Τριξιμο-Ψηλές Στροφές

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Άβαταρ μέλους
daredevil
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 16:57
Model: Vstrom
Model year: 2011
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ - ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από daredevil »

Χωρις παρεξηγηση δοκιμαστε να στηριζεστε στα ποδια και απλα με τα χερια να κρατατιεστε απο το τιμονι (μην σφιγγετε με τα χερια το τιμονι) για το μουδιασμα στα χερια μιλω.
Ερωτηση?
Οταν αφηνεται το τιμονι αυτο αρχιζει να παιζει λογω κραδασμων ή κρατα σταθερη πορεια (μιλαμε για ευθεια οχι πανω σε στροφη).
Τωρα βεβαια στις συγκεκριμενες στροφες παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες απο το οδοστρωμα μεχρι το ρουλεμαν στο τιμονι αλλα και τα λαστιχα (ζυγοσταθμιση)
Επισης οσοι εχουν βαλιτσα πισω μετα τα 120-140 αρχιζει το γλεντι με το παιξιμο στο τιμονι για ψαχτητε λιγο.
Αν ολα τα παραπανω δεν ισχυουν τοτε βουρ στην αντιπροσωπια τι τους πληρωνουμε τσαμπα...........
life is a road.............. drive it

Άβαταρ μέλους
Chrisks
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Τετ 19 Απρ 2006, 12:03
Model: -
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Chrisks »

Δεν υπάρχει περίπτωση ελαστικών - ζυγοστάθμισης γιατί έχω αλλάξει λάστιχα (Pirelli Diablo) και έγινε και ζυγοστάθμιση κατά την αλλαγή. Είναι σίγουρα από το μοτέρ και το κάνει με όλες τις ταχύτητες μετά τις 7000 στροφές αλλά όχι το πρωί. Βαλίτσες , σχάρες κλπ εννοείτε ότι δεν έχω βάλει. Εγώ πιστεύω ότι είναι κάποιος σένσορας ,π.χ. ο σένσορας που μετράει θερμοκρασία αέρα, αλλά πως μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι φταίει αυτός ή κάποιος άλλος χωρίς να αλλάζουμε στην τύχη; Καμιά ιδέα κανείς;
Chris

Άβαταρ μέλους
upei
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν 2005, 12:37
Model: -
Τοποθεσία: ΧΑΙΔΑΡΙ , ΑΤΤΙΚΗ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από upei »

Καλημέρα σε όλους ,
να προστεθώ και εγώ σε αυτούς που παρατήρησαν παίξιμο του τιμονιού σε υψηλές στροφές και ταχύτητες ( μου το παρουσιάζει μετά τα 170).
Έχω αλλάξει ρουλεμάν τιμονιού και ελαστικά ταυτόχρονα (Michelin Pilot Power) και έκτοτε έχω και εγώ το ίδιο πρόβλη (σε σημείο μουδιάσματος των χεριών).
Να σημειωθεί ότι στο μηχανάκι δεν έχει γίνει κάποια άλλη μετατροπή.
Επιπλέον στον προβληματισμό να προσθέσω το ότι η προφόρτσιη του πίσω ελατηρίου είναι στο 3 και δεν έχει γίνει ζυγοστάθμιση .

Αν δεν κάνω λάθος , εχω διαβάσει κάπου ότι η προφόρτιση θα έκανε λίγο ασταθές το μηχανάκι καθώς επίσης και πιο κορωνάτο ελαστικό θα το παρουσίαζε αυτό.

Θα επαναφέρω την προφόρτιση στα νορμαλ και θα πώ για ζυγοστάθμιση σήμερα, οπότε θα δοκιμαστεί πάλι το μηχανάκι.

Τυχόν σχόλια ευπροσδεκτα.

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazernick »

Παντος εχοντας φτάσει στα 16000χλμ άκομα το κανει,το συνήθησα όμως
Βρηκα και καποιον μέσα απο την YAMAHA και μιλάγαμε για τα προβλήματα του FAzer και μου πε μόνος του αν βρήκαμε γιατι τρίζει το μηχανακι(τα κανει ΤΕST).Προφανος το ξερουν εκει πέρα τωρα αν κανουν κατι γιαυτο δεν ξέρω

Παντος σκέφτομαι για CBF1000 τον τελευταιο καιρό.¨Ενα fazer με καλυτερα φρένα και ροπη Πιστευω και χωρις προβλήματα λογω HONDA(ο φιλος εχει το CBF 600 αργο δε λέω αλλα δεν εχει ακομα πρόβλημα και ουτε εχει το φοβο οπως εμεις που σκεφτόμαστε ποτε θα παρουσιασει προβλημα στο ρουλεμαν)---είμαι σε σκέψεις!!!

Mantzas

Και εδω μια απ τα ιδια.

Δημοσίευση από Mantzas »

Γεια.

Για το μούδιασμα παντός φταίει το οτι στιριζώμαστε πανω στο τιμόνι.
Από τιν πρώτη μέρα το αισθάνομαι αυτο το τρίξιμο, με έναν περίεργο συντονισμό στις 8-8500 rpm. Το συνεργείο μου ειπε οτι είναι χαρακτηριστικό του R6 κινητήρα.

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazernick »

Αυτη η απαντηση εμενα δε μου αρκει
Δηλ θα πηγαινω ταξιδι , θα κατεβαινω απο την μηχανη και θατρεμω ολοκληρος ή για τα πρωτα 5 λεπτα πρεπει να κανω ασκησεις για να επανελθω σε κανονικα επιπεδα.Ασε που κουραζεσαι πιο πολυ..

Αυτο ισχυει και για αυτους που εχουν R6 αν εχουν τα ιδιο μυρμυγκιασμα στα χερια

Οσο για το αν κραταω σφιχτα το τιμονι αποκλειεται ,δηλαδη μεχρι να αρχιζει να εμφανιζεται δεν το κραταγα σφιχτα?

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

fazernick έγραψε:Αυτη η απαντηση εμενα δε μου αρκει
Δηλ θα πηγαινω ταξιδι , θα κατεβαινω απο την μηχανη και θατρεμω ολοκληρος ή για τα πρωτα 5 λεπτα πρεπει να κανω ασκησεις για να επανελθω σε κανονικα επιπεδα.Ασε που κουραζεσαι πιο πολυ..
Δοκίμασε κάποια γάντια που έχουν γέμισμα από αφρώδες ή τζελ στην παλάμη.

Άλλη λύση μπορεί να είναι αυτά τα αφρώδη γκρίπ που μπαίνουν πάνω από τα υπάρχοντα ...

Και η Harris έχει γκρίπ από σιλικόνη που μπαίνουν αφού αφαιρεθούν τα μαμά. Δίνουν καλή αίσθηση και περιορίζουν κάτι λίγο τους υψίσυχνους κραδασμούς...Γράφουν και FAZER πάνω... :lol:

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazernick »

Μωρε τα χω δει και εχω γαντια

απλα απορω γιατι το κανει αφου εκανα 8000χλμ και γιατι πρεπει να δωσω τα λεφτακια μου για να παρω γαντια γκριπ και αλλα..ενω αλλα μηχανακια δεν εχουν τοσο"προβλημα" (μιλαω παντα και 4 κυλινδρα)

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazernick »

Το αποφασισα δεν θα κανω τπτ γιαυτο,αστο να τριζει και να μυρμιγιαζει (ασε που σε καθε λακουβα κλασικα βαραει η σελα και το ταμπλο μπροστα παρολο που το σφιγγω καθε 3000χλμ)

Θα περιμενω να αλλαξει ο χρονος και θα παρω το CBF 1000 , γιατι δεν εχω αλλα 1500ευρω να παρω το FZ1.
(θα χει και ABS)

Ηδη το FZ1 εβγαλε το προβληματακι με το τριξιμο του ταμπλο(ποιος ξερει και τι αλλο θα ακουλουθησει,ευχομαι οχι-μπας και καταληξω σαυτο)

Το CBF 1000, αν και τα μηχανακια της YAMAHA ειναι μεσα στην καρδια μου , με πειθει οτι δεν θα χει προβληματα,τρυπες,ρουλεμαν,TPS,βαλβιδες,σασμαν κτλ. Τεσπα ο χρονος θα δειξει..

tousername

Δημοσίευση από tousername »

Chrisks συμφωνώ , δεν νομίζω ότι είναι θέμα τιμονιού , δεν συντονίζει μόνο το τιμόνι , η ιστορία έρχεται από τον κινητήρα (τον νιώθω περισσότερο ανάμεσα στα πόδια μου παρά στα χέρια μου) στο φάσμα 7000-9000 (στις 8000 εντονότερα).
Ελαστικά δεν είναι , μόλις έβαλα Μισλέν πάουερ και ο συντονισμός ζει και βασιλεύει. Δεν στηρίζομαι στο τιμόνι όταν οδηγάω και σίγουρα δεν στηρίζομαι στο τιμόνι όταν προσπαθώ να βγάλω άκρη μ'αυτήν την ιστορία.
Τέλος ακολουθώντας μια συμβουλή σε κάποιο ποστ κράτησα και τη μανέτα του συμπλέκτη σταθερή το οποίο σταμάτησε κάποιον θόρυβο αλλά όχι τον θόρυβο που με ενοχλεί-ανησυχεί.
Έχω ένα fz6n 5 μηνών που έχει κοντά 6000 χιλιόμετρα με τα δύο σέρβις των 1000 και 5000 χιλιομέτρων σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (που μου είπε να ρωτήσω κάποιον άλλο ιδιοκτήτη για τον θόρυβο αλλα τέλος πάντων) χωρίς καμία μετατροπή πέραν της προσθήκης μανιταριών.

Ελπίζω να ήμουν κατατοπιστικός και αν κάποιος άλλος ξέρει κάτι , παρακαλώ ας μας διαφωτίσει...

Άβαταρ μέλους
InversionOfControl
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2785
Εγγραφή: Δευ 05 Σεπ 2005, 03:00
Model: FZ1
Model year: 2009
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από InversionOfControl »

κατι παρομοιο συναντω και γω. Το ακουω και πιο χαμηλα (4000) αλλα καπου πιο πανω 7000-8000 γινεται πιο εντονο και μαλιστα κατα το ανοιγμα του γκαζιου.
Ο μηχανικος που το εκανε βολτα μου ειπε οτι ειναι το σωληνακι του injection
που παιζει και να μην ανησυχω.
Σε λιγο καιρο που θα παει για το service των 10k θα του πω να το φτιαξει μια και θα την ανοιξει.

tousername

Δημοσίευση από tousername »

Σήμερα το πρωί άλλαξα και τα μανιτάρια μου και έβαλα ένα σετ της Metisse.
Ο συντονισμός είναι ακόμα εκεί.
Ίσως κάτι που δεν έχουμε ξεκαθαρίσει ακόμα είναι ο ορισμός του συντονισμού (όχι του φαινομένου, η δική μας περίπτωση).
Με πρώτη στο κιβώτιο και απο τις 7000 στροφές ψιλοαλλάζει ο ήχος του κινητήρα.Καθώς οι στροφές ανεβαίνουν ο ήχος δυναμώνει και εμφανίζεται τρέμουλο που το αισθάνομαι στα πόδια και σταδιακά ανεβαίνει και στο τιμόνι μέχρι τις 8000 στροφές που κορυφώνεται.από κεί και πέρα έχουμε το ακριβώς ανάποδο μέχρι και τις 9000 στροφές που όλα πια μοιάζουν αγγελικά πλασμένα.
Τώρα όταν λέω τρέμουλο δεν εννοώ κομπρεσέρ που σπάει πλακάκια σε φάση να ρίξει την μηχανή, αλλά τρέμουλο στυλ_αποφέυγω_τις_7-9000_στροφές_τρέχοντας_παρακάτω-παραπάνω_απ'όσο_θέλω_γιατί_φοβάμαι_να_το_δουλέψω_σε_αυτό_το_φάσμα_μπας_και_μου_μπει_κάνα_πιστόνι_στον...
ε καταλάβατε τι λέω.

Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη αν σας κουράζω απλά ξέρω ότι αν δεν ξεκαθαρίσω τι θα πώ στους εξουσιοδοτημένους ή όχι μάστορες θα μου δώσουν πίσω τη μηχανή και θα μου πούνε μια χαρά είναι , δεν πάει να της λείπει το τιμόνι.

Και απαντώντας χωρίς να ερωτηθώ στον Theod , διάβασα το πόστ του σε κάποιο thread στο moto.gr (στον χταπόδια; νομίζω) που είπε τέλος πάντων σε κάποιον που έγραψε 800 κάτι ποστς του στυλ ρε παιδιά εντάξει αυτό και εντάξει εκείνο, να χαλαρώσει και να χαρεί το μηχανάκι του.
Η δική μου περίπτωση είναι κάπως διαφορετική. Δεν είναι τόσο το οτι φοβάμαι μην πάθει τίποτα η μηχανή όσο το ότι αυτός ο συντονισμός με ενοχλεί αφάνταστα και άν απόδειχτεί ότι το έχουν και άλλοι το ίδιο πρόβλημα και πρέπει απλά να το συνηθήσω , θα δώ τι θα κάνω. Αλλά αν το έχω μόνο εγώ μπορεί να το ψάξω και να φτιαχτεί και τότε κανονίστε βόλτα όπου θέλετε , οι βενζίνες δικές μου (καλά λέμε και καμια μ@λ@κί@ να περνά η ώρα).
Αυτά για τώρα , σόρυ και πάλι για το μέγεθος του πόστ και την επανάληψη των ίδιων θεμάτων που υποβάλω σε κάποιους.


Αλήθεια μήπως πρέπει να γίνουν κάποια θέματα sticky με εμφανείς τίτλους και κατηγοριοποίηση?

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Ο συντονισμός είναι περίεργο πράγμα....

Το Φείζερ συντονίζει λόγω του κινητήρα στις 7-8000 στροφές και είναι εγγενές "πρόβλημα", που σημαίνει ότι μάλλον δεν μπορεί να γίνει κάτι για αυτό...Και βάζω την λέξη πρόβλημα σε εισαγωγικά γιατί αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση...

Οι περισσότεροι τετρακύλινδροι σε σειρά έχουν κάποια περιοχή στροφών που παρουσιάζουν συντονισμούς...με 12.000 στροφές ωφέλιμη περιοχή είναι σχεδόν αδύνατον να μην παρουσιαστούν σε κάποια περιοχή...που και πόσο είναι το θέμα....μόνο κάτι V4 και οι εξακύλινδροι τα καταφέρνουν καλύτερα σε αυτόν τον τομέα...
Ταυτόχρονα, όσο πιο μικρός ό κυβισμός, τόσο μικραίνει η μάζα των κινούμενων μερών και αντίστοιχα μεγαλώνει η συχνότητα των παραγομένων κραδασμών, με αποτέλεσμα να πέφτουν συχνά μέσα στην φασματική ζώνη που ο ανθρώπινος οργανισμός παρουσιάζει αυξημένη ευαισθησία...
Τα πράγματα χειροτερεύουν από την επικρατούσα μόδα των άκαπτων αλουμινένιων πλαισίων με τον κινητήρα ως ενεργό μέρος τους (άρα άρρηκτα και σταθερά συνδεδεμένο με το πλαίσιο), που δεν δίνουν κανένα περιθώριο για ελαστική στήριξη που θα μείωνε το φαινόμενο...

Σχετικά βαριοί στρόφαλοι και βολάν και η προσθήκη αντικραδασμικών αξόνων λύνουν το πρόβλημα, αλλά ταυτόχρονα μειώνουν σοβαρά την ευστροφία του μοτέρ και έχουν αντίκτυπο στην παραγόμενη ιπποδύναμη....

Από εκεί και πέρα είναι και θέμα ιδιοσυγκρασίας του ανθρώπινου σώματος....Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο ευαίσθητοι στους υψίσυχνους κραδασμούς (γιατί με τέτοιους έχουμε να κάνουμε εδώ....).
Άλλοι ουτε κάν τους καταλαβαίνουν, άλλοι τους νοιώθουν αλλά δεν τους ενοχλεί, και για άλλους είναι απλώς ανυπόφοροι έως και επικίνδυνοι σε μεμονωμένες περιπτώσεις...

Δυστυχώς μάλλον οριστική και ριζική λύση δεν υπάρχει....Κάτι ημίμετρα όπως αντικραδασμικά γάντια, βαρύτερα αντίβαρα τιμονιού, και καλύτερο υλικό στην σέλλα μπορεί να βοηθήσουν, μπορεί και όχι....Μόνο το πείραμα και η δοκιμή θα δείξουν...Σαν μόνη λύση φαντάζει η αποφυγή συνεχούς οδήγησης στις δεδομένες περιοχές στροφών ή σαν έσχατη λύση απλά η αλλαγή μοτοσυκλέττας :!: ....

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Μετά από 21000χλμ στο δικό μου Fazer600 και δεν έχω παρατηρήσει κάτι ενοχλητικό γενικά.

Για τους κραδασμούς θα συμφωνήσω με τον theod μόνον στο θέμα της ιδιοσυγκρασίας του κάθε ανθρώπινου οργανισμού. ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΔΩ μπορώ να δεχθώ πως υπάρχει πρόβλημα. Στον εκάστοτε οργανισμό.

Άρα, ή φταίει ο τρόπος οδήγησης το κάθε οργανισμού οπότε η εν λόγω μηχανή δεν του κάνει ή κολλάμε το μυαλό μας σε κάτι ανήπαρκτο.

Προσωπικά αν κάνω μερικές μέρες να καβαλήσω με γρήγορους ρυθμούς τη μηχανή, όλα μου φταίνε. Στην καθημερινότητά μου και σε ρυθμούς πόλης δεν μεσολαβεί αρκετός χρόνος για να καταλάβεις τίποτα όσον αφορά προβλήματα εργονομικά ή κραδασμικά. Βλέπετε, εγώ βάζω και 6η μέσα στην πόλη και πάω χαλαρά με 35-60χ.α.ω. Απλώς μετά παίζω πιο πολύ με τον λεβιέ στα κατεβάσματα, έχοντας πάντα προβλέψει από που θα περάσω και απλώς προσαρμόζω την οδήγησή μου με την εκάστοτε κίνηση. Όταν όμως βγώ παραέξω με μεγαλύτερες ταχύτητες τα γόνατα διαμαρτήροντε και το δεξί χέρι φτάνει τα όρια του μουδιάσματος στα πρώτα "γρήγορα" χιλιόμετρα.

Μετά όμως όλα είναι τέλεια.

Συμπεράσματα,

α) Μήπως το μπρελόκ από τα κλειδιά συντονίζεται και ενώ είναι μπροστά στα μάτια σας δεν πάει ο νούς σας?

β) Μήπως βλέπετε πως δεν σας κάνει η μηχανή και ψάχνετε δικαιολογίες να την αλλάξετε με το ΧΙΛΙΑ ή γενικά να απαλαγείτε από ένα ακόμη έξτρα κόστος?

Σε κάθε CBF έχω να πω το εξής, μην σας βρώ στο δρόμο, θα σας περάσω από πάνω παλιοκουλόχοντάκιδες. Αφήστε που γνωστός με το νέο 1000, βλέπει τον δείκτη βενζίνης να τελειώνει εκνευριστικά πιο γρήγορα από όσο η ταξιδιάρικη οδήγηση του (στο στρώσιμο ακόμη είναι) CBF υπόσχεται. :wink:

Το Fazer είναι μια πολύ καλή μηχανή, ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. Τέτοια περίεργα, κατά την άποψή μου πάντα, με συντονισμούς δεν τα καταλαβαίνω βάση της δικιάς μου εμπειρίας με την εν λόγω μηχανή. Τα κάνει όλα και συμφέρει η μηχανή και την έχω ταξιδέψει για ώρες και γρήγορα και μέχρι 110χ.α.ω.

Τώρα, όσον αφορά το ύφος μου, θα με συγχωρέσετε αλλά δεν μπορώ να κατανοήσω το μέγεθος του καθημερινού ενκευριστικού σας προβλήματος ως χρήστης της εν λόγω μηχανής. Από που κι ως που τους αισθάνεστε τόσους κραδασμούς-συντονισμούς? Σε τετρακύλινδρο? Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο έχω προσπαθήσει, οδηγόντας να βρώ σε κάθε λεπτομέρια των γραφομένων σας τους κραδασμούς-συντονισμούς-οτιδήποτε ενοχλητικό κατά την οδήγηση. Ακόμη και από λακούβες περνάω για να καταλάβω τι προσπαθείτε να πείτε. Anyway, μπορεί κάτι να πήγε και στραβά κατά την συναρμολόγηση.....
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

tousername

Δημοσίευση από tousername »

Ωραία , δύο απαντήσεις με ακριβώς διαφορετικό περιεχόμενο.

Theod όλα όσα έγραψες για τον κινητήρα μου φαίνονται απολύτως λογικά. Είναι όμως το θέμα της ιδιοσυγκρασίας που με μπερδέυει και εξηγώ. Γράφουμε σε thread του φόρουμ που μιλάει για συντονισμούς , κάποιοι συμφωνούν-ταυτίζονται , κάποιοι απλά σχολιάζουν, κάποιοι απορούν. Οι πιο πολλοί όμως οδηγούν το ίδιο μηχανάκι. Η δική σου απάντηση μου λέει ότι δεν νιώθεις ακριβώς τον ίδιο συντονισμό (αν κρίνω απο το avatar έχεις και το 1000αρι) , αναγνωρίζεις όμως το ενδεχόμενο ύπαρξής του. Η απάντηση του Η.Α.Balafoutre μου λέει ότι μιλάμε για κάτι εξωγήινο***. Κι όμως για μένα είναι τόσο ξεκάθαρο που με κάνει να απορώ αν πρόκειται απλά για θέμα αντίληψης-ιδιοσυγρασίας ή αν πρόκειται για κάτι που έχει ή δεν έχει το μηχανάκι μου. Και από την στιγμή που μπαίνεις σε αυτή την διαδικασία σκέψης μπορεί να φταίνε χίλια δύο πράγματα (χίλια τρία στο δικό μου το μυαλό που είμαι και σχετικά καινούριος στο σπορ).

Νομίζω το επόμενο βήμα για μένα είναι να δώσω το μηχανάκι σε κανα δυο μάστορες για βόλτα να δω τι θα μου πούνε αν και η οριστική λύση για μένα θα ήταν να το οδηγήσει ο H.A.Balafoutre. :wink:


*** Για να κάνουμε και κάτι για την κοινότητα :
1) δεν έχω μπρελόκ , μόνο το ένα κλειδί της μηχανής.
2) δεν ψάχνω να αγοράσω άλλη μηχανή , αυτή που έχω την έχω για 5 μήνες , είμαι πολύ ευχαριστημένος μαζί της πέραν του συντονισμού.
3)εντάξει μέσα στην πόλη και με δεδομένη την κατάσταση των δρόμων είναι περιττό να ανέβεις στις 7000-9000 στροφές. Δεν σκάω με αυτό το θέμα όμως για τις μετακινήσεις μου μέσα στην πόλη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tousername την Κυρ 03 Σεπ 2006, 12:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες