κανεις πολλα ερωτηματα , που θα απαντηθουν μονο στο δυναμομετρο πανω και απο το εαν η τσεπη σου δεχτει τις μεταβολες αυτες
οσο περισσοτερα πραγματα ζητας , θες και αναλογα ηλεκτρονικα οπως και περιφερειακες αλλαγες π.χ εξατμιση , και να εισαι προσγειωμενος

ενας κινητηρας εχει και τα ορια του , το να γνωριζεις οτι μπορεις να παιξεις απο 1 εως 10αλογα με το ζορι , με νορμαλ παντα παρεμβασεις ειναι σημαντικο! Απο εκει και περα πως θα τα μοιρασεις τα αλογα

ειναι δικο σου θεμα και των ηλεκτρονικων!
απο εκει και περα μηπως ενα κοντυτερο γραναζι μπροστα σε ευχαριστήσει και δε χρειαζεται να μπεις σε αυτη τη διαδικασια , το εχεις σκεφτει? Δε θα αλλαξει βεβαια η ιπποδυναμη και ολα τα συναφη , αλλα θα νιωσεις ενα διαφορετικο τραβηγμα εκει χαμηλα

....φτηνα και ευκολα!
αν εχεις ορεξη δες και αυτο...ειναι για FZ1 αλλα πανω κατω τα ιδια ισχυουν
viewtopic.php?f=26&t=8484&st=0&sk=t&sd=a