Ρουλεμαν τροχων Fzs 1000 '04

Τα 1000cc με καρμπυρατέρ μέχρι το 2005
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Ρουλεμαν τροχων Fzs 1000 '04

Δημοσίευση από lyon »

Προσφατα και περιπου στα 70.000χλμ χρειαστηκε να αλλαξω
τα ρουλμαν αξονων των τροχων.
Απο τυχη το προβλημα παρουσιαστηκε σε κοντινη αποσταση
απο το σπιτι μου οποτε δεν υπηρξε κανενα προβλημα αλλαγης αυτων
αν ομως τυχαινε σε καποιο ταξιδι??
Να ξεκαθαρισω εδω οτι το ρουλμαν οταν παρουσιασει προβλημα, γινεται
αρχικα αντιληπτο με ενα ρυθμικο χτυπο κατα την κινηση της μοτοσυκλετας
τον οποιο ευκολα μπορουμε να εντοπισουμε σηκωνοντας τη, στο διπλο σταντ
και περιστρεφοντας τον τροχο με το χερι ειτε ειναι ο εμπροσθιος ή ο πισω
οποτε και θα ακουσουμε και θα εξακριβωσουμε απο που προερχεται.
Απο την στιγμη που θα ξεκινησει αυτο το ενοχλητικο φαινομενο
το ρουλμαν μπορει να κρατησει απο 10-20 εως 200 χιλιομετρα μεχρι να διαλυθει,
οποτε και θα πρεπει να ακινητοποιηθει η μοτοσυκλετα για να αποφευχθουν τα
χειροτερα οπως περαιτερω στραβωμα και καταστροφη του αξονα ή καποιο ατυχημα!
Προτεινω λοιπον για τους κατοχους του Fzs1000 αλλα
και ολων των μοτοσυκλετων ανεξαρτητου μαρκας ή μοντελου
προληπτικη αλλαγη ολων των ρουλμαν των αξονων στα 60 με 70.000χλμ
γιατι η προληψη ειναι παντα καλυτερη και φθηνοτερη απο την επισκευη
ενω το κοστος ειναι σχετικα με τη ζημια που μπορει να γινει αρκετα μικρο.
Αν καποιος ασχολειται με τη μοτοσυκλετα του ειναι σχετικα ευκολο
να τα αλλαξει ο ιδιος.
Θα συμβουλευα επισης να μην τα προμηθευτει απο την αντιπροσωπια καθως
η τιμη τους διπλασιαζεται αλλα αφου τα βγαλει να τα παρει στο χερι και να ανατρεξει
σε καποιο καταστημα πωλησης ρουλμαν καθως οι κωδικοι τους αριθμοι
συνηθως δεν ειναι πουθενα αλλου εγγεγραμενοι παρα πανω στα ιδια τα ρουλμαν.
Οι αντιστοιχοι κωδικοι που φαινονται μεσα στα service manual δεν ειναι
παρα κωδικοι ανταλλακτικων της εκαστοτε αντιπροσωπιας μοτοσυκλετας και δεν ανταποκρινονται στους αριθμους των ρουλμαν που ειναι γραμμενοι επανω στα ιδια!
Πιο συγκεκριμενα τωρα για το Fzs1000 και για να αποφευχθει
η ταλαιπωρια του βγαζω ψαχνω να βρω και βαζω καινουργια ρουλμαν σας
παραθετω τους αριθμους αυτων!
Θα τα βρειτε σιγουρα σε μαρκα Koyo και εχουμε:
1. Εμπροσθιος αξονας: ρουλμαν 60/22 rs (το rs δηλωνει οτι ειναι κλειστου τυπου)
τεμαχια 2
2.Οπισθιος αξονας: Ρουλμαν 60/28 RK τεμαχιο 1
3.Οπισθιος αξονας: Ρουλμαν 62/28 LU τεμαχιο 1
Ολα τα παραπανω να ειναι κλειστου τυπου!!!
Ενδεικτικα αναφερω οτι τα δυο μπροστινα ειχαν 6 ευρω εκαστο
και απο 8 ευρω τα δυο πισω.

Για ολους τους υπολοιπους που επισκεφονται το μηχανικο για σερβις
απαιτειστε την αλλαγη ρουλμαν στα παραπανω χλμ
εστω και αν σας πει οτι δεν ειναι απαραιτητο.Αν ρωτησει γιατι απαντηστε:
Προληπτικη συντηρηση!
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρουλμαν τροχων Fzs 1000 '04

Δημοσίευση από Theod »

lyon έγραψε:Απο την στιγμη που θα ξεκινησει αυτο το ενοχλητικο φαινομενο
το ρουλμαν μπορει να κρατησει απο 10-20 εως 200 χιλιομετρα μεχρι να διαλυθει,
οποτε και θα πρεπει να ακινητοποιηθει η μοτοσυκλετα για να αποφευχθουν τα
χειροτερα οπως περαιτερω στραβωμα και καταστροφη του αξονα ή καποιο ατυχημα!
Προτεινω λοιπον για τους κατοχους του Fzs1000 αλλα
και ολων των μοτοσυκλετων ανεξαρτητου μαρκας ή μοντελου
προληπτικη αλλαγη ολων των ρουλμαν των αξονων στα 60 με 70.000χλμ
γιατι η προληψη ειναι παντα καλυτερη και φθηνοτερη απο την επισκευη
ενω το κοστος ειναι σχετικα με τη ζημια που μπορει να γινει αρκετα μικρο.
[/b]
Περίεργο...συνήθως από την ώρα που τα ρουλεμάν αρχίσουν να "ακούγονται" μέχρι την καταστροφή τους μεσολαβεί πολύ μεγαλύτερο διάστημα...Μήπως "ακουγόντουσαν" αρκετό καιρό αλλά δεν τα είχες πάρει χαμπάρι ???

Εννοείται ότι συμφωνώ πλήρως με την προληπτική συντήρηση...Φαντάζομαι (αν και δεν έχω διαβάσει το μάνουαλ του συγκεκριμένου) ότι και ο κατασκευαστής στον πίνακα συντήρησης θα προβλέπει αν όχι προληπτική αντικατάσταση ΣΙΓΟΥΡΑ προληπτικούς ελέγχους για το συγκεκριμένο εξάρτημα...

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Ρουλμαν τροχων Fzs 1000 '04

Δημοσίευση από jskf16 »

πολυ σωστα τα λεει ο Lyon ...εγω το μονο που θελω να συμπληρωσω ειναι οτι ο κατασκευαστης προτεινει καθε 10.000χλμ ελεγχο των ρουλεμαν για τυχον ζημια!

Άβαταρ μέλους
lyon
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
Δημοσιεύσεις: 2568
Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
Model: -
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Επικοινωνία:

Re: Ρουλμαν τροχων Fzs 1000 '04

Δημοσίευση από lyon »

Theod έγραψε:Περίεργο...συνήθως από την ώρα που τα ρουλεμάν αρχίσουν να "ακούγονται" μέχρι την καταστροφή τους μεσολαβεί πολύ μεγαλύτερο διάστημα...Μήπως "ακουγόντουσαν" αρκετό καιρό αλλά δεν τα είχες πάρει χαμπάρι ???

Εννοείται ότι συμφωνώ πλήρως με την προληπτική συντήρηση...Φαντάζομαι (αν και δεν έχω διαβάσει το μάνουαλ του συγκεκριμένου) ότι και ο κατασκευαστής στον πίνακα συντήρησης θα προβλέπει αν όχι προληπτική αντικατάσταση ΣΙΓΟΥΡΑ προληπτικούς ελέγχους για το συγκεκριμένο εξάρτημα...
Θαναση τα δικα μου δεν καταστραφηκαν αλλα απλα αρχισαν οπως λες
να ''ακουγονται''.Αν ομως αυτο τυχαινε κατα τη διαρκεια ενος μεγαλου
ταξιδιου σιγουρα θα επρεπε να αντιμετωπιστει το προβλημα υπο διαφορετικες
συνθηκες.
Σημειωστε εδω και το εξης!!!
Το ιδιο ακριβως συμβαν μου εχει τυχει 3-4 φορες με διαφορες μοτοσυκλετες
και σε ολες τις περιπτωσεις περιπου στα ιδια χιλιομετρα 60 με 80.000
και αυτος ειναι ο λογος που επιμενω για προληπτικη αλλαγη τους
γυρω στα 60 με 70.000 χλμ.
Επισης δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι συναιβει μετα απο πλυσιμο της μοτοσυκλετας
γιατι προφανως με τα νερα που επεσαν εξαφανιστηκε
και το τελευταιο ιχνος λιπαντικου μεσα απο το ρουλμαν
(και ας ειναι κλειστου τυπου και ας υπαρχουν και τσιμουχες το νερο παντα
θα περασει εστω και λιγο για να κανει τη ζημια).
Ρουλμαν χωρις γρασο συνεπαγεγεται αμεση καταστροφη του!!

Προσοχη λοιπον κατα το πλυσιμο στης μοτοσυκλετας αποφευγουμε
να ριχνουμε νερα στους αξονες των τροχων οπως και στην αλυσιδα.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZS1000”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες