"Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Πέμ 29 Ιουν 2017, 22:23
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Επικοινωνία:
"Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Γεια χαρα σε ολους! Ειμαι νεος στο Forum , και δυστυχως ο λογος που με εκανε να εγγραφω δεν ειναι καλος
και θα ηθελα λιγη βοηθεια απο τους πιο εμπειρους.
Εχω ενα fazer του 2005 (rj07) , το οποιο πηρα μεταχειρισμενο , και η ιστορια εχει ως εξης.
Συγνωμη προκαταβολικα για τη "φλυαρια" αλλα θεωρω πως πρεπει να το περιγραψω οσο καλυτερα μπορω.
Γεμισα βενζινη απο ενα βενζιναδικο στο οποιο πηγαινω αρκετο καιρο και μεχρι τωρα δεν ειχα θεμα (αν και απο οτι εμαθα αλλαξε διεθυνση). Στη διαδρομη απο το βενζιναδικο , προς το σπιτι φιλου , ξαφνικα η μηχανη μου σβηνει εν κινησει. Στη συνεχεια πηρε μπρος καταφερα και πηγα στο φιλο , γυρισα χωρις ιδιαιτερα θεματα.Θεωρησα οτι κατι παιζει με τη βενζινη, οποτε σκεφτηκα να την αφησω να ψιλοτελειωσει και να γεμισω απο αλλου 100αρα μπας και καθαρισει το τεποζιτο , οπως και εκανα. Το προβλημα δε διορθωθηκε αμεσως εκανα παλι την ιδια διαδρομη με μικρο-κλωτσηματα σα να παει να σβησει , αλλα απο το γυρισμο και μετα με τη νεα βενζινη δε μου παρουσιασε κανενα θεμα μεχρι εχθες , που ειχε φτασει η βενζινη στο τελευταιο νταμακι και τελος αναψε λαμπακι. Ξεκινησα με προσφατα αναμενο λαμπακι να παω σε κοντινη διαδρομη και παλι ξεκινησε να κλωτσαει (μεχρι στιγμης εχω βαλει 2 φορες βενζινη απο αλλο βενζιναδικο αξιοπιστο της περιοχης , 100αρα , απλα δεν ειχα γεμισει λογω οικονομικης στενοτητας) .Σημερα μετα τα τελευταια κλωτσιματα τη γεμισα 100αρα και εβαλα και καθαριστικο μεσα απο το αξιοπιστο βενζιναδικο που προανεφερα (αν επιτρεπεται μπορω να πω ποιο και που ) , και συνεχισε τα ιδια...μαλιστα σε καποια φαση ηταν αναμενη στο σταντ της με νεκρα , και της ανοιξε το γκαζι ο πατερας μου , κι εβησε με νεκρα. Εχει κανεις ιδεα σε τι μπορει να οφειλεται αυτη η περιεργη συμπεριφορα? Ημουν σχεδον σιγουρος οτι ειναι βενζινη , αλλα ως τωρα δε θα επρεπε να εχει καθαρισει οτι υπηρχε απ την κακοβενζινη που ειχα βαλει πριν 1 μηνα ?
Αν δεν ειναι βενζινη τι μπορει να ειναι ? Υπαρχουν τροποι να το σιγουρεψω πριν παω σε μηχανικο?
Πληροφοριακα , εχω αλλαξει kill switch (ειχε το γνωστο θεμα) , το tps ειναι αλλαγμενο και το διαγνωστικο του εχει τις εξης τιμες :
d01:16
d03:100
d06:98
d07:0
d08:0.6
d09:0.0
d20:on
d21:on
d30:00
d31:00
d36:00
d37:00
d48:00
d50:00
d51:00
d52:00
d60:00
d61:30
d62:3
d70:0
Ευχαριστω εκ τον προταιρων για την οποια βοηθεια και συγνωμη και παλι για την πολυλογια
Κωστας!
και θα ηθελα λιγη βοηθεια απο τους πιο εμπειρους.
Εχω ενα fazer του 2005 (rj07) , το οποιο πηρα μεταχειρισμενο , και η ιστορια εχει ως εξης.
Συγνωμη προκαταβολικα για τη "φλυαρια" αλλα θεωρω πως πρεπει να το περιγραψω οσο καλυτερα μπορω.
Γεμισα βενζινη απο ενα βενζιναδικο στο οποιο πηγαινω αρκετο καιρο και μεχρι τωρα δεν ειχα θεμα (αν και απο οτι εμαθα αλλαξε διεθυνση). Στη διαδρομη απο το βενζιναδικο , προς το σπιτι φιλου , ξαφνικα η μηχανη μου σβηνει εν κινησει. Στη συνεχεια πηρε μπρος καταφερα και πηγα στο φιλο , γυρισα χωρις ιδιαιτερα θεματα.Θεωρησα οτι κατι παιζει με τη βενζινη, οποτε σκεφτηκα να την αφησω να ψιλοτελειωσει και να γεμισω απο αλλου 100αρα μπας και καθαρισει το τεποζιτο , οπως και εκανα. Το προβλημα δε διορθωθηκε αμεσως εκανα παλι την ιδια διαδρομη με μικρο-κλωτσηματα σα να παει να σβησει , αλλα απο το γυρισμο και μετα με τη νεα βενζινη δε μου παρουσιασε κανενα θεμα μεχρι εχθες , που ειχε φτασει η βενζινη στο τελευταιο νταμακι και τελος αναψε λαμπακι. Ξεκινησα με προσφατα αναμενο λαμπακι να παω σε κοντινη διαδρομη και παλι ξεκινησε να κλωτσαει (μεχρι στιγμης εχω βαλει 2 φορες βενζινη απο αλλο βενζιναδικο αξιοπιστο της περιοχης , 100αρα , απλα δεν ειχα γεμισει λογω οικονομικης στενοτητας) .Σημερα μετα τα τελευταια κλωτσιματα τη γεμισα 100αρα και εβαλα και καθαριστικο μεσα απο το αξιοπιστο βενζιναδικο που προανεφερα (αν επιτρεπεται μπορω να πω ποιο και που ) , και συνεχισε τα ιδια...μαλιστα σε καποια φαση ηταν αναμενη στο σταντ της με νεκρα , και της ανοιξε το γκαζι ο πατερας μου , κι εβησε με νεκρα. Εχει κανεις ιδεα σε τι μπορει να οφειλεται αυτη η περιεργη συμπεριφορα? Ημουν σχεδον σιγουρος οτι ειναι βενζινη , αλλα ως τωρα δε θα επρεπε να εχει καθαρισει οτι υπηρχε απ την κακοβενζινη που ειχα βαλει πριν 1 μηνα ?
Αν δεν ειναι βενζινη τι μπορει να ειναι ? Υπαρχουν τροποι να το σιγουρεψω πριν παω σε μηχανικο?
Πληροφοριακα , εχω αλλαξει kill switch (ειχε το γνωστο θεμα) , το tps ειναι αλλαγμενο και το διαγνωστικο του εχει τις εξης τιμες :
d01:16
d03:100
d06:98
d07:0
d08:0.6
d09:0.0
d20:on
d21:on
d30:00
d31:00
d36:00
d37:00
d48:00
d50:00
d51:00
d52:00
d60:00
d61:30
d62:3
d70:0
Ευχαριστω εκ τον προταιρων για την οποια βοηθεια και συγνωμη και παλι για την πολυλογια
Κωστας!
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Τα φζ6 σ1 ςιχαν θεμα νε το tps. Αν ψαξεις στο φορουμ θα βρεις πολλες πληροφοριες.
Προβλημα με βενζινη ειχα κ γω κ τελικα καθαρισα το injection. Ψαξε ξανα στο φορουμ για τα σχετικα ποστς
Προβλημα με βενζινη ειχα κ γω κ τελικα καθαρισα το injection. Ψαξε ξανα στο φορουμ για τα σχετικα ποστς
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Πέμ 29 Ιουν 2017, 22:23
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Εχω ψαξει αρκετα φιλε μου αλλα δεν ταιριαζει αρκετα καποιο απ τα συμπτωματα που ειδα σε διαφορα θεματα γι αυτο ανοιξα αυτο!
Το tps ειναι αλλαγμενο κι απο οτι εψαξα σχετικα με τα του διαγνωστικου , δεν εχει καποιο σφαλμα απο tps.
Τρια πραγματα υποψιαζομαι τωρα...ειτε η βενζινη που ειχα βαλει τοτε , ειχε μεσα αμμο και θελει καιρο να την "αποβαλλει" "το μηχανακι (+να θελει καμποσο για να δουλεψει το καθαριστικο που εβαλα στο βενζιναδικο) ,
ειτε καποιο ακυρο ηλεκτρολογικο προβλημα (που αυτο το θεωρω λιγοτερο πιθανο) , ειτε να εχει θεμα η αντλια της βενζινης...απλα ρωταω κι εδω γιατι την προηγουμενη φορα που πηγα στο μηχανικο για δισκοπλακα του πα να τσεκαρει κι αυτο με τα σβησιματα κλπ , και δε του το εκανε καθολου εκεινου , και την πηγε βολτα μπροστα μου για καμποση ωρα...
Το tps ειναι αλλαγμενο κι απο οτι εψαξα σχετικα με τα του διαγνωστικου , δεν εχει καποιο σφαλμα απο tps.
Τρια πραγματα υποψιαζομαι τωρα...ειτε η βενζινη που ειχα βαλει τοτε , ειχε μεσα αμμο και θελει καιρο να την "αποβαλλει" "το μηχανακι (+να θελει καμποσο για να δουλεψει το καθαριστικο που εβαλα στο βενζιναδικο) ,
ειτε καποιο ακυρο ηλεκτρολογικο προβλημα (που αυτο το θεωρω λιγοτερο πιθανο) , ειτε να εχει θεμα η αντλια της βενζινης...απλα ρωταω κι εδω γιατι την προηγουμενη φορα που πηγα στο μηχανικο για δισκοπλακα του πα να τσεκαρει κι αυτο με τα σβησιματα κλπ , και δε του το εκανε καθολου εκεινου , και την πηγε βολτα μπροστα μου για καμποση ωρα...
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Είσαι τυχερός που με πετυχαίνεις στα κέφια μου και έχω όρεξη να γράψω!
Πάμε λοιπόν
Για τους κωδικούς που έδωσες
D: 01 = throttle position sensor
completely closed, figures from 12 to 21
D: 03 = the absolute pressure in the intake circuit;
D: 06 = engine coolant temperature;
D: 07 = sensor reading speed;
D: 08 = position sensor fall
normal position index of 0.4 - 1.4
inverted position, figure 3.7 - 4.4
D: 09 = board voltage
D: 20 = encoder side steps;
D: 21 = position sensor check point (neutral)
D: 30 = diagnosis of the ignition coil 1 cylinder;
D: 31 = diagnosis of the ignition coil cylinder 2;
D: 36 = primary diagnosis of the injector nozzle 1
D: 37 = primary diagnosis injector nozzle 2
D: 48 = diagnosis sensor valve intake system;
D: 50 = fuel pump relay diagnostics;
D: 51 = Diagnosis cooling fan motor relay;
D: 52 = relay diagnostics lamp head light;
D: 60 = EEPROM, list of system errors (00 = no error, error code = 01-04 in the cylinders, if more than one memory errors, they are displayed alternately)
D: 61 = list of errors on the ignition module sensors (00 = no errors in memory, 11-70 = error codes for the components if more than one memory errors, they are displayed alternately)
D: 62 = Error drop sensor (triggered or faulty sensor), - self-diagnosed string D: 08
70 - Error organizations idling (as a symptom: the engine begins to stall at idle after 20 minutes of work);
στο d61-->30 - Error drop sensor (triggered or faulty sensor), - self-diagnosed string D: 08
d01:16-->ok
d03:100-->ok
d06:98-->ok
d07:0-->ok
d08:0.6-->ok
d09:0.0-->ok
d20:on-->μαλλον οκ επειδή είναι στο On, γιατί δεν ξέρω τι σημαίνει
d21:on-->ok
d30:00-->ok
d31:00-->ok
d36:00-->ok
d37:00-->ok
d48:00-->ok
d50:00-->ok
d51:00-->ok
d52:00-->ok
d60:00-->ok 00 = no error
d61:30-->Error drop sensor (triggered or faulty sensor), - self-diagnosed string D: 08
d62:3-->Error drop sensor (triggered or faulty sensor), - self-diagnosed string D: 08
d70:0-->ok
Συμπεράσματα
1)Λοίπουν αρκετοί κωδικοί διάγνωσης. Για την πλήρη λίστα δες εδω,χρειάζεται να scrollαρεις αρκετά κάτω στην σελίδα
https://motorcycle-repair-manual.jimdo. ... ult-codes/
2)Απ αυτά που έδωσες η μόνη "παρατυπία" που βλέπω είναι ο αισθητήρας κλίσης. Στο 08 σου δίνει σωστές τιμές ότι το μηχανάκι δεν έχει πέσει, ΑΛΛΑ το 61 ΚΑΙ το 62 δίνουν ένδειξη είτε οτι έχει πέσει είτε ότι είναι χαλασμένος.
Αυτό πιθανότατα είναι άσχετο με τις διακοπές που αναφέρεις, αλλά βάλτο στο πρόγραμμα να το δείς κι αυτό.
3)Οι κωδικοί που έδωσες είναι απο το diagnostic. Κωδικό βλάβης, αν κατάλαβα δεν σου έβγαλε απο μόνο του. Αν έχει βλάβη στο βγάζει κατευθείαν στο καντράν με τον σχετικό κωδικό να αναβοσβήνει.
Απο κει και πέρα, εικασίες.
Για μένα μάλλον κάτι ηλεκτρολογικό είναι, οπότε ξεκινάς απο τα εύκολα.
1)Τα σημεία που πονάει το μηχανάκι είναι το killswitch όπως είπες , αλλά και ο αισθητήρας του στάντ που σβήνει το μηχανάκι αν πας να ξεκινήσεις με κατεβασμένο σταντ. Πιάνει βρωμιά και είτε βραχυκυκλώνει (θα το έδειχνε πιθανότατα στο diag) είτε δεν μπορεί να λειτουργήσει ελεύθερα. Οπότε επισταμένο καθάρισμα στο σημείο , είτε με πετρελαιάκι είτε με κάνα wd40.
2)Εχεις κάνει την πατέντα με τον γεφύρωμα των φώτων που ανάβει και τα δυο φανάρια? Αν ναι, είναι πιθανόν να κλάψεις γιατί επιβαρύνει πολύ το κύκλωμα φόρτισης και την ακούνε τα πηνία, ακριβή ζημια...
3)Συνάρτηση του προηγούμενου, έλεγχος κυκλώματος φόρτισης. Αλλά ΠΡΙΝ απ αυτό σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία σου?
Θα πας σε έναν ηλεκτρολόγο να στην μετρήσει. Το βολτάζ δεν λέει τίποτα, αν είναι στο φορτίο παραδίδει πνεύμα. Αν έχει θέμα, την αλλάζεις. Είναι πολύ πιθανό απλά με μια μπαταρία να φτιάξει το θέμα (αφού έχει δεί τα προηγούμενα που σου γράφω.)
Και μετά ερχόμαστε στα πηνία. Έχει εδώ μέσα σχετικά θεματάκια πως μετράμε. Αν δεν το έχεις, ηλεκτρολόγος.
Πάμε λοιπόν
Για τους κωδικούς που έδωσες
D: 01 = throttle position sensor
completely closed, figures from 12 to 21
D: 03 = the absolute pressure in the intake circuit;
D: 06 = engine coolant temperature;
D: 07 = sensor reading speed;
D: 08 = position sensor fall
normal position index of 0.4 - 1.4
inverted position, figure 3.7 - 4.4
D: 09 = board voltage
D: 20 = encoder side steps;
D: 21 = position sensor check point (neutral)
D: 30 = diagnosis of the ignition coil 1 cylinder;
D: 31 = diagnosis of the ignition coil cylinder 2;
D: 36 = primary diagnosis of the injector nozzle 1
D: 37 = primary diagnosis injector nozzle 2
D: 48 = diagnosis sensor valve intake system;
D: 50 = fuel pump relay diagnostics;
D: 51 = Diagnosis cooling fan motor relay;
D: 52 = relay diagnostics lamp head light;
D: 60 = EEPROM, list of system errors (00 = no error, error code = 01-04 in the cylinders, if more than one memory errors, they are displayed alternately)
D: 61 = list of errors on the ignition module sensors (00 = no errors in memory, 11-70 = error codes for the components if more than one memory errors, they are displayed alternately)
D: 62 = Error drop sensor (triggered or faulty sensor), - self-diagnosed string D: 08
70 - Error organizations idling (as a symptom: the engine begins to stall at idle after 20 minutes of work);
στο d61-->30 - Error drop sensor (triggered or faulty sensor), - self-diagnosed string D: 08
d01:16-->ok
d03:100-->ok
d06:98-->ok
d07:0-->ok
d08:0.6-->ok
d09:0.0-->ok
d20:on-->μαλλον οκ επειδή είναι στο On, γιατί δεν ξέρω τι σημαίνει
d21:on-->ok
d30:00-->ok
d31:00-->ok
d36:00-->ok
d37:00-->ok
d48:00-->ok
d50:00-->ok
d51:00-->ok
d52:00-->ok
d60:00-->ok 00 = no error
d61:30-->Error drop sensor (triggered or faulty sensor), - self-diagnosed string D: 08
d62:3-->Error drop sensor (triggered or faulty sensor), - self-diagnosed string D: 08
d70:0-->ok
Συμπεράσματα
1)Λοίπουν αρκετοί κωδικοί διάγνωσης. Για την πλήρη λίστα δες εδω,χρειάζεται να scrollαρεις αρκετά κάτω στην σελίδα
https://motorcycle-repair-manual.jimdo. ... ult-codes/
2)Απ αυτά που έδωσες η μόνη "παρατυπία" που βλέπω είναι ο αισθητήρας κλίσης. Στο 08 σου δίνει σωστές τιμές ότι το μηχανάκι δεν έχει πέσει, ΑΛΛΑ το 61 ΚΑΙ το 62 δίνουν ένδειξη είτε οτι έχει πέσει είτε ότι είναι χαλασμένος.
Αυτό πιθανότατα είναι άσχετο με τις διακοπές που αναφέρεις, αλλά βάλτο στο πρόγραμμα να το δείς κι αυτό.
3)Οι κωδικοί που έδωσες είναι απο το diagnostic. Κωδικό βλάβης, αν κατάλαβα δεν σου έβγαλε απο μόνο του. Αν έχει βλάβη στο βγάζει κατευθείαν στο καντράν με τον σχετικό κωδικό να αναβοσβήνει.
Απο κει και πέρα, εικασίες.
Για μένα μάλλον κάτι ηλεκτρολογικό είναι, οπότε ξεκινάς απο τα εύκολα.
1)Τα σημεία που πονάει το μηχανάκι είναι το killswitch όπως είπες , αλλά και ο αισθητήρας του στάντ που σβήνει το μηχανάκι αν πας να ξεκινήσεις με κατεβασμένο σταντ. Πιάνει βρωμιά και είτε βραχυκυκλώνει (θα το έδειχνε πιθανότατα στο diag) είτε δεν μπορεί να λειτουργήσει ελεύθερα. Οπότε επισταμένο καθάρισμα στο σημείο , είτε με πετρελαιάκι είτε με κάνα wd40.
2)Εχεις κάνει την πατέντα με τον γεφύρωμα των φώτων που ανάβει και τα δυο φανάρια? Αν ναι, είναι πιθανόν να κλάψεις γιατί επιβαρύνει πολύ το κύκλωμα φόρτισης και την ακούνε τα πηνία, ακριβή ζημια...
3)Συνάρτηση του προηγούμενου, έλεγχος κυκλώματος φόρτισης. Αλλά ΠΡΙΝ απ αυτό σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία σου?
Θα πας σε έναν ηλεκτρολόγο να στην μετρήσει. Το βολτάζ δεν λέει τίποτα, αν είναι στο φορτίο παραδίδει πνεύμα. Αν έχει θέμα, την αλλάζεις. Είναι πολύ πιθανό απλά με μια μπαταρία να φτιάξει το θέμα (αφού έχει δεί τα προηγούμενα που σου γράφω.)
Και μετά ερχόμαστε στα πηνία. Έχει εδώ μέσα σχετικά θεματάκια πως μετράμε. Αν δεν το έχεις, ηλεκτρολόγος.
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
αν ο αισθητήρας κλίσης έχει πρόβλημα , ενδεχομένως δίνει λάθος τιμές και σβήνει η μηχανή.
για αυτό άλλωστε υπάρχει , αν πέσει , να σβήσει. Αν έχει πρόβλημα ο αισθητήρας μπορεί "να νομίζει" οτι η μοτο εχει πέσει και σβήνει για λόγους ασφαλείας..
για αυτό άλλωστε υπάρχει , αν πέσει , να σβήσει. Αν έχει πρόβλημα ο αισθητήρας μπορεί "να νομίζει" οτι η μοτο εχει πέσει και σβήνει για λόγους ασφαλείας..
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Πέμ 29 Ιουν 2017, 22:23
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Αρχικα ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις σας!
Φιλε Solomon , σου απαντω σε καποια απο τα συμπερασματα σου και καπακια την παω μια βολτα στο μηχανικο
1) Ειχα τη μηχανη στο πλαϊνο stand , μηπως γι αυτο βλεπεις "λαθος" εκει?
Επισης η μηχανη εχει οντως πεσει (με λιγα χιλιομετρα).
3) Βλαβη στο καντραν δεν εχει καμια.
Killswitch εχω αλλαξει προσφατα , εβαλα καινουριο και το μοσχοπληρωσα 100ευρω
και γενικα δε δειχνει να ναι αυτο γιατι μου φαινεται οτι εχουν καποιο μοτιβο τα κλωτσιματα που κανει , πχ οταν παω να "Γεμισω" μια ταχυτητα κι ανεβαινουν οι στροφες , απλα δε το κανει παντα.
Αισθητηρα του stand δεν εχω τσεκαρει αλλα θα του ριξω εναν καθαρισμο , δε χανω και τιποτα!
Θα ενημερωσω μολις εχω νεα απο το μηχανικο!
Φιλε Solomon , σου απαντω σε καποια απο τα συμπερασματα σου και καπακια την παω μια βολτα στο μηχανικο
1) Ειχα τη μηχανη στο πλαϊνο stand , μηπως γι αυτο βλεπεις "λαθος" εκει?
Επισης η μηχανη εχει οντως πεσει (με λιγα χιλιομετρα).
3) Βλαβη στο καντραν δεν εχει καμια.
Killswitch εχω αλλαξει προσφατα , εβαλα καινουριο και το μοσχοπληρωσα 100ευρω
και γενικα δε δειχνει να ναι αυτο γιατι μου φαινεται οτι εχουν καποιο μοτιβο τα κλωτσιματα που κανει , πχ οταν παω να "Γεμισω" μια ταχυτητα κι ανεβαινουν οι στροφες , απλα δε το κανει παντα.
Αισθητηρα του stand δεν εχω τσεκαρει αλλα θα του ριξω εναν καθαρισμο , δε χανω και τιποτα!
Θα ενημερωσω μολις εχω νεα απο το μηχανικο!
-
- Μέλος Δ.Σ.
- Δημοσιεύσεις: 474
- Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ 2015, 21:02
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Χωρίς να ξέρω πολλά. .. συμφωνώ με τους από πάνω αλλά ρίξε μια ματιά στην μίζα σου στης επαφές... Μπορεί να κάνει διακοπές και από εκεί
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Πέμ 29 Ιουν 2017, 22:23
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Μολις γυρισα απ το μηχανικο...η συνηθισμενη μου τυχη...δεν του εκανε τιποτα <>60
Ουτε εμενα μου το εκανε στη διαδρομη προς το μηχανικο κι απο κει στο σπιτι μου...
Θα τα τσεκαρω ολα που προτεινατε με ενα φιλο που γνωριζει καλυτερα απο μενα να δουμε μηπως ειναι τιποτα απλο...
btw , υπαρχει περιπτωση να ναι απο μπαταρια? Δεν πρεπει να εχει αλλαχτει ποτε απ το 2005 που ειναι το μοντελο (εγω την εχω απο το 2016)
Ουτε εμενα μου το εκανε στη διαδρομη προς το μηχανικο κι απο κει στο σπιτι μου...
Θα τα τσεκαρω ολα που προτεινατε με ενα φιλο που γνωριζει καλυτερα απο μενα να δουμε μηπως ειναι τιποτα απλο...
btw , υπαρχει περιπτωση να ναι απο μπαταρια? Δεν πρεπει να εχει αλλαχτει ποτε απ το 2005 που ειναι το μοντελο (εγω την εχω απο το 2016)
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Λοιπόν εμένα αυτή την βλαμμένη συμπεριφορά μου την είχε κάνει το XT.
Όντως απο χάλια βενζίνη είχε μπουκώσει απίστευτα. Μιας και δεν έχεις να χάσεις απολύτως τίποτα βάλτην 2πλο stand βάλε 1η και ρίξε γκάζια στα κόκκινα για λίγη ώρα. Εμένα μετά από αυτό είχε κάνει ένα πουφ και ξέρασε απίστευτο μαύρο καπνό αλλά δεν μου ξανάσβησε
Μπαταρία συνήθως προειδοποιεί πριν σε αφήσει αν θέλεις να νιώσεις ασφαλέστερος όπως είπαν τα παιδιά δώσε την να στην μετρήσουν.
Κι έχεις δίκιο συνήθως η αναπαραγωγή προβλήματος στους μάστορες είναι "κι αν σου κάτσει..."
Όντως απο χάλια βενζίνη είχε μπουκώσει απίστευτα. Μιας και δεν έχεις να χάσεις απολύτως τίποτα βάλτην 2πλο stand βάλε 1η και ρίξε γκάζια στα κόκκινα για λίγη ώρα. Εμένα μετά από αυτό είχε κάνει ένα πουφ και ξέρασε απίστευτο μαύρο καπνό αλλά δεν μου ξανάσβησε
Μπαταρία συνήθως προειδοποιεί πριν σε αφήσει αν θέλεις να νιώσεις ασφαλέστερος όπως είπαν τα παιδιά δώσε την να στην μετρήσουν.
Κι έχεις δίκιο συνήθως η αναπαραγωγή προβλήματος στους μάστορες είναι "κι αν σου κάτσει..."
-
- Δημοσιεύσεις: 133
- Εγγραφή: Τετ 28 Οκτ 2015, 14:21
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Μπαταρία από το 2005 το θεωρώ απίθανο. Πάντως η μπαταρία είναι η ψυχή της μηχανής.Αν είναι για αλλαγή ενδέχεται να μη δουλεύει σωστά η μηχανή. Οι πεταλούδες του injection είναι οκ; Για μένα να το πας σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο να το ψάξουν καλά όπως είπαν παραπάνω και τα παιδιά γιατί ένα σβήσιμο μπορεί να συμβεί από πολλές αιτίες.
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Ωπ!!!!!!!!!!!! Τόση ώρα κι εγώ μαλλον διάβαζα 2015 δεν εστίαζα στο ότι γράφεις 2005 κι έλεγα οκ κανένα πρόβλημα! Όχι 12 χρόνια η μπαταρία αποκλείεται να μην έχει αλλαχθεί!Καλύτερα να της κάνεις έναν έλεγχο.btw , υπαρχει περιπτωση να ναι απο μπαταρια? Δεν πρεπει να εχει αλλαχτει ποτε απ το 2005 που ειναι το μοντελο (εγω την εχω απο το 2016)
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Πέμ 29 Ιουν 2017, 22:23
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Σε εξουσιοδοτημενο service την παω πλεον αφου μαλλον την πατησα απο μη εξουσιοδοτημενο μηχανικο που παιζει να με "δαγκωνε".
Θα την παρακολουθησω μεσα στο σκ και θα ενημερωσω...στεκει εν μερει να ναι απο βενζινη γιατι καθως ειχε αρκετη μεσα το τεποζιτο δουλευε μια χαρα , αρχισε να ξανακλωτσαει λιγο πριν κι αφου αναψε λαμπακι...θα κοιταξω οσα μου ειπατε ολοι κι οταν εχω νεοτερα θα ενημερωσω!
Θα την παρακολουθησω μεσα στο σκ και θα ενημερωσω...στεκει εν μερει να ναι απο βενζινη γιατι καθως ειχε αρκετη μεσα το τεποζιτο δουλευε μια χαρα , αρχισε να ξανακλωτσαει λιγο πριν κι αφου αναψε λαμπακι...θα κοιταξω οσα μου ειπατε ολοι κι οταν εχω νεοτερα θα ενημερωσω!
-
- Μέλος Δ.Σ.
- Δημοσιεύσεις: 474
- Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ 2015, 21:02
- Model: FZ6
- Model year: 2004
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Δες και την αντλία βενζίνης πότε δεν ξέρεις μπορεί να είναι και από εκεί
- leras
- Δημοσιεύσεις: 1280
- Εγγραφή: Δευ 17 Μαρ 2008, 20:34
- Model: -
- Τοποθεσία: Sepolia City
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
" βάλτην 2πλο stand βάλε 1η και ρίξε γκάζια στα κόκκινα για λίγη ώρα. Εμένα μετά από αυτό είχε κάνει ένα πουφ και ξέρασε απίστευτο μαύρο καπνό αλλά δεν μου ξανάσβησε "
μην κανετε τετοια πραγματα παιδες
γκαζια χωρις φορτιο στο μοτερ με νεκρες ,πρωτες και λοιπα ξεχαστετα
μια φορα θα το παρετε στο χερι <>1
σιγουρεψου για την μπαταρια σου πρωτα
μην κανετε τετοια πραγματα παιδες
γκαζια χωρις φορτιο στο μοτερ με νεκρες ,πρωτες και λοιπα ξεχαστετα
μια φορα θα το παρετε στο χερι <>1
σιγουρεψου για την μπαταρια σου πρωτα
-
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Πέμ 29 Ιουν 2017, 22:23
- Model: FZ6
- Model year: 2005
- Επικοινωνία:
Re: "Κλωτσαει" , παει να σβησει κλπ
Η μπαταρια φαινεται οκ απ το διαγνωστικο χωρις να εχει μετρηθει παρ ολα αυτα (θα ξερω σιγουρα σε λιγες μερες).Ρωτησα το παιδι που την αγορασα και μου ειπε οτι ειχε αλλαξει μπαταρια.
Εκανα μερικα χιλιομετρα σημερα και δε μου εκανε το παραμικρο...υποψιαζομαι οτι κατι εχει μεινει κατω κατω στο τεποζιτο κι οταν φτανει προς το τελος η βενζινη , κανει σχεδια...
Εκανα μερικα χιλιομετρα σημερα και δε μου εκανε το παραμικρο...υποψιαζομαι οτι κατι εχει μεινει κατω κατω στο τεποζιτο κι οταν φτανει προς το τελος η βενζινη , κανει σχεδια...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης