Συμπλεκτης...

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Απάντηση
chris_stig
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 20 Μαρ 2012, 11:29
Επικοινωνία:

Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από chris_stig »

Καλημερα και παλι...Πριν αρχισω να γραφω το ''προβλημα'' θελω να ευχαριστησω τον Γιαννη JSKF για ολη την πολυτιμη βοηθεια απο τηλεφωνου...

Εξω στο δρομο βρηκα ενα Fazer 600 νομιζω μοντελο του 2012 και πιασαμε την συζητηση...με τον αναβατη και ειδα οτι ο συμπλεκτης του ηταν πουπουλο και πολυ μαλακος και απομονονε λιγο πιο κατω απο τον δικο μου...ο δικος μου η μανετα θελω να πω ειναι σκληρος και απομονωνει τερμα στο θεο....πως λυνετε το προβλημα εαν υπαρχει και δεν ειναι ιδεα μου εννοω....

Ευχαριστω

Άβαταρ μέλους
Vallinor
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Τρί 07 Ιούλ 2009, 12:31
Model: -
Τοποθεσία: Brno
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από Vallinor »

To θεμα μαλακοτητας ειναι καθαρα στην ντιζα του συμπλεκτη ! Ριξε WD40 και αν δεν δεις διαφορα βαλε καινουργια.... (αν και η καινουργια μετα απο καποιο καιρο θα σκλυρηνει παλι) Το θεμα της απομονωσης το ρυθμιζεις εσυ απο τον ρεγουλατορο που εχει στην βαση της μανετας. Εχε υποψην σου πως αν εσενα ειναι παλιο μοντελο με το περας των χρονων εχω φαγωθει τα δισκακια του συμπλεκτη οποτε μην περιμενεις να γινει ποτε σαν το καινουργιο ! Ελπιζω να σε καλυψα
Live for nothing or die for something??

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από jskf16 »

Μη το ξανα πεις βρε.... :D

Θα συμφωνησω με το vall , θα συμπληρωσω μονο οτι ενας τζογος 10-15 mm ειναι επιτρεπτος στη μανετα. Ο ρεγουλατορος εχει τη δυνατοτητα ρυμθισης ως ενα σημειο, και θελει λιγο προσοχη ωστε μην αρχισουν μετα να πατιναρουν οι δισκοι.

Δοκιμασε να τη χαλαρωσεις λιγο τη μανετα , ξεβιδωνοντας το ρεγουλατορο και αφηνωντας τον επιτρεπομενο τζογο...να δεις πως θα ειναι.

:/abwave::)

chris_stig
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 20 Μαρ 2012, 11:29
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από chris_stig »

Τελικα η μανετα που επαιζε πανω-κατω ειχε σπασει το παξιμαδι απο κατω και για αυτο ειχε και τζογο....οσο αφορα οτι αποσυμπλεκταρει ψηλα το ρυθμισα λιγο απο τον ρεγουλατορο και ηρθε λιγο πιο πισω....περασα και μια βολτα απο την Μοτοδυναμικη στην Αγια Παρασκευη και τα παιδια μου εριξαν σπρευ μεσα στην ντιζα...δεν μπορω να πω οτι μαλακωσε τιποτα το ιδιαιτερο....


Και κατι αλλο που θελω να ρωτησω ειναι ενα φουλ σερβις φιλτρα-λαδια-ξυδια-μπουζια και πισω τακακια παμε κοντα στο 210 ευρω τι παιζουν οι τιμες ειναι οκ ή πολλα γιατι ειναι το σερβις των 40000 χλμ?

Άβαταρ μέλους
Vallinor
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Τρί 07 Ιούλ 2009, 12:31
Model: -
Τοποθεσία: Brno
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από Vallinor »

Θα μπορουσες να το βρεις και φθηνοτερα !!
Live for nothing or die for something??

Άβαταρ μέλους
Jo.Da.
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4228
Εγγραφή: Δευ 10 Ιούλ 2006, 16:07
Model: FZ6
Model year: 2005
Τοποθεσία: Σ' ένα υπόγειο της Βάθης κλαριΝτζίδικο...
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από Jo.Da. »

Ας υπάρχει κι αυτό το link εδώ για κάποιον που θα κάνει μελλοντικές αναζητήσεις... :wink:
Γιάννης ο tirbouchon-άκιας (Iσορροπημένα ανισόρροπος)
Θ.
Peace of mind (in need)!!!

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από Solomon »

Απο οδηγό αναλωσίμων της Yamaha, Fazer600 2007(τιμές χωρίς ΦΠΑ)
Φίλτρο αέρα 22.06€
Φίλτρο λαδιού 8.36€
Μπουζί 7.7x4=30.8€
Τακάκια πίσω 32.5€
Λαδάκια περίπου 64€ (16 το λίτρο, αμα βάλεις yamalube)
Σύνολο 157.72€ για τα αναλώσιμα

Η yamaha με βάση τον κατάλογο για τις 40.000χλμ χρεώνει 4.3εργατωρές. Η εργατωρα πρέπει να χρεώνεται κάνα 40€(δεν είμαι σίγουρος γι αυτό, δεν το λέει στον κατάλογο) οπότε 40χ4.3=172€

Αμα βάλεις και το ΦΠΑ στα παραπάνω 329χ23%=75€ φτάνουμε το 400άρι για πλάκα(με πασα επιφύλαξη πάντα μιας και αν η εργατοώρα δεν χρεώνεται τόσο αλλά πχ 25€, το κόστος πέφτει στα 107€ και συνολικά στα 324€)

Οπότε η τιμή που σου δωσαν είναι καλή (προφανώς δε θα πας σε αντιπροσωπεία, αναλογα πάντα τι αναλώσιμα θα μπουν). Πήγαινε πάρε τα αυθεντικά φίλτρα - μπουζί - τακάκια και για τα λάδια ρίξε μια ματιά για καλύτερη τιμή +:Whistle=+::-

Στα χλμ σου καλό είναι να γίνει και ένα έλεγχος βαλβίδες

Για το συμπλέκτη σου τώρα, είναι πολύ πιθανό λόγω χλμ (και εντονης χρήσης) να είναι για αλλαγή οι δίσκοι, οπότε ότι και να ρίχνεις στη ντίζα δε πρόκειται να δεις προκοπή. Παρόλα αυτά μια λίπανση της ντίζας καλό είναι να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το wd40 προσωπικά δε το προτιμώ μιας και είναι εξαιρετικά λεπτόρευστο και δεν μένει πάνω. Σε περίπτωση σκουριασμένων ή πολύ ταλαιπωρημένων είναι ότι πρέπει αλλά για την τακτικότερη συντήρηση προτείνω δεκαράκι λαδάκι (πχ 10w40 που είναι και πάμθηνο) και μεγάλη σύριγγα απο φαρμακείο. Είναι σαφές βέβαια ότι για να λιπάνεις ντίζα συμπλέκτη σωστά πρέπει να βγάλεις εντελώς την ντίζα απο την μανέτα (χαλαρώνεις-βιδώνεις τέρμα τον ρεγουλατόρο και μετά βγάζεις την ντίζα με το βαρελάκι της όπως ακριβώς και ενός ποδηλάτου) και αυτό ελπίζω να σου έκαναν τα μαστόρια που σου τη λίπαναν. Λίπανση έτσι όπως είναι πάνω στην μανέτα δεν παίζει σε καμιά περίπτωση.

Επίσης ένα θεματάκι που είχα πάθει προσωπικά με το συμπλέκτη και έλεγα πάει τέλειωσε είμαι για δίσκους είναι το εξής.
Η μανέτα στηρίζεται με ένα πείρο-βίδα (αυτή που λές ότι ήταν ξεβιδωμένη και έπαιζε το σύστημα). Σ εκείνο το σημείο λοιπόν, η μανέτα είχε μαζέψει αρκετή βρώμα-μάκα που εμπόδιζε την κίνηση της. Είχε φτάσει σε σημείο που αποσύμπλεκες και μετά για να επαναφέρει έπρεπε να τη σπρώχνεις λίγο λίγο με το χέρι. Ελεγα κι εγώ ότι είχε έρθει η ώρα μου. εντελώς τυχαία το έλυσα και το καθάρισα και το σύστημα μου έγινε καλύτερο κι απο καινούργιο!!!Οπότε ρίξε κι εσύ μια ματιά εκεί προτού πάρεις απόφαση και σίγουρα φρόντισε για σωστή λίπανση

geowv
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 11 Νοέμ 2018, 19:38
Model: FZS600
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από geowv »

γεια σας!!
και ο δικός μου συμπλέκτης απομονώνει στο τέλος της μανέτας..τζόγο έχω αφήσει στη μανέτα εννοείται.αφηνω αφήνω αφήνω και ξανά αφήνω και πιάνει ίσα στο τέλος της διαδρομής πριν την αφήσω τελείως..
δεν πατινάρει ξεκινάει απότομα..50000km
παίζει. α είναι τα δισκάκια για άλλαγμα;;;

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από Solomon »

Ε μάλλον για δισκακια τουλάχιστον... Μπορει να χρειαστεί κ μεταλλικους κ ελατήρια

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από SoR_gr »

ξεκίνα απο τα απλά.

φτιάξε τον ρεγουλατόρο της ντίζας.
είναι θέμα ρύθμισης κατα 99%.

το φζ6 εχει "ψευτο"-ρεγουλατόρο στη μανετα και υπάρχει κάτω απο το ντεπόζιτο,κάτω απο το φιλτροκούτι ενας ακόμα.Απο εκεί ρυθμιζεις και εχεις τον άλλον στη μανέτα για τις λεπτομέρειες....

Αν δεν το κατέχεις πήγαινε σε συνεργείο
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Makman
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Κυρ 06 Νοέμ 2016, 23:03
Model: FZ6
Model year: 2004
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από Makman »

Απορια......ποια ειναι η θεση-ρυθμιση της μανετας για σωστη αποσυμπλεξη?

Solomon
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 2226
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 00:52
Επικοινωνία:

Re: Συμπλεκτης...

Δημοσίευση από Solomon »

Ότι λέει το manual. Cable free play 2-3 εκατοστά στην άκρη της μανετας(την έξω όχι προς το τιμόνι)

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες