Τριξιμο-Ψηλές Στροφές

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

Ωραία , δύο απαντήσεις με ακριβώς διαφορετικό περιεχόμενο.

Theod όλα όσα έγραψες για τον κινητήρα μου φαίνονται απολύτως λογικά. Είναι όμως το θέμα της ιδιοσυγκρασίας που με μπερδέυει και εξηγώ. Γράφουμε σε thread του φόρουμ που μιλάει για συντονισμούς , κάποιοι συμφωνούν-ταυτίζονται , κάποιοι απλά σχολιάζουν, κάποιοι απορούν. Οι πιο πολλοί όμως οδηγούν το ίδιο μηχανάκι. Η δική σου απάντηση μου λέει ότι δεν νιώθεις ακριβώς τον ίδιο συντονισμό (αν κρίνω απο το avatar έχεις και το 1000αρι) , αναγνωρίζεις όμως το ενδεχόμενο ύπαρξής του. Η απάντηση του Η.Α.Balafoutre μου λέει ότι μιλάμε για κάτι εξωγήινο. Κι όμως για μένα είναι τόσο ξεκάθαρο που με κάνει να απορώ αν πρόκειται απλά για θέμα αντίληψης-ιδιοσυγρασίας ή αν πρόκειται για κάτι που έχει ή δεν έχει το μηχανάκι μου. Και από την στιγμή που μπαίνεις σε αυτή την διαδικασία σκέψης μπορεί να φταίνε χίλια δύο πράγματα (χίλια τρία στο δικό μου το μυαλό που είμαι και σχετικά καινούριος στο σπόρ).
Νομίζω το επόμενο βήμα για μένα είναι να δώσω το μηχανάκι σε κανα δυο μάστορες για βόλτα να δω τι θα μου πούνε αν και η οριστική λύση για μένα θα ήταν να το οδηγήσει ο H.A.Balafoutre




Φίλε μου μπορεί τώρα να έχω το 1000άρι, για 13 μήνες όμως ήμουν κάτοχος του FZ6 2004, οπότε έχω προσωπική γνώμη και άποψη για ότι γράφω.

Και στο συμπέρασμα που έγραψες για τα γραφόμενά μου κάνεις λάθος...
Δεν είπα ότι το 600άρι ενδεχομένως να έχει κραδασμούς λόγω συντονισμό του κινητήρα σε συγκεκριμένη ζώνη στροφών...
Για μένα, το 600άρι ΕΧΕΙ συντονισμούς-κραδασμούς στην συγκεκριμένη περιοχή στροφών και προσωπικά τους ένοιωθα αρκετά...μάλιστα ακόμα θυμάμαι αυτό το "μυρμήγκιασμα" που ένοιωθα στο σώμα μου μετά από αρκετή ώρα οδήγησης στα ταξιδάκια, ειδικά όταν κινιόμουνα συχνά-πυκνά γύρω από τις 7-8Κ στροφές....Γι αυτό και όσο μπορούσα στα ταξίδια απέφευγα να κινούμαι σε αυτή την περιοχή στροφών για πολύ διάστημα...

Το ότι τους ένοιωθα όμως δεν σημαίνει ότι έφταναν σε τέτοιο βαθμό ώστε να τους αξιολογήσω ως σοβαρό πρόβλημα...Απλά δεν με ενοχλούσαν τόσο πολύ...

Δέχομαι όμως ότι μπορεί κάποιος που ο οργανισμός του είναι πιο ευαίσθητος σε αυτό το θέμα, να το αξιολογήσει ως πιο σοβαρό και από την πλευρά του θα έχει δίκιο...

Όπως δέχομαι και την άποψη του H.A.Balafoutre ότι δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα κραδασμών...Το ανέφερα ήδη ότι τέτοια θέματα είναι αρκετά υποκειμενικά και εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την ιδιοσυγκρασία του καθενός...

Άβαταρ μέλους
H.A.Balafoutre
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
Model: FZ6
Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από H.A.Balafoutre »

Κοίτα για να το λές ΣΙΓΟΥΡΑ θα το αισθάνεσαι. Δεν θέλω να πω ότι είναι κάτι εξωγήινο σε καμία περίπτωση.

Την Κυριακή πήγα Σέρρες για το Πανελλήνιο Dragster και είπα να ανεβάσω τη μέση ωριαία ταχύτητα για να δω κάποια πράγματα σε σχέση με τα καινούρια λάστιχα, την κατανάλωση και ότι άλλο τέλος πάντων.

Η ταχύτητες που κινήθηκα ήταν κυρίως 150-200+χ.α.ω. δηλαδή, 8000-11000rpm σταθερά. Σε αρκετά σημεία μπορείς να πάς έτσι. Φυσικά και όπου χρειαζόταν έκοβα αρκετά και όπου ξαναχρειαζόταν άνοιγα την 3η και την 4η στον κόφτη. Με τεπόζιτο τσίτα 100άρα Shell, έκανα 250χλμ.

Στην αρχή έννιωθα να μην μπορώ να βολευτώ πάνω στο Fazer. Με την στολή θέλει προσαρμογή στην οδήγηση.

ΝΑΙ, έννιωσα να μουδιάζει το δεξί χέρι μου και οι πατούσες μου. Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα πως είναι από διάφορους συντονισμούς, αν και μην ξεχνάμε ότι ο κινητήρας είναι ανάμεσα στα πόδια μας, αλλά το Fazer ώς τετρακίλυνδρο δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. Αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά πολύ άλλοι με μεγαλύτερη εμπειρία από εμένα σε οδήγηση μοτοσικλέτας, σχεδόν κάθε μοτοσικλετας.

Τα γάντια, οι μπότες, το δερμάτινο παντελόνι με τα προστατευτικά, το δερμάτινο με τα προστατευτικά, ο κροκόδειλος (με προστασία θώρακα και πλάτης), ενώ όλα τα διάλεξα προσεκτικά με ηρεμία να μου ταιριάζουν για την καλύτερη ασφάλεια και άνεση κατά την οδήγηση, αν δεν τα φοράς συχνά ψάχνεσαι.

Ψάχνεις την χαμένη άνεση.

Τα γόνατα, οι προσαγωγοί, οι αστράγαλοι οι πατούσες, τα χέρια, θέλουν χρόνο να προσαρμοστούν στη θέση οδήγησης.

Ακόμη και ο Ρόσσι, όταν κάνει βαθύ κάθισμα στα πλάγια της Μ1 ή όταν φτιάχνει τα καλαμπαλίκια του και το βρακί του on-camera δεν τα κάνει τυχαία.

Θέλει μερικές στιγμές για να βρεί το σώμα τη σωστή θέση.

Μοιραία ο καθένας από εμάς που δεν έχει τις ώρες πτήσης και γυμναστικής ενός επαγγελματία μοτοσικλετιστή για να συνηθίσει την θέση που καβαλάει, έχει κάθε είδους εργονομικές ή άλλες δυσκολίες ή δυσφορίες μέχρι να βρεί τη βέλτιστη θέση οδήγησης.

Μην ξεχνάτε πως η οδήγηση της μηχανής έχει πολύ περισσότερες δυσκολίες και συμβιβασμούς όσον αφορά την θέση οδήγησης αλλά και την αίσθηση της οδήγησης.

Είναι πολύ σοβαρό να νιώθεις άνετα ώστε να οδηγείς με ασφάλεια.

Στην επιστροφή από Σέρρες όλα ήταν σαφώς πιο άνετα αλλά όχι τέλεια.

Τον πρώτο καιρό, έκανα περισσότερα χιλιόμετρα καβάλα στη μηχανή και δεν είχα ζόρια.

Τώρα παρατηρώ πως αργώ πολύ να κάνω μακρινές βόλτες, ένα τεπόζιτο με τη μία, οπότε και προσέχω πιο πολύ.

Επίσης αρχίζω να αντιλαμβάνομαι πως αρκετά ατυχήματα μπορεί να οφείλονται και σε αυτόν τον παράγοντα.

Έχει ο άλλος τη μηχανή και δεν την έχει οδηγήσει για αρκετά χιλιόμετρα με τη μία. Πάει λοιπόν και την οδηγάει για 30λεπτά ας πούμε και έχει ψωφήσει από την κούραση.

Ε μετά φταίνε οι επιδόσεις?

Ο δρόμος?

Τα μεταχειρισμένα λάστιχα σε SBK1000άρι (διότι πρόσφατα το είδα κι αυτό)?

Όλα παίζουν ρόλο.

Και κακά τα ψέματα όταν η φυσική καταπόνηση από το παραμικρό έχει πρωταρχικό ρόλο στον εγκέφαλο, που μυαλό μετά για οδήγηση.

Είπαμε, η μηχανή θέλει 110% προσπάθεια από ότι ένα αμάξι. Η μηχανή οδηγιέται δεν κατευθύνεται.

Αν πιστεύεις πως η μηχανή σου δημιουργεί εργονομικά προβλήματα, άρα και δυσφορία κατά την οδήγηση, ΠΡΕΠΕΙ να την αλλάξεις. Και φυσικά να κάνεις και τέστ ράϊντ την επόμενη, διότι ενδεχομένος να παρουσιαστεί άλλο πρόβλημα μετά. Στην μηχανή δυστυχώς δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

Άβαταρ μέλους
Chrisks
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Τετ 19 Απρ 2006, 12:03
Model: -
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Chrisks »

Όλα καλά αυτά που λέτε για το πως το βλέπει ο καθένας το θέμα των κραδασμών αλλά εάν παρατηρήσετε ότι όσοι παραπονιούνται αναφέρουν ότι άρχισαν να τους ενοχλούν μετα από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα. Στο δικό μου εμφανίστηκαν μετά από 5000 χιλ. και λίγο πριν μου χαλάσει το TPS. Δεν μιλάμε για κραδασμούς που σου γαργαλάνε ελαφρώς τα δάκτυλα, το οποίο είναι όντως φυσιολογικό σε ένα τετρακύλινδρο πολύστροφο κινητήρα, αλλά για έντονους κραδασμούς που τους νιώθεις στα πόδια, στα αρχ...α, μέχρι τα δάκτυλα των χεριών. Το κακό είναι ότι δεν είναι σταθερής έντασης αλλά παίζουν από ανεκτούς ,αυτοί που έχουν όλα τα τετρακύλινδρα, μέχρι τόσο έντονους που μου έρχεται να πηδήξω (δεν το έχω κάνει ακόμα , απλά κόβω κάτω από τις 7000 στροφές). Ερώτηση: οι καθρέφτες σας τρίζουν σε τέτοιο σημείο ώστε να μην βλέπετε τίποτα πίσω; Όταν έχω τους έντονους κραδασμούς οι καθρέφτες είναι άχρηστοι μετά τα 150χαω. Υπ 'όψην ότι δεν είναι το πρώτο μου τετρακύλινδρο, έχω αλλάξει αρκετά (FZR400, CBR400RR, FZR600, YZF1000R, ZXR750R) και σε κανένα από αυτά δεν είχα πρόβλημα με κραδασμούς.
Chris

tousername

Δημοσίευση από tousername »

Όλα καλά αυτά που λέτε για το πως το βλέπει ο καθένας το θέμα των κραδασμών αλλά εάν παρατηρήσετε ότι όσοι παραπονιούνται αναφέρουν ότι άρχισαν να τους ενοχλούν μετα από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα.

Η αλήθεια είναι οτι το παρατήρησα νωρίτερα από τα 5000 χιλιόμετρα αλλά είτε δυνάμωσε ο συντονισμός , είτε η ευαισθησία μου σε αυτόν γιατί παλιότερα δεν με ενοχλούσε τόσο.

Όταν έχω τους έντονους κραδασμούς οι καθρέφτες είναι άχρηστοι μετά τα 150χαω.

Όντως στα 145-150 χιλιόμετρα και με τον κινητήρα στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών οι καθρέφτες κουνάνε πολύ σε σημείο που να μήν μπορείς να δεις καθαρά πίσω. Σε χαμηλότερες ταχύτητες και πάλι στις ίδιες στροφές δεν συμβαίνει κατι ανάλογο, αλλά δεν νομίζω ότι έχει να κάνει και με τον αέρα γιατί στα 160-170 δεν κουνάνε, απλά μάλλον δυναμώνει ο συντονισμός στις μεγάλες ταχύτητες.

Ακόμα ούτε και για μένα είναι το πρώτο τετρακύλινδρο , είναι το δεύτερο μετά το "σχολείο" CB400SF (που δεν συντόνιζε πουθενά).

Τέλος , theod το χιλιάρι έχει κάποιο παρόμοιο πρόβλημα;

Αυτά για τώρα...

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Theod »

tousername έγραψε: [
Τέλος , theod το χιλιάρι έχει κάποιο παρόμοιο πρόβλημα;
Στο χιλιάρι συντονίζει το μοτέρ του γύρω από τις 4-5Κ στροφές και εκεί παρουσιάζεται και το τρίξιμο στο ταμπλώ....
Είναι όμως σε σχετικά χαμηλές στροφές που μάλλον δεν ταξιδεύεις εκεί και οι κραδασμοί που παράγονται δεν είναι τόσο υψίσυχνοι όσο στο 600άρια άρα ενοχλούν λιγότερο....Πιο πολύ ακουστικό είναι το πρόβλημα από το ταμπλό...Μόλις το λύσεις ουσιαστικά δεν έχεις πρόβλημα...

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazernick »

Εδωασ 19 ευρω και πηρα Harris Grip και το μηχανακι ειναι πλεον πολυ πιο ησυχο..

Thanks THEOD for advice

Άβαταρ μέλους
Johnny1
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ 2005, 13:05
Model: FZ6
Model year: 2004
Τοποθεσία: Αθηνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Johnny1 »

Εγώ που έχω σχεδόν 17.000 χλμ, δεν είχα ποτέ κραδασμούς στους καθρέφτες ούτε στα πλαστικά.

Οκ, σε κάποια χλμ οι καθρέφτες έχουν ένα μικρό κραδασμό, βλέπεις όμως πεντακάθαρα, και δεν ενοχλεί.
Τα ίδια ισχύουν και με τη μαμα ζελατίνα, και με την Puig.

Με δεδομένο πως δεν υπάρχει 'Χύμα", ρίξτε έναν έλεγχο-σφίξιμο στα πλαστικά. ΜΗΝ περιμένετε να σας το κάνουν στο Service. (Δεν πρόκειτε να το κάνουν..).

Επίσης, μία λεπτομέρεια. Εγώ έχω Bagster.
Σε αυτή τη περίπτωση, η καμπύλη που κάνουν τα πλαστικά (και αγκαλιάζουν το ντεπόζιτο) ακουμπάει πάνω στο δέρμα του bagster.

Μήπως, λέω μήπως, το Bagster αποσβένει λίγο τους κραδασμούς?
Δεν έχω δοκιμάσει να κυκλοφορήσω χωρίς Bagster....

Τώρα, όσον αφορά τους κραδασμούς στα χέρια, το πρόβλημα γίνεται αισθητό μετά την μία ώρα, αλλά δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα, γιατί όταν μου έτυχε ήταν καλοκαίρι --> φορούσα κοντομάνικο -->δεν φορούσα γάντια.

Οπότε δεν μπορώ να πω με σιγουριά πως ήταν κραδασμοί από το τιμόνι και όχι ο αέρας που μου κτυπούσε τα χέρια (από τον αγκώνα και κάτω).

tousername

Λύση του προβλήματος

Δημοσίευση από tousername »

Λοιπόν κύριοι είμαι πανευτυχής που έχει πλέον βρεθεί η λύση στο πρόβλημά μου.
Έχω καιρό να γράψω κάτι γιατί περίμενα ένα μήνα και κάτι να έρθουν τα ανταλακτικά ρουλεμάν τιμονιού από την αντιπροσωπία της Yamaha τα οποία σταματήσαν τους συντονισμούς.
Πλέον συμφωνώ ότι η υποψία συντονισμού στις 8Κ στροφές μπορεί να γίνει ενοχλητική μετά από κάποιες ώρες ταξιδιού στις συγκεκριμένες στροφές , ενώ πριν ήταν ενοχλητικό από τα πρώτα λεπτά.
Γνωρίζοντας την λύση στο πρόβλημα μπορώ να καταλάβω την λογική του. Το τιμόνι είχε πολύ τζόγο λόγω χαλασμένων ρουλεμάν και συντόνιζε υπερβολικά στις 8000 στροφές.
Θα έπρεπε ενδεχομένως να το έιχα καταλάβει-φανταστεί αλλά είμαι σχετικά καινούριος στο σπορ και να πω την αλήθεια δεν πήγαινε το μυαλό μου ότι μπορεί να γίνουν έτσι τα ρουλεμάν με 5000 χιλιόμετρα. Ο μηχανικός μου λέει πως είναι καθαρά από το πλύσιμο στο βενζινάδικο με το πιεστικό.
Τέλος πάντων το πρόβλημά μου λύθηκε , ευχαριστώ πολύ την παρέα για τις ιδέες και ελπίζω κάποιος ακόμα να επωφεληθεί στο μέλλον.

Polydeykis

Δημοσίευση από Polydeykis »

πόσο πήγαν τα ρου΄λεμάν τιμονιου?

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Λύση του προβλήματος

Δημοσίευση από Theod »

tousername έγραψε: Έχω καιρό να γράψω κάτι γιατί περίμενα ένα μήνα και κάτι να έρθουν τα ανταλακτικά ρουλεμάν τιμονιού από την αντιπροσωπία της Yamaha τα οποία σταματήσαν τους συντονισμούς.
Δεν υπήρχε λόγος να περιμένεις "Yamaha" ρουλεμάν... Έπρεπε να στο πεί ο μάστοράς σου ή αν το ποστάριζες εδώ θα στο έλεγα νωρίτερα...

Koyo φοράνε σχεδόν όλα τα γιαπωνέζικα..με τα νούμερα που έχουν τα ρουλεμάν πάνω πας σε ρουλεμανάδικο και βρίσκεις ακριβώς το ίδιο όπως στην περίπτωση του Koyo, ή και καλύτερο σε άλλες γνωστές μάρκες όπως SKF, FAG κλπ...και τα πληρώνεις και στην μισή τιμή από ότι σαν κωδικό ανταλλακτικού... :wink:

tousername

Δημοσίευση από tousername »

9 μήνες πέρασαν από τότε που άλλαξα τα ρουλεμάν, συν 6000 χιλιόμετρα στο κοντέρ της μηχανής μου και το πρόβλημα έχει αρχίσει να ξαναπαρουσιάζεται. Συντονισμός στις 8000 στροφές. Η μηχανή είναι ακόμα εντός εγγύησης , και φαντάζομαι ότι τα νέα ρουλεμάν (αν χρειαστούν, γιατί υποψιάζομαι ότι σε πρώτη φάση θα τα σφίξουν απλώς) θα καλυφθούν και πάλι από την Yamaha.
Στο μεταξύ απ'ότι βρήκα στο ιντερνετ οι κωδικοί για τα SKF είναι 32005 για το πάνω ρουλεμάν και 32006 για το κάτω. Είναι καλύτερα ή όχι δεν το ξέρω.(Δηλαδή καλύτερα θα είναι αλλά θα είναι πιό υδατοστεγή;Δύσκολο.)
Αυτά για το τί λύνει το πρόβλημά μου.

Το θέμα όμως είναι και θα είναι τι προκαλέι το πρόβλημα γιατί κάτι μου λέει ότι θα το ξανασυναντήσω και εκτός εγγύησης. Ο μηχανικός μου λέει ότι φταίει το πιεστικό στα πλυντήρια. Εσάς σας καλύπτει κάτι τέτοιο;Εμένα πάντως μου φαίνεται κουφό. Εντάξει άμα πάρεις το πιεστικό και σημαδέψεις ανοιχτό ρουλεμάν λογικό είναι να φύγει το γράσσο του και να τα παίξει αλλά εδώ μιλάμε για γυμνό μηχανάκι. Δηλαδή δεν υπάρχει τρόπος να προστατευτεί το ρουλεμάν; Η παρατεταμένη χρήση της μηχανής σε συνθήκες βροχής δεν θα είχε το ίδιο αποτέλεσμα;Δεν θα έπρεπε το εργοστάσιο να προνοήσει; Τα άλλα γυμνά (Ζ,Χόρνετ κλπ) έχουν το ίδιο πρόβλημα; Το δικό σου THEOD; (σκέφτομαι να κάνω και γω την τράμπα).

Τέλος πάντων θα δω τι θα μου πει ο μηχανικός μου και πάλι και θα σας ξαναενημερώσω...

Άβαταρ μέλους
fazernick
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Δευ 13 Ιουν 2005, 13:58
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από fazernick »

Εγω παντος το συνηθησα μετα απο 2 χρονια , δεν με χαλαει καθολου ..αυτο ειναι το μηχανακι μας ..

MALLIAS 0+
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 09:48
Επικοινωνία:

Re: Τριξιμο-Ψηλές Στροφές

Δημοσίευση από MALLIAS 0+ »

Με αφορμή ερώτηση στο φβ ενός παιδιού η δική μου περίπτωση που έτρεμε η μηχανή έχει διττό χαρακτήρα.
Αρχικά άρχισε να τρέμει γιατί είχα την μπροστά ανάρτηση χωρίς σέρβις για... 60.000χλμ! Όταν μου έδειξε τα ελατήρια ο μάστορας το ένα ήταν στραβό!
Η συνέχεια ήταν μετά το σέρβις. Όταν το πήρα ήταν σκληρή και υπολόγιζα - ήλπιζα να μαλακώσει. Μετά από 30.000χλμ δεν μαλάκωσε και μετά από ταξίδι κατέβαινα με "παρκινσον" ή λες και δούλευα επί τρεις ώρες κομπρεσέρ.
Άλλος μάστορας που την είδε... Ανάποδα βαλμενα τα ελατήρια και κάτι προσθήκες που μόνιμα προφορτιζαν το ελατήριο στέλνοντας όλο το τρέμουλο σε μένα.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τριξιμο-Ψηλές Στροφές

Δημοσίευση από SoR_gr »

<>60


Κοιτα να δεις που ολα πιθανα ειναι..
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες