορεί όντως κάτι να έγινε και να χρειάστηκε αλλαγή κλειδαριάς αλλά μπορεί και να έχουν γίνει 1002 άλλα...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
Asakura
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2021, 12:02
Model: -
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από Asakura »

Η μηχανή εχει περίεργη ιστορία... Απλα πουλιέται γιστι ο ιδιοκτήτης δεν ειναι σε θέση να την οδηγήσει και την πουλάει η γυναίκα του... Εχει περάσει πρόσφατα ΚΤΕΟ και έχει παραδώσει πινακίδες... Και μου είπε εχει χαλάσει η κλειδαριά... Βέβαια μόλις την παω yamaha θα το κοιτάξω... Επίσης το βιβλίο σέρβις πολύ αναλυτικό... Ολα καλα φαίνονται... Θα το ψάξω βέβαια μην τρέχω... Κατι άκυρο η μηχανή φοράει καινούρια λάστιχα (το καλοκαίρι μπήκαν Bridgestone battlax) καμία άποψη?

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από SoR_gr »

είμαι παντα πολύ καχύποπτος.
πρόσφατα φίλοι μου βρήκαν το αμάξι τους απο αυτούς (πιθανόν)
https://www.newsit.gr/egklhma/i-symmori ... aaieY0DM9k

δες πως λειτουργόυσαν.
τώρα αμα ο τύπος την έχει απο 1ο χέρι και όλα τα στοιχεία συνάδουν, είναι δική σου η απόφαση.

τα ελαστικα ειναι λεπτομερεια και περι ορεξεως κολοκυθόπιτα.
πληοροφίες στα Polls
viewforum.php?f=107

προσωπικα φοράω bridgestone τα τελευταία 5-6 ζευγάρια... διαφορετικά μοντέλα. Αφού εχει πρόσφατα ελαστικά, αυτό ειναι θετικό για μελλοντικό αγοραστή...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
Asakura
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2021, 12:02
Model: -
Model year: 2005
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από Asakura »

Ναι... Κατάλαβα.. Περιμένω να δω τι θα μκυ πει και η γιαμαχα.. Με έχει αγχώσει αυτό λιγο με τα κλειδιά... Γιατί δεν εχω καταλάβει ακριβώς το τι παίζει.. Θα δείξει.. Ευχαριστώ

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αγορά μηχανής

Δημοσίευση από SoR_gr »

η μηχανη εχει ιμμομπιλαιζερ. Η μνήμη του ιμμο ειναι σεταρισμενη με 1 κοκκινο και 2 μαυρα.
απαξ κ χαθει 1 μαυρο κλειδι, για να κανεις νεο πρεπει να εχεις το κοκκινο.
ετσι, μπορεις να σβησεις και να αποθηκεύσεις νέα κλειδια μαυρα (τα παλια που θα σβησεις θα μπορουν να γυρισουν το διακοπτη και να ξεκλειδωσουν το τιμονι.) το ιμμομπιλαιζερ δεν θα αφηνει να παρει μπρος ο κινητηρας παρα μονο με το κοκκινο και τα αποθηκευμενα μαυρα κλειδια.


αν ο κατοχος χασει το κοκκινο κλειδι, υπαρχει προβλημα με το ιμμο.
δλδ θα εχει μονο 2 μαυρα να παίρνει μπρος η μοτο που αμα χαθουν ή σπασουν, μετα τον ηπιες.
Δεν θα έχεις το κόκκινο κλειδί για να φτιάξεις (και να αποθηκεύσεις) νέα μαύρα κλειδιά.

αμα χασεις το κοκκινο θεωρητικα θελει αλλαγη μοναδα ιμμομπιλαιζερ καθως και οι υπολοιπες κλειδαριες. αυτο ειναι ακριβο απο οσο ξερω.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες