Akrapovic & power commander

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
MitsaraSs2
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 19 Σεπ 2013, 11:47
Επικοινωνία:

Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από MitsaraSs2 »

Παιδιά καλησπέρα!! Νέος στο forum και χρειάζομαι βοήθεια και γνώμες απο πιο έμπειρους φίλους. Πρίν απο κανά χρόνο αποφάσισα τα λίγα λεφτά που είχα στην άκρη αντί να μου τα φάει η εφορία να τα ρίξω στο μηχανάκι μου ( ένα fazer s2 του 2007 ) , μετά απο ταλαιπωρία επειδή έμπλεξα με ένα "φουτσο"-μάστορα , επιτέλους έβαλα στο fazer τελικά Acrapovic ,επίσης άλλαξα και φίλτρο αέρα και έβαλα K&N.
Ο πρώτος ( ο φουτσο-μάστορας ) μου είπε να μην βγάλω τους σιγαστήρες γιατί το μηχανάκι μου θα "φτύσει" βαλβίδες όπως έιπε χαρακτηριστικα...το θέμα είναι πως εμένα η κάβλα μου να βάλω τελικά , ήταν για τον θόρυβο !!
Απο μια δεύτερη γνώμη που πήρα ( απο καλό μαστορα ελπίζω αυτή ) ήταν να βάλω power commander στο fazer γιατί ίσως λέει μελλοντικά να έχω πρόβλημα στις βαλβίδες μου και να θέλω μοντάρισμα ( λόγο του οτι αλλάζει η συμπίεση πλέον στον κινητήρα επειδή οι ακράπες είναι πιο ελεύθερες σε σχέση με τις "μαμά" εξατμίσεις κτλ κτλ )
Μια άλλη γνώμη ήταν οτι δεν χρειάζομαι power commander καθόλου και οτι έιμαι μια χαρά με φίλτρο και τελικά ( και χωρίς σιγαστήρες). Η αλήθεια έιναι πως χωρίς σιγαστήρες κάνει έναν απίστευτο καβλωτικό θόρυβο και χωρίς σιγαστήρες θέλω να μείνει το μηχανάκι μου.
Επειδή λοιπόν έχω ακούσει τα χίλια-μοίρια και δεν μπορώ να βγάλω άκρη , το ερώτημα είναι το εξής :

Χρειάζεται όντως να βάλω power commander στο fazer ή δεν πρόκυται να έχω θέμα με τις βαλβίδες μου και μου λένε παπαρίτσες ;; Παρακαλώ τις γνώμες σας...

και σαν δεύτερο σκέλος ερώτησης : αν ΝΑΙ χρειάζομαι , πως ακούγεται η ιδέα για μεταχειρισμένο power commander ( μιας και το μπάτζετ έχει μειωθεί πλέον) ή ακόμα η ιδέα για ένα Nitro X Fuel Commander ;;

Υποσημείωση: δεν έχω σκοπό να κατέβω σε πίστα με το fazer , αλλά να παρατείνω την ζωή του κινητήρα μου όσο το δυνατόν περισσότερο με τις akrapovic επάνω και χωρίς σιγαστήρες ! Ευχαριστώ πολύ , περιμένω γνώμες !!

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από koulis »

πολυ απλα σου λενε παπαριτσες..... :mrgreen:
με τελικα/φιλτρο δεν χρειαζεσαι commander....μονο μια καυσαναλυση κ εισαι κομπλε.....
μονο με τελικα κ με μαμα φιλτρο μπορει να μην χρειαζεσαι καν καυσαναλυση.....αλλα ετσι για επιβεβαιωση συνηθως του κανουμε μια....commander θες οταν βαζεις ολοσωμη εξατμα μαζι με φιλτρο ελευθερο.....
απο τα 2.000χλμ που αλλαξα την μαμα μεχρι τωρα που ειμαι στα 64.000χλμ το μηχανακι κελαηδαει απροβληματιστα.....οσο για τις akra που λες για κα*λωτικο ηχο που να ακουσεις leo vince ή ακομη καλυτερα 2bro :) :/abwave::)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από Theod »

Βαλβίδες δεν θα κάψεις-χαλάσεις... ούτε θα έχει πρόβλημα το μηχανάκι σου να λειτουργεί με ελεύθερο φίλτρο και Ακράπες (με ή χωρίς σιγαστήρα) - δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα.

Το Commander θα βοηθήσει αν θέλεις να μπεις στο τρυπάκι να εξερευνήσεις δυνατότητες διαφορετικών χαρτογραφήσεων φορτώνοντας διάφορους έτοιμους χάρτες από το νετ ή μπαίνοντας στην διαδικασία να κατασκευάσεις δικό σου σε δυναμόμετρο...Μπλέκεις όμως και χρηματικά και ψυχολογικά και τα αποτελέσματα είναι οριακά και αμφισβητούμενα...

Μεταξύ μας τίποτα από αυτά δεν "χρειάζεται" και δεν προσφέρει κάτι πραγματικά αξιόλογο...Θα σου έλεγα (αφού ήδη τα έσκασες) κράτα πάνω το φίλτρο ελευθέρας, βάλε τον σιγαστήρα στις εξατμίσεις για να μην ενοχλείς όλο τον κόσμο, και απόλαυσε το μηχανάκι σου...Αν σου περισσεύουν λεφτά (από την επόμενη εφορία του 2014...) ρίξτα σε βελτίωση αναρτήσεων - τότε θα δεις πραγματικά ένα άλλο-καλύτερο μηχανάκι...

MitsaraSs2
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 19 Σεπ 2013, 11:47
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από MitsaraSs2 »

Μάλιστα...πολύ ενδιαφερουσες οι απόψεις σας παιδιά... ευχαριστώ πάρα πολύ !

Άβαταρ μέλους
kokopete
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Τετ 15 Φεβ 2012, 00:31
Model: FZ6
Τοποθεσία: Λεμεσός
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από kokopete »

Παιδιά έχω και γω την ίδια απορία, το πήρα μεταχειρισμένο με ολόσωμες akrapovic και φίλτρο k&n. Χρειάζεται commander ? Το μηχανάκι το "πάω" για sport touring. Θέλω βέλτιστη κατανάλωση και ροπή .....
BMW F650 CS
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από koulis »

απο την στιγμη που εχει αλλαχτει ολο το συστημα που αναπνεει το μηχανακι σου(εισαγωγη=φιλτρο αερα,εξαγωγη=λαιμοι/τελικα) τοτε το pc ειναι μονοδρομος για να ρυθμιστει το μειγμα οπως πρεπει :/abwave::)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
kokopete
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Τετ 15 Φεβ 2012, 00:31
Model: FZ6
Τοποθεσία: Λεμεσός
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από kokopete »

Λογικό, μέχρι να πάρω commander (ή να βρω σωστό μάστορα) μπορεί να υποστεί μηχανικές επιβαρύνσεις από την απουσία του ?
BMW F650 CS
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από koulis »

κοιτα,αν το παρεις μετα απο 3-4 χρονια το commander κ μεχρι τοτε εχεις κανει 30-40000χλμ τοτε δεν θα ειναι κ οτι καλυτερο....οχι οτι θα χαλασει κανας κινητηρας ή κατι τοοοοσο σοβαρο αλλα μπορει να ξερυθμιζονται οι βαλβιδες κ να χρειαζεται πιο νωρις ρυθμιση.....απο κει κ περα αν ας πουμε κανεις 1000-2000χλμ κ το βαλεις μετα ε,δεν εγινε κατι τραγικο.......εσενα πως σου φαινεται?κανει καπου καποιο σκαλι ή εχει καπου καποια τρυπα στην δυναμη/αποδοση/ροπη του?
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Άβαταρ μέλους
kokopete
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: Τετ 15 Φεβ 2012, 00:31
Model: FZ6
Τοποθεσία: Λεμεσός
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από kokopete »

Όχι καλά το νιώθω, στο ρελαντί νομίζω κάνει κάτι αρρυθμίες αλλά δεν έχει σβήσει ποτέ. Απλά ο προηγούμενος το είχε έτσι από τα 10,000χμ και γω το πήρα με 33κ και το χω πάει στα 36,5κ. Απλά λέω τόσα χιλιόμετρα με αλλαγμένη εισαγωγή-εξαγωγή και το μηχανάκι ρυθμισμένο στα εργοστασιακά μήπως έχει πρόβλημα. Σίγουρα θα βάλω (σε 2-3 μήνες) αφού έχω τα υπόλοιπα και commander και πιστεύω θα πάρει πολύ τα πάνω του.
BMW F650 CS
Yamaha Fz6
Aprilia Caponord 1000 ETV

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από koulis »

οτι θα παρει τα πανω του θα τα παρει αλλα μην περιμενεις κ κανα τρελο νουμερο σε αλογα/ροπη.....
συνηθως με ολοσωμη/ελευθερο φιλτρο/commander εισαι με +5 εως +7 αλογα σε σχεση με ενα εντελως μαμα fz6....
το ολο ζητουμενο ειναι να ρυθμιστει σωστα το μηχανακι με το που βαλεις το commander.....

:/abwave::)
Ocean Depth '07:Racefit Growler CF slip-on,Cat gutted,CA led tailight,Custom led turn signals,MRA DB,Ohlins,GPR,Yamaha belly/gel seat/protectors/rear hugger,EK 520 Gold chain 16/45,SH V.4,Pazzo,Evotech FE,ARacing,Beowulf,Conti Sport Attack 2 190/50

Atairiastos7
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί 24 Σεπ 2013, 17:07
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από Atairiastos7 »

Ξεθαβω λίγο το θέμα αφού είναι αυτός ο λόγο που επανήλθα στο φόρουμ...
Εγώ έχω τελικά και έχω βγάλει τον καταλύτη... έχω βάλει και ένα φίλτρο k&n. Commander Δεν έχω πάνω... Είναι λογικό ένα μαμά s2 να με περνάει κατά πολύ;

Άβαταρ μέλους
JokeR
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Τετ 20 Μαρ 2013, 14:07
Model: FZ6
Τοποθεσία: Athens-Haidari
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από JokeR »

ο ναι... ειναι υπερ λογικο... (τα νουμερα που ακολουθουν ειναι τυχαια) το μηχανακι ας πουμε θελει να 1 κυβικο αερα στην εισαγωγη "1 bar" συμπιεση απο την εξατμηση και 1 λιτρο βεζινας για να σου αποδοση τα 98 αλογα που ειναι μαμα....
εσυ αυτο που εχεις κανει ειναι.... 1.5 κυβικο αερα, 0,5 bar συμπιεση και παραμενει 1 λιτρο η βεζινα(χωρις το commander)

με το commader ρυθμηζεις τον αερα που μπαινει αναλογικα με τη συμπιεση και τη καταναλωση

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από koulis »

οχι δεν ειναι υπερ λογικο....σε ενα ανοιγμα παιζουν πολλααα ρολο....
ειχατε ιδια ταχυτητα μεσα στο σασμαν?
τι κιλα ο ενας αναβατης κ τι κιλα ο αλλος?
μηπως το πισω ελαστικο του ενος ειναι 4γωνο δλδ για αλλαγμα ενω του αλλου εχει μπολικο ψωμι ακομη αρα πιανει καλυτερα στην ασφαλτο?
μηπως ο ενας εχει εμπειρια σε ανοιγματα/κοντρες κ ο αλλος γιοκ?
καντε μερικα ανοιγματα ακομη σε ελεγχομενο παντα δρομο με την βοηθεια καποιου χρονομετρου κ εκει θα δειτε αν πραγματικα σε περναει ή οχι....

:/abwave::)

Atairiastos7
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Τρί 24 Σεπ 2013, 17:07
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από Atairiastos7 »

Καλημέρα.. Άρα είναι λογικό που δεν πάει καλά το μότο... Ρυθμίσεις μόνο με commander γίνεται;
Ναι είχαμε ίδια ταχύτητα μέσα. Τώρα από εμπειρία... τι να πω... Για τα λάστιχα το δικό μου Δεν είχε κάνει ούτε 200 χιλιόμετρα. Καινούριο είναι.

Άβαταρ μέλους
koulis
Δημοσιεύσεις: 3985
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 14:54
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΦΑΛΑΡΑ(ΣΤΥΛΙΔΑ)
Επικοινωνία:

Re: Akrapovic & power commander

Δημοσίευση από koulis »

βρε δεν ειναι λογικο λεμε.....
δεν ειναι απολυτο....μπορει να ειναι μαμα κ να εχει αλλαγμενο γραναζι μπροστα.....
μπορει εσυ να εισαι 90+ κιλα κ ο αλλος 70 ή κατω απο 70....20 κιλα δεν ειναι αμελητεα.....
μπορει εσυ να μην εχεις εμπειρια σε ανοιγμα κ ο αλλος καθε βραδυ να βαζει κοντρες......
μπορει να σου ξεφυγε στην εκκινηση κ μετα να μην αλλαξες στο σωστο φασμα στροφων οποτε να σε αφησε αρκετα μετρα πισω.....σου ξαναλεω παιζουν πολλα ρολο.....με ενα ανοιγμα δεν βγαζεις αμεσως συμπερασμα.....
αλλαξατε μηχανακια για να δεις κ πως ανοιγει το δικο του με τον τροπο που ανοιγεις εσυ το δικο σου?

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 5 επισκέπτες