Fazer 600 Turbo.....

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Άβαταρ μέλους
jskf16
Administrator
Δημοσιεύσεις: 11050
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από jskf16 » Κυρ 29 Μάιος 2011, 12:54

Λεπτομερειες...... :mrgreen: :lol:

alkinoos
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Κυρ 23 Νοέμ 2008, 12:50
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από alkinoos » Κυρ 29 Μάιος 2011, 20:04

Εγω το ξαναλεω, τουρμπιζεται για πλακα.
Το κοστος μπορει να περιοριστει παρα πολυ αν κανεις πολλα πραματα μονος σου κ γενικος ξερεις τι ακριβως κανεις κ οχι στο περιπου.
Για παραδειγμα εαν πας σε ενα μηχανουργειο κ του πεις , φτιαξε μου μια πολλαπλη εισαγωγης αλουμινιου για τουρμπο εφαρμογη, θα σου πει 500 ευρω.
Αν κατσεις κ την σχεδιασεις μονος σου κ απλα του πεις , φτιαξε μου αυτο με βαση αυτο το σχεδιο, θα σου παρει 300 ευρω.
Εαν παλι την σχεδιασεις μονος σου, αγορασεις τα υλικα (αντε κανα 50αρικο) κ του τα πας κ του πεις κολλα μου αυτο εδω, αυτο εκει κ το αλλο παραπερα, σου παει η δουλεια 30 ευρω. Βαλε κ το 50αρικο που εδωσες στην αρχη, συνολο 80 ευρω απο τα 600 που θα πληρωνε ο οποιοσδηποτε αλλος.

Ας εξετασουμε την περιπτωση της αγορας fazer 1000.
Πουλας το fz6 μοντελο 04-06 3000-3500??? Αντε να το δωσεις 3800?? Παραπανω αυτη την εποχη δε παιζει να φυγει.
Για να παρεις ενα fz1 07 κ μετα θες τουλαχιστον 6500-7000? Ισως κ παραπανω...

FZ6 turbo,
Τουρμπινα 350
ιντερκουλερ 150
power commnder V 700
Πολλαπλη εισαγωγης 100
πολλαπλη εξαγωγης 100
κολλαρα κλπ 100
εξωτερικη τρομπα λαδιου 300
φιλτρο αερα 45
Ρακορακια 50

Αντε να ξεχναω κ τιποτα αλλο αλλα 250 ευρω???
Κ πολλα λεω...
Το τουρμπιζεις, βγαζεις με το καλημερα 140 αλογα, τσουτσουνιαζεις κατι fz1 για πλακα κ εχεις κ κατι μοναδικο κ πιο φθηνω απο το fz1.

Ειμαι καγκουρας????

Άβαταρ μέλους
ilias
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4458
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
Model: FZ1
Τοποθεσία: zimbabwe

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από ilias » Κυρ 29 Μάιος 2011, 20:23

πως ενα τουρμπο ιντερκουλερ scania fz6 τσουτσουνιζει ενα fz1 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!



Εικόνα

Άβαταρ μέλους
themeg
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Δευ 17 Ιαν 2011, 15:25
Model: FZ6
Τοποθεσία: Περιστέρι

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από themeg » Κυρ 29 Μάιος 2011, 20:36

alkinoos έγραψε:Εγω το ξαναλεω, τουρμπιζεται για πλακα..............
Χμ, αναρωτιέμαι αν είναι τόσο απλά γιατι κανένας χριστιανός δεν το υλοποίησε;;;; τα λευτά είναι πραγματικά λίγα όπως τα λες..

Άβαταρ μέλους
Tigrisss
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 09:25

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από Tigrisss » Δευ 30 Μάιος 2011, 01:33

αμα τα μηχανακια (ειδικά τα καθημερινα, που παμε στη δουλειά μας και τη βόλτα μας όπως αναφέρεις...) ηταν για τουρμπισματα, τότε οι εταιρίες θα τα εβγαζαν με τουρμπο.
να δω τι θα κανεις ΟΤΑΝ ανοιξει το τουρμπο :D σε καμια στροφη...
από ευθειάκηδες εχουμε πήξει
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.

alkinoos
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Κυρ 23 Νοέμ 2008, 12:50
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από alkinoos » Δευ 30 Μάιος 2011, 01:55

Εσυ κυριε στροφακια μπαινεις σε πολλες στροφες με κατω από 3500 στροφες? Η μηπως μπαινεις παντου τερμα γκαζι???
Η εφαρμογη που λεω εγω ειναι χαμηλης πιεσης της ταξεως του 0,3 bar χωρις καν να πεσει η συμπιεση.
Με τα παραπνω δεδομενα κ την κατάλληλη τουρμπινα (φθηνη td04, ακριβη gt1548) η μηχανη τουρμπιζει γραμμικα απο τις 3000 στροφες εως κ το κοφτη της.
Νομιζεις οτι το lagαρισμα της θα ειναι τοσο μεγαλο που δεν θα μπορει να στριψει?
Δε νομιζω φιλε μου...
Ενα σωστα μελετημενω τουρμπο μηχανακι, χωρις υπερβολες, με σεβασμο στο γκαζι της κ με πολυ φυλαγμενες κίνησής, δε διαφερει τραγικα σε κοστος συντηρισης απ'οτι ενα αντιστοιχο ατμοσφαιρικο.
Anyway, εγω δε προσπαθω να πεισω κανεναν να τουρμπισει το μηχανακι του οσο ευκολο κ αν ειναι.
Εγω το βλεπω σαν φυσιολογικο κ οτι ειναι κατι πολυ εφικτο.
Ουτος η αλλως απο εκει ξεκινησε η κουβεντα μας. Το αν αξιζει η συμφερει κλπ ειναι στη κριση του καθενως.

Άβαταρ μέλους
Giannis X
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από Giannis X » Δευ 30 Μάιος 2011, 10:34

Tigrisss +:Applause=+:=D>
Εικόνα
ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!

Άβαταρ μέλους
Tigrisss
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 09:25

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από Tigrisss » Δευ 30 Μάιος 2011, 13:05

περι ορεξεως κολοκυθοπιτα......
δε πιστευω οτι κανενας θα εκανε τετοιο πραγμα στο μηχανακι του.....
οταν μαλιστα γνωρίζει οτι το πλαισιο και τα περιφερειακά του δεν είναι για 140 - 160 - 180 αλογα.
Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.

alkinoos
Δημοσιεύσεις: 200
Εγγραφή: Κυρ 23 Νοέμ 2008, 12:50
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από alkinoos » Δευ 30 Μάιος 2011, 13:22

Κ επαναλαμβανω, το θεμα ξεκινησε με το αν αξιζει μια τετοια μετατροπη. Το αν αντεχει το πλαισιο κ οι αναρτησεις ειναι αλλη ιστορια.
Στο παλιο μου το fazer με τα γαιδουρια καλαμια που ειχα, με τις φρεναρες κ το στησιμο που ειχε δε νομιζω οτι θα ειχε καποιο προβλημα ακομα κ με 180 αλογα.
Στην περιπτωση που συζηταμε τωρα, μια light turbo εφαρμογη με 140 αλογα, δε νομιζω κ δε βλεπω το λογο να δημιουργηθει καποιο προβλημα στη μοτοσυκλετα.
Εξαλου εχει ηδη γινει, εχουν διανυθει πανω απο 20000 χιλιομετρα κ ο ιδιοκτητης ανεφερε οτι περα απο τα σερβις δεν εκανε κατι παραπανω.

Άβαταρ μέλους
Giannis X
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ 2009, 20:38
Model: FZ1
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από Giannis X » Δευ 30 Μάιος 2011, 14:06

alkinoos εχεις οδηγησει τπτ αλλο περαν του fazer?
Εικόνα
ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!

Άβαταρ μέλους
tsaves
Δημοσιεύσεις: 2403
Εγγραφή: Δευ 29 Δεκ 2008, 10:05
Model: MT09
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από tsaves » Δευ 30 Μάιος 2011, 14:38

παιδια ηρεμηστε....

γιατη μου φαινετε οτι ορησμενη που λενε οτι θα τουρμπησουν τα μηχανακια τους ειναι ασχετη με την οδηγηση
κ δεν νιωθουν να το οδηγησουν ουτε στην ευθια....ερωτηση εκανα δεν πυστευω να στραβοσουν ορισμενη.....

εγω θυμαμε το δικο με το που το πιεζα στο οριο ηταν αρβηλα ξεχηλωμενη που η ταν 90 αλογα στο τροχο
φαντασου στα παραπανω αλογα τη εχει να γινη... +:Brick wall=+:](*,) +:Brick wall=+:](*,)
ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ
ΚΑΤΣΕ ΕΔΩ ΧΑΜΟΥ......
ΑPRILIA TUONO Κ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ .......
JAPAN ΜΠΛΙΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,,,,,,,,,,,,,
Ciao, Super Sic

antonis_FR
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Παρ 18 Απρ 2008, 13:35
Model: -
Τοποθεσία: Kallithea-Athens

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από antonis_FR » Δευ 30 Μάιος 2011, 14:58

Δε νομιζω οτι ειναι τοσο απλο οσο ακουγεταi.
Δεν ειναι περνω 4 κομματια μεταλο και τα κολλαω και φτιαχνω μια πολλαπλη εξαγωγης.Για να δουλεψει σωστα καποιος πρεπει να τη μελετησει, πρεπει να υπαρχει συγκεκριμενος ογκος καυσαεριων με συγκεκριμενη ταχυτητα.Που σημαινει οτι πρεπει η πολλαπλη να εχει συγκεκριμενο παχος με συγκεκριμενες κουρμπες και μηκη.
Το ιδιο ισχυει και για την πολλ.εισαγωγης. Μπορει δλδ να σκασεις ενα σκασμο λεφτα να το φτιαξεις και στο τελος να μην πηγαινει βημα γιατι μπουκωνει η εξαγωγης ή δεν εχει σωστη ροικοτητα η εισαγωγης.
Επισης ξερεις τι συμπιεση θα χρειαστει ο κινητηρας να εχει? Φλαντζα?
Βενζινες.Τα μπεκ σου θα εχουν το σωστο duty cycle ωστε να αποδιδουν οπως ακριβως θελεις? Θα λυσεις το προβλημα με ενα ρυθμιστη πιεσης ή θα χρειαστεις αλλα μεγαλυτερα μπεκ?
Ο MAP sensor θα ανταποκρινεται στις μετρησεις ή θα σου χαλαει τη ρυθμιση? Μηπως χρειαστει νεο ?
Συμπλεκτης.Θα αντεξει ο συμπλεκτης σου την εξτρα ροπη ή θα αρχισει να πατιναρει?
Τα μεταλλα του κινητηρα σου ειναι ενταξει? Ξερεις οτι μπορεις να ριξεις πανω τους 0,3-0,8 bar πιεσης?
Τουρμινα.Ξερεις ακριβως ποια τουρμπινα θα χρησιμοποιησεις? Τι χαρτη εχει η συγκεκριμενη τουρμπινα? Κολλαει στην εφαρμογη σου ή θα φτιαξεις ενα σουζομηχανημα με τρυπες παντου στις καμπυλες?
Και τελος το σημαντικοτερο.Ολα τα παραπανω και πολλες αλλες λεπτομερειες που υπαρχουν και δεν αναφερονται εδω, θα μπορεσουν να ρυθμιστουν και να δουλεψουν αρμονικα ωστε το συνολο να ναι οδηγησιμο και γραμμικο?
Αυτα για να μιλαμε για μια σωστη εφαρμογη.Αλλιως μπορουμε να τα βαλουμε πανω και ο Θεος βοηθος.
Αλλωστε τα bolt on light turbo κιτακια αυτο το μεινοκτημα εχουνε..Δεν ξερεις πως και ποσο θα δουλεψει..

Ετσι εγκυκλοπαιδικα για δες ((που θα χεις δει φανταζομαι) τι περιλαμβανει ενα bolt on κιτακι για ZX12..
http://www.holeshot-racing.co.uk/index. ... saki_ZX12R


Αnyway αυτο που θελω να πω ειναι οτι το πραμα δεν ειναι απλο.Χρειαζεται πολλη μελετη και δουλεια.Το αν αξιζει το οποιο κοστος, εξαρταται απο το χαμογελο του ιδιοκτητη.Και κατα ποσο αυτο θα μεινει διαχρονικο.. :mrgreen:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
dimitrisfz
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3376
Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
Model: MT09
Model year: 2015
Τοποθεσία: Milktsi

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από dimitrisfz » Δευ 30 Μάιος 2011, 15:14

Εγω να κανω μια χαζη ερωτηση?

Αυτοι οι ********* οι Γιαπωνεζοι (και οχι μονο) που τα κατασκευαζουν μοτοσυκλετες και ριχνουν εκκατομυρια στο R&D, δεν εχουν σκεφτει να το βγαλουν ετοιμο turbo ή να δινουν κιτ μετατροπης ή νομιζετε δεν το εχουν μελετησει και εχουν δει τις αντοχες ή τα υπερ και τα κατα?

Τωρα αν ο καθενας θελει να βαλει και τουρμπινα απο F16, μαγκια του, αλλα μην ακουω οτι ειναι απλα τα πραγματα και θα δουλεψει ανετα.

Εδω συνφορουμητες εχουν ριξει ενα σκασμο λεφτα για μετατροπες 1ου-2ου σταδιου και ακομα ακρη δεν εχουν βγαλει.
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ

Άβαταρ μέλους
AkisGTxx
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Τρί 06 Απρ 2010, 00:39
Model: -
Τοποθεσία: Αμφιάλη - Πειραιάς

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από AkisGTxx » Δευ 30 Μάιος 2011, 15:30

Ρε παιδιά μην τα γενικεύετε όλα, δηλαδή ο ghost rider με το busa turbo ή οποιοσδήποτε άλλος με αντίστοιχο τέρας είναι και κάγκουρας και φυσικά χειρότερος οδηγός από όλους όσους στρίβουν απλά λίγο παραπάνω; και γιατί δηλαδή να μην έχει και ένα πιο αδύναμο για να στρίβει;

Απο περιέργια, έχει οδηγήσει κανείς τουρμπατη μηχανή ή έστω αν έχει ανοίξει κάποιος δίπλα του και να ακούσεις το external να ανοίγει, τη σχάστρα και τις άκαυτες από την εξάτμιση; εγώ έχω εδηγήσει xjr 1300 turbo για 5 λεπτά και η ανδρεναλίνη μου από την επιτάχυνση και τον ήχο κόντεψε να μου βγει από τα αυτιά....

Είναι σίγουρα πολύ δύσκολο εγχείρημα και σαφώς μετα η μηχανή δεν θα είναι για καθημερινή χρήση, ειδικά σε ένα 600άρι με μαμά εντόσθια

Εχω αυτοκίνητο 1000 κυβικά turbo τρικύλινδρο με 260 άλογα εδώ και 6 χρόνια (και στρίβει και φρενάρει απίστευτα), είναι κάτι αντίστοιχο, το οδηγείς για 1 ώρα και ξεχνάς αυτόματα τη κρίση, τα προβλήματα και ότι άλλο έχεις στο μυαλό σου (και τα μεταφέρεις σε όποιον βρεθεί δίπλα σου :P )

Τεσπα καλή επιτυχία σε όποιν το επιχειρήσει, γουστάρω τρελά αλλά σε 600άρι δεν θα το έκανα, αν είχα όμως τα οικονομικά θα γούσταρα τρελά ένα τουρμπάτο fz1n και ας με λένε κάγκουρα...αν προλάβουν :D
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
jskf16
Administrator
Δημοσιεύσεις: 11050
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA

Re: Fazer 600 Turbo.....

Δημοσίευση από jskf16 » Δευ 30 Μάιος 2011, 15:46

dimitrisfz έγραψε: Τωρα αν ο καθενας θελει να βαλει και τουρμπινα απο F16, μαγκια του.....
....α νομιζα :mrgreen: :lol:

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”