Αξίζει;;;;

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Απάντηση
Adulescens_1
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Τετ 04 Νοέμ 2015, 11:30
Model: FZ6
Model year: 2004
Επικοινωνία:

Αξίζει;;;;

Δημοσίευση από Adulescens_1 »

Καλημέρα παιδιά θέλω την συμβουλή σας... Είμαι σε σκέψεις το τελευταίο διάστημα να αλλάξω το fz6 μου είναι του 2004 ψάχνω ολοένα μηχανές διαφόρου τύπου αλλά η μία καεί πολύ η άλλη δεν είναι αξιόπιστη η άλλη δεν κάνει για πόλη ή για ταξίδια. Καταλήγω λοιπόν πάλι σε fazer s2. Μπορεί κάποιοι να γελάσετε με αυτή την ερώτηση αλλά αξίζει αυτή η αλλαγή υπάρχουν βελτιωμένα στοιχεία στην συγκεκριμένη για να προχωρήσω στην αγορά της έχει κάνει κάποιος από σας την συγκεκριμένη αλλαγή;;??

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αξίζει;;;;

Δημοσίευση από SoR_gr »

Απο το σ1 στο σ2 οι διαφορες ειναι μικρες. Μπορεις πχ να βελτιωσεις τα φρενα σου κ μετα το μηχανακι ειναι σχεδον ιδιο. Το facelift που εχει το σ2 ειναι υποκειμενικο, σε αλλους αρεσει σε ααλλους ειναι αδιαφορο. Το μοτερ κ οι επιδοσεις ειναι ιδιες, θα δωσεις ενα μηχανακι που το ξερεις (το δικο σου) για να παρεις ενα σχεδον ιδιο αγνωστο.
Αν σε τρωει να δωσεις λεφτα για αλλαγη κ αν κρινεις οτι αξιζει, δωστα κ παρε κατι αλλο η δωστα στο δικο σου. Πχ αναρτησεις,εξατμισεις,φαιρινγκς κλπ κλπ..
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
leras
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
Model: -
Τοποθεσία: Sepolia City
Επικοινωνία:

Re: Αξίζει;;;;

Δημοσίευση από leras »

δωσε λ7 σε αναρτηση κ θα εχεις αλλη μηχανη

το s1 ειναι καλυτερο σε αρπαγματα απο το s2 (πολεμος!!!! :twisted: )

Adulescens_1
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Τετ 04 Νοέμ 2015, 11:30
Model: FZ6
Model year: 2004
Επικοινωνία:

Re: Αξίζει;;;;

Δημοσίευση από Adulescens_1 »

Ευχαριστώ πολύ παιδιά.. ίσως προχωρήσω σε βελτιώσεις..

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αξίζει;;;;

Δημοσίευση από SoR_gr »

λέρα,
η διαφορά στο "γκαζι" είναι οτι το σ1 εχει λιγότερα διαφράγματα στις εξατμίσεις.

όταν πήρα τις εξατμίσεις πήρα και το ντεκάτ μαζί. το ντεκάτ δεν ταίριαζε γιατί ήταν πιο κοντό. Τότε άρχισα να ψάχνω το γιατί και βγήκε το παραπάνω συμπέρασμα
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Αξίζει;;;;

Δημοσίευση από Solomon »

Η αλήθεια είναι ότι all rounder κ 100(σχεδόν άλογα) δεν βγήκαν έκτοτε.
Θα σου πρότεινα το gsr της suzuki της ίδιας εποχής, αλλά χωρίς φαιρινγκ θέλει πατέντες για να πεις ταξιδεύω γρήγορα. Κατά τ άλλα ήταν κ είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι από το Fazer κ με τα ίδια άλογα κι αυτό αλλά πιο γεμάτα χαμηλά.
Αν παραμείνεις με γιαμαχα είτε πας στο s2 με abs κατά προτίμηση (αν κ είχε τα θέματακια του κι αυτό...) ειτε όπως πολύ σωστά σου πρότειναν τα παιδιά επενδύεις στο υπάρχον κ ξεμπερδεψες.
Δε θα φτιάξεις μπλιμπλικακια κ αηδιουλες εξωτερικά. Κατευθείαν καλή ανάρτηση μπρος πίσω, φτιαξιμο σελα κ ίσως άλλο τιμόνι αν σε κουράζει η κλίση του υπάρχοντος. Δεν είναι φθηνά όλα αυτά είσαι πολύ κοντά στο χιλιαρικο κι αν πεις πως το γραναζωνεις κιόλας εξ αρχής με όλο το σετ(που θα δεις πολύ διαφορά σε αρπαγμα κ χαμηλά) μπορεί κ να το ξεπερασεις. Αλλά πλέον θα έχεις αλλο μηχανάκι, ολοκληρωμένο κ στα μέτρα σου για άλλες 100.000 χιλιόμετρα.

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3072
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Αξίζει;;;;

Δημοσίευση από SoR_gr »

προσωπικά στο σ2 ,

-σελα ανατομική
-μπρος πισω ολινς
-σωληνακια υψηλης

ήταν τα καλύτερα λεφτά που έδωσα.

τώρα η διαφορά στο πίσω ψαλίδι εμένα δεν μου λέει κάτι.
αν θες, κοιταξε να βρεις δακάνα φρένου (εμπρός ) απο σ2 (λογικά ταιριάζει) και βάλε σωληνάκια υψηλης.

ενα συμβατικο τίμιο μηχανάκι είναι που καλύπτει τα περισσότερα που θέλεις να κάνεις.

ένα αντίστοιχο ειναι το Ζ750 S αλλά δεν μαρέσει το φανάρι του και τα όργανα του που είναι ΟΛΑ με βελόνες.
αλλά είμαι της άποψης , αφού έχεις το FZ6 γιατί να κοιτάς παρόμοια. Ή το αλλάζεις για κάτι καλύτερο ή πετάς λεφτά που πιάνουν τόπο σε αυτό που έχεις.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
leras
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
Model: -
Τοποθεσία: Sepolia City
Επικοινωνία:

Re: Αξίζει;;;;

Δημοσίευση από leras »

SoR_gr έγραψε:
Δευ 06 Νοέμ 2017, 09:21
λέρα,
η διαφορά στο "γκαζι" είναι οτι το σ1 εχει λιγότερα διαφράγματα στις εξατμίσεις.
στον καταλυτη ειναι η διαφορα :P
SoR_gr έγραψε:
Δευ 06 Νοέμ 2017, 13:43
Ή το αλλάζεις για κάτι καλύτερο ή πετάς λεφτά που πιάνουν τόπο σε αυτό που έχεις.
το αυτο κ τιποτα αλλο +:Dancing=+:\:D/

Adulescens_1
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Τετ 04 Νοέμ 2015, 11:30
Model: FZ6
Model year: 2004
Επικοινωνία:

Re: Αξίζει;;;;

Δημοσίευση από Adulescens_1 »

Θα ξεκινήσω σύντομα από γραναζωμα και μπροστινή ανάρτηση ρουλεμάν τιμονιού γιατί ακούω αυτό το τακ όταν φρενάρω και δεν μου αρέσει σιγά σιγά με υπομονή και όρεξη ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας.

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες